Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is berekend op basis van 43 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.M. 08-01-2021

Gisterochtend had ik een bestelling geplaatst.
Een SD Kaart voor mijn telefoon.
Begin van de middag kreeg ik een persoonlijk mailtje met de mededeling dat de SD kaart die ik besteld heb, niet op voorraad is en minimaal 2 weken duurt voordat het geleverd wordt.
Hiervoor kreeg ik twee opties.
1. een alternatief SD kaart met dezelfde GB, maar een ander merk. Of optie 2 het afwachten tot die andere SD kaart binnen is.

Ik ben voor optie 1 gegaan en had al gelijk de dag daarna mijn SD kaart binnen.

Dit noem ik nou super geweldig service.
Ik ga hier zeker vaker bestellen en raad het meer mensen aan!

borger234 06-01-2021

had een ssandisk besteld via Bol koste 11 euro werd nooit bezorgt maar ze willen wel hun geld, geen punt als ik mijn pakje heb ben nu al weken bezig met hun, ze beschuldigen mij tussen de regels door van diefstal, kom nou zeg voor 11 euro? Pas maar op voor dit bedrijfje ik koop er tenminste nooit meer iets

Rudie 02-01-2021

Koop al jaren alle kaartjes bij DATAIO, altijd een scherpe prijs en altijd snel geleverd. Dit keer een Lexar 128GB SDXC 2000X professional UHS-II 300MB/s gekocht. Kreeg netjes bericht dat de levering iets later zou worden, vandaag goed verpakt op aangegeven datum ontvangen.
Aanrader, ben een zéér tevreden klant!

Ger 28-12-2020

Ik heb 21 december een bestelling geplaatst 22 december bericht gekregen en binnen 2 dagen traceerbaar. Helaas, niet traceerbaar en niets ontvangen

van Riessen 23-12-2020

Via de website besteld en de optie aangeklikt om per aangetekende post te verzenden. Dit kostte € 4,- extra.
De levering zou dan de volgende dag plaatsvinden.
Op 1 dag na een week op de bestelling moeten wachten, als compensatie zou er een opbergdoosje a €2,- bijgevoegd worden, ook deze zat er niet bij.
Geldklopperij! Eens maar nooit weer!

Michail 18-12-2020

Ridiculous company.
I order a sd card, i paid extra for track and trace and 10 days later I still haven't received anything. Unprofessional customer service!
Order from a real company instead

Evelyn 11-11-2020

Goede webshop. Ik werd gebeld door een vriendelijke jongeman. Het bestelde product was niet direct leverbaar. Vooraf informeren als er iets is mis gegaan is erg netjes. Verder een overzichtelijke website.

Steve 29-10-2020

Ik had in Januari 2020 een USB stick besteld en de volgende dag ontvangen. Eind Oktober 2020 ging hij kapot en nadat ik de defecte USB stick heb opgestuurd naar Data IO, kreeg ik meteen een dag erna een splinternieuwe opgestuurd. Dit vind ik een TOP service dus ik raad dit bedrijf zeer zeker aan !!!

Andreas 29-09-2020

Samsung usb Drive aangegeven als 300MB/s en geleverd 200MB/s. Staat verkeerd aangegeven op de site dus je wordt misleid. Contact opgenomen en mag het kostenloos terug sturen. Ik heb op de site besteld omdat ik het produckt met spoed nodig ben dus kan nu niet terug. Ook is er geen coulance. Voor mij de laatste keer dat ik op deze site bestel

Paco 18-09-2020

Snel geleverd en conform bestelling. Scherpe prijs. Ik zou hier zeker opnieuw winkelen.

nednil 04-09-2020

Besteld, betaald, verzendbericht, snel aangekomen en perfect in orde. Gebruiksgemak zoals het hoort!

Bert 01-09-2020

Kwam toevallig op deze site met zoeken naar een SanDisk SD kaart. Goede kwaliteit / prijsverhouding. Ik heb er nu al, naar volle tevredenheid, meerdere keren besteld.

Martijn 21-08-2020

Ik had een Micro SD voor mijn Nintendo Switch gekocht bij DataIO. Volgende dag netjes in een envelop ontvangen. Geen gezeur gehad en daarom raad ik zeker aan om dergelijke producten bij DataIO te bestellen.
Super!

Joost 21-08-2020

Mijn beoordeling over Data IO is zeer positief. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de bezorging aan huis. Ook met vragen over de producten kun je bij hun snel en gemakkelijk terecht. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf met een hoge kwaliteit.

vincent vermeer 20-08-2020

Data IO is zoals immer betrouwbaar en punktueel in het uitleveren van de bestelling.

