Fotohart - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotohart.

Fotohart stelt zich voor

Fotohart is een fotovákwinkel in het centrum van Maassluis. Persoonlijk en vakkundig advies staan bij ons steeds voorop, en we zien onze klanten graag tevreden en met de juiste apparatuur de deur uitgaan. Wilt u een digitale camera kopen, een digitale spiegelreflexcamera of een videocamera, maar niet te veel betalen? Fotohart in Maassluis is een van de goedkoopste fotowinkels van Nederland.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Niels 14-10-2019

Goede shop, goede prijzen, goede service.

Mailcontact was prettig, maar dat is ook waarom het geen 10 is. Betalingen en bestellingen lopen via mail, en dat is wel redelijk onhandig.

Maar als dit ervoor zorgt dat de prijzen lager zijn, geen probleem!

Ton 18-06-2019

Zeer prettig contact gehad met FotoHart. Geduldig werd me telefonisch de info geleverd die ik nodig had. Ondanks dat ik bij de uiteindelijke bestelling niet automatisch naar m'n bank werd gesluisd, vond ik dat absoluut geen bezwaar. 't Gaf me juist eerder 't gevoel dat ik lekker ouderwets persoonlijk geholpen werd.
Volgende ochtend vroeg een bericht dat 't pakket verzonden was en vervolgens vlak na aankomst een prettig mailtje om me er veel plezier mee te wensen. En dan 't gevoel krijgen dat de heer Hart dat mailtje persoonlijk verzonden heeft. :-)

M. Parry 27-02-2019

Onderwatercamera besteld na lang oriënteren welk type,keuze gemaakt en Fotohart kon deze goedkoper leveren dan anderen. Bleek een echte winkel achter te zitten in Maassluis dus kwam betrouwbaar over. Vermeld dat het een cadeautje betrof en camera was na twee dagen keurig geleverd en óók nog eens heel gezellig verpakt in cadeaupapier, erg blij met deze goede service! Camera wordt aankomende maand getest met snorkelen dus daar kan ik nu nog niets over melden.

Renate 11-10-2018

Weinig woorden, veel daden

Helder
Duidelijk
Scherpe communicatie
Kortom: camera en service liggen op 1 lijn!
Verslavend goed....tot de volgende bestelling.

Corrie Krijger 11-09-2018

Sublieme service !

Heb je vragen, dan ben je altijd welkom en is er alle tijd voor uitleg, dat is pas service ! Het maakt niet uit hoe vaak je terugkomt met vragen.

Hans Dirksen-Smits 04-07-2018

Goede service, goede prijs.

Fotohart is fotowinkel zoals je er vroeger veel had maar die nu voor een groot deel zijn verdwenen. En dat is jammer. Want een vriendelijke bediening en een goed advies is veel waard, en dat krijg je hier. De prijzen zijn bovendien erg scherp!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bas 03-07-2018

Vriendelijke en snelle dienstverlening, scherpe prijzen

Site is eenvoudig, maar volstaat als je weet wat je wilt hebben. Helaas is betalen nog niet geautomatiseerd zodat dit bijvoorbeeld via PayPal of Ideal kan. Dit zou het online aankoop gevoel ten goede komen.

Daarentegen is het contact met de winkel vriendelijk en vlot, zowel telefonisch als per mail. Indien op tijd besteld (in verband met bankoverschrijving) betekend dit in geval van een voorraad artikel dezelfde dag verzenden.

Het is jammer dat deze winkel niet te vinden is in de pricewatch van Tweakers, hiermee zou de winkel (voor mij) sneller te vinden zijn. De winkel heeft in mijn geval een iets lagere prijs dan andere shops en de combinatie aanbieding met een origineel tasje maakt het voordeel compleet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Wilko Iedema 31-05-2018

Top service en vriendelijkheid

Bestelling, levering supersnel; geen vraag is te veel, fijn voor mij als amateur, en ze worden snel en naar tevredenheid beantwoord. Zakelijk, persoonlijk, en vooral hartelijk in het contact. Dank je wel Peter, ik ben met plezier aan de slag gegaan met mijn nieuwe toestel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S.Bleker 07-05-2018

Super goed advies!

Duidelijk en goed advies over de aanschaf van onze 1e spiegelreflex camera, fijne uitleg over verschillen en gebruikersgemak, zeer vriendelijke geholpen, komen zeker terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Nelemans 07-05-2018

Geweldige service!

Met mijn elders gekochte camera goede service gekregen en de oplossing voor het probleem van onze camera gekregen.

W. Nelemans 04-05-2018

Geweldige service!

Met een vraag over een probleem aan mijn elders aangeschafte Sony fotocamera vriendelijk, deskundig en gratis geholpen.

Jan 03-05-2018

Correcte service

Snelle afhandeling, precies gedaan wat er beloofd is. Goede communicatie via mail.
Van te voren duidelijkheid schaffen, dus achteraf geen problemen zouden er meer moeten doen!!

Devin 20-04-2018

Goede en snelle service en vriendelijk mailcontact

Goede duidelijk site waar alleen het betalen nog iets makkelijker zou kunnen. Verder zeer vriendelijk in contact en goede updates over je bestelling. Prijs ligt net wat lager dan bij andere.

Laura 14-04-2018

Prima service!

Ik heb via deze winkel een fotocamera besteld. Hij kwam een dag later aan dan gepland omdat DHL een fout had gemaakt maar alsnog 2 dagen nadat ik had besteld binnen. Met vragen zijn ze goed bereikbaar en erg behulpzaam. Ik raad ze zeker aan!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter scheffer 01-03-2018

Top service

8 maanden geleden daar een printer gekocht. Maar helaas weigerde de printer om papier goed naar binnen trekken. Ik heb gebeld en de eigenaar zei dat ik de printer mocht brengen.
Een dag later belde hij dat de printer weer tip top werkte. Hij had hem helemaal nagekeken en inderdaad de printer werkte weer prima. Kosten 00,00, helemaal geweldig.
Echt een top zaak,
nogmaals dank

Mark Henry 26-08-2017

Vriendelijke en snelle dienstverlening, scherpe prijzen

De compact kamera die ik zocht was bij andere winkels niet direct voorradig of flink duurder. FotoHart had een scherpe prijsstelling en gaf er zelfs een fototas bij.
Voor de bestelling nog even telefonisch contact gehad en werd daarbij vriendelijk geholpen. Ik kreeg al na een half uur na betaling via Ideal een verzendbewijs van de vervoerder. De volgende dag in huis. De kamera was keurig verpakt zonder overbodig verpakkingsmateriaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Queurtje 01-05-2017

Snelle service!

Via Kieskeurig bij deze winkel beland omdat ik op zoek was naar de laagste prijs. De website geeft goede, uitgebreide en heldere uitleg over het product. Vervolgens verloopt de levering heel vlot. Aan het pakket waarin de camera is geleverd is duidelijk veel zorg besteed om de camera te beschermen. En de volgende dag had ik hem in huis.

Jan 02-04-2017

Goed en snel!!

Ik had me goed voorbereid over de camera en ben via internet bij Foto Hart terecht gekomen. Via de mail en telefoon hebben we daarna een paar keer contact gehad (met ....) en steeds werd ik heel snel en vakkundig te woord gestaan.
Toen ik daarna de camera met toebehoren bestelde, werd de levering prompt de volgende dag thuis afgeleverd. Alles perfect verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nienke 30-03-2017

Betrouwbaar en snel!

Aanvankelijk was ik was ik wat op mijn hoede omdat er alleen via bankoverschrijvingen betaald kan worden, maar even googelen leidde meteen tot het antwoord dat deze winkel echt bestaat en dat mensen heel tevreden waren. Ik heb heel fijn mailcontact gehad over het toestel dat ik kocht en het mooie is dat ik meteen toen ik doorgaf datik het geld heb overgemaakt de camera al toegestuurd werd. Te goeder trouw dus, heel bijzonder! De camera zelf zat goed verpakt en je kreeg een track and trace erbij. Ik ben meer dan blij!! Ook was het toestel hier 629 euro, terwijl het bol.com aangeboden werd voor 699 euro. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 18-02-2017

