Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter Fuhren 30-10-2020

Score: 9

Waarom:
- de prijzen zijn prima, de informatie op de site ook (9)
- de levering was snel en het product was prima verpakt (10)
- maar het product (een headset) bleek gebruikt te zijn (4)
- de response van DectDirect was, zelfs tijdens het weekend, bliksemsnel (10)
- de reactie was heel begrijpen en de excuses prima (9)
- maandag meteen is een nieuw product verzonden incl. retourlabel voor de oude (10)
- het nieuw ontvangen product was prima en in nieuwstaat (9)

Ik ben uiteindelijk tevreden!

Joost de Smeth 26-10-2020

Ik kwam (uiteindelijk) bij Dectdirect.nl terecht omdat mij telefoon Gigaset niet door KNP (waar ik deze gekocht had) en Handyman (die in dit geval niet zo handy was) gerepareerd kon worden.
Klantenservice van Dectdirect.nl was makkelijk bereikbaar en reageerde ook snel en goed door aan te geven waar de storing vandaan zou kunnen komen en hoe je deze weer aan de praat kon krijgen. Eerst de juiste batterij bestelt (was er binnen 24 uur) en daarna nog een nieuwe aansluitstekker. Toen deze niet de juiste was (mijn fout) werd er gratis een nieuwe gestuurd. Top snelle service.

mart148 14-10-2020

Siemens DECT set met 4 handsets besteld. Volgende dag al geleverd! Echter, op de doos stond TRIO (3 handsets dus). De doos kon niet zonder kartonscheuren opengemaakt worden, dus eerst maar een emailtje gestuurd (op vrijdagavond). Vrijwel direct kwam er antwoord dat ze vergeten waren een "Quattro"-sticker op de doos te plakken. Doos opengescheurd en inderdaad, 4 handsets. Superservice!

Peter S. 14-10-2020

Zeer overzichtelijke site met goede prijzen en vlotte levering.
Kan het iedereen aanbevelen. Ik ben een zeer tevreden klant en zou er de volgende keer zeker weer een aankoop doen!

Patrick 11-10-2020

Zocht een webcam, maar daar iedereen tegenwoordig thuiswerkt, bijna niet te krijgen danwel met zeer lange levertijden. Bij Dectdirect wel nog voldoende keus. Luidsprekersetje erbij en beide 2 dagen later geleverd. Zoals het hoort

Pieter 10-10-2020

Dectdirect.nl biedt kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen.
Het bestelproces is duidelijk en verloopt ordelijk; de betalingsmogelijkheden zijn veelzijdig.
De communicatie vanaf bestelling tot aflevering is adequaat.
Kortom: een kwaliteitswinkel met kwaliteitsproducten.

Xavier 07-10-2020

Reeds meerdere bestellingen gemaakt bij DectDirect.nl en telkens goed verlopen.

Enkel bij de laatste bestelling liep het mis omdat de adresgegevens niet in orde waren volgens UPS. Klantenservice van DectDirect gemaild hieromtrent en binnen no time hebben ze dit rechtgezet. Top service dus.
Helaas was het pakketje hierdoor een dag later maar dat was op zich geen probleem voor mij. Waar de schuld lag weet ik niet maar ik verdenk eerder UPS.

Het geleverde materiaal is origineel en zoals omschreven. Het pakketje was voldoende goed verpakt met een luchtkussen erin. Al mocht het alsnog wat beter met extra bescherming. Ja, dat kost wat meer maar het gaat tenslotte om gevoelig materiaal (HDD). Mijn pakketjes zijn weliswaar nog nooit beschadigd aangekomen.

De prijs is goed en competitief met andere shops. Ook B2B bestellingen zijn mogelijk met verlegde BTW. Ideaal voor Belgische bedrijven dus.

Zodra het pakketje verzonden is, ontvang je een mail met track & trace code.
Bestellingen in de Benelux worden gratis verzonden!

Het assortiment is misschien wel wat mager. Zo kan ik bv. geen WD Elements externe schijf vinden.

Maar door de goede ervaring, behulpzame en vriendelijke klantenservice zeg ik: een goede webshop en zeker een aanrader!

Inge Musschoot 04-10-2020

Overzichtelijke site, supersnelle levering en bij een telefonisch onderhoud heel goed geholpen. Super vriendelijk.
Een echte aanrader.

Jack Pellis 02-10-2020

Ik kan hier echt niks op aanmerken hoor! Een overzichtelijkecen gebruiksvriendelijke site, de bestelling, betaling en levering gingen volledig correct en snel. Nog nooit zaken gedaan met dit bedrijf, maar écht 110% meegevallen. Voor mij een aanrader!

ortwin 02-10-2020

Competitieve prijzen, duidelijke site, groot aanbod en zeer snelle levering. Altijd duidelijke communicatie per mail en zeer punctuele levering. Bestel hier altijd voor Ubiquiti materiaal.

Marcel Meijer 02-10-2020

Zeer duidelijke site. Besteld en binnen 5 minuten bestelde via mail ontvangen

Bert van de Geest 28-09-2020

Makkelijk via de site mijn accu's voor de telefoon bestelt en ze waren binnen 2 dagen bezorgd.
Top.

Martin 27-09-2020

Beste prijs, snelle levering (zondag besteld, dinsdag geleverd), helemaal niets negatiefs op aan te merken.

Jacob 19-08-2020

Uitstekende winkel. Snelle levering en goede service. Ik zou er graag nog eens bestellen.

Ad 12-08-2020

Een Jabra 510 MS gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Besteld en de volgende dag reeds geleverd. Ik ben erg tevreden met het product en de service.

J Pander 09-08-2020

Heel goed ik kan weer normaal bellen en gebeld worden, nog bedankt hier voor

Meindert 07-08-2020

Erg duidelijk, maar ook echt Direct geleverd. Laat in de middag besteld, rond 9 uur in de ochtend ontvangen. Facturatie goed op orde.

Sjoeke 04-08-2020

Ondanks de melding op de site, dat door corona de levering langer kon duren, is er zeer snel geleverd. Top!

Joost 02-08-2020

Ik had zelf al gekeken,maar voor de zekerheid nog even gebeld, ik twijfelde of het wel dat was wat ik nodig had. Pff had het goed,maar de dame aan de telefoon hielp mij er gelukkig mee.heb nl een aansluiting in de meterkast voor de telefoon.dus erg tevreden!

Jan 27-07-2020

DectDirect had de toestellen in stock en die werden zeer snel en correct uitgeleverd. Verpakking ok voor transport, producten intact.

Willem 25-07-2020

Prima shop, goede service en snelle levering. Jabra gekocht om thuis Teams sessies te kunnen doen zonder hoofdtelefoon die na verloop van tijd toch niet lekker zit als je hem de hele dag draagt

John 25-07-2020

reageren snel, leveren snel, heb je een vraag via chat of mail krijg je ook een goed advies terug. ik blijf er voorlopig bij.

Arie 24-07-2020

Mooie overzichtelijke site, snelle levering en top after sales.
Snelle afhandeling van retouren, enigste minpuntje is de verzendkosten bij retour.

Harry 14-07-2020

Prima website, betrouwbaar en producte is snel geleverd.
Geen contact nodig gehad om de bestelling snel in huis te krijgen. Prijzen waren ook prima!

Evert 06-07-2020

Goede informatie op de website, snelle levering, en ik had nog een vraag over een camera montage beugel en die werd snel beantwoord.