Danique Hartog 20-08-2020

Mijn ervaring bij Data IO is echt geweldig! Ik werd door het bedrijf opgebeld, omdat ze wilden vermelden dat hun product niet leverbaar was. Vervolgens kreeg ik een vergelijkbaar alternatief aangeboden die nog sneller was, met dezelfde prijs. Mijn bestelling was alsnog de volgende dag bezorgd bij mij thuis. Ik ben erg tevreden over de snelheidskwaliteit van Data IO en hun goede service.

dorien 12-08-2020

de winkel is oke maat post nl maakt er een potje van wegens corono en te weinig personeel wat ze zelf hebben gedaan met hun markwerking

Lambert Eddy 12-08-2020

Beste lezers, ook wij Belgen kijken, lezen, en zien in onze geldbeugel.
Mijn aankoop bij DATAIO is een echte aanrader, zeer vriendelijk en oprechte professionele mensen, met mijn bestelling van de SD 128 GB met houder, 300mb schrijf en 260mb lees info merk kingston ging het vlekkeloos .
Volgens afspraak ook geleverd aan huis in België.
Dus ik zal niet aarzelen om het door te vertellen en om de volgende keer terug hier bij DATAIO terug te bestellen, grt een tevreden klant, Lambert
Eddy uit België, Gent.

Jan 11-08-2020

Goede keuze sd -kaarten voor mijn 4 K video camera, snelle verzending.
En een goede prijs.

Kees 05-08-2020

Ik heb 1 sandisk sd kaart gekocht, volgende week was het weg, en dan ging ik toch voor de samsung evo, tot mijn verbazing is die sd kaart helemaal niet dezelfde sd kaart als de originele evo die 5 jaar geleden gekocht heb... Dat ding wordt heet alsof een sattelliet achtervolgt uit zichzelf...

Evelyn 27-07-2020

Ik had een defect mini geheugenkaartje. Data10 stuurde me binnen 3 dagen een nieuwe en snellere versie. Goed opgelost.

Tom 23-07-2020

Gisterenmiddag om 5 uur sd en micro sd kaart via de website. Vanochtend om 11 uur in de bus. Goeie prijs in vergelijking met andere winkels/webshops

usernamemarcus 17-07-2020

Sandisk usb 256GB besteld voor €36,49. Bij mediamarkt was dezelfde €69,99 (juli 2020). Dat scheelde zo veel dat ik mij afvroeg of dit wel kon kloppen. If it sounds too good to be true, it usually is... Dus het voelde een beetje als een gok eerlijk gezegd. Maar ze maakten het 'gewoon' waar! Super!

de Jager 12-07-2020

Eenvoudig bestel proces, snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen.

Luc 07-07-2020

2 SanDisk 32 GB extreme pro besteld op zondag en dinsdag voor 12 uur had ik ze al ontvangen ,prima geregeld ,had per email een vraag gesteld en daar werd per telefoon vlot op gereageerd Prima service.

Anita 02-07-2020

Ik ben zeer teleurgesteld in Data IO.
Ik heb 2 usbsticks besteld, betaald en 1 week later kreeg ik een lege envelop in mijn brievenbus. Er zat zelfs geen pakbon in. Data IO geeft als reactie dat hen geen blaam treft, want het is gegarandeerd bij hun de deur uitgegaan. Zij schijnen dit met camera op te nemen en dan ook nog te wegen. Je krijgt daar als consument geen bewijs van. Dat is dan einde verhaal. "het spijt hun heel erg"
Ik vind dat je zo niet met klanten kunt omgaan.
Ik zal iemand aanraden om nog te bestellen bij Data IO.
Stel je voor dat je iets koopt voor honderden euro's. Je krijgt dan echt geen enkele tegemoetkoming.
Zeer teleurstellend! en ook frustrerend. Het voelt aan als diefstal.

M.Vlek 21-06-2020

30 April 2020 een Micro Sd betaald bij DataIO. Na 5 weken en 2 'wacht alstublieft deze week nog even af'-emails van dataIO nog niks ontvangen en weer gemaild. Afgelopen 15 Juni een formulier voor dataIO ingevuld waarmee zij gestolen/verdwenen goederen moeten aangeven. Verder ook nog geen reactie op mijn verzoek om de zending opnieuw op mijn kosten als pakket met track en trace code te laten versturen. Begint na ruim 7 weken een beetje belachelijk te worden. Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij dataIO.

MexxHolweg 28-05-2020

Zeer goede klantenservice! Vlak na een SD kaart bestelling moest ik deze toch annuleren aangezien hij niet compatible was met de GoPro 7. Hun medewerker Wouter was zo vriendelijk om mee te denken welke wel compatible was. Hiernaast werd er snel reactie gegeven en de bestelling direct geannuleerd.

El 27-05-2020

Beste prijs / kwaliteitsverhouding die ik vond. Snellere levering dan op de site vermeld😁

Lecleire Jacques 14-05-2020

Na twee dagen mijn bestelling ontvangen. Heel tevreden. Het was de 1e keer dat ik hier iets bestelde en ben uiterst tevreden.

Jo M 22-04-2020

Prima scan mini sd kaart gekocht en beste prijs en snelle levering. Perfect bedrijf. Met 1 woord Prima, heel tevreden klant.
Gr. Jo M.

Avril 22-04-2020

Ik ben enorm tevreden met de service. Ik zag dat sommige van hun producten geadverteerd waren via Bol.com; dus ik besloot direct naar de bron te gaan en vanaf hun website te bestellen.

