Fotohart - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotohart.

Fotohart stelt zich voor

Fotohart is een fotovákwinkel in het centrum van Maassluis. Persoonlijk en vakkundig advies staan bij ons steeds voorop, en we zien onze klanten graag tevreden en met de juiste apparatuur de deur uitgaan. Wilt u een digitale camera kopen, een digitale spiegelreflexcamera of een videocamera, maar niet te veel betalen? Fotohart in Maassluis is een van de goedkoopste fotowinkels van Nederland.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,7

Renate 08-02-2024

De camera die we eigenlijk wilden was niet op voorraad en moeilijk te krijgen. Er werd direct wel een alternatief aangeraden dat we, ook na eigen research, hebben aangeschaft. Service was prima, er werd goed meegedacht ook ivm levering NIET in het weekend, dus we zijn supertevreden!

Silvia 14-01-2024

Goed en snel geholpen via mail. Helaas was de camera die ik wilde niet op voorraad, maar er werd een goed alternatief voorgesteld. Mail wisseling ging vlot en na betaling snel verzendbestiging gekregen. Pakketje is dag later geleverd en was goed verpakt. Enige nadeel is dat je het geld zelf moet overmaken naar rekening fotozaak ipv link via ideal. Maar dat is enige kleine minpuntje.

Astrid 12-11-2023

Vlotte reactie, vriendelijke bejegening, en zeer snelle, en heel goed verpakte, levering.

Liesbeth 15-12-2022

Op zoek naar een specifiek model compact camera bij Fotohart terecht gekomen. Vlotte reactie op vragen per mail. Laagst gevonden prijs voor de camera. Bestelbevestiging en betaling werden duidelijk uitgelegd, ookal is het een wat 'ouderwets' (overmaken ipv de bankapp). Nog geen half uur na de betaling kreeg ik al een melding van de DHL dat het pakket was aangeboden en 24u later het 'spelen' beginnen :) Goed verpakt en top service!! Ik kan deze (online)winkel zeker aanbevelen!!

Bart 29-09-2022

Ik kwam bij Fotohart terecht omdat een lens die ik zocht aanmerkelijk goedkoper werd aangeboden dan bij alle andere webwinkels. Bij bestellen bleek dat de eigenaar zelf de mails beantwoordt en de betalingen in de gaten houdt. Een eenmanszaak dus, waarbij je persoonlijk contact hebt met Peter, die altijd wel weer goede en deskundige adviezen heeft. Zeer vlotte en correcte levering.
Tevreden dus!

Anton 27-05-2022

Niet alleen had Fotohart de camera van mijn keuze direct leverbaar op voorraad, maar dat ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs én zonder verzendkosten! Verder gaf hij een aantal waardevolle suggesties en aanbiedingen voor geheugenkaarten e.d. Zeer correcte en snelle reactie via de mail (ik bestelde online), en bijzonder snelle afhandeling. Ik had de camera een dag na bestellen al in huis!

Irma 21-05-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat het een van de weinige winkels was die de camera die ik wilde, op voorraad had. Ik heb daar van tevoren over gemaild en werd snel en adequaat geholpen, ook met andere vragen die ik had. Ik kreeg de camera de volgende dag netjes op de afgesproken tijd in huis, dus allemaal goed geregeld.

Ben Leus 21-05-2022

Echt een goede fotoshop. Duidelijke website. Paar keer contact gehad met Petet. Heel goed geholpen. Heeft ervoor gezorgd dat ik de camera zeer snel in het bezit had. Netjes thuis gestuurd. Uitstekende service.

Peter 14-05-2022

Online bestelt met betaling vooruit. Werd nagelbed toen ik niet reageerde. Snelle levering, prima voor elkaar.

Folkert Broersma 03-05-2022

Ik heb online besteld na telefonische info betreffende de levertijd/voorraad.
Ben prettig te woord gestaan.
Reeds de volgende dag is mijn camera thuisbezorgd. Klasse!

