bol. Plaza - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol. Plaza.

bol. Plaza stelt zich voor

Schrijf een review voor deze winkel

Timmermans 24-10-2019

Waardeloos bedrijf. Sturen een beschadigde tv op, retour gedaan. Uiteindelijk sturen ze de tv terug. Als reactie weer retour gedaan (je betaald tenslotte niet voor een beschadigde tv scherm) tenslotte krijg je te horen, of we 10 euro willen overmaken zodat ze kapotte tv nogmaals kunnen opsturen, anders wordt die vernietigd. Ongelofelijk dat bol.com met zo’n waardeloos bedrijf zaken doet.

Diana 23-10-2019

Nadat ik een samsung ue43nu7090 tv besteld had bij tvplaza via bol.com las ik pas de slechte recensies op deze site.
Ik werd POSITIEF verrast door de afhandeling. Ik ben keurig per mail geinformeerd over het tijdsbestek waarin de tv op de afgesproken dag bezorgd zou worden (17.00-21.00). Een kwartier van te voren werd er door een vriendelijke dame telefonisch contact met me opgenomen om door te geven dat ze de tv bijna kwamen leveren. Hij werd netjes binnen afgeleverd. De doos zag er prima uit. Super mooie tv. Makkelijk in te stellen. Alles werkt (wifi, netflix, ziggo enz). Ik ben erg tevreden!

Leonie 08-10-2019

LG Smart TV besteld bij TVPlaza bij BOL.COM - bestelnummer ********* zojuist geleverd in een beschadigde doos.
Bij het aanzetten van de TV bleek er een flinke beschadiging in het scherm te zitten!!

Als ik de reviews over TV Plaza en Bol.com hier eerst had gelezen had ik hier nooit gekocht. Ik durf nu niet meteen een nieuwe tv te bestellen omdat ik uit de reacties op maak dat het wel weken kan duren, of maanden, voor je je geld terug hebt! Ik stuur de TV morgen terug via DHL maar maak me behoorlijk zorgen. Ondertussen zitten we zonder TV.. wat een teleurstelling, met name voor de kinderen...
Officiele reactie van Bol.com 10-10-2019

Beste Leonie,

Dank voor je bericht! Erg vervelend om te lezen dat je een beschadigde televisie hebt ontvangen. Graag ontvangen wij het bestelnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Gerard 29-09-2019

Een waardeloos bedrijf TV Plaza. Heb een Samsung TV gekocht en dit was een cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw. Had daarom het toestel pas 6 dagen na levering kunnen uitpakken. Bij het uitpakken bleek het gehele scherm gebarsten. Dit lukt niet makkelijk want dit scherm is van kunststof maar was desondanks gebarsten. Uiteraard melding gemaakt via bol.com maar wat bleek; in de voorwaarden staat dat je binnen 48 uur na levering moet reclameren. Helaas dus en geen nieuwe TV, ik kreeg het advies om de schade via de verzekering te melden. Dit vond ik echt een heel slecht antwoord en had dit van een partner van bol.com niet verwacht. Ik begrijp niet dat bol.com met een dergelijke partner in zee gaat. Ik heb de afgelopen jaren zowel prive als zakelijk best veel besteld via bol.com maar door deze negatieve ervaring gaat hier een eind aan komen. De TV die ik had besteld was erg goedkoop maar het blijkt maar eens te meer dat goedkoop dus duurkoop is. Slechte service van zowel bol.com en TV Plaza.

W.G. 27-09-2019

beloofd middels track and trace en de website van bol.com een bepaalde datum te leveren, maar op de bewuste datum geen tv! betr bij de plaatselijke tv boer halen!!

Van Dijk 18-09-2019

Helaas kan ik niemand aanraden om een tv te kopen via TV Plaza. Al lijkt het interessant, maar de klantenservice is gewoon echt slecht. Lees goed de algemene voorwaarden. Mocht er iets zijn, kan je alleen via bol.com mailen met TV Plaza (bol.com, neemt namelijk nergens verantwoordelijkheid in en TV Plaza is niet telefonisch bereikbaar). Buitenom het feit dat je in slecht en gebrekkig Nederlands te woord wordt gestaan, is het bedrijf in geen enkele vorm bereidwillig om mee te helpen/denken.

Kies aub eerder voor Coolblue of Mediamarkt. De TV die je ontvangt is ook niet van hetzelfde type als wordt weergegeven. Retouneren kan niet als je langer dan 3 uur tv hebt gekeken en volgens het mailcontact zelfs helemaal niet!

