Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

bernadin 01-02-2013

Voor 16 uur besteld de volgende dag in huis.
Dit maken ze geheel waar in tegenstelling tot veel andere internetbedrijven. Goed verpakt met brievenbuspost thuisgestuurd
100% tevreden.

Seadelta1 31-01-2013

Micro SDHC kaartje besteld.
Bestellen gaat makkelijk en snel. Dinsdag voor een schappelijk prijs besteld, en woensdag geleverd zonder portokosten in een stevige enveloppe per briefpost. Helemaal top!!!

Pedro2013 30-01-2013

Zeer snel afgehandeld
het bestelde product werd binnen 24 uur geleverd ondanks vertraging van de post...
ben zeer tevrede en kom zeker terug wanneer ik meer geheugen of iets dergelijks nodig heb....

ihc 29-01-2013

De site had een hoge waardering van eerdere kopers gekregen en heb hierdoor (en de goedkoopste prijs zonder bezorgkosten)hier mijn eerste bestelling gedaan.De volgende dag al thuisbezorgd in een foam-envelop, complimenten hiervoor. Zal zeker bij vrienden en kennissen deze site adviseren als ze iets willen bestellen als het om een memory-card gaat. Ga zo door.

hepa 27-01-2013

2-tal SD-kaartjes besteld.Na 17.00h besteld,maar toch de volgende dag in huis. En wel met de reguliere post! Helemaal top.

yozu 23-01-2013

Voor 55plusser prima site en afhandeling. Product is ook volgende werkdag verzonden. Dag later door postbode, ja ik heb het geluk dat hier een heel goede van POSTNL werkt, in de bus gedaan. Volgende keer koop ik weer bij deze zaak. Prachtig dat ik niet door de sneeuw op pad hoefde.

yemrev 22-01-2013

Prima winkel. Veruit de goedkoopste en snelle levering. Zondagavond besteld en dinsdag - ondanks een dik pak sneeuw - al in de bus.

Rodam 14-01-2013

Onbetwist de goedkoopste, probleemloze levering de volgende dag.
Een keer een defect micro SD kaartje gehad, teruggestuurd en keurig binnen de kortste keer een nieuwe retour. Voorlopig mijn vaste leverancier!(Al meerdere bestellingen gedaan)

Lookie01 11-01-2013

Voor 16:00 uur besteld morgen in huis. Niet dus. Ik word ziek van al die webwinkels die dat blijven volhouden en ben van plan een ieder hiervan op de hoogte te brengen. Het ligt niet aan de webwinkel of eigenlijk wel. Ze moeten gewoon geen zaken doen met Postnl. Postnl laat namelijk gewoon dingen liggen als het te druk is. Met zo'n slechte besteller kun je gewoon geen zaken doen. Geen goede beoordeling dus.

Shoptillyoudrop 05-01-2013

Duidelijke site, goede uitleg over de producten.
Ondanks de drukke feestdagen en verzending via de normale post, was het product supersnel binnen.

LuxeKies 03-01-2013

Ondanks drukte bij de post door de feestdagen, heeft de winkel alle moeite gedaan het artikel binnen een paar dagen te leveren.

ehamar 28-12-2012

Volgens kieskeurig.nl de goedkoopste en ze doen wat ze beloven, snelle levering en zonder verzendkosten (bij normale verzending. Ik zal zeker vaker bestellen.

Peter65 18-12-2012

Wederom een bestelling gedaan bij deze zaak...en zoals gewoonlijk erg snel geleverd...Afgelopen Za. besteld..vandaag(Di.) al ontvangen ondanks de aankomende feestdagen.
Heb nog nooit gebruik hoeven te maken van -aftersales- dus ik kan daar weinig over zeggen.
Tot nu toe een prima,betrouwbare zaak.

ercedeve2 14-12-2012

Duidelijke website. En beloofd is beloofd: vrijdag besteld, zaterdag al netjes bezorgd. Top-top-top!

Jacco Gruiters 12-12-2012

Ik had per ongeluk een SD-kaart ipv mini-sd. Direct na het ontdekken van mijn fout heb ik een mail gestuurd. Binnen enkele minuten werd ik gebeld (!) door de helpdesk met de vraag wat ik wilde doen - geld retour of mini-sd uitzoeken. Met het uitzoeken van de mini-SD werd goed meegedacht over het beste alternatief en dit bleek nog goedkoper ook. Restbedrag wordt teruggestort en het pakketje was de volgende dag al in huis.
Topservice!!

Henry0302 09-12-2012

Micro SD kaartje besteld.
Bestellen gaat makkelijk en snel.
's Woensdags besteld en vrijdag geleverd.
Het voordeel is dat deze kleine onderdelen gewoon in een enveloppe verstuurd kunnen worden en dat er bij deze webwinkel geen porto betaald hoeft te worden,terwijl anderen er gewoon € 6,- voor berekenen.
Prijs was ook nog een van de laagste, dus een goede reden om hier vaker te bestellen.

roelof73 07-12-2012

Bestellen/betalen ging prima, de volgende dag in huis ondanks dat het sneeuwde!!!
De verpakking zag er goed uit.
Super tevreden dus!!!!

marlou w 05-12-2012

Ik had een geheugenkaart besteld online, ik werd de dag erna gebeld dat de kaart niet meer voorradig was, ze adviseerde me een ander merk met precies dezelfde kwaliteit die duurder was maar die kreeg ik voor de prijs van de andere kaart die ik besteld had en de dag erna netjes bezorgd!! Ben er zeer tevreden over mijn complimenten voor de goede afhandeling en bezorging !!!

Drammie 03-12-2012

Heb reeds meerdere malen SD-kaartjes besteld via de site van DataIO. Naast dat ze telkens weer als goedkoopste uit de bus komen worden er ook nog eens geen verzendkosten in rekening gebracht als wordt gekozen voor normale briefpost. Afhandeling en levering is zeer snel en men wordt via email op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

tuthmose 29-11-2012

Ik sluit mijzelf aan bij de meest positieve reacties!
Petje af!
In één dag geleverd!
Dat zouden meer mensen moeten doen.

ab64 28-11-2012

Geheugenkaart gekocht tegen een zeer scherpe prijs en binnen 2 dagen in huis zonder verzendkosten (via de reguliere post).

Gebae 09-11-2012

Besteld om ongeveer 15.30 en de volgende dag om 12.00 in huis, beslist een pluim waard en ook de prijzen zijn super, zal deze pag niet vergeten voor een volgende aankoop.

berend126 09-11-2012

Sdhc kaartjes besteld voor een prima prijs en met gratis verzending (briefpost). Verpakking was uitstekend in een stevige kartonnen enveloppe en de zending kwam op tijd aan. Geen klachten. De sdhc kaartjes zelf waren van fabriekswege verpakt in de gebruikelijke blisters dus daar was verder ook niets op aan te merken. Allemaal prima.

Levent25 07-11-2012

Snel en zeer goed levering met effectieve communicatie en informatie. Ik ben heel tevreden met de afhandeling en levering van mijn bestelling.

antonio banderas 01-11-2012

Supersnelle SDHC-card en via DATAiO supersnel geleverd voor een super lage prijs...!!

Kostte bij DATAiO slechts 21,50 incl. verzenden via Briefpost terwijl ze bij b.v. een grote winkelketen (MM)bijna 2x (ja echt, zoek maar op....), 2x zoveel kostte op moment van bestellen, 39,99 + 1,90 verzendkosten...!!