Notino.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Notino.nl.

Notino.nl stelt zich voor

Wij zijn de grootste online parfum- en cosmetica verkoper in Europa. We hebben niet alleen alle wereldberoemde merken, maar ook de producten van kleinere lokale fabrikanten die je nergens anders vindt. Van de zonovergoten Franse weilanden tot aan het mysterieuse exotische en bedwelmend orient. In totaal vindt je meer dan 60.000 producten van 1500 merken op één plek. Bovendien hebben we alle producten in ons eigen magazijn.

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Monique Miranda 25-04-2023

Je kunt niet meer dan 10 artikelen van 1 bepaald product bestellen dus iedere keer moet je een nieuwe bestelling plaatsten en verzendkosten betalen. Bovendien zéér milieuonvriendelijk!!
Daarnaast verhogen ze binnen 1 dag het oogpotlood met meer dan 10%, terwijl dat product uit de verkoop is genomen en er slechts nog een restant is.
Maakt dat ik echt heel ontevreden ben met hun bedrijfsvoering, erg klantonvriendelijk!!

Marcel 22-04-2023

Normaal koop ik Bruno Banani man elders, maar kwam hem hier een paar euro voordeliger tegen. De geur is wel redelijk gelijk, maar is veel eerder uitgewerkt. Ook is de dop anders dan mijn eerdere flesjes en staat er een andernl logo op. Ik heb een zeer sterk vermoeden dat dit geen origineel luchtje is……

Catootje 15-04-2023

Ik kijk naar aanbiedingen in mijn straatje. Zou het wel op prijsstellen als ik wat monster geurtjes zou ontvangen. Met vr. gr. Catharina.

Anita 15-04-2023

Ik koop al jaren bij Notino en ben zeer tevreden over de geleverde parfums .

Kate 09-04-2023

De acties zijn nog al misleidend. Codes kloppen niet. Beloftes worden niet waargemaakt. Het is net een zoekplaatje. Code Eye15 werkt niet, gratis verzending alleen op een hele kleine selectie, etc. Erg jammer

Tanja 08-04-2023

Bijna alle duurdere producten die ik gebruik zijn bij Notino echt goedkoper.
Voor het haar Sebastian en Chi en als geurtje Chloe.
Altijd even checken wat de prijs bij Notino is.

Therealanimale 01-04-2023

Ik bestel niet veel, maar winkel hier al een paar jaar en al mijn bestellingen zijn tot nu toe correct en zonder problemen aangekomen.

Angelique 01-04-2023

Goede gezichtsverzorgings producten.
Heel jammer dat er na een bepaald bedrag toch verzendkosten worden berekend.
Wat mij betreft is Nonito een aanrader.

hella 28-03-2023

veel goede merken in een webwinkel zowel de goedkope en de duurdere merken.
enige nadeel de verzendkosten.

Veronica Auriaux 27-03-2023

Notino is is fijne en betrouwbare site. De keuze is groot en je bent er zeker van de beste prijs te krijgen EN wel zo belangrijk: je krijgt het echte product en dus geen namaak of copie enz. De producten worden goed verpakt en snel geleverd. Doen dus.

Esther 25-03-2023

Altijd voordelige prijzen en altijd op de aangegeven datum geleverd,en zo leuk een gratis presentje.Top.betrouwbaar.

Lois grift 15-03-2023

Al vaker hier mijn parfums besteld, altijd snel geleverd & altijd betrouwbaar, zeker een aanrader!

Ann 14-03-2023

Ik heb zins kort kennis gemaakt met dit bedrijf dat ging eigenlijk per ongeluk omdat ik aan het zoek was op internet .Maar ik ben blij dat ik daar terecht kwam. Alles prima verzorgd de bestelling loopt gesmeerd en de bezorging.

K.Franssen 09-03-2023

Ik wilde een haarlak bestellen voor een goede prijs. Was n.l. In de uitverkoop. Bij bestellen moest ik toch de normale prijs betalen. Ik heb toen een mail gestuurd waarop ik als antwoord krijg dat ik toch de duurdere prijs moest betalen. Advertentie was inmiddels snel verwijderd. En als klap op de vuurpijl moest ik zelfs nog meer betalen. Gelukkig had ik nog een print screen van het product. Deze nog doorgestuurd, maar jammer genoeg krijg ik nu geen reactie meer. Jammer en teleurstellend!

Patrick 08-03-2023

Overzichtelijke website, ruim assortiment, makkelijk bestellen en heel goede prijzen. Jammer dat je niet als gast kan bestellen, je moet een account aanmaken.

Layla 05-03-2023

Ik heb ervoor gekozen omdat ik deze derde keer bij hen heb gekocht. Het spul is erg goed. De prijzen zorgen voor korting en snelle levering

Renate 05-03-2023

Bestel vaker bij Notino, omdat ze geregeld goede aanbiedingen hebben. Snelle levering, breed assortiment en goede service.

Erik Sprokkereef 01-03-2023

Duidelijk en overzichtelijk. De keuze is reuze, de prijzen zijn beduidend lager dan in een winkel

Sabine 01-03-2023

Al zo’n 3 weken aan t wachten op bestelling. DHL geeft al anderhalve week aan dat t 1 a 2 dagen vertraging heeft.

Idylle 27-02-2023

De beste prijs gevonden op deze Website; betaling kan ook nog eens via Klarna, dat alles bij elkaar geeft dat een veilig gevoel!

Angelique T 16-02-2023

Echt een gezellige shop met leuke prijzen.
Ik geniet ervan om hier te zoeken en te selecteren wat ik graag wil proberen of weer wil omdat het allemaal even lekker ruikt en voelt.

Daniela Margean 12-02-2023

Alle producten zijn geweldig, je kunt alles vinden wat je nodig hebt, wat vooral leuk is omdat je ze allemaal in één bestelling hebt, in één winkelmandje!

José 08-02-2023

Vind het een fijn shop. Ze hebben leuke aanbiedingen. En vaak kan ik de parfum compleet maken met deo douche en bodymilk

Moreentje 03-02-2023

ik zag dat er veel verschillende merken aangeboden worden voor een concurrerende prijs, De website is makkelijk en artikelen zijn snel te vinden.

marijke 03-02-2023

goedkoper /duidelijk/snelle service en goed bereikbaar en scheelt soms enorm in de prijs .