S. 12-09-2019

Tv besteld van bijna 800 euro begin aug, na een paar dagen deed de tv het niet, zoveel gedoe om de tv op te laten halen door het bedrijf. Retour sturen mocht ook niet wegens langer dan 3 uur speeltijd. Nu 1,5 maand verder al die tijd zonder tv gezeten geen vervangend toestel tijdelijk gekregen. Nou na 1,5 maand komen ze eindelijk onze gerepareerde tv terug brengen en blijkt deze nog steeds niet compleet te zijn. Slechtste aankoop nooit meer bij TV plaza iets bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 13-09-2019

Beste S.

Bedankt voor je bericht. Heb je een bestelnummer voor me? We kijken dan met je mee en nemen contact met je op.

Ck 12-09-2019

SAmsung TV gekocht via tvplaza. Kennelijk is de tv die ik heb gekocht niet geschikt voor de Nederlandse markt!!
Ik heb dus in Nederland bij een Nederlands bedrijf een NIET NEDERLANDSE tv gekocht. Is NIET COMPATIBLE.
Hier kwam ik achter doordat ik met Samsung had gebeld omdat mij tv de melding gaf “ service niet beschikbaar. “ De product specialist die vanaf een afstand mijn tv kon besturen had het binnen een paar seconde al gezien. Bol. Com biedt dus gewoon televisies aan die niet geschikt zijn voor Nederland. Oké zou je denken. Zo opgelost toch?want je heb als consument recht op 14 dagen bedenktijd en dan mag je zonder opgaaf van reden het product retourneren.
Nope. De doos waar in de tv zat je weet wel zo hele grote irritante die nergens kwijt kan heb ik weggegooid.
En doordat ik het niet in de originele doos kan doen kan de tv niet retour. Dus ik heb hier thuis en splinternieuwe Samsung tv die niet geschikt is voor Nederland. Ja ze (tvplaza) kunnen langs komen. Ze hebben iemand met een speciale afstandsbediening ??????!! Die de tv dan wel compatible kan maken?! Wat. Dus je verkoopt niet geschikte televisies voor Nederland. Je neemt ze niet retour omdat de consument de doos niet meer heeft. Consument heeft niet werkende tv voor in Nederland maar jij hebt een mannetje die met een speciale afstandsbediening het wel kan fixen?
Op de vraag hoe ze dat dan doen en hoe het dan met de garantie zit kon ze geen antwoord op geven.
Bol. com houdt zich hier een beetje van de domme; u heeft dit product bij tv plaza gekocht. Ja maar VIA bol. com toch?! Dan ga je er toch vanuit dat hun eerste aanspreekpunt zouden zijn? Maar nee de verwijzen naar tvplaza. Die moeten het oplossen. Vooralsnog zit ik hier met een tv die niet geschikt is voor de Nederlands markt en het dus niet doet....
Romy 13-09-2019

Over welke Samsung tv gaat het? Ik heb namelijk ook net een Samsung tv besteld via bol.com van TV plaza.

Siri365 05-11-2019

Beste Ck,
Ik ben benieuwd hoe het nu met jouw verhaal staat na 2 maanden. Wij zitten namelijk in hetzelfde schuitje en ik vraag me af of er überhaupt mensen zijn die hun geld terug krijgen van TV plaza.

Cor 11-09-2019

Vind het waardeloos tv plaza samsung tv besteld deze bleek het niet te te doen mijn tv weg gedaan dus zat ik zonder tv
Dan nog maar een besteld zodat ik toch weer snel een tv heb staan
de defecte terug gestuurd heb bevestigen vande post dat ze hem hebben ontvangen.
Ben nu al 3 weken aan het bellen om mijn geld terug te krijgen bol zecht niet te kunnen betalen om fat plaza hem op ruilen heeft staan hoezo binnen 3 dagen je geld terug
Siri365 05-11-2019

Beste Cor,

Kees 30-08-2019

Eigenlijk is een 1 nog teveel alleen maar gedoe gevolg 4 weken zonder TV en nu hopen op geld terug. Komen afspraken niet na en Bol.com verwijst naar TV plaza en die naar GLS heb gekocht bij Bol en dar mee basta
Officiele reactie van Bol.com 02-09-2019

