Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

ILMilco 15-05-2021

DAtaio levert al jaren datacards tegen scherpe prijzen, snelle levering, en nooit problemen. Ik ben zeer tevreden.
Zeer betrouwbare leverancier.

Krishna Jaggoe 08-05-2021

Prijsvergelijking via internet en de snelle levering zoals beloofd van de SD-Kaart! Jammer dat de Transcend opbergdoosje voor de SD kaarten heel moeilijk te sluiten is.

Ron 08-05-2021

Bij data IO al diverse geheugenkaarten besteld. Functioneren goed, snelle levering. Tegen scherpe prijs.

Bas 07-05-2021

Fijne site met goede prijzen, waar ik al meerdere keren probleemloos besteld heb. Ook dit keer was de bestelling snel verzonden en precies zoals omschreven.

Bradrulz 07-05-2021

Altijd goed, snel en keurig! Hier ga ik weer bestellen vanwege de service en snelheid!

Jasmijn Aksu 07-05-2021

Ik heb wat bestelt en het kwam binnen en het was echt top! Ik heb misschien 1 tip misschien kan de site iets beter voor de rest echt top!

Levedag 07-05-2021

Laagste prijzen, snelle levering en goede service. Ik ben dus 100% tevreden.

Edward 07-05-2021

Laagste prijs en volgende dag al in huis.Goed verpakt. Ik heb daarom afgelopen jaren al meerdere bestellingen gedaan en zal dat, uitgaande dat het voorgaande niet veranderd, blijven doen. Daarom zeer tevreden.

Ron Bouw 07-05-2021

Goede prijs/kwaliteit , correcte levering en erg snel geleverd. Product is geheel naar wens.
Heb er al eerder besteld en toen was ik ook tevreden. TOP

marjolijn 07-05-2021

de nieuwste dingen voor een leuke prijs en snel geleverd, overzichtelijke website

Ellis 07-05-2021

Op de webshop vond ik, a-technisch, meteen wat ik nodig had. Besteld en snel en goed geleverd. Prijs/ kwaliteit is prima, de leveringsvoorwaarden ook. Kortom: een héél prettige ervaring!

Jos 07-05-2021

Na de bestelling wordt het artikel snel verzonden. Ook de communicatie over de status van de afhandeling en verzending verdient een compliment. Dit is niet mijn eerste bestelling op deze website en zeker ook niet de laatste. Daarnaast zijn de prijzen van de artikelen zeer redelijk te noemen en de producten zijn altijd van topkwaliteit.

Maty Hooijmans 07-05-2021

Duidelijk overzicht vlotte afhandeling keurig verzonden en nette prijs voor kwaliteits producten

Bennie 05-05-2021

Uitstekende klantenservice. Heel vriendelijk en meedenkend. Kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen!

Jacqueline 03-05-2021

Goede service, supersnelle bezorging. Vriendelijk te woord gestaan. Mooi assortiment.

Frank 02-05-2021

Vriendelijke medewerkers die je netjes te woord staan en advies uitbrengen wanneer je er zelf niet helemaal uitkomt.

Herman 02-05-2021

Snelle levering en goede service. Vraag eerd snel en duidelijk beantwoord. Product voldoet aan mijn verwachtingen. Fijne webwinkel, ik heb hem in mijn favorieten gezet!

Sigrid 02-05-2021

Laatst twee Compact Flask kaarten voor mij nieuwe camera gekocht. Alle sites afgezocht en bij DataIO het goedkoopst. Binnen 1 dag in huis, super goede communicatie. Top bedrijf met mooie webshop en snelle bezorging! Chapeau!

R 01-05-2021

Echt slechtste bedrijf ever. Goedkoop is duurkoop. Een weer een les. Ik had een usb stick ontvangen die niet werkte (a. 43,95) uiteindelijke mocht ik hem retour sturen voor een nieuwe. Terug retour gestuurd met track and trace en ze claimen dat ze het nooit hebben ontvangen. Ik heb nooit mijn geld terug ontvangen en ook nooit meer een mail terug ontvangen. Ik bestel hier NOOIT meer.

