Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

van Riessen 23-12-2020

Via de website besteld en de optie aangeklikt om per aangetekende post te verzenden. Dit kostte € 4,- extra.
De levering zou dan de volgende dag plaatsvinden.
Op 1 dag na een week op de bestelling moeten wachten, als compensatie zou er een opbergdoosje a €2,- bijgevoegd worden, ook deze zat er niet bij.
Geldklopperij! Eens maar nooit weer!

Michail 18-12-2020

Ridiculous company.
I order a sd card, i paid extra for track and trace and 10 days later I still haven't received anything. Unprofessional customer service!
Order from a real company instead

Evelyn 11-11-2020

Goede webshop. Ik werd gebeld door een vriendelijke jongeman. Het bestelde product was niet direct leverbaar. Vooraf informeren als er iets is mis gegaan is erg netjes. Verder een overzichtelijke website.

Steve 29-10-2020

Ik had in Januari 2020 een USB stick besteld en de volgende dag ontvangen. Eind Oktober 2020 ging hij kapot en nadat ik de defecte USB stick heb opgestuurd naar Data IO, kreeg ik meteen een dag erna een splinternieuwe opgestuurd. Dit vind ik een TOP service dus ik raad dit bedrijf zeer zeker aan !!!

Andreas 29-09-2020

Samsung usb Drive aangegeven als 300MB/s en geleverd 200MB/s. Staat verkeerd aangegeven op de site dus je wordt misleid. Contact opgenomen en mag het kostenloos terug sturen. Ik heb op de site besteld omdat ik het produckt met spoed nodig ben dus kan nu niet terug. Ook is er geen coulance. Voor mij de laatste keer dat ik op deze site bestel

Paco 18-09-2020

Snel geleverd en conform bestelling. Scherpe prijs. Ik zou hier zeker opnieuw winkelen.

nednil 04-09-2020

Besteld, betaald, verzendbericht, snel aangekomen en perfect in orde. Gebruiksgemak zoals het hoort!

Bert 01-09-2020

Kwam toevallig op deze site met zoeken naar een SanDisk SD kaart. Goede kwaliteit / prijsverhouding. Ik heb er nu al, naar volle tevredenheid, meerdere keren besteld.

Martijn 21-08-2020

Ik had een Micro SD voor mijn Nintendo Switch gekocht bij DataIO. Volgende dag netjes in een envelop ontvangen. Geen gezeur gehad en daarom raad ik zeker aan om dergelijke producten bij DataIO te bestellen.
Super!

Joost 21-08-2020

Mijn beoordeling over Data IO is zeer positief. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de bezorging aan huis. Ook met vragen over de producten kun je bij hun snel en gemakkelijk terecht. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf met een hoge kwaliteit.

vincent vermeer 20-08-2020

Data IO is zoals immer betrouwbaar en punktueel in het uitleveren van de bestelling.

Danique Hartog 20-08-2020

Mijn ervaring bij Data IO is echt geweldig! Ik werd door het bedrijf opgebeld, omdat ze wilden vermelden dat hun product niet leverbaar was. Vervolgens kreeg ik een vergelijkbaar alternatief aangeboden die nog sneller was, met dezelfde prijs. Mijn bestelling was alsnog de volgende dag bezorgd bij mij thuis. Ik ben erg tevreden over de snelheidskwaliteit van Data IO en hun goede service.

dorien 12-08-2020

de winkel is oke maat post nl maakt er een potje van wegens corono en te weinig personeel wat ze zelf hebben gedaan met hun markwerking

Lambert Eddy 12-08-2020

Beste lezers, ook wij Belgen kijken, lezen, en zien in onze geldbeugel.
Mijn aankoop bij DATAIO is een echte aanrader, zeer vriendelijk en oprechte professionele mensen, met mijn bestelling van de SD 128 GB met houder, 300mb schrijf en 260mb lees info merk kingston ging het vlekkeloos .
Volgens afspraak ook geleverd aan huis in België.
Dus ik zal niet aarzelen om het door te vertellen en om de volgende keer terug hier bij DATAIO terug te bestellen, grt een tevreden klant, Lambert
Eddy uit België, Gent.

