Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

Lecleire Jacques 14-05-2020

Na twee dagen mijn bestelling ontvangen. Heel tevreden. Het was de 1e keer dat ik hier iets bestelde en ben uiterst tevreden.

Jo M 22-04-2020

Prima scan mini sd kaart gekocht en beste prijs en snelle levering. Perfect bedrijf. Met 1 woord Prima, heel tevreden klant.
Gr. Jo M.

Avril 22-04-2020

Ik ben enorm tevreden met de service. Ik zag dat sommige van hun producten geadverteerd waren via Bol.com; dus ik besloot direct naar de bron te gaan en vanaf hun website te bestellen.

Het process was vlotjes verlopen, en binnen twee dagen had ik mijn product al. Enorm tevreden, duidelijke notificaties via mail gekregen om me up-to-date te houden. Enorm happy :)

Sanderlantefanter 15-04-2020

Scherpe prijs en makkelijk bestellen. Belangrijkste 's middags besteld volgende ochtend in huis.

ScootShoot 08-04-2020

Makkelijke overzichtelijke Website. Goede prijs voor een goed product.
Vandaag besteld morgen In huis is wat ze beloven en wat ze ook doen.

wackywong 04-04-2020

Was snel en perfect in de afhandeling. Verpakking was goed, evenals de prijs. Product was ook zoals beschreven.

Ivo 24-03-2020

Product was hele goede prijs/kwaliteit verhouding tov andere webwinkels en zelfs sneller bezorgd dan inschatting bij koop.

Geen ervaring met klantenservice.

Breur Meese 19-03-2020

Bestellen ging gemakkelijk. Prijs was redelijk. Geen verzendkosten. Geheugenkaart werkt prima. Snelle levering volgende dag. Beter kan niet. Zeer tevreden.

Thea 04-03-2020

SanDisk SDHC Extreme 32GB Class 10 U3 UHS-I 90MB/s Besteld en de volgende dag al in de bus. Super service en mooie prijs

JJE 16-02-2020

Opgelicht. Product nooit geleverd, Data.io wijst naar PostNL; geen vervangend product en geld wordt niet teruggestort ondanks herhaaldelijke schappelijke pogingen dit op te lossen van mijn kant. Klant wordt ronduit onbeschoft en onwettig behandeld.

geehov 30-01-2020

een nieuwe externe hardeschijf van transcend, 4 TB gekocht afgelopen dagen gevuld met muziek, echt lekker snel 40mb per seconde echt een aanrader, en kost t.o.v een ssd schijf een derde van de prijs en lees de productbeschrijving
ik ben er blij mee,

Marjo 30-01-2020

Mijn bestelling gedaan. Een ScanDisk 128 GB iXpAND-Flashdrive GO USB 3.0
Die was uitverkocht en kwam niet meer. Werd gebeld, met wat bijbetalen kreeg ik de vervanger. Deze werd, na online te hebben betaald, direct op de post gedaan. Lag inderdaad de volgende dag in mijn brievenbus. Ik heb hem nergens goedkoper kunnen vinden. Incl. BTW € 56,41 inclusief verzendkosten. Snelle levering en goede service.

geert 24-01-2020

Op DATA.IO Bestelde ik deze week 2 SDHC kaarten. klaar en duidelijk info op de site over het product. Vlugge levering en alles keurig verpakt. Aoals het hoort te zijn. Bedankt!

Johan 22-01-2020

De levering gebeurde zeer snel.
Goederen voldoen volledig aan de verwachtingen.
Interessante prijzen.

Prima service 05-12-2019

Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad. Ik werd gebeld door een medewerker van Data IO die mij dit mededeelde, aangaf wanneer het er wel zou zijn maar ook een alternatief aanbood dat gelijkwaardig was en in prijs ongeveer hetzelfde maar binnen 24 uur bezorgd kon worden. En daarna werd ales netjes bevestigd in een email en tijdig bezorgd.
Dat noem ik service die ik zelden tegenkom bij dit soort bedrijven. Compliment

govers 20-11-2019

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen alleen liegen kunnen ze ook en mijn moeder zij liegen nooit joken oké iets besteelt en dan zegen de post.nl is die weg maar neem hoor post.nl gebelt nee hoor meneer ze hebben het pakje niet bij ons bezorg maar er staat bij track op de zijde dat het pakle onder weg is ja wel is wel een code maar geen pakje dus.

wlepee 08-11-2019

Er bleek wat mis met een geheugenkaartje. Teruggestuurd, Vlot vervangen door een nieuw. Waar vind je nog zo'n service tegenwoordig?

ira 28-10-2019

onduidelijke productberschrijving waardoor ik het verkeerde product kocht. Kreeg mijn geld vervolgens niet terug. Daarnaast logen ze ook aan de lijn over de terugbetaling. Nogmaals: k** service.

Jochem 26-10-2019

Duidelijk alles bij het bestellen. Ik koos voor geen track en tracé er stond aangegeven 2 a 3 dagen en binnen die tijd kwam het pakketje (sd kaart) ook netjes verpakt binnen.

Ben 30-08-2019

Goedkoop maar slechte service in mijn geval. Ik kies voor een verzendwijze brievenbus met track en trace. In plaats daarvan bepalen ze zelf dat verzenden via getekende pakketpost sneller gaat. Goed bedoeld maar niet wat ik besteld heb. Nu wordt het pakket twee keer aangeboden op een locatie waar geen paketten bezorgd kunnen worden en vervolgens naar een afhaalpunt gestuurd die open is als ik werk. De enige oplossing die ze hebben is opnieuw bestellen en betalen en expliciet aangeven dat ik hem in de brievenbus wil. Dat was precies wat ik aan heb gegeven en voor betaald had! Rare gang van zaken!

S. de Heer 30-08-2019

Goede webshop! Product werd snel geleverd en de prijs was ook goed! Communicatie was ook uitstekend!

Evelyn 30-08-2019

Uitstekende service! Na 3 jaar ging mijn 32GB SD kaartje kapot ik kreeg instructies per mail hoe te handelen. Na 3 dagen ontving ik een nieuwe snellere kaart. Hier word ik blij van.

Emma 23-08-2019

Snelle levering. Goed verpakt en prima product. Prima prijs. Echt een aanbeveling!

Peter O 13-08-2019

Duidelijke website, heldere communicatie en correcte levering. Een 10 waard!

Frank 10-08-2019

Via BOL.com bij hen uitgekomen. SD Chip gebroken uit verpakking gehaald. Schijnbaar ZEER breekbaar. Retour gestuurd binnen 3 werkdag. Na herhaalde mailwisseling krijg ik impliciet de schuld dat ik de verpakking lomp open gemaakt heb
Krijg niets vergoed. Chip los UIT DE ORIGINELE SAMSUNG VERPAKKING teruggestuurd. Ze hebben geen transport verzekering. Ik krijg mijn geld niet terug (50 euro). BOL doet niets. En ik krijg ACHTERAF allerlei instructies, wat ik had kunnen doen. Zit nu zonder chip en ben 50 euro lichter en krijg de "gratis" verzendretour kosten ook niet terug.