Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

PCklant 19-11-2021

Zeer behulpzaam, vakkundige advisering bij de aanschaf van een nieuwe computer. Zeer vriendelijk, ook bij latere vragen na de aanschaf. Heel blij met deze zeer goede service.
Officiële reactie van EPTummers.nl 22-11-2021

Beste, bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Super dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met je nieuwe computer. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Arjen 14-11-2021

Prima, niet opdringerig overtuigd en uitleg gekregen van voor mij nieuwe mogelijkheden op gebied van radio en internet.
Hoef nu gelukkig geen gebruik meer te maken van kabel en glasvezel.
Officiële reactie van EPTummers.nl 16-11-2021

Beste Arjen, bedankt voor je 10! Super dat je zo goed geholpen bent in één van onze winkels. Veel luisterplezier! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Gerard 11-11-2021

Het door mij gekochte artikel was zeer aantrekkelijk geprijsd, makkelijk te bestellen en snel geleverd..!!
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-11-2021

Beste Gerard, bedankt voor het schrijven van een review. Top dat je het zo ervaren hebt! Graag tot ziens in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

kwaliteit 11-11-2021

Hele mooie winkel met ruime keuze, waar je goed geholpen wordt met deskundig advies.

Beste, dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jeannette 10-11-2021

Goede vakkundige medewerkers. In de winkel alsmede de installateur. En een supersnelle service . Op maandag een TV gekocht en dinsdagin de voormiddag konden we al naar onze aanwinst kijken. Zeer tevreden
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-11-2021

Hey Jeanette, wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor het achterlaten van een review en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Herman linssen 10-11-2021

Zeer correct geholpen, met een deskundig advies, waar ik nu veel plezier aan heb.
Officiële reactie van EPTummers.nl 11-11-2021

Beste Herman, dankjewel voor het schrijven van een review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

M H 08-11-2021

Altijd echt goede service. Heel goede ervaringen gemaakt; ook aan het telefoon met de klantenservice als ik vragen had.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-11-2021

Beste M, wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Bedankt voor het schrijven van een recensie! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

J Montforts 07-11-2021

Wij zijn al 20 jaar klant bij EP Tummers en vinden nog altijd dat wij goed behandeld worden qua prijs - kwaliteit - betrouwbaarheid en klantviendelijkheid.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-11-2021

Beste heer Montforts, wat fijn dat jullie al 20 jaar klant bij ons zijn! Dat maakt ons trots. Bedankt voor jullie vertrouwen in EP:Tummers. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Mart Thijssen 05-11-2021

Prima overzichtelijke winkel met kundig personeel. winkel is redelijk goed berijkbaar. Je kunt de auto niet bij de winkel parkeren wat een probleem kan zijn. Leveren de spullen ook thuis af.
Officiële reactie van EPTummers.nl 09-11-2021

Beste Mart, dankjewel voor het achterlaten van een review. Graag tot ziens in één van onze winkels of online! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hans 05-11-2021

Deze winkel heeft professioneel personeel,staan altijd klaar voor uitleg.
De winkel is zeer overzichtelijk en zeer veel keus.

Het personeel denkt met je mee en gaan geen moeilijkheden uit de weg.

Alles is gewoon TOP
Officiële reactie van EPTummers.nl 05-11-2021

Hey hans, bedankt voor je TOP review! ;-) Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jack ep tummers 03-11-2021

Ben zeer tevreden, met het advies van medewerker voor de aanschaf van neo qled tv.

Duidelijke uitleg wat voor en nadelen zijn tov Oled
Officiële reactie van EPTummers.nl 03-11-2021

Hey Jack, dankjewel voor deze score! :-) Veel plezier met je nieuwe Samsung tv. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

herfsthaantje 30-10-2021

Deskundige en uitgebreide uitleg over de verschillende typen en soorten apparaten en geen opdringerige aanbevelingen om te kiezen voor een bepaald type of merk product.
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-11-2021

Hoi Herfsthaantje, leuke naam ;-)! Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Marja 30-10-2021

Heb deze maand een stoomoven aangeschaft in de winkel in Weert. Prima verkoper die weet waar hij het over heeft. Door de workshops in het verleden al meerdere malen kunnen koken en bakken met de stoomoven. Iets wat beslist een aanrader is. Zo ervaar je zelf de mogelijkheden van een stoomoven. Mijn enthousiasme is daardoor alleen maar groter geworden. Vanaf het moment van kopen wordt hij bijna dagelijks gebruikt. Voor mij een echte aanrader
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-11-2021

