Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingmar 02-07-2020

Duidelijke website. Veruit de goedkoopste leverancier. Orders worden snel verwerkt en verstuurd.
Snelle terugkoppeling met factuur en track& Trace nummer. Ik geef voor nu een 10 omdat ik gelukkig nog geen ervaring heb met defecte apparatuur en de afhandeling m.b.t garantie.

A. van Dijk 30-06-2020

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd! Levering was de volgende werkdag al, terwijl er stond (voor 20:00u besteld, de volgende dag in huis). Ik bestelde ná 20:00u. Top dus!

Helena 24-06-2020

gebruiksvriendelijk en heel duidelijk te instaleren . zijn heel erg tevreden over de service

H.V. 22-06-2020

Snel, probleemloos en correct geleverd. Goederen waren goed verpakt in een kartonnen doos met beschermende vulling

Jabra headset 17-06-2020

Trage afwikkeling serviceverzoek. Bij levering nieuwe headset bleek deze defect. Belofte was om deze direct te vervangen na retour. Na ontvangst bleek deze belofte niks waard. De headset moest terug naar de oorspronkelijke leverancier waardoor de uiteindelijke levering van de noodzakelijk headset van moment van betaling tot levering weken heeft geduurd.

Cees 16-06-2020

Mijn WD schijven zijn prima op tijd bezorgd, In vergelijking met andere winkels was de verpakking wat minimaal (alleen een kartonnen doosje) waarin de schijven precies pasten. Maar alles incl. doosje was helemaal in orde, dus uiteindelijk geen probleem.

Klaas Rienks 12-06-2020

Zeer goede klanten service.
Een defecte hand set werd binnen een week omgeruild.
Alles zeer goed verpakt.
Zeer goede tracking.

Joop van K. 11-06-2020

Zeer goed advies gekregen, ook prima service, mooie apparatuur en prima prijs, ook toen ik na service nodig had ging dit zeer vlot, verzending was goed verpakt en snel geleverd. Ik kan asp.kopers dit adres zeker aanbevelen

Harry H. 10-06-2020

Goed advies van de klantenservice , duidelijke site, vlotte levering met goede tracking.
Kortom: alles klopte

J de Hoog 07-06-2020

Hele snelle levering, top service en erg goede producten.
Echt een aanrader.

Peter van Heerebeek 06-06-2020

Goede en snelle levering van een top product.
Echt een aanrader voor een oplossing

Anneke 06-06-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling, en toen bleek dat ik een schrijffout in mijn adres had waardoor de bestelling terug naar de winkel gestuurd werd, werd alles super snel en kosteloos opgelost.

Eric 30-05-2020

Snelle verwerking van de bestelling, keurige rekening.
Product goed geprijsd en goed verpakt oogestuurd. Al met al erg tevreden

Martin 26-05-2020

Wat een superbedrijf! 's Ochtends een Jabra speaker besteld, dezelfde dag gewoon nog in huis! Terwijl er op de orderbevestiging de volgende dag stond vermeld, geweldig! De prijs/ kwaliteit verhouding is ook top, helemaal niks op aan te merken. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Ingrid van Doorn 25-05-2020

Nieuwe telefoons voor ons bedrijf besteld. Bestelling werd binnen een dag geleverd.
Stuk voordeliger dan andere aanbieders. Prima service!

Koen V. 21-05-2020

Ik zocht een degelijke headset voor het houden van videoconferenties en zocht een speciefiek product. Deze gevonden bij DectDirect. Zeer goede opgebouwde site en info over product was top.
Ook prijs zat juist. Product aangekocht en ben er zeer tevreden mee.
Website is topklasse en heb hem toegevoegd aan mijn favorieten, zo moet ik later niet gaan zoeken.

CR 12-05-2020

Ik heb een headset besteld (tijdens Corona periode). Ze hadden wat ik wilde op voorad en met een mooie prijs, als het overal uitverkocht was. Prima levertijd, 3 werkdagen zoals beloofd aan de deur bezorgd.
Alleen de track & trace code hebben ze niet verstuurd.

Michel 05-05-2020

Ik had een batterij en twee oorkussens besteld. Daar werkt de oude headset (zo rond 2000) weer als vanouds. Er werd ook zeer snel geleverd (desondanks Corona).

Michel 02-05-2020

Ik heb een batterij en twee oorkussens besteld. Daarmee werkt de oude headset uit 2000 weer als nieuw. Ik ben zeer tevreden. Er werd ook snel geleverd (desondanks Corona)!

Conny 23-04-2020

Wij hebben een headset besteld en zijn zeer tevreden. De snelle levering (in corona-periode) was een pluspunt. het toestelletje voldoet volledig aan de verwachtingen.

M. de Jong 23-04-2020

Het is een overzichtelijke shop en men geeft goede service. Al diverse items gekocht en iedere keer netjes verpakt en snel geleverd. De koerier van DHL kon mijn huis niet vinden, maar per omgaande werd er een nieuwe afgestuurd. Erg tevreden

F.A. Praat 21-04-2020

Prima levertijd, de volgende dag zoals beloofd en het product voldoet aan de verwachting zoals beschreven op de website.

Balazs Toth 18-04-2020

Terrible service, no delivery to door. They should use a shipping company who willing to deliver to the door.

Sijtze 16-04-2020

Snelle levering van het product. Uit voorraad terwijl de meeste webshops uitverkocht waren.
Product voldoet aan de beschrijving en mijn verwachtingen

W van Tricht 16-04-2020

Prima levering snel correct en het product beantwoord volledig aan de vewachtinngen