Ruud 24-04-2021

Snelle en betrouwbare service tegen een aantrekkelijke prijs. Mijn adres bleek niet correct te zijn. Deze werd direct aangepast.

Janssen 17-04-2021

SD kaart besteld, zou binnen 3 dagen geleverd worden, maar nog steeds niets ontvangen. Ik koop er nooit meer iets.
Ook een vage retourregeling waarbij je SD kaarten alleen ongeopend mag terugsturen en dus niet eens kan controleren of ze wel werken. Want zodra de verpakking geopend is, betaalt het bedrijf niet meer de volle 100% terug.
Advies: links laten liggen!

Betaalbare geheugen 14-04-2021

Aangekocht voor mijn Dashcam waarbij een snelle geheugenkaart benodigd is. Mijn keuze is gevallen op de, SanDisk Extreme Micro SD Geheugenkaart - 128 GB. Prima kaart erg snel. Hele snelle levering en betaalbaar. Top service

Wf 18-02-2021

Had een sd-kaart besteld, die al geopend was geweest. En inderdaad, hij deed het niet. Dus terug gestuurd, maar ze zeggen gewoon, het kaartje is geprobeerd en uit de verpakking gehaald. Dus krijg het geld niet terug. Hele slechte zaak.

S. Van Mook 17-02-2021

Via Bol.com een SD kaart besteld. Helaas de verkeerde, dus wilde ik deze graag retourneren. Normaal krijg je van een webshop gelijk de retourlabel erbij. Bij dit bedrijf niet.. dit betekend dat de kosten voor eigen rekening zouden komen? Ik heb gelijk gebeld en dataio meld dat ik eerst hen een mail moet sturen om te vragen om een retourlabel. Ik wacht nog steeds op deze label!..

W.Albarda 10-02-2021

DataIO heeft een goed assortiment aan geheugenkaarten en accesoires voor een scherpe prijs. Alle bestellingen die ik heb gedaan zijn snel en goed verwerkt en geleverd - nooit de klantenservice nodig gehad, dus daar kan ik niets over zeggen (maar dat zegt ook al heel wat!).

Massi 09-02-2021

Goede prijzen !

Heb 4/5 euro extra betaald voor een snelle levering de volgende dag. Maar de zending kwam een dag later. Natuurlijk is dit niet Data IO's schuld, maar die van Postnl. Wat een feit is dat ik het product niet de volgende werkdag heb ontvangen en dat data io hun belofte niet is nagekomen. Uit coulance had ik verwacht dat ze die 4/5 euro terug zouden storten. Uiteindelijk kreeg ik alleen een generiek excuus mailtje en werd ik niet verder geholpen.

Klein 09-02-2021

Prima service, toegelegd op opslag. dus alle soorten disk. Op tijd geleverd.

Rachelle 08-02-2021

Snelle levering van geheugen stick. Vrijdag bestelt, zaterdag op de deurmat. Daarnaast veruit de goedkoopste op kieskeurig.. Sandisk stick werkt prima.

Thijs 08-02-2021

Ronduit onbeschofte en aanvallende ‘service’ van DataIO na het niet hebben ontvangen van mijn bestelling.

Nadat mijn bestelling na twee weken nog niet bezorgd was, heb ik contact opgenomen. Reactie was dat ik moest wachten en anders over 1-2 weken nog een keer contact op moest nemen. Dit heb ik gedaan. Er zou een onderzoek worden gestart bij PostNL. Ik ben nooit op de hoogte gesteld van het resultaat en moest zelf opnieuw contact opnemen. Wat bleek: er is helemaal geen onderzoek gestart. Er werd aangegeven dat briefpost niet zomaar kan verdwijnen en dat aangifte gedaan moet worden. Hiervoor zou ik allerlei formulieren in moeten vullen. Volgens mij is de afzender verantwoordelijk, niet ik.. Daarbij werd geïnsinueerd dat ik de bestelling (van net aan €25...) mogelijk probeer achter te houden.. Een dergelijke aanvallende houding heb ik nog nooit meegemaakt.