Hey Marja, dankjewel voor je review! Wat fijn dat je zo enthousiast bent over onze winkel en workshops. Veel plezier met je stoomoven! Laat het smaken :-). Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

m v d 27-10-2021

Je wordt er netjes en vriendelijk geholpen , je vragen beantwoord .. Is er niet goed kan je terug komen onder afspraak
Officiële reactie van EPTummers.nl 01-11-2021

Beste, dank voor deze mooie score! Graag tot ziens in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

E. Jeurissen 21-10-2021

top service en voorlichting, zeer klantvriendelijk uiterst bekwame bezorgers kom graag weer terug voor een volgende aanschaf
Officiële reactie van EPTummers.nl 21-10-2021

Bedankt voor het schrijven van een review! Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Henk 18-10-2021

prima en deskundige verkopers die goede uitleg geven en goed adviseren. Overzichtelijke winkel met een groot assortiment en makkelijk bereikbaar met goede parkeermogelijkheden.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2021

Hey Henk, dank voor je review! Graag tot ziens in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

EP/Tummers geleen/Sittard 17-10-2021

Ik was al altijd gecharmeerd van de op zet van de Tummers winkels. In het nieuwe pand in Geleen komt dat nog meer tot uitdrukking
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2021

Hey! Wat leuk dat je net zo enthousiast bent als ons over de nieuwe winkel.😄 Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jerom 17-10-2021

Geweldige service, nauwelijks wachtrij aan de telefoon, uitermate deskundige medewerkers.
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2021

Hi Jerom, bedankt voor je beoordeling. Ik ga het de service medewerkers doorgeven! Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Jo 14-10-2021

We zijn geadviseerd door een erg vriendelijke verkoper met kennis van zaken. Op basis van zijn advies de juiste keuze kunnen maken. Zeker geen opdringerige verkoper maar wachtend op de juiste vraag. Zie je nog maar weinig helaas.
Ook de levering erg correct en volgens afspraak verlopen.
Inmiddels de aankoop al 2 weken in bedrijf en we zijn er erg blij mee :)
Officiële reactie van EPTummers.nl 18-10-2021

Hey Jo, dankjewel voor het achterlaten van uw recensie. Fijn om te lezen dat onze verkopers en bezorgers je zo goed hebben geholpen! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Hans 11-10-2021

Bij Tummers is het prettig winkelen, de winkels zijn mooi en het personeel is deskundig en vriendelijk

Hi Hans, bedankt voor je 10!😄 Met vriendelijke groet, Glenn van EP:Tummers

Lena 01-10-2021

je wordt hier nog lekker ouderwets, klantvriendelijk geholpen. dit vooral blijven doen
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-10-2021

Dank voor deze mooie review Lena! Graag tot ziens in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

Wil 30-09-2021

Goede en uitgebreide voorlichting gekregen over een Amerikaanse koelkast. Aangekocht nadat EP:Tummers dezelfde (goedkopere) prijs rekende dan elders. 's Ochtends op de dag van aflevering ontvingen we vóór 8.00 uur al een bericht hoe laat er precies geleverd zou worden en 1 kwartier voor aankomst kregen we nog een telefoontje dat ze er aan kwamen. Bij aflevering deskundige plaatsing en uitleg over alle functies van het apparaat door uitermate vriendelijke bezorgers van EP:Tummers in Geleen. Gewoon TOP!
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-10-2021

Dankjewel voor deze mooie reveiw Wil! Hartstikke leuk om terug te lezen. Wij wensen je veel plezier met de aankoop! Mochten wij je in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, helpen we je uiteraard graag weer in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

Den hartog 28-09-2021

Vlotte afhandeling goede klantenservice.dus met andere woorden top bedrijf. Niks te klagen
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-10-2021

Dank voor deze mooie score! Graag tot ziens in onze winkel of webshop! Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

Filie huntjens 26-09-2021

Een geweldige mooie winkel in Geleen. Heb er een hele goede service gekregen. Het personeel is behulpzaam, vriendelijk, beleefd en zeer bekwaam. Ik raad deze winkel heel erg aan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 07-10-2021

Bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers

Ruud 20-09-2021

Ruim assortiment met goede prijzen en goede service. Voor sommige apparaten toch fijn om even naar een fysieke winkel te gaan.
Officiële reactie van EPTummers.nl 23-09-2021

Dank voor de mooie review Ruud! Met vriendelijke groet, Anne van EP:Tummers