Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Cellie 14-07-2022

Dit is de eerste keer dat ik bestel.
Mooie aanbiediedingen voor een leuke prijd 😍

Monica Bosdijk 12-07-2022

Duidelijke snelle shop. Geen gezeur met inloggen en wachtwoorden. Bestellen, betalen klaar!
En spotgoedkoop natuurlijk👍.

Inka 29-06-2022

Leuke kortingen en snelle keurige leveringen. Ik ben al een tijd klant en ik ben blij dat ik deze website ken ik ben fan!

Catootje 27-06-2022

Leuke aanbiedingen, goed verpakt. Wat ik ook heel leuk zou vinden, krijg woensdag bij mijn bestelling een gratig geurtje om te proberen, leuk zou zijn als jullie meer monsters van geurtjes zouden bijvoegen, zo krijg je weer een idee voor ander geurtje. Met vriendelijke groet, Catharina

Bart 24-06-2022

Bestelling gedaan was niet leverbaar. Zouden geld retour storten, maar daarna een mail gehad dat ze problemen hadden met terugstorten omdat ze mijn rekening niet wisten. Vroegen om rekeningnummer en bic/Swift code.
Niet gedaan en betalingsverzoek gestuurd. Nog niks ontvangen. Zeer onbetrouwbaar en lijkt frauduleus, ga aangifte doen.

Zo daar zeker niks kopen.

Richelle 24-06-2022

Na 3 dagen gebeld of mijn bestelling al is opgestuurd. Werd erg onbeschoft te woord gestaan door bijna onverstaanbare oostblokvrouw dat er geen betaling is binnengekomen volgens hun systeem en daar was de kous mee af. Oplossing werd niet gezocht ondanks dat ik een bankafschrift heb toegestuurd. Ze liet me niet uitpraten, praatte constant door mij heen en hing de telefoon op. Dus geld weg en geen bestelling ontvangen.

Judith 22-06-2022

Duidelijke website, top prijzen! Heel tevreden. Ik bestel vaker op deze website!

Inge P. 20-06-2022

Ik kwam op Notino terecht omdat ik prijzen van een oogpotlood online aan het vergelijken was. Daar heb ik er 2 tegelijk besteld en ze kwamen 2-3 dagen later in huis. Nu zocht ik LipFinity Max Factor lang houdbare lippenstift en had eerst even niet door dat je vaak maar 1 product te zien krijgt, terwijl dat wel in 40 kleuren is. Je moet dan gewoon dat ene artikel toch aanklikken en vervolgens kom je dan op een mogelijkheid om alle individuele kleuren aan te kleuren/te zien/te kunnen kiezen. Je ziet ook meteen wat er wel of niet leverbaar is door een kruisje door de niet-leverbare artikelen. Ik vind zelf de prijzen zó ontzettend goed vergeleken bij de Etos of Kruidvat. Alle MaxFactor producten schelen meer dan 5 Euro per stuk en sommigen zelfs een tientje! En je krijgt het netjes bezorgd. Ik vind het een uitkomst.

Eden Cacharel 19-06-2022

Duidelijke website met alle bekende merken voor lage prijzen. De keuze is zeer uitgebreid waardoor er voor ieder wat wils is.

Anja 16-06-2022

Altijd goede aanbiedingen.
Duidelijke site en groot assortiment!
Levering snel en goed verpakt!
Superblij met NOTINO: bij mij nr. 1.
Xoxo

Lina 09-06-2022

Super fijne, overzichtelijke en mooie website! Top aanbod en al een aantal producten gevonden die ik nergens anders kan vinden. Nog leuker; het feit dat Notino tester sets heeft van bijvoorbeeld parfums zodat je voor een hele kleine prijs nieuwe parfums en/of beauty producten kan proberen zonder direct een fullsize te moeten kopen!

Mahanneke 09-06-2022

Gebruiksvriendelijk, redelijke prijzen en regelmatig mooie aanbiedingen.

Boven een bepaald bedrag zou gratis bezorging op zijn plaats zijn. Helaas is dat nu niet.

Martina 05-06-2022

Heel veel producten verkrijgbaar die verder nergens aangeboden worden. Niet altijd de goedkoopste, maar met acties zoals “Bestel nu met gratis bezorging”, maakt het regelmatig de moeite waard om voor die ene euro meer wél te bestellen, omdat de bezorgkosten wegvallen.
Ook is het geen probleem om een kleine bestelling te doen.

Antoinette 04-06-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat ze leuke aanbiedingen hebben, het makkelijk te bestellen is en een snelle service hebben. Dus wat wil je nog meer?

Heleen 02-06-2022

ROC make up reinigingsmelk besteld, voor een hele goede prijs. Makkelijk besteld. Geen verzendkosten, nu even afwachten of er geleverd wordt.

Wendy 30-04-2022

Ik bestel mijn parfums al jaren bij Notino! Meestal hetzelfde vertrouwde luchtje (Deep red - Hugo Boss) maar soms ook wel eens een andere. Eerst even de geur testen in een winkel en dan vervolgens bestellen bij Notino want de aanbiedingen zijn gewoon heel goed geprijsd. Kwaliteitsgeuren voor een mooie prijs en ook nog snel geleverd. Ik kan Notino bij iedereen aanbevelen (en doe dat dan ook regelmatig).

E.J. Otten 26-04-2022

Goede zoekfunctie die snel reageerde en waarbij ik na het bekijken van een product terug kwam waar ik was gebleven tijdens het scrollen. Enorm assortiment en écht zeer scherpe aanbiedingen! De geschenkset kwam ook nog met een extra korting dus dat maakte de verzendkosten tijdens het afrekenen weer goed.

Robvtg 25-04-2022

Makkelijk betrouwbaar snelle levering vorige levering ging ook goed en de prijs is goed

HVH 20-04-2022

Bestelde producten stuk goedkoper dan elders. Makkelijk te bestellen, en veel keus. Blij dat ik deze shop ontdekt heb.

hella 11-04-2022

uitgebreide keuze van merken en verschillende mooie producten
vind alleen de bezorgkosten een nadeel

Gerda 28-03-2022

Bestellen gaat wel maar afrekenen met mastercard 2 x mislukt, nu maar met ideal betaald.

Madelon 28-03-2022

Wat een verassing deze site. Zulke goede aanbiedingen en makkelijk te bestellen en te betalen.

Walter J. Schrijn 24-03-2022

Wat een fantastische webshop met een zeer uitgebreid assortiment lekkere geurtjes. Zeer aantrekkelijk en betaalbaar. Ik kan het iedereen aanbevelen !

Els Ebbers 24-03-2022

Tegen scherpe prijzen, de beste producten, snelle levering.lekker op je gemak uitkiezen op de bank, en alle informatie op je gemak lezen, thuis.

Ronald 13-03-2022

Alles keurig duidelijk omschreven .
En zeer goede prijzen
En alle merken kun je er vinden.
Ook tegen zeer goede prijzen