Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

9,3

Arend 02-08-2022

Fijne zaak, vast adres voor m'n spullen. Uitgebreid assortiment, deskundig advies.

Chris 02-08-2022

Knives and tools heeft altijd duidelijke omschrijvingen over de producten. De levering is simpel, supersnel en de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Mijn go-to winkel voor outdoor materiaal!

Roelof 01-08-2022

De prijs was lager dan bij andere leveranciers. De levering, goed verpakt, geschiede volgens afspraak

Arend 01-08-2022

Zeer uitgebreide informatie te beschikking om keuzes op te baseren. Veel kennis van zaken en snelle service. Zeker mijn vast adres voor m'n lamp- en messenverzameling.

Oane 30-07-2022

Weer vlug mijn bestelling binnen gekregen weer een prachtige mes voor mijn verzameling

Bert 30-07-2022

De deskundige informatie die je over de producten en over het onderhoud kunt lezen is super. Materialenkennis is een must om de juiste beslissingen te nemen. Het is een nuttige E-learning site. Nergens zo goed als hier. Het product wat aangeschaft heb doet wat ik er van verwachte.

Matje 28-07-2022

Alles was perfect en gemakkelijk site . De levering was precies zoals als gepland .Gemakkelijk in gebruik , ben zeer tevreden .
zal dit zeker aanraden .

Jur 28-07-2022

Snelle levering, goede communicatie, perfect item, precies zoals omschreven. Ik ben al jaren klant bij Knives & Tools, zeer tevreden.

MercB 28-07-2022

Ik vind het assortiment van Knives and Tools echt prachtig én praktisch! Alle informatie staat op de site en in de technische specificaties. Stel dat ik een bepaalde tool nodig heb en twijfel. Ik kan de keuzehulp invullen of het overzicht bekijken om te zien welk gereedschap het best bij de situatie past. Handig!

Shai 26-07-2022

Snelheid van levering super snel. Kwaliteit goed en service uitmuntend. Mijn pakketje is kwijtgeraakt bij Postnl, deze mensen hebben alles voor me geregeld en op de hoogte gehouden. Tot bedrijf!

René Z 25-07-2022

Fijne webshop, duidelijke beschrijving van producten, zeer goede kwaliteit van aanbod.
Betrouwbaar, doen wat ze beloven, snelle verzending, is er iets niet oké, dan word dit zonder problemen opgelost.

Michel 25-07-2022

Zeer vriendelijk personeel en een rijkelijk aanbod voor de liefhebber van messen, zaklampen, multitools en het nodige aan outdoor benodigdheden in het algemeen.

MercB 25-07-2022

Megrdad 25-07-2022

Spul goed ingepakt en op tijd binnen, informatie op de website is onschatbaar.

Hans 23-07-2022

Stevige goede zaklamp ,die doet wat hij moet doen,en kan tegen een stootje.

Batman 22-07-2022

Artikel prima verpakt, snelle levering en prima produkt.
Kortom perfecte shop.

Timothy 21-07-2022

Edit regarding prior review today:
After a second telephonic contact with the customer service (they called me!), we arrived to a solution; knivesandtools will send a new pan at a sharp reduction of the price.

Timothy 21-07-2022

I bought a de Buyer crepe pan. Sadly, this pan becomes warped after heating, so it's no use for cooking crepes. I contacted knivesandtools by phone which went smooth. Sadly enough they told me there is no guarantee for this problem so they could not help in any way, no reimbursement, no switching for another product, no discount for a next purchase, nothing.

Paul Fennema 21-07-2022

Prima shop, veel keuze in messen en zeer snelle levering. Wij hebben een koksmes besteld van Solingen en laten graveren als kado voor het slagen van onze zoon. Hij was er erg blij mee.

Menno 20-07-2022

Ik bestel hier de laatste paar maanden bijna wekelijks een mooi zakmes of accessoires of iets anders wat ook maar met zakmessen te maken heeft. Ze hebben hier een zeer uitgebreid assortiment en veel op voorraad. Je kan hier terecht voor de meeste merken van budget tot de duurdere bedragen. De bestelling wordt tot nog toe netjes de volgende dag geleverd en netjes en deugdelijk verpakt.
Ik ben over deze website/winkel erg te spreken en beveel deze dus ook aan iedere zakmesgek aan. Ze hebben uiteraard ook andere outdoorartikelen en ook voor in de keuken hebben ze een groot assortiment!

Nathalief 20-07-2022

Fijne website, goede producten tegen een goede prijs, super service, goede communicatie.

Annemieke Mol Lous 19-07-2022

Al eerder besteld en opnieuw bijzonder snel geleverd, goede communicatie en goed verpakt.

Michel 18-07-2022

Erg fijne winkel, met behulpzame mensen en een mooi, breed assortiment aan messen en andere gereedschappen en outdoor benodigdheden.
Een aanrader wat mij betreft

Stougie 18-07-2022

Bij Knives and Tools bestelde ik een klein zakmes, wat gemakkelijk in de broekzak is mee te nemen. Ik ging voor een Zwitsers zakmes, had daar goede ervaringen mee. In de online winkel is ruime keus met diverse foto's van de vele verschillende modellen. Er is goede uitleg bij dus met foto's en uitleg is het goed mogelijk een juiste keuze te maken. Bestelproces verliep zonder problemen. Ik had eerder ook een verrekijker bij Knives and Tools aangeschaft.

Zoals bij veel bedrijven gebeurd, was de verpakking (kartonnen doos) veel te groot voor het dat wat besteld was, in dit geval dus een zakmesje. Een envelop met bescherming was voldoende geweest. Veel bedrijven laten pakketbezorgers veel lucht vervoeren, dat is jammer, onnodig en kan dus beter.

C van Andel 18-07-2022

Mijn bestelling was weg,ik heb naar knives and tools gebeld en ik kreeg de andere dag al een nieuw mes