Data IO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Data IO.

Data IO stelt zich voor

DataIO is dé leverancier voor geheugenoplossingen in de vorm van geheugenkaarten en internwerkgeheugen. Op onze site vindt u geheugenkaarten, USB sticks, SSD’s en externe HDD’s van merken als Transcend, Kingston en SanDisk. Nieuw in ons assortiment zijn de Apple producten DataIO staat garant voor kwaliteit en goede service. Hanteren de officiële fabrieksgarantie termijnen voor al onze producten. Hoe lang de garantie ook is, zonder uitzondering staan wij garant voor een snelle oplossing!

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,2

marjolijn 07-05-2021

de nieuwste dingen voor een leuke prijs en snel geleverd, overzichtelijke website

Ellis 07-05-2021

Op de webshop vond ik, a-technisch, meteen wat ik nodig had. Besteld en snel en goed geleverd. Prijs/ kwaliteit is prima, de leveringsvoorwaarden ook. Kortom: een héél prettige ervaring!

Jos 07-05-2021

Na de bestelling wordt het artikel snel verzonden. Ook de communicatie over de status van de afhandeling en verzending verdient een compliment. Dit is niet mijn eerste bestelling op deze website en zeker ook niet de laatste. Daarnaast zijn de prijzen van de artikelen zeer redelijk te noemen en de producten zijn altijd van topkwaliteit.

Maty Hooijmans 07-05-2021

Duidelijk overzicht vlotte afhandeling keurig verzonden en nette prijs voor kwaliteits producten

Bennie 05-05-2021

Uitstekende klantenservice. Heel vriendelijk en meedenkend. Kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen!

Jacqueline 03-05-2021

Goede service, supersnelle bezorging. Vriendelijk te woord gestaan. Mooi assortiment.

Frank 02-05-2021

Vriendelijke medewerkers die je netjes te woord staan en advies uitbrengen wanneer je er zelf niet helemaal uitkomt.

Herman 02-05-2021

Snelle levering en goede service. Vraag eerd snel en duidelijk beantwoord. Product voldoet aan mijn verwachtingen. Fijne webwinkel, ik heb hem in mijn favorieten gezet!

Sigrid 02-05-2021

Laatst twee Compact Flask kaarten voor mij nieuwe camera gekocht. Alle sites afgezocht en bij DataIO het goedkoopst. Binnen 1 dag in huis, super goede communicatie. Top bedrijf met mooie webshop en snelle bezorging! Chapeau!

R 01-05-2021

Echt slechtste bedrijf ever. Goedkoop is duurkoop. Een weer een les. Ik had een usb stick ontvangen die niet werkte (a. 43,95) uiteindelijke mocht ik hem retour sturen voor een nieuwe. Terug retour gestuurd met track and trace en ze claimen dat ze het nooit hebben ontvangen. Ik heb nooit mijn geld terug ontvangen en ook nooit meer een mail terug ontvangen. Ik bestel hier NOOIT meer.

Ruud 24-04-2021

Snelle en betrouwbare service tegen een aantrekkelijke prijs. Mijn adres bleek niet correct te zijn. Deze werd direct aangepast.

Janssen 17-04-2021

SD kaart besteld, zou binnen 3 dagen geleverd worden, maar nog steeds niets ontvangen. Ik koop er nooit meer iets.
Ook een vage retourregeling waarbij je SD kaarten alleen ongeopend mag terugsturen en dus niet eens kan controleren of ze wel werken. Want zodra de verpakking geopend is, betaalt het bedrijf niet meer de volle 100% terug.
Advies: links laten liggen!

Betaalbare geheugen 14-04-2021

Aangekocht voor mijn Dashcam waarbij een snelle geheugenkaart benodigd is. Mijn keuze is gevallen op de, SanDisk Extreme Micro SD Geheugenkaart - 128 GB. Prima kaart erg snel. Hele snelle levering en betaalbaar. Top service

Wf 18-02-2021

Had een sd-kaart besteld, die al geopend was geweest. En inderdaad, hij deed het niet. Dus terug gestuurd, maar ze zeggen gewoon, het kaartje is geprobeerd en uit de verpakking gehaald. Dus krijg het geld niet terug. Hele slechte zaak.

S. Van Mook 17-02-2021

Via Bol.com een SD kaart besteld. Helaas de verkeerde, dus wilde ik deze graag retourneren. Normaal krijg je van een webshop gelijk de retourlabel erbij. Bij dit bedrijf niet.. dit betekend dat de kosten voor eigen rekening zouden komen? Ik heb gelijk gebeld en dataio meld dat ik eerst hen een mail moet sturen om te vragen om een retourlabel. Ik wacht nog steeds op deze label!..

W.Albarda 10-02-2021

DataIO heeft een goed assortiment aan geheugenkaarten en accesoires voor een scherpe prijs. Alle bestellingen die ik heb gedaan zijn snel en goed verwerkt en geleverd - nooit de klantenservice nodig gehad, dus daar kan ik niets over zeggen (maar dat zegt ook al heel wat!).