Mijn advies is om producten voortaan elders te kopen waar ze weten wat klantvriendelijkheid is.

NIKSontvangen 14-01-2021

In november 2020 een geheugenkaartje besteld. Levertijd enkele dagen. Nou na 2 weken geen kaartje. Bellen dus. Ik moest maar wachten want de post heeft het druk en het kan dus nog komen. Een week later weer gebeld. Precies het zelfde antwoord. DATIO het is nu al 3 weken geleden en er is geen oponthoudt met de gewone post. De kerst post is echt nog niet inzicht. Het klopt dus niet wat u zegt. Ik wil mijn geld terug nu u niet levert. Via de email mijn koop officieel herroepen. Krijg ik antwoord dat ik eerst het kaartje moet opsturen. Tjsa dat heb ik nou nog steeds niet gehad. Er valt dus niks op te sturen en Ik wil nu mijn geld terug. Men zou een onderzoek starten. Nu 2 maanden na de koop geen kaartje, geen geld en DATA IO heeft nooit meer iets van zich laten horen. Geen resultaat van hun Postnl onderzoek, geen bewijs dat ze het verstuurd hebben. Slechter kan het niet DATAIO! Hou je aan wet! Als ge niet levert moet ge het geld terug storten. Zo hoort dat in dit land.

M.M. 08-01-2021

Gisterochtend had ik een bestelling geplaatst.
Een SD Kaart voor mijn telefoon.
Begin van de middag kreeg ik een persoonlijk mailtje met de mededeling dat de SD kaart die ik besteld heb, niet op voorraad is en minimaal 2 weken duurt voordat het geleverd wordt.
Hiervoor kreeg ik twee opties.
1. een alternatief SD kaart met dezelfde GB, maar een ander merk. Of optie 2 het afwachten tot die andere SD kaart binnen is.

Ik ben voor optie 1 gegaan en had al gelijk de dag daarna mijn SD kaart binnen.

Dit noem ik nou super geweldig service.
Ik ga hier zeker vaker bestellen en raad het meer mensen aan!

borger234 06-01-2021

had een ssandisk besteld via Bol koste 11 euro werd nooit bezorgt maar ze willen wel hun geld, geen punt als ik mijn pakje heb ben nu al weken bezig met hun, ze beschuldigen mij tussen de regels door van diefstal, kom nou zeg voor 11 euro? Pas maar op voor dit bedrijfje ik koop er tenminste nooit meer iets

Rudie 02-01-2021

Koop al jaren alle kaartjes bij DATAIO, altijd een scherpe prijs en altijd snel geleverd. Dit keer een Lexar 128GB SDXC 2000X professional UHS-II 300MB/s gekocht. Kreeg netjes bericht dat de levering iets later zou worden, vandaag goed verpakt op aangegeven datum ontvangen.
Aanrader, ben een zéér tevreden klant!

Ger 28-12-2020

Ik heb 21 december een bestelling geplaatst 22 december bericht gekregen en binnen 2 dagen traceerbaar. Helaas, niet traceerbaar en niets ontvangen

van Riessen 23-12-2020

Via de website besteld en de optie aangeklikt om per aangetekende post te verzenden. Dit kostte € 4,- extra.
De levering zou dan de volgende dag plaatsvinden.
Op 1 dag na een week op de bestelling moeten wachten, als compensatie zou er een opbergdoosje a €2,- bijgevoegd worden, ook deze zat er niet bij.
Geldklopperij! Eens maar nooit weer!

Michail 18-12-2020

Ridiculous company.
I order a sd card, i paid extra for track and trace and 10 days later I still haven't received anything. Unprofessional customer service!
Order from a real company instead

Evelyn 11-11-2020

Goede webshop. Ik werd gebeld door een vriendelijke jongeman. Het bestelde product was niet direct leverbaar. Vooraf informeren als er iets is mis gegaan is erg netjes. Verder een overzichtelijke website.

