Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is berekend op basis van 46 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dennis 05-01-2018 Via de website gekocht

Aanrader, ik bestel volgende keer weer bij dataio

Duidelijke site, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Verder duidelijke uitleg bij de producten zodat je snel het juiste product vindt. Ik kom zeker terug voor mijn volgende bestelling.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard Marks Fotografie 21-12-2017 Via de website gekocht

Altijd de beste prijs

Altijd de beste prijs, snelle levering en duidelijke website met tekst en uitleg. Meerdere keren bestellingen gedaan en geen enkele slechte ervaringen gehad met Data IO. Ik beveel Data IO daarom ook iedereen aan. Ondertussen al aan het kijken naar de snelste SDCard bij Data IO.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Benjamin Brown 15-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

USB Flash Drive besteld. Veilig online kunnen betalen zonder problemen. Kreeg de volgende dag een mail van Data IO dat het pakketje vertraging heeft door een sorteerfout door PostNL. Zeer tevreden dat ze mij zo snel op de hoogte hebben gehouden. Het pakketje goed en veilig verpakt.

Kortom: Data IO is professioneel, klantgericht en heeft scherp geprijsde producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RobZ 29-11-2017 Via de website gekocht

Soepel en snel

Goede prijs, snelle levering, goede informatie.
Wat wil je nog meer, en ik kom zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TT 26-11-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling van bestelling

In het weekend microsd besteld en op zondag een mail dat de bestelling de volgende dag wordt geleverd. Prima service zelfs in het weekend dus.

Rinx 01-11-2017 Via de website gekocht

tegenvallende service

Hun reaktie op de late levering (4 dagen te laat) was dermate laconiek dat ik vind dat aankomende kopers gewaarschuwd moeten worden

Cornelus 27-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Daar gevraagde SDkaart niet op voorraad was ,werd ik thuis gebeld. Kreeg uitstekend advies voor een andere. die uiteindelijk goedkoper en beter was. Kan niet beter.

Kees 21-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en verpakking
Jammer van 2.50 euro voor de tracking heeft geen waarde .
De bezorging was 2 dagen te laat en op.de post no app bezorger onderweg na 3dagen onderweg in bus

Johan 10-10-2017 Via de website gekocht

zes geheugenkaarten snel en goed geleverd. goede prijs

Nog snel wat geheugenkaartjes nodig. Zondag avond besteld en netjes op dinsdag in de bus. Dat was twee dagen eerder dan gevraagd. Dus ik ben super tevreden. Ga later de kaartjes uitproberen. Leuke opmerking op de bijgesloten factuur. Goed gedaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 28-09-2017 Via de website gekocht

Top service

was op zoek naar een micro sd kaart, na het internet gechecked te hebben kwam ik uit bij Dataio.
Hier hebben ze een uitgebreide keus aan uitstekende kwaliteits producten.
Eenmaal bestgelt produkt de volgende dag thuis ontvangen.......Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lieuwe 27-09-2017 Via de website gekocht

Absoluut perfecte service

Ik had twee USB-sticks besteld en via iDeal betaald. Na enkele uren werd ik gebeld: helaas waren de sticks een tijdje niet leverbaar. Ik kreeg het voorstel om twee andere te nemen die vergelijkbaar waren. Ze waren ook nog iets goedkoper en wel onmiddellijk leverbaar. Ik ging akkoord.

Meteen na het telefoontje kreeg ik al een update via de mail en de volgende dag waren de sticks binnen. Het te veel betaalde bedrag werd de dag waarop de sticks bezorgd werden al keurig op mijn rekening teruggestort.

Uiterst behulpzame mensen, zeer correcte afhandeling, snelle levering.

Yvonne 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, scherp geprijsd!

Onvoorstelbaar groot prijsverschil met andere aanbieders. Betaalde hier de helft t.o.v. andere online aanbieder. Zeer snelle levering, goed verpakt. Niets op aan te merken. Hartelijk dank voor de goede deal en service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kswzwaan 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik had wat problemen met een usb stick: DataIO heeft dat op een voortreffelijke manier opgelost.
Ik ben zeer te spreken over de afhandeling.