Het process was vlotjes verlopen, en binnen twee dagen had ik mijn product al. Enorm tevreden, duidelijke notificaties via mail gekregen om me up-to-date te houden. Enorm happy :)

Sanderlantefanter 15-04-2020

Scherpe prijs en makkelijk bestellen. Belangrijkste 's middags besteld volgende ochtend in huis.

ScootShoot 08-04-2020

Makkelijke overzichtelijke Website. Goede prijs voor een goed product.
Vandaag besteld morgen In huis is wat ze beloven en wat ze ook doen.

wackywong 04-04-2020

Was snel en perfect in de afhandeling. Verpakking was goed, evenals de prijs. Product was ook zoals beschreven.

Ivo 24-03-2020

Product was hele goede prijs/kwaliteit verhouding tov andere webwinkels en zelfs sneller bezorgd dan inschatting bij koop.

Geen ervaring met klantenservice.

Breur Meese 19-03-2020

Bestellen ging gemakkelijk. Prijs was redelijk. Geen verzendkosten. Geheugenkaart werkt prima. Snelle levering volgende dag. Beter kan niet. Zeer tevreden.

Thea 04-03-2020

SanDisk SDHC Extreme 32GB Class 10 U3 UHS-I 90MB/s Besteld en de volgende dag al in de bus. Super service en mooie prijs

JJE 16-02-2020

Opgelicht. Product nooit geleverd, Data.io wijst naar PostNL; geen vervangend product en geld wordt niet teruggestort ondanks herhaaldelijke schappelijke pogingen dit op te lossen van mijn kant. Klant wordt ronduit onbeschoft en onwettig behandeld.

geehov 30-01-2020

een nieuwe externe hardeschijf van transcend, 4 TB gekocht afgelopen dagen gevuld met muziek, echt lekker snel 40mb per seconde echt een aanrader, en kost t.o.v een ssd schijf een derde van de prijs en lees de productbeschrijving
ik ben er blij mee,

Marjo 30-01-2020

Mijn bestelling gedaan. Een ScanDisk 128 GB iXpAND-Flashdrive GO USB 3.0
Die was uitverkocht en kwam niet meer. Werd gebeld, met wat bijbetalen kreeg ik de vervanger. Deze werd, na online te hebben betaald, direct op de post gedaan. Lag inderdaad de volgende dag in mijn brievenbus. Ik heb hem nergens goedkoper kunnen vinden. Incl. BTW € 56,41 inclusief verzendkosten. Snelle levering en goede service.

geert 24-01-2020

Op DATA.IO Bestelde ik deze week 2 SDHC kaarten. klaar en duidelijk info op de site over het product. Vlugge levering en alles keurig verpakt. Aoals het hoort te zijn. Bedankt!

Johan 22-01-2020

De levering gebeurde zeer snel.
Goederen voldoen volledig aan de verwachtingen.
Interessante prijzen.

Prima service 05-12-2019

Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad. Ik werd gebeld door een medewerker van Data IO die mij dit mededeelde, aangaf wanneer het er wel zou zijn maar ook een alternatief aanbood dat gelijkwaardig was en in prijs ongeveer hetzelfde maar binnen 24 uur bezorgd kon worden. En daarna werd ales netjes bevestigd in een email en tijdig bezorgd.
Dat noem ik service die ik zelden tegenkom bij dit soort bedrijven. Compliment

govers 20-11-2019

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen alleen liegen kunnen ze ook en mijn moeder zij liegen nooit joken oké iets besteelt en dan zegen de post.nl is die weg maar neem hoor post.nl gebelt nee hoor meneer ze hebben het pakje niet bij ons bezorg maar er staat bij track op de zijde dat het pakle onder weg is ja wel is wel een code maar geen pakje dus.

wlepee 08-11-2019

Er bleek wat mis met een geheugenkaartje. Teruggestuurd, Vlot vervangen door een nieuw. Waar vind je nog zo'n service tegenwoordig?

ira 28-10-2019

onduidelijke productberschrijving waardoor ik het verkeerde product kocht. Kreeg mijn geld vervolgens niet terug. Daarnaast logen ze ook aan de lijn over de terugbetaling. Nogmaals: k** service.

Jochem 26-10-2019

Duidelijk alles bij het bestellen. Ik koos voor geen track en tracé er stond aangegeven 2 a 3 dagen en binnen die tijd kwam het pakketje (sd kaart) ook netjes verpakt binnen.

Ben 30-08-2019

Goedkoop maar slechte service in mijn geval. Ik kies voor een verzendwijze brievenbus met track en trace. In plaats daarvan bepalen ze zelf dat verzenden via getekende pakketpost sneller gaat. Goed bedoeld maar niet wat ik besteld heb. Nu wordt het pakket twee keer aangeboden op een locatie waar geen paketten bezorgd kunnen worden en vervolgens naar een afhaalpunt gestuurd die open is als ik werk. De enige oplossing die ze hebben is opnieuw bestellen en betalen en expliciet aangeven dat ik hem in de brievenbus wil. Dat was precies wat ik aan heb gegeven en voor betaald had! Rare gang van zaken!

S. de Heer 30-08-2019

Goede webshop! Product werd snel geleverd en de prijs was ook goed! Communicatie was ook uitstekend!