Steve 29-10-2020

Ik had in Januari 2020 een USB stick besteld en de volgende dag ontvangen. Eind Oktober 2020 ging hij kapot en nadat ik de defecte USB stick heb opgestuurd naar Data IO, kreeg ik meteen een dag erna een splinternieuwe opgestuurd. Dit vind ik een TOP service dus ik raad dit bedrijf zeer zeker aan !!!

Andreas 29-09-2020

Samsung usb Drive aangegeven als 300MB/s en geleverd 200MB/s. Staat verkeerd aangegeven op de site dus je wordt misleid. Contact opgenomen en mag het kostenloos terug sturen. Ik heb op de site besteld omdat ik het produckt met spoed nodig ben dus kan nu niet terug. Ook is er geen coulance. Voor mij de laatste keer dat ik op deze site bestel

Paco 18-09-2020

Snel geleverd en conform bestelling. Scherpe prijs. Ik zou hier zeker opnieuw winkelen.

nednil 04-09-2020

Besteld, betaald, verzendbericht, snel aangekomen en perfect in orde. Gebruiksgemak zoals het hoort!

Bert 01-09-2020

Kwam toevallig op deze site met zoeken naar een SanDisk SD kaart. Goede kwaliteit / prijsverhouding. Ik heb er nu al, naar volle tevredenheid, meerdere keren besteld.

Martijn 21-08-2020

Ik had een Micro SD voor mijn Nintendo Switch gekocht bij DataIO. Volgende dag netjes in een envelop ontvangen. Geen gezeur gehad en daarom raad ik zeker aan om dergelijke producten bij DataIO te bestellen.
Super!

Joost 21-08-2020

Mijn beoordeling over Data IO is zeer positief. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van de bezorging aan huis. Ook met vragen over de producten kun je bij hun snel en gemakkelijk terecht. Het is een zeer betrouwbaar bedrijf met een hoge kwaliteit.

vincent vermeer 20-08-2020

Data IO is zoals immer betrouwbaar en punktueel in het uitleveren van de bestelling.

Danique Hartog 20-08-2020

Mijn ervaring bij Data IO is echt geweldig! Ik werd door het bedrijf opgebeld, omdat ze wilden vermelden dat hun product niet leverbaar was. Vervolgens kreeg ik een vergelijkbaar alternatief aangeboden die nog sneller was, met dezelfde prijs. Mijn bestelling was alsnog de volgende dag bezorgd bij mij thuis. Ik ben erg tevreden over de snelheidskwaliteit van Data IO en hun goede service.

dorien 12-08-2020

de winkel is oke maat post nl maakt er een potje van wegens corono en te weinig personeel wat ze zelf hebben gedaan met hun markwerking

Lambert Eddy 12-08-2020

Beste lezers, ook wij Belgen kijken, lezen, en zien in onze geldbeugel.
Mijn aankoop bij DATAIO is een echte aanrader, zeer vriendelijk en oprechte professionele mensen, met mijn bestelling van de SD 128 GB met houder, 300mb schrijf en 260mb lees info merk kingston ging het vlekkeloos .
Volgens afspraak ook geleverd aan huis in België.
Dus ik zal niet aarzelen om het door te vertellen en om de volgende keer terug hier bij DATAIO terug te bestellen, grt een tevreden klant, Lambert
Eddy uit België, Gent.

Jan 11-08-2020

Goede keuze sd -kaarten voor mijn 4 K video camera, snelle verzending.
En een goede prijs.

Kees 05-08-2020

Ik heb 1 sandisk sd kaart gekocht, volgende week was het weg, en dan ging ik toch voor de samsung evo, tot mijn verbazing is die sd kaart helemaal niet dezelfde sd kaart als de originele evo die 5 jaar geleden gekocht heb... Dat ding wordt heet alsof een sattelliet achtervolgt uit zichzelf...