Ed Bosscher 05-09-2017 Via de website gekocht

Prima service & snelle bezorging

SD kaart was ruim veertig procent goedkoper dan een "groothandel met winstpakker". En in vergelijking met de grote winkelketen die "toch niet gek" is, meer dan zestig procent goedkoper. Specificaties van de kaart zijn exact hetzelfde. Meteen bericht en direct verzonden. Ik kan deze service van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Emmy 05-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Al vaker kaartjes en usb sticks besteld via DataIo. De site is makkelijk en geeft duidelijk advies. De levering is super snel en goedkoop via brievenpost of een brievenbuspakketje.

P vd Velden 02-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en de juiste artikel.

Voor mijn Sony fototoestel had ik een CF-card nodig, via Google kwam ik op de site van Data IO terecht. Ik heb bij diverse site gekeken en ik kom tot de conclusie dat Data IO toch de juiste keuze is.

william 24-08-2017 Via de website gekocht

behulpzaam en snelle levering

We moesten een micro sd kaartje hebben voor de telefoon van onze zoon. Omdat ik er geen weet van heb en de keuze reuze is op de site, heb ik eerst gebeld over welke ik het best kon nemen. Ze rade mij zelfs de duurste af en dat is niet vaak als je naar een winkel gaat. De SD kaart besteld zonder track en trace en de volgende dag binnen.
Dus een super snelle levering en goed eerlijk advies.
Dus zoek je (snel) een SD jaartje of je wil advies, kun je ook zeker hier terecht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Amira 09-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Na telefonisch contact te hebben gehad met het bedrijf werd ik erg goed over een goede geheugenkaart geadviseerd. Het was geen verkooppraat maar gewoon oprecht goed advies met een uitgebreide uitleg. Dit was erg fijn.

irvin de jong 09-08-2017 Via de website gekocht

goede service, Altijd snel geleverd.

goede service, Altijd snel geleverd en de goedkoopste binnen Nederland. Heb altijd SD kaarten via Data IO gekocht en ze hebben mij nog nooit teleur gesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henny 05-08-2017 Via de website gekocht

Aankoop geheugenkaart en sticks altijd via Data_IO

Prima prijs en kwaliteit verhouding. Prima site en vooral goede terugkoppeling en supersnelle keurige verzending. Houden zo dan houden jullie mij ook!

Danielle 03-08-2017 Via de website gekocht

Echt super!

Meerdere bestellingen gedaan en altijd supersnel geleverd. De informatie is duidelijk en de prijzen zijn erg goed. Echt heel tevreden met deze webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gorazd 31-07-2017 Via de website gekocht

Super service

ik ha een item besteld. de dag daarna werd ik gebeld dat mijn product niet ovoorraad was en of zij mij een alternatief kunnen aanbieden van hetzelde product maar van andere merk alleen die was 1 euro duurder maar ik mocht die hebben voor het zelfde prijs als door mij bestelde product.helemaal geweldig. en ja ik heb aangeboden product direct geaccepteerd. TOP

Jeroen 27-07-2017 Via de website gekocht

Slechte servive

Vanwege de gunstige prijs een SD kaart besteld van Toshiba. Het kaartje bleek niet los te komen uit de adapter. Bij mijn pogingen om de kaart uit de adapter te verwijderen is deze beschadigd geraakt en DataIO is niet bereid service te bieden. Daaag 47 euro! Bedankt DataIO

Wil Zevenbergen 19-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Ik had een mini SD card besteld en op de website overhet hoofd gezien dat deze niet op voorraad was. Kreeg keurig een telfoontje om te cheken of ik hiervan op de hoogte was etc.
Heb direct een andere telefonisch kunnen bestellen. Prima service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob uit leiden 07-07-2017 Via de website gekocht

Top

Zeg wat je doet, doe wat je zegt en laat het zien. Data IO maakt dit alles waar. Hier word ik als klant blij van, ik kom zeker terug.

harry 04-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring.

Snelle levering van het door mij bestelde artikel waarvan ik weet de kwaliteit goed is.
Dit kan ik mijn relaties zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Long V.H. 22-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel leveren!

Ik wilde een SDHC kaart voor mijn Sony camera kopen. En ik ben toen bij de website van Dataio tegengekomen.
Prijs is goedkoop en de levering vind ik snel!

Marina 18-06-2017 Via de website gekocht

snelle en goede servce

Ik ben ontzettend tevreden over de snelle levering van de zending.
Je wordt ook op tijd geinformeerd over de zending en dat is erg fijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niek 06-06-2017 Via de website gekocht

Super!

