bol. Plaza - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol. Plaza.

bol. Plaza stelt zich voor

bol. opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. bol. behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol. vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Gert 08-12-2023

Algemene score

1,0
TV gekocht waar volgens de productinformatie op de website bluetooth op zou zitten. Na installatie blijkt er geen bluetooth op te zitten. Bol.com adviseert om product terug te sturen als het nog niet is geïnstalleerd. Is uiteraard wel het geval, anders is niet te constateren dat er geen bluetooth op zit. Geen enkele coulance van Bol.com. Het antwoord is, redt je er maar mee en veel plezier met het toestel. Van een zichzelf respecterend bedrijf zou je anders verwachten.
webcare-15 08-12-2023

Beste Gert,

Bedankt voor jouw bericht.
We hebben jouw klacht al in behandeling via de brief die je naar ons hoofdkantoor hebt gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.

Reageer

Wayne 25-04-2023

Algemene score

1,0
First time user of bol.com... I ordered a gift for my wife's birthday, 5 days later @bol.com canceled my order after I had to call the supplier @kaviaarvoorjehaar myself and they confirmed the order will be completed. The tracking on the order was non existent as well as customer service from both the supplier and bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2023

Hi Wayne,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to klantenservice@bol.com with a description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone at NL: 030-3104999 / BE: 027-885999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Reageer

Ss 07-04-2023

Algemene score

1,0
Bol com brengt kosten in rekening voor niet geleverde producten. Waardeloze klantenservice die niks oplost en niet meer reageert zodra het te moeilijk wordt.
Officiele reactie van Bol.com 07-04-2023

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

Reageer

Esther 01-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Fijne en betrouwbare webshop! Nog nooit problemen ondervonden met Bol.dom. Snelle levering en correcte afhandeling.

Reageer

Eric 26-02-2023

Algemene score

2,0
Een product geretourneerd naar Bestores, de partner van Bol.com. Keurig de ontvangst email ontvangen, maar daarna niets meer gehoord. Is inmiddels meer dan 3 weken geleden. Bestores is een bedrijf dat je niet even kan bellen en Bol zegt het probleem ligt bij Bestores. Inmiddels heb ik mijn account bij Bol.com verwijderd en nu zegt Bol; helaas je hebt geen account dan kunnen we de status van de retour niet ophalen. Lange chat met Bol.com had geen zin. Lijkt erop dat ik kan fluiten naar de 94,- retour.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2023

Beste Eric,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

Reageer

Mike 19-02-2023

Algemene score

4,0
Tv gekocht bij bol.com en geleverd via partner bedrijf TV online.
En precies 1 maand de 2 jaar garantie zijn er problemen.
Omdat bol niet meer werkt met tv online sturen ze je door naar samsung. Die willen best repareren via hun reparbedrijf maar omdat het buiten de garantie valt en hey een Europe's model is kom de reparatie uit op 450 euro(meerdere prijs voor de tv origineel)
Ik hen bol.com terug gemaild en gezegd is aan jullie hier een passende oplossing voor te vinden. Ik heb bij jullie besteld en bij jullie betaald. Ik heb recht op werkende die tich langer mee zou moeten gaan dan 2 jaar en 1 maand.
Wacht nog steeds op antwoord en blijf maar extra informatie toesturen.
Ik heb het idee dat ze bewist zijn dat ze het moeten oplossen.

Reageer

M. De Beukeleer 28-10-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Uitermate snelle omruiling van defect apparaat: binnen het uur! Dat kan toeval zijn, maar de retour was nog geen 24 uur aangemeld. Je snapt niet hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Reageer

Bobdax 17-08-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Voor mij een super prettige online shop.
+Altijd iets te vinden wat ik zoek.
+gemakkelijk te retourneren.
+Snel geleverd.
+ Als er een probleem is wordt dit snel en professioneel
opgepakt en opgelost.
+ Met select altijd zonder verzendkosten, automatisch cadeau sparen.
+ Retour thuis op laten halen. (Zonder kosten)
+ Dus voor mij altijd ontspannen shoppen en kopen van
producten.

