Tummers - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tummers.

Tummers stelt zich voor

EP:Tummers is een jong familie bedrijf sinds 1923 en is de grootste vakspeciaalzaak van Limburg op het gebied van consumentenelektronica. Bij EP:Tummers koopt u zonder zorgen. U kunt erop vertrouwen dat alles perfect en vakkundig voor u wordt geregeld. Wij werken uitsluitend met de beste merken. Kenmerkend voor al onze medewerkers is de grote deskundigheid en de uitgesproken klantgerichte mentaliteit. Daarnaast hebben we een eigen Service Center waar u 7 dagen per week terecht kunt. Niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online geven wij ondersteuning!

Deze score is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

racingjantje 06-05-2024

ben sinds ongeveer 50 jaar klant bij Tummers en kopen bijna al onze elektrische apparaten bij deze firma ,een correcte bediening en een goede service kun je bij hen altijd verwachten

RonW 03-05-2024

De medewerker die os te woord stond kon ons van goede en nuttige info voorzien, ook totaal niet opdringerig.

Dhr. M. Wijnhoven 15-04-2024

mooie winkel en goed personeel in de winkel .en als ze het niet hebben word het besteld.

J. 13-04-2024

Ik ben in de winkel in Weert geweest. Duidelijk en eerlijk advies wat ik online nooit had kunnen krijgen! Ook daar mijn aankoop gedaan omdat ik het niet eerlijk vind om in een winkel voor uitleg en advies te gaan en dan vervolgens online bestellen om een paar €€ te verdienen.

Iris 12-04-2024

Kundige medewerker die goed adviseert op grond van de gezinssituatie. Dan ook een eerlijk advies geeft waardoor er geld bespaart is. Duidelijk niet uit op het verkopen van de duurste versie. Dit zorgt ervoor dat je je gehoord voelt en graag voor een volgend apparaat terugkomt.

1966patrick 05-04-2024

Fijne ruime winkel met voldoende keus. Deskundige en zeer vriendelijke verkopers.
EPTummers9392 10-04-2024

Beste Patrick, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Léon 30-03-2024

Goede service, duidelijke uitleg.
Nadat men wist waar we op zoek naar waren, werd zelfs een goedkoper product aangeraden, daar waar het heel gemakkelijk was om een duurder product te verkopen. Ze denken dus echt met je mee.
EPTummers9392 10-04-2024

Beste Léon, bedankt voor de mooie woorden, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Joost Janssen 16-03-2024

Super winkel waar je echt nog als klant behandeld wordt en waar de verkoper nog alle tijd voor je heeft.
EPTummers9392 10-04-2024

Beste Joost, bedankt voor de mooie woorden, daar doen wij het voor. Als wij in de toekomst weer wat voor je mogen betekenen dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Miek 06-03-2024

Artikel gunstig geprijsd, goed vindbaar op de website.

Verbeterpunt wat ons betreft communicatie: artikel werd een dag later verzonden dan aangegeven, had fijn geweest als we daarover bericht hadden gekregen.
EPTummers9392 11-03-2024

Beste Miek, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen wij het voor. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Ben 27-02-2024

de bezorger en de monteur van tummers zijn vakmannen die weten wat ze doen vriendelijk en behulpzaam prima uitleg bij de levering en super snelle service bij een probleempje ook de verkopers helpen je met goed advies en niet opdringerig
super zaak
EPTummers9392 11-03-2024

Beste Ben, bedankt je de mooie woorden en je mooie beoordeling. Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, als wij in de toekomst weer wat voor je mogen betekenen horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

helma Lemmens 23-02-2024

We worden altijd vriendelijk en correct geholpen en goede raad en uitleg bij het kopen van producten. Prima personeel.
EPTummers9392 11-03-2024

Beste Helma, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen wij het voor. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Marianne 21-02-2024

Goede en snelle service, binnen een half uur dat de monteur geweest was en had vastgesteld dat de inductieplaat moest worden vervangen, werden we al gebeld of we een bestelling wilde plaatsen. Werd direct geregeld.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Jos, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar worden wij vrolijk van. Als wij in de toekomst weer wat voor je mogen betekenen horen wij het graag. Veel plezier met de nieuwe inductieplaat! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Jack 15-02-2024