Beste Kees,

Frans 29-08-2019

TV Plaza, wat een waardeloze partner van Bol.com!
Een TV gekocht voor mijn dochter die het huis uit ging.
Het bestelproces verliep prima, maar de tv werd niet geleverd op afgesproken dag/tijd.
Aangezien de woning nog niet permanent bewoond werd, is een voorstel gedaan door TV Plaza om op op het oude adres te laten leveren.
Uiteraard moest ik vervolgens de tv in de ongeopende (onbeschadigde) verpakking zelf vervoeren naar het huis van mijn dochter.
De tv uitgepakt en geen schade zichtbaar, echter bij het inschakelen bleek er een schade te zitten in het ledpaneel.
Na reclamatie hiervan bij TV Plaza en Bol.Com wordt aangegeven dat herroepingsrecht niet meer geldt aangezien ik de tv vervoerd heb.
Schandalig, de inboedelverzekeraar moest het maar oplossen volgens TV Plaza. Bol.com zou het via het hoofdkantoor wel even oplossen voor ons, maar ook Bol.com verschuilt zich achter TV Plaza.
Ik kijk voortaan beter uit!!!
Leuke prijzen bij TV Plaza, maar je consumentenrecht wordt niet gerespecteerd door deze bandieten!
Ik trap er niet meer in, geef liever een paar tientjes meer uit bij een betrouwbaar adres.

Dvk 28-08-2019

tv besteld bij bol, 1,5 uur later kijk ik nog een keer op de site,
(alvast even voor pret) staat ie er 60 euro goedkoper op, reactie van bol, dan had u beter moeten kijken naar al onze aanbieders. Bol is dus gewoon een marktplaats van meerdere aanbieders geworden en daar ben je aan overgeleverd, bol adviseert je dus niet juist door de goedkoopste aan te bieden, maar probeert je gewoon eerst een duurdere aan te smeren.
Oplossing van Bol, deze weer annuleren en weigeren aan de deur, en dan opnieuw de goedkopere bestellen.
Wauw wat een oplossing bol.com., lekker groen ook.
Stel nog voor doe een cadeaubon voor het bedrag, jullie hebben anders ook extra bezorgkosten en financiële handelingen, maar nee, niets mogelijk.
ben al jaren klant maar dit slaat alles, volgende keer koop ik dus gewoon bij de goedkoopste op internet, bol heeft geen toegevoegde waarde meer.
Ga annuleren en bij een ander kopen.....
Officiele reactie van Bol.com 29-08-2019

Beste Dvk,

Dank voor je bericht! Graag ontvangen wij het bestelnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Marcel 12-09-2019

Hoi Dvk ik zie een reactie van Bol.com maar hoe is het nu afgelopen? Deze info mis ik en zou de review compleet maken

Mvdg 20-08-2019

Het cijfer 1 is het nog niet eens waard, in december een Samsung tv gekocht bij TV plaza en dan 3 maanden begonnen er problemen te komen met beeld de 4e maand is dit gerepareerd maar kregen we de tv terug met een ander defect... Nog maals opgestuurd weer terug gekregen, weer met een ander defect. Op dit moment was mijn geduld al aardig op, punt 1 er word beweerd dat de tv bij Samsung word gemaakt maar vervolgens krijg ik een bon te zien van een of andere logic bv, geen Samsung dus.... TV weer opgestuurd en dit keer kregen we hem zo terug dat hij niet goed in elkaar is gezet en de poot schroef niet meer paste en dus de tv zo scheef als wat staat, weer gebeld weer op laten halen en dit maal is letterlijk alleen de doos opgemaakt en meer niet en gewoon met het zelfde probleem terug gehad. Bedenk nu even dat ze zeggen dat je ongeveer 3 weken je tv kwijt ben aan reparatie bij alle keren is dit 4 a 6 weken geweest in totaal zoon 3 maanden weg geweest (toen hij kapot ging was de tv 4 maanden oud en nual bijna het dubbele bij tv plaza bij de reparatie gestaan). Nu heb ik nog een tv die scheef staat en niet past een tv plaza die zegt dat er niks aan de hand is en ze geen fout kunnen vinden omdat ze een nieuw paneel erin hebben gezet... Uuhm wat heb dat te maken met me niet passende schroeven? Daarnaast dacht ik geweldig geholpen te worden door bol. Com maar ook die hebben me ermee laten zitten meerdere keren gehoort dat ze er echt achter aan gingen en er alles aan deden en dat dit echt niet kon blahblahblah allemaal gelogen. Er was mij gezegd meerdere malen door verschillende werknemers dat wanneer de tv 3x ter reparatie zou worden opgehaald we daarna ons geld terug konden krijgen en een andere tv konden kopen. Dit is nu dus het verhaald maar nu ineens moet ik eerst zelf de tv maar even laten nakijken door een externe monteur wat ik uit eigen zak kan gaan betalen en meer is er niet wat ze voor me kunnen doen? Wat een service zeg! Dus leer ervan en geloof geen zak van wat ze je wijs maken is allemaal maar een toneelspel en heel heel vies en schei heilig. Ik ben er klaar mee.