Reageer

Michel akermann 17-08-2022

Algemene score

1,0
Ik had een ijskast gekocht bij bol.com. Er stond bij dat ze de oude koelkast mee terug zouden nemen. Nadat de koelkast gebracht was weigerde Post nl de koelkast mee te nemen. Ik heb toen bol com opgebeld. Die hebben vervolgens een ander bedrijf Dynalogics gevraagd om de oude koelkast op te halen. Dynalogics is niet eens langsgekomen. Maar vermeld brutaal dat de koelkast wel is meegenomen. Leugens van bol.com en Dynalogics. Ik heb hier vrije dagen voor moeten nemen. En nu staat de ijskast er nog. En er is geen afspraak gemaakt om deze op te halen en excuses te geven.

Reageer

Henk 27-07-2022

Algemene score

8,0
Als je iets besteld rechtstreeks van Bol.com is de levering betrouwbaar en snel en heb ik tot op heden nooit een problem ondervonden
Nu eerste keer via wederverkoper BIG PANDA = Denver Europa een smartwatch besteld en was het geleverde niet compleet, zat verkeerde oplader bij. Contact met Denver leverde het advies op om een email met een foto te sturen, tot op heden 8 dagen later en ook na herhaling niks gehoord van Denver.
Product na overleg met Bol.com maar weer teruggestuurd.

Reageer

Jos 23-07-2022

Algemene score

1,0
Dit is gewoon verschrikkelijk, nu voor de zoveelste keer is er een artikel geannuleerd door hun omdat een externe verkoper niet kan leveren. Stop aub met externe verkopers.

Reageer

Bert 25-06-2022

Algemene score

9,0
Hoog bestelgemak, ook retour zenden gaat simpel en probleemloos. Levering is erg vlot en conform hetgeen beloofd is. Als je ook nog voor een abonnement op de bezorg en retourdienst "Select" kiest betaal je nooit bezorg- retourkosten.

Reageer

Georgios 07-06-2022

Algemene score

1,0
I have heard a lot about bol.com lately but this is beyond any imagination for such a company! We have ordered a baby phone with a camera from their site that was sold from #AEF_Utilities. We were already surprised when we saw the e-mail notification that DHL left it in our mailbox since is quite a big box to fit in. In the end, we have received a ##$%$#%_EMPTY_ENVELOPE!!!
Looking afterwards online we realise that the AEF Utilities have no website or FB page. So, we tried to have contact through #bol.com... The 1st employee on the customer service just picked up the phone and hang up after a few seconds without talking... The 2nd said to us... "Ok, what is the problem?" when we told her that we have just received an empty envelope in place of a medium-sized box with our order... and of course, she also hang up! With the 3rd at least we managed to communicate... but she clearly mentioned that #bol.com has nothing to do with it and will just ask the seller to contact us! So, bol.com is not liable for the scams she hosts on her platform and for which they get paid and keep a percentage before sending the money to the seller!

Reageer

LadyB 01-06-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik had een staafmixer besteld, deze werd zonder omverpakking geleverd. De doos was niet dichtgeplakt, gelukkig zat alles er nog in. Apparaat werd sneller geleverd dan aangegeven. Over het algemeen heb je een Rrime keuze en meestal een goede service. Ik raad aan om de informatie over de verkoper te lezen zodat je weet of het een servicegerichte verkoper is. Sommige verkopers komen uit het buitenland, ik vind dat ook wel fijn om te weten.

Reageer

Rico 23-05-2022

Algemene score

1,0
Via partner van Bol.com, te weten Online Plaza, een kettingzaag besteld en snel geleverd gekregen in september 2021, tot zover t goede nieuws. Kettingzaag bleek niet te werken want startte niet. Volgens klanten"service" van Online plaza had ik verkeerde benzine gebruikt (ik had de zuiverste benzine gebruikt die te koop is, maar dat terzijde). Op mijn vraag hoe dat kan omdat ten eerste de benzine werd aangeraden bij de koop (aspen benzine) en ten tweede dat de motor het nooit heeft gedaan en dus nooit heeft kunnen vastlopen kreeg ik een enorm bot antwoord en ik kon nieuwe onderdelen bestellen bij hun bedrijf...... uiteindelijk door bol.com mijn geld teruggekregen, die pakten t wel goed op. Voor mij nooit meer iets van Online plaza.

