Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

idemdito 08-09-2022

CVTotaal : Prima prijs en nalevering van missend onderdeel was binnen 24 geregeld.

Jordy 08-09-2022

Voor een nette prijs een cv gekocht en gemonteerd door een monteur van jullie. De montage verliep vlot en de cv draait perfect dus ik ben tevreden.

Yvonne 05-09-2022

De webshop is zeer uitgebreid en overzichtelijk. Wij zochten een nieuwe CV ketel. Je hebt de keuze uit vele merken en uitvoeringen. Door de goede informatie op de website hebben we gekozen voor een Remeha. Mooi product en het goedkoopst bij CVtotaal. De levering was op de afgesproken dag en het product was goed verpakt. Kortom, wij zijn uiterst tevreden!

Andreas B. 18-08-2022

Zeer snelle levering, goede prijzen en een zeer vriendelijke en competente klantenservice. Dit was mijn tweede bestelling en ik kan cvtotaal alleen maar aanbevelen.

Egbert 16-08-2022

Qlima airco super snel geleverd en de volgende dag al geïnstalleerd werkt super

Aws 15-08-2022

Het zoeken naar de juiste artikelen ging mooi vlot. Duidelijke omschrijving en tips bij het selecteren van de producten. Levering was volgens afspraak

efrat 12-08-2022

I was searching urgently for a cv kettle. Mine was old and needed to be replaced asap.
I found the one recommended by the technician in the website of CV totaal immediately and ordered it on Friday.
On Monday morning I already received it.
Also, whenever I had a question, I chatted with the representatives of CV totaal and received an answer within a few seconds, also after I placed the order (which is really an important indication for a good service- meaning that the service provider is really fast also after placing the order and not only before).

Bottom line - I’m super happy with their services

Erik de Groot 10-08-2022

Cvtotaal is goedkoop snel levering
Als je vragen heb over de levering reageren zij meteen ik zou het iedereen aanraden

Angelo 09-08-2022

Gebruiksvriendelijke webshop, goedkoop, snelle levering.. Het gekochte product is precies zoals omschreven en van zeer goede kwaliteit.

Jean 07-08-2022

Duidelijke website/shop , geeft goed beeld van wat je nodig hebt en wat dit kost, samenwerking met lokale cv installateur is prima

Dalhuisen 04-08-2022

Omdat het prijsverschil zo veel was mee reguliere bedrijven uit de buurt ( lees 600 euro)toch maar de stoute schoenen aan getrokken en een cv ketel gekocht met plaatsen en toebehoren. Had nog wat atgwaanende vragen gesteld maar kreeg daar snel en goed antwoordt op. Installateur die door cv totaal aangewezen was nam zoals afgesproken contact op en na toezegging van de offerte was het hele gebeuren in 3 weken geklaard.
Wij zijn zeer positief over cv totaal en over de installateur. Het is allemaal keurig geregeld. ( nou natuurlijk nog wel even afwachten als er iets kapot mocht gaan aan de ketel hoe dit opgelost wordt. Maar gezien de voorgeschiedenis heb ik daar het volte vertrouwen in mocht het ooit nodig zijn. )

Otto 03-08-2022

Uitstekende en persoonlijke service, zelfs in deze hectische markt met beperkt aanbod. Super geholpen en snel geleverd met proactief terugbellen om te zorgen datbinze installateur niet onnodig hoefde te wachten 👍🏻 Absolute aanrader

Tommy 03-08-2022

Site was overzichtelijk en duidelijk, prijzen waren scherp. Betaalde 150 euro extra voor een spoed installatie ( gegarandeerd binnen een week), Het duurde helaas nog 4 dagen (inc weekend) voordat de ketel geïnstalleerd werd. Voor dat geld verwacht ik eerlijk gezegd een snellere installatie ondanks dat dit gebeurde de afgesproken termijn.

Bart Langeloo 02-08-2022

Snel geholpen en goede vakman voor installatie met advies voor beste oplossing

jannepol 28-07-2022

prima en super snelle bezorging ,en qua prijs ook prima, dus we zijn er uiteraard helemaal tevreden over ,en wanneer we weer wat nodig hebben gaan we zeker hier bestellen.

Janjaap Freije 26-07-2022

CVtotaal heeft een duidelijke website met uitgebreide keus en de producten worden snel geleverd

Gerrie 15-07-2022

Snel en netjes binnen mijn verwachting afgeleverd.
Voldoet aan mijn eisen voor mijn nieuwe cv. ketel .
Helemaal.top.

Marco 12-07-2022

Goede service, snel en vakkundig. Vriendelijk personeel. Zeker aan te raden.

Arpad Mazurel 11-07-2022

Prima prijs, radiator kwam ongeveer wanneer ze de levering hadden toegezegd.
Alleen geen mail gehad wanneer ze m zouden leveren.

MOD1971 11-07-2022

Simpel een nieuwe ketel met toebehoren besteld, via de website. Aanzienlijk goedkoper, dan lokale installateurs. Via de chat vragen gesteld en snel antwoord gekregen. Daarna keurig gebeld voor een afspraak. Vakkundig en snel gemonteerd. Oude ketel is meegenomen en alles is netjes opgeruimd.

Arno 10-07-2022

Goede uitleg over het product, snelle levering. De ombouw voor de airco was makkelijk te monteren en zag er bovendien fraai uit.

Hannemiek 04-07-2022

Ik bestel hier altijd zouttabletten in zakken à 25 kg voor mijn waterontharder. Duidelijk, betrouwbaar en netjes volgende dag in huis. Ook fijn dat geleverd op kartonnen pallet en niet op een houten pallet. Al met al prima.

Frank 24-06-2022

Eenvoudig en snel rook -en co2 melders besteld en geleverd gekregen. prima verlopen.

Johnny 23-06-2022

Producten goed maar volgende dag in huis dat niet !!!, ben toch super blij.

Menno 20-06-2022

Super! Goede communicatie via Whatsapp reageren snel en duidelijk. Levering was ook zeer goed, in de ochtend een mailtje van de vervoerder met een tijdsvak wanneer er geleverd wordt. Tevens waren ze zeer behulpzaam. Ik zou het iedereen aanraden top!