Astrid Peters 17-08-2019

We hebben via bol.com een tv besteld een Samsung 7 serie welke via hun partner tvplaza geleverd werd. Nadat we problemen met instellen van de tv hadden hebben we contact opgenomen met Samsung, uit dit gesprek blijkt dat we een Hongaarse tv hebben gekregen, welke helemaal hier niet verkocht had mogen worden. Direct contact opgenomen met bol.com, maar zij verschuilen zich achter hun partner tvplaza, heel mooi maar wij hebben bij bol.com iets besteld. Wij willen deze tv niet, maar er wordt geen retouropdracht aangemaakt. Nee we moeten wachten totdat tvplaza een mail stuurt wat dagen in beslag kan nemen. Schandalig gewoon, zeker omdat op de website vermeld staat dat de tv ziggo compatible is wat absoluut niet waar is. We hebben het recht om de tv terug te sturen en daar hoeven we geen dagen op te wachten. Dit gaat niet om een bedrag van 10,-. Gewoon schandalig, ik ben erg boos
Astrid5901 20-08-2019

Beste Charissa,

Het bestelnummer is 2484180330. We zijn erg teleurgesteld in de service die we tot nu toe ontvangen hebben. We hebben de tv retour kunnen zenden maar tot onze verbazing accepteert tv plaza de tv niet waarop deze weer onderweg is naar ons. Dit is gewoon te gek voor woorden aangezien er wettelijk is geregeld dat er een zichttermijn is van tenminste 14 dagen. Hierdoor zouden we beschermd moeten zijn voor dit soort situaties. Jullie adverteren zelfs met een termijn van 30 dagen. We gaan deze tv dan ook niet accepteren en we denken er zelfs aan dit verder middels juridische weg te gaan bewandelen. Dit kan gewoon niet

Astrid5901 21-08-2019

Tot nu toch nog geen bericht ontvangen. Na zelf herhaaldelijk te hebben gebeld en loze beloftes dat we teruggebeld worden zou de case gewoon gesloten zijn. Zo werkt het toch echt niet. Bij deze lieve bol.com hebben we juridische stappen ondernomen. Ik ben nog nooit zo slecht behandelt door zowel bol.com en over tvplaza heb ik al helemaal geen goed woord over. Het is spijtig dat jullie zo met klanten omgaan op het moment dat er een probleem is

Marcel 12-09-2019

Hoi Astrid, ik zie een reactie van Bol.com maar hoe is het nu afgelopen? Deze info mis ik en zou de review compleet maken

Officiele reactie van Bol.com 19-08-2019

Beste Astrid Peters,

Dank voor je bericht! Zou je je klantnummer of een bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Tim 01-08-2019

Er was een mooie aanbieding voor een wasdroger. Deze was €523,- terwijl ik hem in mijn winkelwagen deed werd de prijst verhoogt naar €645,-. Bol.com gebeld en die gaf aan dat 24 uur per dag de prijs kan worden verhoogd. Dit kan ook midden op de dag om 17:00 uur. Ze konden niets meer voor mij doen. Ik had volgens hun pech en moest het zelf maar uit zoeken. Kreeg het gevoel dat ik een stuk vuil was.
Tim 05-08-2019

De eerstvolgende werkdag werd ik opgebeld door klantenservice van bol.com. In het gesprek hadden we het over de situatie gehad. In het gesprek toonde klantenservice van bol.com begrip voor mijn situatie en kwam uit zichzelf met een toepasselijke oplossing. Ik heb van deze oplossing gebruik gemaakt en mijn bestelling meteen geplaatst op bol.com.

Officiele reactie van Bol.com 02-08-2019

Beste Tim,

Tim 03-08-2019

Hallo Sheriva,

Mijn case nummer is 59561243.
Klant nummer is 9007881660.

Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Tim

Erna Goes 23-06-2019

Ik had een boek besteld, bol melde dat boek was geleverd alleen niet bij mij. Diverse keren contact gehad. Ondertussen een kaart en een presentje van bol gekregen omdat het nog steeds niet binnen was. Na enige dagen ontvangen van de post was ergens anders terecht gekomen? En opengemaakt. Toch nog goed gekomen. Maar was zeker niet de fout van Bol

Erik 06-06-2019

Tv bij bol.com besteld, bestellen via site lukt, tv plaza neemt het over en dan begint de ellende, heb voor het hele verhaal meer tijd nodig dan ik nu heb, conclusie nooit meer electronica via bol.com dankzij tv plaza, mailverkeer met tv plaza is ook alsof je met een robot mailt en ze beantwoorden je vraag niet.
Astrid5901 21-08-2019