Reageer

Henk -Jan 13-02-2022

Algemene score

1,0
Bol.com leverde via een partner nep-Xiaomi oortjes. Het doosje dat ik ontving bevatte foto's die exact overeenkomen met de foto's die op het doosje van Apple Airdots staan. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de partner en Bol.com doet er elzelf helemaal niets mee. De partner gaf aan dat per abuis een verkeerd product werd verstuurd, maar kan vervolgens niet de originele oortjes voor dezelfde prijs leveren. Het betreft gewoon een poging tot oplichting

Reageer

Lotte 03-02-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Geweldige shop. Ik bestel hier graag, hebben vaak legpuzzels enzovoort wat ik nergens anders tegenkom, leveren altijd heel snel. Bel ik wordt snel de telefoon beantwoord door een medewerker. Heb een keer iets terug moeten sturen en had mijn geld binnen 3 dagen weer op mijn rekening. Heb bij deze shop nooit problemen gehad, dus zal er zeer zeker blijven bestellen als ik iets nodig heb.
SUPER SHOP.

Reageer

Marleen 31-01-2022

Algemene score

5,0
Koelkast wordt netjes binnengebracht maar is beschadigd. Oude koelkast wordt niet meegenomen, geen plek. Lastig gezien ik geen auto heb. Koelkast maakte veel lawaai dus toch een nieuwe, moet je dan weer opnieuw bestellen. Eerst maar defecte op laten halen en gelukkig dan toch nog even mijn oude kunnen gebruiken. Thuis gebleven voor retour. Nieuwe weer geleverd en zelf waterpas moeten zetten en weer geen plek om mijn oude mee te nemen. Het wordt toch aan gegeven bij bestellen dat oud apparaat meegenomen wordt maar dat is niet het geval, jammer. Verder erg blij met mijn nieuwe koelkast dus ongemak snel weer vergeten. Verder bestel ik heel veel online bij bol.com en levering gaat altijd goed.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2022

Beste Marleen,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer

Mar 23-01-2022

Algemene score

2,0
Product besteld via partner op de site van Bol.com. Gunstig geprijsd en met hoge korting. Twee dagen later mailtje van Bol.com dat er een vergissing in het spel was: Bestelling werd geannuleerd omdat “verkoper het product nooit voor deze prijs had willen verkopen en daarom niet verplicht is om voor deze prijs te leveren”. Heb het betreffende product meerdere malen in het mandje gedaan om er zeker van te zijn dat de prijs klopte: Prijs bleef steeds hetzelfde. Mag er dus vanuit gaan dat eea klopt. Bol.com verwees mij naar de algemene verkoopvoorwaarden, maar heb daarin niet kunnen terugvinden dat verkoper niet voor afgesproken prijs hoefde te leveren.
Niet de eerste keer dat Bol.com met een onbetrouwbare partner in zee gaat. Ik voel mij op zijn zachtst gezegd bedonderd: Een goedkope aanbieding -die dan later geannuleerd wordt- voelt als een lokkertje om op de site van Bol.com te gaan shoppen.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2022

Beste Mar,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer

Wesley wijnand 15-12-2021

Algemene score

1,0
Nooit meer kopen bij 4uproducts hang lampen besteld na te hebben opgehangen blijk fout in de fitting te zitten dus lampen hingen scheef nadat je zelf de kabels moest plaatsen en inkorten want er zat een kabel bij van 1,5 meter
Na dit alles te hebben besproken met de verkoper werd er om foto's hiervan gevraagd na deze te hebben opgestuurd werden wij zonder pardon geblokkeerd dus geen contact meer met de verkoper nu 4 weken verder en nog steeds geen antwoord niet van bol ja enige de verkoper staat in ze recht want heb de kabel ingekort
Officiele reactie van Bol.com 17-12-2021

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw review.
Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen.

Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com

Reageer

ruudtreep 07-12-2021

Algemene score

1,0
Ik heb een tv gekocht via Bol.com bij partner TV-online.
Na klachten van schokkerig beeld te hebben gemeld en filmpje opgestuurd kreeg ik geen contact meer met TV-online. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat ik een Europees model heb gekregen terwijl ik voor een Benelux model hebt betaald. Wat tien beduidend meer was.
In de tussentijd heeft Bol.com de samenwerking met TV-online stopgezet. Hierna heeft Bol.com mij gezegd dat het bedrag afgeboekt zou worden en dat ik dus mijn geld terug krijg. Binnen 3 werkdagen zou ik wat horen. Dat is inmiddels bijna 5 weken geleden en nog is er geen oplossing gevonden. Na elk telefoontje van mij hoor ik steeds hetzelfde: binnen 2 a 3 werkdagen hoor ik wat.
Niet dus!
ruudtreep 10-12-2021

Het versturen van mijn klacht(en) via e-mail heeft niet veel zin
aangezien er, na mijn vele telefoontjes, een aardig grote file is ontstaan in mijn "case" waar alles in staat.
Case: 83975175.
Daarom heb ik maar opnieuw gebeld met tot nu toe weer hetzelfde resultaat. "De case is opnieuw doorgezet" en ik hoor snel het resultaat. Inmiddels zijn we de 5 weken gepasseerd.
Waar blijft de service die ik van Bol.com altijd heb gehad?

Officiele reactie van Bol.com 07-12-2021

Beste Ruudtreep,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer

Marlon 11-10-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik bestel graag bij bol.com. Altijd betrouwbaar en er is vanuit hen een goede communicatie over de levering van de producten.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Marlon!

Reageer

Opa Eus 22-08-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke site. bestellen ging zeer vlot evenals de aflevering één dag later. Perfect.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Bedankt!😃

Reageer

Heleen 04-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Deze blender is dan misschien klein, hij maalt zonder problemen bevroren fruit met wat yoghurt tot een smoothie. Ik ben verrast over de power die de WMF blender heeft. Door de verschillende standen, die door brandende lichtjes worden aangegeven, krijg je alles zo fijn als je maar wilt. De blender danst niet over het aanrecht, maar blijft keurig staan. De onderdelen zijn in het begin nog wat stroef en daardoor lastig van elkaar te halen, maar dit zorgt er wel voor dat alles goed (af)sluit. Alles kan ik de vaatwasser en dat is een groot pluspunt. De blender heeft een mooi design en is compact waardoor hij op het aanrecht mag blijven staan (en dus niet weggemoffeld wordt in een keukenkastje en daardoor makkelijk vergeten wordt). Het snoer is lang genoeg. De glazen kan is groot genoeg voor twee smoothies en heeft een luxe uitstraling door het dikke glas.
Officiele reactie van Bol.com 06-12-2021

Ontzettend fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de blender. Heel veel plezier ermee, Heleen! 😃

Reageer

Liam 22-05-2021

Algemene score

1,0
Ik heb 2 stuks Nature kweekkassen besteld. Toen ze arriveerden was bij 1 van de 2 het plastic helemaal kapot, alsof er een steen doorheen is gegooid. Toen ik contact op nam met Bol, wilden ze mij niet helpen 'omdat het product door Pets Place verkocht wordt'. Dit terwijl ik het toch echt bij Bol heb besteld en ik dus niks met Pets Place te maken heb. Tevens zou ik beide kweekkassen zelf terug moeten brengen naar het postkantoor om mijn geld terug te krijgen. Ik vind het onbegrijpelijk dat ik dit zelf naar het postkantoor moet brengen, terwijl het een grote fout is van Bol.com en/of PostNL. Mij zien Bol.com en Pets Place in ieder geval niet meer terug als klant!
bert2004 06-06-2021

Ik begrijp nog steeds het verschil niet tussen bol.com en bol.complaza. Dit had bol.com(plaza) door moeten spelen aan Petsplace. Over het algemeen heb ik nooit problemen met bol.com en koop ik daar liever dan waar dan ook. Geen moeilijk gedoe. Nogmaals, is bol.complaza een clubje of zo, want ik kan mij totaal niet vinden in het lage cijfer naar bol.com.
Als het goed is kan je Petsplace benaderen via je bol.com account en kom je er met hun niet, dan kan je dit doorspelen aan bol.com, vertrouw mij dat Petsplace er alles aan doet om je terwille te zijn, want een standje en ingrijpen van bol.com zitten ze totaal niet op te wachten.

Reageer

Toon meer reviews