Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Annemarie 08-11-2022

Goede aanbiedingen en bijna altijd goedkoper dan andere parfumwinkels en drogisterijen.

Mohanski 07-11-2022

Site is overzichtelijk en de prijzen flink goedkoper dan bij de meeste anderen. De producten zijn ook 100% origineel!
Heb vaker bij Notino besteld en ga zeker weer bestellen in de toekomst. Tot nu toe alleen maar positie ervaringen.

Nieneke 29-10-2022

Snelle bezorging, producten lager in prijs dan in de reguliere winkel. Gebruiksvriendelijke website. Nadeel de bezorgkosten achteraf.

Charlotte Rodi 25-10-2022

Super leuk om bij jullie te shoppen maar verbaas mij nog steeds dat ik bij een bestelling boven de 50 € verzendkosten moet betalen is echt niet meer van deze tijd !!!

Leonie 19-10-2022

Prettige, overzichtelijke webshop. Ruim assortiment en leuke acties.
Aanrader!

Geert 17-10-2022

Prima winkel. En redelijke prijzen en goede levering. Aanrader voor iedereen.

Tonny 16-10-2022

Een goede webwinkel, aanmerkelijk goedkoper dan elders het scheelt enorm veel..

Jaime 14-10-2022

correct , gemak , prijs-kwaliteit , goede informatie , groot aanbod........

Emiliya 03-10-2022

grote verscheidenheid en redelijke prijzen.
Het werd mij aanbevolen door vrienden die zeer tevreden zijn met de producten en de correcte en snelle levering

Noukie 29-09-2022

Al meerder keren bij Notino besteld.
Altijd keurig op tijd bezorgd
En producten zijn wat het moet zijn.

Christa 28-09-2022

Ik vind je hebt heel veel keus voor een goeie en betaalbare prijs !! En word snel geleverd !!

Marja de windt 27-09-2022

Altijd op tijd…. Maar jammer dat als ik er even later 2 ipv 1 koop, er van die ene geen 15% afgaat

Tigres 26-09-2022

Duidelijke webshop met leuke acties. Goedkoper dan andere webshops!
Snelle verzending en mogelijkheid achteraf betalen.

Ronald 24-09-2022

We kijken allemaal naar scherpe prijzen, en dat heeft Notino.
De site is prima en ook de bezorging
Zal goed verlopen, anders pas ik mijn recensie aan.👍

Nico Snel 16-09-2022

Betrouwbaar bedrijf met uitstekende producten tegen scherpe prijzen. Goede en vlotte levering. Excellent ! Doen hoor!

Sissie 16-09-2022

Duidelijk , geweldige aanbiedingen , alles klopt .je hoeft niet lang te wachten voor het geleverd wordt .
ik koop hier vaker en altijd met tevredenheid , automatisch ga ik al naar notino als ik iets nodig heb .

hvdlaan 14-09-2022

Je besteld iets er word belooft dat dit binnen een dag is geleverd.
Dan begint het drama………..
Krijg bericht van DHL omdat ik niet thuis ben. Het bij de buren is gebracht.
Maar ik ben thuis!!
Desbetreffende buren zijn niet thuis de anderen ook niet?
Waar is mijn Pakket?

Mail dit direct naar Notino en dat ik dit heel vervelend vind.
Reactie van hun of ik een formuliertje wil invullen.
Zodat zij het DHL kunnen vragen waar het pakket is.
Oké, klinkt logisch. En vul het formuliertje in en stuur dit aan hen.
Dan krijg ik weer een bericht van Notino.
Het formuliertje moet handmatig worden ingevuld??? En dat in het digitale tijdperk???
Ik schrijf hun dat ik volsta met het toegezonden formulier.
Inmiddels ben ik het ook wel beu. En heb het artikel geannuleerd.

Vervolg drama………
Wederom word er gezeurd over het formuliertje door hun. En geef hun hetzelfde antwoord
Ondertussen neem ikzelf contact op met DHL.
En na drie keer bellen blijkt dat de bezorger Engels sprekend het pakket in een andere straat zelfde huisnummer als de mijne heeft bezorgd.
Dit alles heeft mij driedagen ergerlijke energie gekost!

Ik bel naar Notino dat het pakket is gevonden en ik graag een retouretiket van hun wil.
Er wordt een beetje vagelijk gesproken over het versturen koopcontract wel zelf moeten betalen. En je mag zelf kiezen welk verzendbedrijf.
Zou het etiket binnen 5 minuten toegestuurd krijgen.
Krijg geen retouretiket maar krijg hun een adres per mail, met nog eens andere naam aanvullend Notino.
En een wederom een formulier een herroepingsformulier om koopovereenkomst te ontbinden???
Dit graag dit in de doos doen, en ook alle barcodes verwijderen. Anders wordt het pakket weer op hetzelfde adres bezorgd.
Ik kan nog wel even doorgaan wat er zoal voor eisen en adviezen worden gesteld.

Daar ik regelmatig bestellingen online doe. Bij vaste adressen maar soms ook bij anderen. Uiteraard zijn er soms wel eens misstanden.
Maar deze worden altijd snel opgelost zonder een ingewikkelde nasleep.
Je krijg als klant excuus voor de vervelend situatie soms een presentje of korting.
Maar dit heb ik nooit nog nooit meegemaakt. Dit is een hele vervelende ervaring.
Maar bij dit bedrijf ontbreekt het aan doortastendheid en is niet klantvriendelijkheid.

Het pakket is met Track & trace aan hen verzonden.

Marion 08-09-2022

Ik bestel al vaker producten tegen een goed kopere prijs dan in de winkel en de levering is altijd goed.
De producten worden zorgvuldig ingepakt .

Andrea Muller 07-09-2022

Via klaarna betalen is mogelijk. Je kan de bestelling bij een afhaalpunt ophalen. De bestelling is verzekerd. Alles komt onbeschadigd aan. De prijs is zeer goed.

Marion 29-08-2022

groot assortiment , mooie overzichtelijke site, leuke aanbiedingen en snelle service

Catootje 11-08-2022

Leuke aanbiedingen en een gratis product is een vriendelijk gebaar. Zoals al eerder aangegeven zou ik wat nieuwe geurtjes willen ontvangen om eens wat anders te proberen. Van de vorige monstertjes waren er 2 helemaal leeg, foutje, neem ik aan. Ach ja, door die ondoorzichtige monstertjes is niet te zien wat er in zit.

Broekhuizen 31-07-2022

Mooie en duidelijke site.
Waar ik me wel aan erger, het wachtwoord tot vervelends toe moeten veranderen en dan nog niet worden geaccepteerd, daar ben ik dus klaar mee want er moet dan ook telkens alle gegevens worden aangemaakt.
Enfin, heb toch geen ruk te doen en dan maar weer aanmaken!
Mooie zaak, snelle levering en van mijn kant, een pracht van een dag gewenst.

Set60 29-07-2022

Leuke aanbiedingen, veel goedkoper, de eerste keer dat ik hier iets bestel dus ik ben benieuwd

Nieneke 28-07-2022

Veel producten zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, snelle levering. Product soms wat lastig terug te vinden

Yvonne 16-07-2022

Ze hebben een groot aanbod van allerlei producten, parfum, cosmetica, haar verzorging en nog veel meer! Ook lage prijzen en leuke acties!