Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Wijffie 25-01-2022

Het is dat we onze eerste licentie daar ook al hadden gekocht, waarom we nu weer verlengd hebben. De stappen zijn niet de duidelijkste in uitleg. De hulp van een monteur is te duur.
Waarom kan men niet gewoon doordraaien op de vorige licentie? Ik vind de kosten nogal hoog voor de verlenging. Er wordt nogal dreigend gemaild als je niet verlengd kan je niets meer. Ik weet niet of dat zo wel mag.
Licentie2GO 26-01-2022

Bedankt voor je eerlijke recensie over je aankoop! Het spijt me te horen dat je de verlenging van je licentie als moeilijk hebt ervaren. We proberen in de meegeleverde handleiding zo duidelijk als mogelijk de nodige stappen voor het activeren en installeren weer te geven; de meeste klanten lukt het daarmee om de het product in gebruik te nemen. Mocht je er tóch niet uitkomen, dan staan we klaar met raad en daad via de chat op onze website, via de mail, en via WhatsApp. Ook in het weekend zullen we op mail reageren.

De toon in onze verlengingsmail is beslist niet dreigend bedoeld; het is echter wel zo dat als je Microsoft 365 licentie niet wordt verlengd, je het Office pakket niet meer kunt gebruiken. Dat heeft de nodige consequenties: je kan geen mail meer versturen, en ook documenten bewerken werkt pas weer als je een geldige licentie hebt. Veel mensen weten dit niet, en daarom waarschuwen we voor de gevolgen van een verlopen licentie. Het zou tenslotte erg vervelend zijn als je bijvoorbeeld niet meer bij je mail kunt!

Microsoft levert jaarlicenties welke in je Microsoft account geactiveerd moeten worden; deze licenties verlengen zich niet vanzelf dus je moet er even wat stappen voor uitvoeren. Daarna kan je het pakket weer een jaar gebruiken.

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het installeren of activeren van je aankoop, of bij het gebruik ervan, laat het dan vooral weten door een mailtje te sturen naar service@licentie2go.com. We helpen je graag!

A. Deurloo 24-01-2022

Snel, makkelijk, uitgebreide opties en dat voor een hele scherpe prijs. In geval van nood altijd iemand om je te helpen.

Udo 24-01-2022

Ik koop al jaren mijn Norton-licenties bij Licentie2go en ben zeer tevreden met hun prijsstelling. Installatie met behulp van hun installatieprocedure is zeer eenvoudig. Top!

Richardverb 23-01-2022

Makkelijke site en duidelijke info voor de installatie. Mooie prijs voor de div. software die bij jullie kan kopen

Jos 21-01-2022

op tijd een herinnering voor de verlenging van software voor een hele scherpe prijs!

Cornelis Vrij 18-01-2022

Je wordt vriendelijk en duidelijk in woord en daad geholpen. Ook de prijs van het pakket is vriendelijk .

Han 17-01-2022

snelle levering en bij mijn probleem, welke voortkwam aan mijn onkunde wat betreft het installeren van de software, werd ik snel en kundig geholpen, nu een feilloos werkende bescherming van mijn laptop

Jan 16-01-2022

Voor mij is Licentie2GO het adres voor software en ondersteuning.
Al jaren koop ik tot tevredenheid mijn software bij Licentie2GO.
Ik heb geen enkele reden om voor een andere leverancier te kiezen.

Gertjan 11-01-2022

Prima.zoals altijd. Goede uitleg hoe je je software moet activeren. Prima klantportaal waarin je alles kan terugvinden wat je besteld hebt en de prijzen zijn ook vaak scherp!

Balance 11-01-2022

goede prijs, duidelijke handleiding voor de installatie van de antivirussoftware

Benno 10-01-2022

Overzichtelijke en gebruikersvriendelijke shop, zeer scherpe prijzen. Prima keus dus

Robert 10-01-2022

Ik maak al jaren gebruik van Licentie2Go. Goede service, duidelijke handleiding om de producten te installeren en tevens een goede prijs!
Echt een aanrader!

Robert 09-01-2022

Komen hun afspraken en beloftes na een prijsverschil te hebben aangegeven. Goed bedrijf. Aanrader

Henk 08-01-2022

Na de aankoop van een software pakket, had ik nog een vraag voor de klantenservice, waarbij ik snel en een duidelijk antwoord kreeg.

Han 07-01-2022

Ik was op zoek naar verlenging van een software product wat ik gebruik.
Bij Licentie2go het goedkoopste gevonden.
Het gaat om een betrouwbare website die alleen officiële licenties aanbiedt.

Peter 05-01-2022

Bitdefender gekocht.
Duidelijke artikel omschrijving en precies gekregen wat ik heb besteld. Direct na betaling de licenties in mijn mailbox.

Licentie2GO was tevens de goedkoopste van NL met deze licenties.

Klasse!

Emile 03-01-2022

Prima en duidelijke beschrijving van de handelingen. Download liep op rolletjes.

Cor 02-01-2022

Producten zijn overzichtelijk, goede en duidelijke handleidingen. Kortom top!!

Pkuipers 29-12-2021

Goede en snelle levering. Ook uitstekende uitleg hoe je alles moet installeren.

Wim Braam 28-12-2021

Uitstekende site en gegevens. Handleiding voor het downloaden en activeren. Was eigenlijk niet nodig de stappen waren keurig voorbereid en te volgen.
Prima concurrerende prijs.
Gebruik nu al 2 jaar deze site om de software te verlengen. Een tijdige herinnering wordt verzonden.
Dit geeft vertrouwen.

Ton 28-12-2021

Ik bestel al jaren bij Licentie 2go . Scherpe prijzen en ze sturen een herinnering als er weer verlengd moet worden.
Er wordt ook documentatie mee gestuurd als hulp voor de stappen die gedaan moeten worden.
Erg tevreden

Paul 27-12-2021

Een duidelijke omschrijving van de producten en een gemakkelijke en gebruiksvriendelijke manier om producten aan te kopen. Nadat ik een artikel had gekocht en het product nog niet had geïnstalleerd kreeg ik een herinneringsmail met de mededeling dat ik mijn product nog niet had geactiveerd.

Clemens 27-12-2021

Ik had gekozen voor de aanschaf microsoft office 2019. Omdat ik onzeker was om zelf te installeren had ik de hulp ingeroepen van een vrijwillig "deskundige". Deze was van mening dat License2GO oplichters waren en weigerde te installeren, nadat hij mij "oude"office verwijderd had. Ik heb toen de proefversie van Microsoft aangeschaft. In overleg met medewerkers van License2GO is het aangeschafte product van license2GO geïnstalleerd en de proefversie verwijderd.

jeetje peetje 27-12-2021

Snel en makkelijk doe mijn virusbeveileging al jaren bestellen.

Raad dit voor iedereen aan

Hans 25-12-2021

Voordelige licentie van mijn anti virus software geleverd, Toen de site de verlengingscode niet kon leveren is door Licentie2Go direct de volgende dag contact met mij opgenomen om het alsnog geregeld te krijgen.