Wij hebben ook al problemen met bol.com en tvplaza na herhaaldelijk contact en loze beloftes hebben wij ons geld niet terug. Wij zetten er nu een jurist op wij zijn het zat

Roche 16-06-2019

Ik herken jou problemen meteen,je wordt gewoon in de maling genomen!
Afspraken over de bezorging worden niet nagekomen,verkeerde (al gebruikte) tv geleverd en zo nog wat vervelende irritaties.
De grootste flater was nog dat de pakbon vd vorige koper erbij zat.
Ik heb deze koper ook gebeld en onze ervaringen hadden grote overeenkomsten.
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met bol.com maar deze reken ik ook zeker bol com aan mede omdat hun tv plaza als partner gebruiken.

Siri365 24-10-2019

Dag Astrid en anderen, wij hebben exact dezelfde ervaring. De TV wordt als retour niet geaccepteerd. Hebben jullie al wat bereikt met de jurist?

Dernison 25-05-2019

Service van TV Plaza is uitermate slecht en de klachtenafdeling bestaat waarschijnlijk uit één domme mail-afvanger!
Ik bestel 2 TV's [nog maar een paar op vooraad] en op de dag dat ze worden geleverd [hooguit één dag later] zijn ze een stuk goedkoper. Ik had ze natuurlijk ingepakt terug kunnen sturen maar waar zijn we dan mee bezig op deze planeet. Men vertikte het echter iets te crediteren. En het ging slechts om enkele tientjes.
Tam 18-07-2019

Bij mij precies hetzelfde eind mei. Zwart op wit gemaild gekregen dat ik het verschil teruggestort zou krijgen. Meerdere keren gebeld en gemaild ook met bol.com. na mijn review reactie en ze willen het afdoen met een tegoedbon. Hier ben ik het niet mee eens.

Petra 06-04-2019

Ik geef Bol.com een welverdiende 9! Bestel regelmatig bij hun. Ze doen erg hun best en dat merk je aan alles. En dan nog, het zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik en meer dan je best doen kan niet dus hoop nog lang van hun service gebruik te kunnen maken!

nooit meer Bol.com 26-02-2019

Meerdere malen bij Bol.com besteld maar de afgelopen bestellingen kwamen niet of veel te laat aan.Twee opeenvolgende keren is het verkeerde product geleverd. Verkeerde informatie voor retour werd vervolgens doorgegeven. De laatste keer gaf ik het nog een kans, toen weer het verkeerde product geleverd werd, is het exit Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2019

Beste klant,

Wij hebben je bericht gelezen. Zou je een bestelnummer of klantnummer kunnen doorgeven? Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Carola 18-02-2019

Ik begrijp de lage score niet zo goed. Ik bestel regelmatig bij Bol.com en ook als er iets mis gaat zorgen ze voor een goede afwikkeling. Ook deze keer de bestelling de volgende dag in huis en daarmee EUR 32,00 bespaard omdat het product elders duurder was.

Bertha Raijmakers 28-12-2018

Ik bestel bijna alles bij Bol.com. Altijd levering zoals is aangegeven. Je ontvangt voldoende berichten over de bestelling, levering en betaling. Helder en duidelijk overzicht van bestellingen/ betalingen/facturen en garantiebewijzen. 1 keer een product geretourneerd en heel snel mijn geld terug gestort gekregen.

Mark van Gennep 11-12-2018

Prima service en snelle levering

Prima geleverd door externe partner Sil Products. Had nog een vraag mbt tot usb aansluitingen. Welke snel en netjes werd beantwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mireille 10-12-2018

Slechte service voor de zakelijke markt

Als ik een bestelling plaats, krijg ik van 1 bestelling soms wel 6 facturen. Volgens Bol komt dit omdat de artikelen van verschillende leveranciers komen. Maar dit gebeurt ook als ik 2 dezelfde artikelen koop. Dan krijg ik 2 facturen. Ik wil als zakelijke klant per bestelling 1 factuur ontvangen. Ben nu druk bezig een alternatief voor Bol te zoeken. Deze werkwijze van Bol kost ons teveel aan afhandeling van de facturatie.

Martin 06-12-2018

Wees gewaarschuwd : Service BOL is ruk

Product gekocht bij Partner via BOL. Product zou al verstuurd zijn, maar werd paar dagen erna ineens een retour voor aangemaakt. Partner reageert niet op mail, telefoon krijg je niet bestaand nummer. BOL moet je zelf steeds achteraan bellen en krijg je uiteindelijk te horen "helaas pindakaas" jouw probleem. Kan nergens review achterlaten bij BOL dus dan maar elders.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice