Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Jedek 30-12-2022

Goedkoop,prima service en gemakkelijke installatie.TOP firma met een goede ondersteuning

beher 29-12-2022

Prima webwinkel, ruime keuze om te vergelijken. Na aankoop duidelijke handleiding om te installeren.

Sietske1962 29-12-2022

Zeer behulpzame klantenservice. Maar ook het instaleren, zijn door de werkbeschrijvingen makkelijk, tot zeer makkelijk te instaleren. Vandaar het hoogste cijfer. Uitmuntend gewoon.

Pim 28-12-2022

Goede prijs, easy to go! Licentie downloaden en activeren. Snel ( a la minute) je licentie in huis.

Marnick 28-12-2022

gemakkelijk thuis bestellen en ook nog eens goedkoop.je word ook goed en vriendelijk online geholpen als er iets niet zelf lukt.topwinkel

EvM 27-12-2022

Ik zie er altijd tegenop om software via internet aan te schaffen. Installatie is soms lastig en vrees soms te betalen en niks bruikbaars te ontvangen. Maar telkens als ik iets aanschaf via Licentie2Go loopt de installatie gesmeerd. En de prijs is nog vaak de laagste in de markt ook. Be dus heel blijk met mijn aanschaf.

erres 26-12-2022

snelle aankoop leidt tot een snelle installatie. En dat klopt.
Wat alleen een beetje warrig is: het lijkt net of ik mijn Norton licentie verlengd heb bij Norton.... En dat er dus een rekening komt..
Licentie 2go bezweert dat het niet zo is.
Ik hou ze aan hun woord.

Frans 26-12-2022

Goede aanbiedingen en omschrijving van het product.
Tevens goede beschrijvingen over het product en mogelijkheid om vragen te stellen.

Jan 26-12-2022

Goede prijs en ruime keuze. Na aankoop goede instructies over installatie van gekocht product.

pierre schoefs 25-12-2022

Alles is altijd prima in orde!
Ben al jaren klant en ondertussen al 70 jaar geworden en de installaties op al onze toestellen lukken steeds prima via de meegeleverde handleiding
Dikke proficiat

Willy 25-12-2022

Ik vind het uitermate goed. Ook vanwege de duidelijke ondersteuning via internet die je krijgt top bedrijf.

Ed 24-12-2022

goede aanbiedingen en een redelijk goede installatie handleiding online. al een aantal jaren klant en zeer tevreden over de produkten

Rogier 24-12-2022

Mooie prijs en installatie staat erg goed omschreven waardoor je zonder veel moeite je software kan installeren op elk device

Barbara 23-12-2022

Duidelijkheid, makkelijk en een goede prijs. Communicatie en vragen verlopen soepel

PJ 22-12-2022

Scherpe prijs, vlekkeloze levering en installatie. Daarnaast zeer attente mail met vraag waarom de installatie nog niet uitgevoerd was en of dat ze hierbij zouden kunnen helpen.

Friso 22-12-2022

Prima prijzen en goede afhandeling. Al meerdere licenties besteld en altijd zonder gedoe.

Albert 21-12-2022

Aangekochte Software
Geïnstalleerd en werkt perfect
De Beste Prijs van Aangekochte software
Je kan je Software op voorhand aankopen om ze daarna te installeren
Top een 10

Jaap 20-12-2022

Levert snel en tegen ongelooflijk lage prijs. Hoe bestaat het. Hier kan b.v. Norton met speciale aanbiedingen niet tegen op.

Evera003 19-12-2022

Prima producten, goede prijs voor software en duidelijke beschrijving hoe te installeren.

Luc 19-12-2022

Overzichtelijke website. Na betaling direct een mail terug met instructies hoe de aankoop te activeren.
Alles is vlot verlopen.

Ton 18-12-2022

De software is mooi geprijsd, makkelijk te bestellen en als je een probleem hebt word je snel en vakkundig op weg geholpen!

Frederiek 17-12-2022

Aanmelden was gemakkelijk en vervolgens inloggen ook. Goedkoper dan normaal

fred 16-12-2022

betrouwbaar, goede service met indien gewenst een begeleiding voor het installeren van de software maar dit was niet nodig omdat een duidelijke handleiding het eenvoudig maakte en door de grote korting was Licentie2GO tevens de goedkoopste.

Fred 15-12-2022

Snel en eenvoudig te installeren. Ben weer een jaar verzekerd van een goede beveiliging van mijn computers.

ernst 15-12-2022

voordelig en simpel te instaleren, dit vorig jaar ook gedaan, maar het wordt steeds makkelijker voor je gemaakt