Jan 11-08-2020

Goede keuze sd -kaarten voor mijn 4 K video camera, snelle verzending.
En een goede prijs.

Kees 05-08-2020

Ik heb 1 sandisk sd kaart gekocht, volgende week was het weg, en dan ging ik toch voor de samsung evo, tot mijn verbazing is die sd kaart helemaal niet dezelfde sd kaart als de originele evo die 5 jaar geleden gekocht heb... Dat ding wordt heet alsof een sattelliet achtervolgt uit zichzelf...

Evelyn 27-07-2020

Ik had een defect mini geheugenkaartje. Data10 stuurde me binnen 3 dagen een nieuwe en snellere versie. Goed opgelost.

Tom 23-07-2020

Gisterenmiddag om 5 uur sd en micro sd kaart via de website. Vanochtend om 11 uur in de bus. Goeie prijs in vergelijking met andere winkels/webshops

usernamemarcus 17-07-2020

Sandisk usb 256GB besteld voor €36,49. Bij mediamarkt was dezelfde €69,99 (juli 2020). Dat scheelde zo veel dat ik mij afvroeg of dit wel kon kloppen. If it sounds too good to be true, it usually is... Dus het voelde een beetje als een gok eerlijk gezegd. Maar ze maakten het 'gewoon' waar! Super!

de Jager 12-07-2020

Eenvoudig bestel proces, snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen.

Luc 07-07-2020

2 SanDisk 32 GB extreme pro besteld op zondag en dinsdag voor 12 uur had ik ze al ontvangen ,prima geregeld ,had per email een vraag gesteld en daar werd per telefoon vlot op gereageerd Prima service.

Anita 02-07-2020

Ik ben zeer teleurgesteld in Data IO.
Ik heb 2 usbsticks besteld, betaald en 1 week later kreeg ik een lege envelop in mijn brievenbus. Er zat zelfs geen pakbon in. Data IO geeft als reactie dat hen geen blaam treft, want het is gegarandeerd bij hun de deur uitgegaan. Zij schijnen dit met camera op te nemen en dan ook nog te wegen. Je krijgt daar als consument geen bewijs van. Dat is dan einde verhaal. "het spijt hun heel erg"
Ik vind dat je zo niet met klanten kunt omgaan.
Ik zal iemand aanraden om nog te bestellen bij Data IO.
Stel je voor dat je iets koopt voor honderden euro's. Je krijgt dan echt geen enkele tegemoetkoming.
Zeer teleurstellend! en ook frustrerend. Het voelt aan als diefstal.

M.Vlek 21-06-2020

30 April 2020 een Micro Sd betaald bij DataIO. Na 5 weken en 2 'wacht alstublieft deze week nog even af'-emails van dataIO nog niks ontvangen en weer gemaild. Afgelopen 15 Juni een formulier voor dataIO ingevuld waarmee zij gestolen/verdwenen goederen moeten aangeven. Verder ook nog geen reactie op mijn verzoek om de zending opnieuw op mijn kosten als pakket met track en trace code te laten versturen. Begint na ruim 7 weken een beetje belachelijk te worden. Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij dataIO.

MexxHolweg 28-05-2020

Zeer goede klantenservice! Vlak na een SD kaart bestelling moest ik deze toch annuleren aangezien hij niet compatible was met de GoPro 7. Hun medewerker Wouter was zo vriendelijk om mee te denken welke wel compatible was. Hiernaast werd er snel reactie gegeven en de bestelling direct geannuleerd.

El 27-05-2020

Beste prijs / kwaliteitsverhouding die ik vond. Snellere levering dan op de site vermeld😁