Knives and Tools - Reviews & Ervaringen

Knives and Tools stelt zich voor

9,3

JR 16-08-2022

Een koperen steelpan besteld. Speciaal 13,5 cm hoog. Krijg de verkeerde standaard 9 cm geleverd. Moet ik eerst foto’s sturen voor ik de pan retour mag sturen. De 13,5 cm hebben ze nl niet. Krijg ik het advies om de pan € 319,- terug te sturen als verzekerd. Dat kostte mij € 9,95- De compensatie die werd aangeboden om de pan te behouden was waardeloos. De fout lag duidelijk bij Forks&knives maar ze nemen niet hun verantwoordelijkheid. Note: in hun retour voorwaarden is opgenomen dat 1. Het in originele verpakking moet worden terug gestuurd bij retour en 2. Zij beoordelen of het product nog geschikt is voor verkoop en zo niet u slechts 75% terug krijgt van het aankoop bedrag. Deze club wil alleen maar geld maken en Service komt niet voor in hun beleid. Jammer, dat was de eerste en laatste keer voor mij.

Kees O. 16-08-2022

Erg goede telefonische service. Behulpzaam en informerend. Duidelijke instructies en correcte afhandeling.

Albert 15-08-2022

nette en snelle verzending zoals vermeld in de advertentie, nog nooit problemen gehad met een bestelling en zeer tevreden met alle producten die ik besteld had, gewoon een top bedrijf

andries van t hof 15-08-2022

gewoon top bestelling gewoon op tijd netjes e/mail toegestuurt duidelijk shop

Jurgen 14-08-2022

Duidelijke informatie op hun website. Je krijgt wat ze beloven.
Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje zich bevindt.
En levering keurig op tijd.

rob 14-08-2022

makkelijk bestellen en vlot geleverd,ook foutje mijnerzijds op gelost prima zaak.

Danny 14-08-2022

Duidelijke site met kwalitatief zeer goede producten, alles keurig netjes verpakt, verzonden en ontvangen volgens afspraak.

Roland 13-08-2022

Zeer degelijke webshop, ruime keuze, gebruiksvriendelijk. Goede communicatie en vlotte levering.

Jos 12-08-2022

Goede website, Goede prijs- /kwaliteit verhouding. Snelle levering. Stevige verpakking.

Paulo 11-08-2022

Beste webshop in het segment. Goede beschrijvingen op de uitstekende website. Altijd goed verpakt, dikke aanrader.

Hans 11-08-2022

Mooie site en gave spullen. Bij problemen denken in een oplossing en geen gedoe.

Heidi 10-08-2022

Perfecte afhandeling van mijn bestellingen die retour moesten. Snelle afhandeling en prima communicatie!

Cor Mooibroek 10-08-2022

Knives and Tools krijgt een hoog cijfer van mij. Zeer ruime keus, goede prijzen , zeer snelle verzending en de verzending is al gauw gratis. Wat ik ook goed vind is dat je gelijk bij de bestelling al kan aangeven hoe het verzonden moet worden (bij. afleveradres.)

Arjan 10-08-2022

Snelle levering en goede service! Al trotse eigenaar van meerdere producten van deze top winkel!

Harrie 10-08-2022

Victorinox zakmes gekocht voor een vriend in Albanië. Snelle levering, volgende dag al. Vriend is dol gelukkig met zijn cadeau.

Rob 09-08-2022

Vragen? Knives and tools heeft de antwoorden. Stipt binnen 24 uur geleverd. Keurig verpakt. Een feestje om te ontvangen!

TheoTessel 09-08-2022

Het geleverde koksmes is uitstekend en bevalt ook prima. Punt is dat de site niet helpt met uitzoeken, maar in plaats daarvan meer en meer vooraf bepaalde keuzes laat zien. Omdat ik wist wat ik wilde kwam ik op het juiste en leverbare product uit.

Wobs 09-08-2022

Ik heb hier 2 morakniv vaste messen gekocht en een Buck zakmes.
1 goedkope morakniv voor het ruwe werk.
1 wat duurdere voor bushcraft, wat ik graag doe.
Allebei goede messen, die ik later weer zelf kan slijpen en stroppen.
Ben er zeer tevreden over, zeker voor die prijs.
De Buck zakmes is in één woord: geweldig!

Jan Verlinde 05-08-2022

Bestelde al vaker bij knives and tools.
Ben er zeer tevreden over, ook met name over de service achteraf. !

Herman 03-08-2022

Snelle levering, veel keus aan ( goede) artikelen. Veel aanvullende informatie over de producten zodat een goede keuze gemaakt kan worden. Een mooie goed werkende site. Kortom een goede en betrouwbare web winkel.

Marco J 03-08-2022

Grote Keuze uit producten met hoge waardige kwaliteit. Eerlijke prijzen en vooral snel afgeleverd. Ik koop graag mijn spullen hier.

Thomas 03-08-2022

Sinds ik tegen de geweldige website van Knives and Tools aanliep heb ik daar meerdere artikelen besteld. Altijd werden de artikelen goed verpakt en op tijd ontvangen. Een artikel, een eikenhouten snijplank, heb ik helaas na een paar weken gebruik terug moeten sturen vanwege het ontstaan van een scheur halverwege de plank. Knives and Tools bepaalde dat de ontstane scheur onder de garantiebepaling viel en zodra het artikel weer voorradig was hebben zij een nieuwe snijplank gestuurd waar we dagelijks met volle tevredenheid gebruik van maken.
Het laatst verkregen artikel, wat ik met een mooie korting bij Knives and Tools gekocht heb, is een Spyderco Stovepipe zakmes dat dankzij de uitgebreide product beschrijving op de site volledig aan mijn verwachting voldoet.
Ook de onderhoud tips en professionele reviews van allerlei producten op de site zijn ontzettend handig en heel informatief.
Al bij al is Knives and Tools voor mij en mijn gezin de goto-shop voor zaklamp, keuken en snijgerei!

Ruud 03-08-2022

Ander product en ook nog kapot ontvangen.
Geld terug lijkt onmogelijk.
Zeer langzame en slechte klantenservice

Peter 02-08-2022

Duidelijke website. Bestelling werd snel geleverd en voldeed ruim aan de verwachtingen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Chris 02-08-2022

Knives and tools heeft altijd duidelijke omschrijvingen over de producten. De levering is simpel, supersnel en de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Mijn go-to winkel voor outdoor materiaal!