Massi 09-02-2021

Goede prijzen !

Heb 4/5 euro extra betaald voor een snelle levering de volgende dag. Maar de zending kwam een dag later. Natuurlijk is dit niet Data IO's schuld, maar die van Postnl. Wat een feit is dat ik het product niet de volgende werkdag heb ontvangen en dat data io hun belofte niet is nagekomen. Uit coulance had ik verwacht dat ze die 4/5 euro terug zouden storten. Uiteindelijk kreeg ik alleen een generiek excuus mailtje en werd ik niet verder geholpen.

Klein 09-02-2021

Prima service, toegelegd op opslag. dus alle soorten disk. Op tijd geleverd.

Rachelle 08-02-2021

Snelle levering van geheugen stick. Vrijdag bestelt, zaterdag op de deurmat. Daarnaast veruit de goedkoopste op kieskeurig.. Sandisk stick werkt prima.

Thijs 08-02-2021

Ronduit onbeschofte en aanvallende ‘service’ van DataIO na het niet hebben ontvangen van mijn bestelling.

Nadat mijn bestelling na twee weken nog niet bezorgd was, heb ik contact opgenomen. Reactie was dat ik moest wachten en anders over 1-2 weken nog een keer contact op moest nemen. Dit heb ik gedaan. Er zou een onderzoek worden gestart bij PostNL. Ik ben nooit op de hoogte gesteld van het resultaat en moest zelf opnieuw contact opnemen. Wat bleek: er is helemaal geen onderzoek gestart. Er werd aangegeven dat briefpost niet zomaar kan verdwijnen en dat aangifte gedaan moet worden. Hiervoor zou ik allerlei formulieren in moeten vullen. Volgens mij is de afzender verantwoordelijk, niet ik.. Daarbij werd geïnsinueerd dat ik de bestelling (van net aan €25...) mogelijk probeer achter te houden.. Een dergelijke aanvallende houding heb ik nog nooit meegemaakt.

Mijn advies is om producten voortaan elders te kopen waar ze weten wat klantvriendelijkheid is.

NIKSontvangen 14-01-2021

In november 2020 een geheugenkaartje besteld. Levertijd enkele dagen. Nou na 2 weken geen kaartje. Bellen dus. Ik moest maar wachten want de post heeft het druk en het kan dus nog komen. Een week later weer gebeld. Precies het zelfde antwoord. DATIO het is nu al 3 weken geleden en er is geen oponthoudt met de gewone post. De kerst post is echt nog niet inzicht. Het klopt dus niet wat u zegt. Ik wil mijn geld terug nu u niet levert. Via de email mijn koop officieel herroepen. Krijg ik antwoord dat ik eerst het kaartje moet opsturen. Tjsa dat heb ik nou nog steeds niet gehad. Er valt dus niks op te sturen en Ik wil nu mijn geld terug. Men zou een onderzoek starten. Nu 2 maanden na de koop geen kaartje, geen geld en DATA IO heeft nooit meer iets van zich laten horen. Geen resultaat van hun Postnl onderzoek, geen bewijs dat ze het verstuurd hebben. Slechter kan het niet DATAIO! Hou je aan wet! Als ge niet levert moet ge het geld terug storten. Zo hoort dat in dit land.

M.M. 08-01-2021

Gisterochtend had ik een bestelling geplaatst.
Een SD Kaart voor mijn telefoon.
Begin van de middag kreeg ik een persoonlijk mailtje met de mededeling dat de SD kaart die ik besteld heb, niet op voorraad is en minimaal 2 weken duurt voordat het geleverd wordt.
Hiervoor kreeg ik twee opties.
1. een alternatief SD kaart met dezelfde GB, maar een ander merk. Of optie 2 het afwachten tot die andere SD kaart binnen is.

Ik ben voor optie 1 gegaan en had al gelijk de dag daarna mijn SD kaart binnen.

Dit noem ik nou super geweldig service.
Ik ga hier zeker vaker bestellen en raad het meer mensen aan!

borger234 06-01-2021

had een ssandisk besteld via Bol koste 11 euro werd nooit bezorgt maar ze willen wel hun geld, geen punt als ik mijn pakje heb ben nu al weken bezig met hun, ze beschuldigen mij tussen de regels door van diefstal, kom nou zeg voor 11 euro? Pas maar op voor dit bedrijfje ik koop er tenminste nooit meer iets

Rudie 02-01-2021

Koop al jaren alle kaartjes bij DATAIO, altijd een scherpe prijs en altijd snel geleverd. Dit keer een Lexar 128GB SDXC 2000X professional UHS-II 300MB/s gekocht. Kreeg netjes bericht dat de levering iets later zou worden, vandaag goed verpakt op aangegeven datum ontvangen.
Aanrader, ben een zéér tevreden klant!

Ger 28-12-2020

Ik heb 21 december een bestelling geplaatst 22 december bericht gekregen en binnen 2 dagen traceerbaar. Helaas, niet traceerbaar en niets ontvangen