Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Hans 19-05-2021

Is zeer makkelijk in gebruik. Na online betaling ontvang je direct de product key om de software te gebruiken.
Je hoeft je niet te verplaatsen naar een verkooppunt.
Top online store👍👍👍

Michiel 16-05-2021

Ik werd herinnerd dat mijn licentie bijna was afgelopen. Daarna was het bestel proces snel en pijnloos. Tevens een goede prijs. Ook een goede uitleg over hoe op te waarderen.

Yvo 14-05-2021

Heel scherpe prijs voor hetgeen we krijgen!! Enkel voor een bijna leek op software gebied en dan ook nog met Mac’s en een enkele Windows heeft het wat voeten in de aarde gehad om het klaar te krijgen. Uiteindelijk wel goed gelukt!!

Nicos 13-05-2021

Duidelijke webshop. Bij vragen is het klantencontact goed bereikbaar en als je het product niet meteen installeert dan krijg je een herinneringsmail. Goede service.

Blankie 10-05-2021

Zeer makkelijk te regelen en alles gaat lekker vlot, zodat je snel aan slag kunt.

Leo 09-05-2021

snelle levering, duidelijke installatie handleiding en een gunstige prijs voldoet volledig aan de verwachting

riedstra 08-05-2021

eerder al een product aangeschaft en dat is goed bevallen Wederom goede levering, duidelijke uitleg, gemak van installeren en een herinnering, top

P.M. van Bree 07-05-2021

Gemakkelijke aankoop. Kwaliteit en prijs verhouding uitstekend. Zou iets makkelijker te installeren kunnen voor ouderen.

Gerrit Vinke 07-05-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de prijzen van de software betaalbaar zijn. Heb Norton en Microsoft Office aangeschaft en dat doe ik al een paar jaar. Voordeel goedkoop en altijd nieuwste software. Het installatieproces mag wel wat gemakkelijker. Door de jaren heen heb ik wel ervaring opgedaan, maar kan mij voorstellen dat het voor veel mensen erg moeilijk is om te installeren. Wat mij betreft beveel ik Licentie2go aan.

Paul Verheylesonne 06-05-2021

Ik heb voor deze shop gekozen wegens goede gebruiksvriendelijkheid, handigheid om te installeren

Luc van den Bergh 05-05-2021

AL eerder een vergelijkbare bestelling gedaan: Snelle levering en goede instructies voor installatie van de software

John van Dongen 05-05-2021

Snelle levering, helder beschrijving en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Agnes Paris 03-05-2021

Bij de aankoop heb ik alle hulp gekregen die ik nodig had om mijn pc te beschermen.

Cengiz 03-05-2021

Goede service en scherpe prijzen. Uitgebreide instructie hoe je licenties moet activeren. Heb een licentie voor de 2de jaar gekocht

02-05-2021 02-05-2021

De software is via de website met gemak aan te schaffen, bovendien gaat dit snel, betrouwbaar en goed verzorgd.

Jan 02-05-2021

Een gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en duidelijk. Zeer goeie prijs/kwaliteit. Een echte aanrader !

Xavier 29-04-2021

Super makkelijk en super voordelig echt een aanrader voor bijna alle software

René 28-04-2021

Scherpe prijzen en duidelijke installatie instructie. Deze instructie klopte en alles werkte direct.

Janneman D. 25-04-2021

Een licentie Kaspersky gekocht.
Dat gaat daar bij Licentie2GO of je een doosje eieren bij de super koopt.
Prima winkeltje die Licentie2GO!!

JK 24-04-2021

Na aanschaf van de licentie, kreeg ik heldere herinneringsmails om te activeren.
Tijdens het activeren was er een zeer helder en volgbare instructie over wat ik wel en niet moest doen.
Het installeren was hierdoor makkelijk en snel voor elkaar. Echt top!

George Hendriks 24-04-2021

De reden is omdat de aankoop simpel en goedkoop is. Ondersteuning is super. Dus ik raad iedereen Licentie2Go aan

katrien 20-04-2021

Super site om je software aan te kopen. alles is heel duidelijk uitgelegd. een chatfunctie zou nog wel handig zijn om vragen te stellen, en het aanbod mag natuurlijk altijd uitgebreider.
Ik koop al enkele jaren onze Microsoft en Norton licenties hier, en nooit problemen gehad. Een aanrader.

Cees 18-04-2021

Uitstekende prijs EN uitstekende reactie op vragen bij recente problemen met verlenging licentie Norton.

Ibo 17-04-2021

Goede en behulpzame helpdesk, wanneer zij het antwoord echt niet hebben dan verwijzen zij eerlijk naar Microsoft NL Helpdesk, waar ik uiteindelijk de oplossing vond. Dus helemaal tevreden, al enkele jaren.

Cha-Cha 15-04-2021

Ik wilde een digitaal abonnement voor d3 beveiliging van mijn laptop kopen, maar vond enkel CD-roms. Via contactname werd ik snel, vriendelijk en efficiënt geholpen en nu is mijn smartphone ook beveiligd.