Mooie winkel met vriendelijk en vakkundig personeel.
Ze geven goede uitleg over het product.
Ik kom er graag.
Zou iedereen aanbevelen er eens te gaan kijken.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Jack, bedankt voor de mooie beoordeling, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Herman Linssen 09-02-2024

Correcte behandeld voor verkoop en plaatsen TV, de deskundige verkoper gaf mij een degelijk en onderbouwd advies, kon ook nog wat afpingelen van het verkoop bedrag, mooi meegenomen.
De monteurs waren zeer correct met installeren, een goede uitleg van toestel was daar onderdeel van, kwam niet voor verrassingen te staan alles was duidelijk.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Herman, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We stellen je positieve feedback zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Jos Temme 02-02-2024

Deze winkel koppelt deskundigheid daadwerkelijk aan klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. In deze voor al wat oudere mensen best moeilijke en snelle wereld is het prettig als je naar een winkel kunt gaan waarvan je weet dat een deskundige klaar staat om je te helpen en dat doen ze dan ook nog erg vriendelijk. De hulpvaardigheid van de medewerkers is ongekend. Dat geeft vertrouwen en maakt een bezoek aan de winkel tot een fijne gebeurtenis.
Zo heb ik dit al jaren achtereen ervaren. Chapeau.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Jos, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar worden wij vrolijk van. Als wij in de toekomst weer wat voor je mogen betekenen horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

RuudH 01-02-2024

Uitstekend geholpen in deze winkel. Prima uitleg. Scherpe prijs en zeer snelle levering.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Ruud, Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Pwm 22-01-2024

Goede service in de winkel. De medewerking heeft veel voor ons gezocht. De levering verliep uitstekend met een telefoontje van te voren dat ze eraan kwamen.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste, Dat is de service die je van ons gewend mag zijn, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Tevreden klant 20-01-2024

Vriendelijk en deskundig peroneel met ruime keuze. Alle vragen worden rustig en duidelijk beantwoord met goed advies. Wij zijn zeer tevreden.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste, bedankt voor de mooie beoordeling, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

José 17-01-2024

Geweldig mooie zaak met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen hier al heel veel jaren. De bezorging en het bezorgpersoneel ook heel erg behulpzaam en vriendelijk. Dit is een tien waard.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste José, Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Twan 16-01-2024

Aangenaam

Goed en netjes geholpen bij aankoop inductie kookplaat
Ook bij installatie vriendelijke en rustige medewerker
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Twan, Bedankt voor je mooie woorden, veel plezier met de nieuwe inductie kookplaat, tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

E.Moonen 13-01-2024

Kwam langs de winkel en zag dat je voor de winkel vrij parkeren kon. Ik ging naar binnen en werd vriendelijk begroet, had toevallig wat nodig.De verkoper kon goed de uitleggen welk apparaat het beste was.De winkel was overzichtelijk en proper.De verkoper was netjes en behulpzaam.
EPTummers9392 23-02-2024

Beste, bedankt voor de mooie woorden, daar worden wij vrolijk van! Tot ziens. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Thea 05-01-2024

Mooie overzichtelijke winkel. Deskundig en eerlijk advies van vriendelijke verkoper. Zeer tevreden!
EPTummers9392 23-02-2024

Beste Thea, Bedankt voor je mooie woorden en tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Hans 04-01-2024

Vakkundig, vriendelijk, klantgericht en goede prijs kwaliteit verhouding.
Mooi per merk aparte sectie
EPTummers9392 05-01-2024

Beste Hans, Bedankt voor de mooie woorden, als wij in de toekomst wat voor je kunnen betekenen horen wij dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Boebie 04-01-2024

Vakkundig personeel, en komt afspraken na.
Het aanbod is ruim en van goede kwaliteit
EPTummers9392 05-01-2024

Beste Boebie, fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen wij het voor. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers

Peter 31-12-2023

Keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van diverse huishoudelijke apparaten. Advies op maat en prettige service bij de levering.
EPTummers9392 05-01-2024

Beste Peter, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. We kijken uit naar je volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Yoek van EP:Tummers