Thinkie 28-04-2022

Prima service: een vraag die ik via e-mail stelde werd snel beantwoord. Ook de verzending ging vlot, en de camera was goed verpakt. Alleen een beetje jammer dat de betaling van mijn online bestelling niet via ideal kon, daarom een 9 ipv een 10.

Astrid Vredegoor 19-04-2022

Correct en snel, ze zijn misschien nog niet helemaal ingespeeld op de online markt, omdat je pas kunt betalen na een mail van fotohart, maar ondanks dat is het toch redelijk snel gereageerd op de bestelling.
Prima bedrijf 👍🏻

Wilfried 16-10-2021

Half Nederland afgezocht naar de Vortex Diamondback 8x42 HD NEW, een hele fijne verrekijker (licht van gewicht en zeer lichtsterk). Uiteindelijk gevonden bij FotoHart. Voor de zekerheid toch eerst even gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan door Peter. Direct besteld en de volgende dag werd de kijker bezorgd. Alles klopt: een prima kijker voor een prima prijs bij een prima vakman. Heel blij mee!

J.N. 07-05-2021

Goede snelle service, goede communicatie via mail. 50 mm-lens besteld en die werd keurig geleverd met lenstasje. Blij mee!

Hans 25-03-2021

Op internet op zoek gegaan naar bepaalde camera. Overal niet meer leverbaar, maar wel bij Foto Hart.
Voor de bestelling eerst telefonisch contact gehad. Prima geholpen. Vlotte levering.

Leen 25-03-2021

Mijn persoontje had al een prima ervaring met deze fotozaak, nu dus weer een camera aldaar gekocht en 200 km verderop(bij mij thuis) laten bezorgen.
Alles naar wens !
Deze zaak heeft ook prima prijzen !

Gerard Brands 02-03-2021

Snelle reactie op vraag of product voorradig was. Order snel en goed verpakt geleverd.
Duidelijke informatie en formulier mbt eventuele retour was bijgesloten.
Ben blij Fotohart via kieskeurig gevonden te hebben. Zeker in coronatijd waar het moeilijk ondernemen is voor kleine zelfstandigen.
Wat betreft service en prijs kan Fotohart de concurrentie met de grote webwinkels zeker aan.

Tet 30-01-2021

snelle en goede service product voldeed aan de omschrijving en de verwachting.
de verpakking bij verzending was zodanig dat er bijna onmogelijk iets mee kon gebeuren .
een onduidelijkheid in de adressering werd via de telefoon recht gezet( mijn fout )
Het artikel was er ook op de afgesproken tijd.
en dat alles op de meest vriendelijke manier

Y 19-11-2020

Ik heb een nieuwe lens aangeschaft. Ik werd erg goed geholpen, via mail contact. Ik had wat vragen over de levertijd. Mijn mailtjes werden erg snel en duidelijk beantwoord. De lens werd snel geleverd en zag er top uit. Ik raad fotohart zeker aan en zou er zo weer een product bestellen. Kortom een echte aanrader!!

Mw Karremans 09-05-2020

Recent een spiegelreflexcamera aangeschaft, we kregen goede uitleg en prima service. Naderhand nog een leuke aanbieding gehad toen we als nog een polarisatiefilter aan hebben geschaft. Zal deze foto winkel zeker aanbevelen.

Lindeboom 16-03-2020

Wij hebben een verrekijker gekocht bij Fotohart, en zijn daar erg fijn geholpen. We hebben een duidelijke uitleg gehad en al onze vragen zijn beantwoord, kortom een hele fijne winkel.

Ron 13-02-2020

Echt een goed adres om je camera te kopen, top service, prima prijs, reageren snel op je vragen via de mail, doen wat ze beloven. Zeer aan te raden!

Guido 15-01-2020

Snelle en accurate levering, goede en betrouwbare informatievoorziening, persoonlijk contact via mail. Top!

Hans 28-12-2019

Snelle service, artikel goed verpakt. Formulier voor eventueel terugsturen bij geleverd. Goed advies.

Eric 14-10-2019

Snelle en deskundige service. Hoewel besteld via internet kreeg ik persoonlijke aandacht. Zeer prettig!