Zeer tevreden

De camera (een Canon Powershot G7X Mark II) die we wilden kopen was bij enkele bekende en voor de hand liggende webshops niet op voorraad, en al zoekende kwam ik bij FotoHart terecht. Zij boden de camera aan voor de voordeligste prijs en het feit dat ik naar Maassluis kan rijden om de winkel te bezoeken én alle zeer positieve beoordelingen namen alle mogelijke twijfel weg.
Daarna heb ik ervaren dat een web-winkel c.q. web-aankoop ook zeer persoonlijk kan zijn, want de heer 't Hart belde mij zelfs op toen hij twijfelde of zijn mail aan mij aangekomen was!
Kortom: zeer tevreden en kan ik van 't Harte aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 01-02-2017

U vraagt, Fotohart draait.

Lang niet kunnen besluiten welke camera het nou zou moeten worden. Dus juist maar bij Fotohart binnengelopen omdat er een echte winkel bij deze zaak hoort. De camera en nog wat concurrenten van de camera kon ik mooi op mijn gemak bekijken. Nog wat adviezen meegekregen waar ik op kon letten en waar op internet ik nog meer informatie over de camera kon vinden. Die adviezen heb ik opgevolgd en 4 weken later stond ik weer in de winkel om de camera te bestellen omdat de voorraad op was. Kort daarna de camera met nog wat accessoires opgehaald. En de prijs? Die was gewoon al het scherpste van alle prijzen die bekend zijn op internet.

Service
Ik ben zeer tevreden over de service en de ongedwongenheid van het personeel. Je krijgt ruimschoots de aandacht en de gelegenheid om met een goed gevoel je aankoop te kunnen doen.

Assortiment
Naast de camera's zijn er tal van andere accessoires op voorraad. Even om vragen en het ligt al op de toonbank. De camera die ik heb gekocht was niet op korte termijn leverbaar bij andere winkels of op internet. Fotohart had 'm toch maar mooi binnen 4 dagen in de winkel liggen.

Klasse, Fotohart!
Gelukkig zijn we niet alleen maar veroordeeld tot internet aankopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Vingerling 23-01-2017

Fotohart Maassluis

Recent een camera gekocht bij Fotohart via internet. Helaas bleek de camera niet te werken nadat ik hem had uitgepakt. Even gebeld en gelijk de camera verzekerd teruggestuurd. De kosten hiervan werd gelijk op mijn rekening gestort en na twee dagen had ik weer een nieuwe camera die zeer goed bevalt. als met al een winkel met een persoonlijke benadering, hart voor de zaak naar de klant en was ook nog het voordeligst!

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • service gericht
  • voordelig

Jaap Poortman 20-12-2016

Vakman

Onlangs heb ik een nieuwe camera gekocht en daarbij ben ik zeer prettig geholpen.
Ik twijfelde tussen 2 camera's maar door het gedegen en ongedwongen advies heb ik mijn keuze kunnen maken.
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst, bedankt Fotohart.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Internetprijzen in de winkel
  • Gratis parkeren in de buurt
  • Vakkundig advies in ongedwongen sfeer
  • Geen "push" mentaliteit

Michiel 11-11-2016

Goede en snelle service

Fotohart had de camera van onze keuze op voorraad. Na telefonisch contact via de website besteld. Met een nazending is deze dezelfde dag nog verstuurd en hadden we hem de volgende dag al in huis. Snel en prettig contact via telefoon en mail! Top!

Pluspunten

• goede service
  • uitstekend bereikbaar via telefoon en mail
  • snelle levering

I.Zegers 10-08-2016

betrouwbaar

De camera die ik had besteld had een systeemfout,(en hier kan niemand wat aan doen) via mail is alles heel correct afgehandeld en had ik binnen twee dagen een nieuwe camera in huis.
Ik ben echt heel goed, vriendelijk en snel geholpen door de eigenaar van Fotohart!

Pluspunten

• snelle service
  • correcte service
  • snel antwoord via mail
  • vriendelijk