Ik ben erg tevreden! Overzichtelijke site, snelle bezorging en uitermate goede service. De SD kaart die ik gekocht had bleek niet meer op voorraad te zijn, dus ik werd gebeld met de vraag of ik tevreden zou zijn met een andere. Die was iets duurder maar hoefde niks extra's te betalen. Hij werd meteen na het telefoontje opgestuurd en het gesprek zelf was ook erg servicegericht. Dikke 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.J. M. van Oijen 24-05-2017 Via de website gekocht

Goed service, en heel snel mijn bestelling ontvangen

Was de eerste keer dat ik bij deze firma iets bestelde, ik had alleen een beetje moeite hoe ik het ging met de betaling. Alles is heel goed gegaan.

HAns 14-05-2017 Via de website gekocht

Wederom voordelig, snel en keurig verpakt

Geheugen nodig? Kijk niet verder. Top merken voor top prijzen en snel in huis.
Heb je zelf een bestel fout gemaakt? Super service!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 05-05-2017 Via de website gekocht

Superzeldzaam 5+ sterren bedrijf!!

Kwam hier terecht in mijn zoektocht naar een geode en betaalbare micro -SD card en belandde bij één van die zeldzame 5+ sterren bedrijven!! Artikel niet op voorraad en werd persoonlijk benaderd door een zeer vriendelijke medewerker of het goed was om een vervangend, BETER! artikel toe te sturen voor het zelfde bedrag!! Nou ja.... waar vind je dit nog. En verder supersnel en netjes verzonden! Klantenbinding in optima forma!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond 05-05-2017 Via de website gekocht

Super internetwinkel

Samsung SD card besteld maar was niet meer voorradig, werd gebeld door Data IQ en het probleem werd meteen opgelost. De SD card is binnen 24 uur afgeleverd... zo geweldig te woord gestaan ik wist niet wat er gebeurde want normaliter is vakkennis heel vaak ver te zoeken!!

Huub van Loon 02-05-2017 Via de website gekocht

Zeerzeker een aanrader

Vandaag besteld morgen in huis. Via Kieskeurig het product uitgezocht en gekeken naar de prijs, deze kwam hier duidelijk naar voren als de beste.

Chris 29-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en voordelig

Ik had direct een SD-kaartje nodig voor een fotoshoot a.s. zondag. De kaart was op voorraad wat niet overal zo was en werd de volgende dag al verstuurd. Precies op tijd!

Rudy Kerckvoorde 21-04-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Ik ben heel tevreden van Data IO, heb gisteren om ongeveer 14u00 mijn bestelling geplaatst en vandaag om 12u00 heeft de postbode het afgegeven aan huis. Het is ook nog eens aangenaam dat de prijs heel goed is. Ik heb bij toeval Data IO leren kennen maar wat mij het eerste opviel, was de prijs. Het zelfde product heb ik 18 € goedkoper dan bij mijn vorige leverancier. Dus dat kan tellen. De correspondentie was heel simpel en uitstekend.
Ik ga zeker verder doen voor mijn aankopen met Data IO want ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klant 14-04-2017 Via de website gekocht

Bezorgen duurt erg lang en met problemen

Pakketje arriveerde uiteindelijk pas na een week. Men is bekend met de bezorgproblemen maar communiceert daar vooraf niet over. Oplossing is dat je moet wachten of het pakketje alsnog gaat arriveren. Meerdere keren dezelfde vragen moeten beantwoorden van de klantenservice. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Maarten 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering en uitstekende garantie.

Okt 2015 kocht ik een microSD kaart bij DataIO. Hij ging in januari 2017 kapot, de data was onleesbaar en ik kon de kaart ook niet formatteren. Een simpele mail naar de klantenservice resulteerde in een RMA nummer en ik kon mijn sd kaart op de post doen (een vrijdag). Wat schetst mijn verbazing: dinsdag, dus nog geen week nadien, heb ik een nieuwe (en betere, namelijk EVO plus ipv EVO) in mijn brievenbus liggen.
Dat noem ik nog eens service!
Heb al vaker bij DataIO besteld omdat ze tot de goedkoopste behoren. Dit ga ik zeker opnieuw doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. Eisenkolb 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Regelmatig bestellingen geplaatst, snelle levering, overzichtelijke website en scherpe prijs.
Recentelijk probleem met UHS-II kaarten van Lexar, snelle afhandeling met goede adviezen van de serviceafdeling. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Toon den Engelse 16-03-2017 Via de website gekocht

Pro-actief meedenken. Een bedrijf anno nu!

Ik kwam in eerste instantie uit bij Data I/O vanwege de scherpe prijs.
Had tot twee keer toe een specifieke vraag over de levering van een product.
Mail en kort telefonisch contact zorgden voor een directe oplossing.
Dat is zaken doen anno nu. Scherp geprijsd. Service uitmuntend.
Wat een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bob 15-03-2017 Via de website gekocht

Zo zouden alle webwinkels moeten zijn

Alhoewel mijn bestelling bij TNT Post verloren was gegaan, ben ik uitstekend te woord gestaan hierbij en heeft de webwinkel de kosten voor rekening genomen. De tweede levering werd binnen no-time bezorgd.
Ze kwamen niet alleen als goedkoopste uit de bus, maar wmb. ook met de beste klantenservice. Geen wachttijden en snelle, vriendelijke en duidelijke reacties zowel per mail als per telefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

lede 15-03-2017 Via de website gekocht

Een echte aanrader

SD kaartjes besteld, de dag erna reeds geleverd in Belgie.
Prima prijs, kwaliteit en service ( TOP )
Zit nu ook bij mijn favorieten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christopher 28-02-2017 Via de website gekocht

Great service and low prices

Really a special thanks to the lady who helped me when I ordered a wrong product.
All the products look the same but there seem to be so much difference. I ordered a LExar card for my Canon camera. It turned out that the card has 2 rows of connectors. A lady called to ask which camera I had. I got a cheaper and better product! I am going to recommend them for sure.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessica 28-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb al meerdere malen hier besteld de afgelopen jaren en bij het uit voorraad zijn van producten sturen ze , in overleg , een vervangende product zelfs als de waarde hiervan hoger is!! En dat is nog niet alles! Ik had bij mijn laatste bestelling een betaalde verzending gekregen terwijl ik koos voor gratis briefpost! De volgende dag in huis en met een track en trace code !! De kosten van de betaalde verzending heeft het bedrijf voor eigen rekening genomen! Ik was stom verbaasd, wat een service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ricardo 21-02-2017 Via de website gekocht

USB binnen 1 dag

Ik had via internet bestel
En de volgende dag was het al binnen super blij mee
Ga zeker nog vaker een bestelling doen
Dank je allemaal

mbrussen 09-02-2017 Via de website gekocht

sd cards

Prima en snel, makkelijke bestel procedure , levering per post nl gaat snel en is met track and tracé goed te volgen.

Moayad AL Khabbaz 16-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop van een micro sd kaart

Dit is heel goed webshop op te slaan, ze zijn zeer behulpzame mensen, ik bestelde verkeerde item, maar ze hielpen me en belde me en ze de veranderd bestelling snel, en stuurde snel het nieuwe item, werkt perfect
Dank U

Pluspunten

• ervaren mensen
  • snelle service

Wil Arts 29-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop van een micro sd kaart

Dit is een shop die weet wat klanten willen.
Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat het product niet op voorraad was.
Maar geen probleem er werd een betere en duurdere versie gestuurd zonder meerkosten.
Dat is wart je noemt service.

Pluspunten

• Snelle levering

Mick 12-11-2016 Via de website gekocht

Top service

Mijn vriendin een SanDisk iXpand Flash Drive laten bestellen, maar die vulde per ongeluk haar huisnummer bij mijn adres in. Even later wordt ze gebeld om te vragen wat het juiste adres is en krijgen we gratis nog een upgrade in verzending. Hoe gaaf is dat! Daarom de volgende dag netjes op de deurmat. Kan niet anders zeggen dat top service!

Pluspunten

• Goede service
  • Scherpe prijs
  • Betrouwbaar aanbod

Maurits Uiterwaal 11-11-2016 Via de website gekocht

Super,goed,geweldig

Maandag om 15:00 besteld via briefpost,Dinsdag om 16:00 kwam het sd geheugenkaart naar binnen. Bedankt voor beste goede service.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Netjes verpakking