Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Ruud 23-11-2023

Kopen, geen probleem, opsturen ook niet, maar dan.....daar waar je als bedrijf eigenlijk niet moet struikelen vallen ze op hun plaat..........wat een ballen bedrijf....koop je een ketel en die installeer je natuurlijk, blijkt de stromingsschakelaar niet helemaal tof....niet een ramp, stuur gewoon een nieuwe.......nee, even bellen gaat al niet, moet per mail want stel je voor dat het snel opgelost zou kunnen zijn, nee we gaan vooral moeilijk doen en formulieren opsturen en stomme standaard vragen stellen alsof je net van school komt, bah, CVTotaal, 1 keer maar nooit weer.

Mike 02-12-2022

Door omstandigheden mijnerzijds kon helaas het actiepakket niet doorgaan.
Maar de heren van cv totaal hebben voor mij toch een oplossing gevonden en zijn zeer betrokken geweest tot en met de afwikkeling.
Ik ben zeer tevreden en zal ook zeker positieve reclame voor ze maken.
Geweldig bedrijf.

Erikdul 28-11-2022

Uitstekende website, duidelijke informatie, scherpe prijzen, goede service, snel geleverd: wat wil je nog meer? En ook nog: ik had een verkeerd onderdeel besteld, werd gebeld en het werd gecorrigeerd op vriendelijk wijze: super!

N.N. 24-11-2022

Deze zaak durft het te bestaan om op de dag van installatie je order te cancelen en een dag later het bedrag alsnog proberen te innen. Niet telefonisch bereikbaar, absoluut onbetrouwbaar.

Marc 22-11-2022

Prima service, snel geleverd. Inhoud van het pakket zoals vermeld. Mooie prijs.

Vervoerder is echter niet meer zoals voorheen. Op geen enkel moment was te achterhalen hoe laat ze voor de deur zouden staan. Ook ik heb meer te doen.
Voorheen kreeg je een bezorg venster van 2 uur en stonden ze meestal aan het begin van dat venster al voor de deur. Wat is er veranderd? Het kan een tijdelijk iets zijn, en dat hoop ik dan ook.

m.venhorst 21-11-2022

het is een eerlijke winkel met goede service en snelle leveringen. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

MSE 18-11-2022

Geen enkele radiator ontlucht. Allen zaten overvol met lucht, dus CV werkte niet naar behoren. Condensafvoerslang tekort. Moet zelf dus de pijp (nieuwe) verlengen. Boorresten niet van bovenkant CV verwijderd. Klokthermostaat scheef op de muur evenals de CV zelf.

Rene 10-11-2022

Cv ketel(met lichte beschadiging) besteld zou de andere dag bezorgt worden, ging fout bij de bezorgdienst. Cv totaal toch geregeld dat ik een nieuwe cv ketel dezelfde dag bij de wasco kon, top service

LRI 10-11-2022

Shop is duidelijk en eenvoudig alleen beetje jammer dat vanuit 1 bestelling ( is ook de aanbieding) er 2 aparte leveranties zijn.

Siebe 08-11-2022

Ik heb Cvtotaal als zeer klantvriendelijk ervaren. Ik ben na de aangevraagde hybride airco offerte op korte termijn teruggebeld om deze door te spreken en uitstekend geadviseerd over de mogelijke aanschaf. De installatie en montage is ook zeer naar tevredenheid uitgevoerd. De installateur heeft goed meegedacht over de plaatsing wensen en het wegwerken van leidingen en kabels.

P. Willems 07-11-2022

Bij CV Totaal een nieuwe cv ketel besteld online.
Deze werd snel, en volgens afspraak geleverd,
en voor een concurrerende prijs.
CV Totaal ; bedankt !

Wim 07-11-2022

Komen gemaakte afspraken bijna nooit na, geen telefonich contakt mogelijk, ook instalateur komt afspraken bijna nooit na (een mans bedrijfje)

Jean Vandervoodt 26-10-2022

Deze winkel doet wat zij belooft. Zeer goede bezorgservice, een balangrijk maar vaak onderschat element bij online-aankopen.

PeterD 25-10-2022

Het was een scherpe prijs en snel geleverd. Feedback was ook goed.
Alleen jammer dat alles via de chat gaat en niet telefonisch vragen kunt stellen.

Akkermans 24-10-2022

Na contact gehad te hebben met cv totaal werd alles vlot geregeld. Enkele dagen later was de ketel echt kapot en werd er snel geschakeld door CVTotaal en wed de ketel binnen enkele dagen vervangen.
Werkzaamheden netjes uitgevoerd en vriendelijke bekwame mensen.
Helemaal top!

klaas koot 17-10-2022

Snelle reactie op vragen, perfecte afhandeling order, ruim en zeer compleet assortiment

Robtelecom 13-10-2022

Prima prijs prestatie verhouding, correcte afwerking en goed installatie met monteur die meedenkt

Ingmar Klaver 12-10-2022

Prima service alleen jammer dat je pas op de dag van bezorging pas bericht krijgt wanneer ze langs komen

wilfred blom 08-10-2022

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en levering

Cirsten 07-10-2022

Producten makkelijk te vinden (als leek). Verzending super snel en netjes. Producten zien er ook keurig uit.

Ian 06-10-2022

Delivery time was fast, and they were able to coordinate the delivery despite the fact that I was at work

fe 26-09-2022

levering was op tijd en goed verpakt,en was geleverd zoals op site was vermeld

Johan Vos 24-09-2022

De site geeft een duidelijke omschrijving van de artikelen en de keuzehulp was ook erg handig

ook de communicatie met CV totaal verliep heel prettig en het geeft ook een goed gevoel dat de door jou opgestuurde foto's ook werkelijk bekeken en beoordeeld worden

Ook de ingeschakelde monteur had kennis van zaken en gaf ook een duidelijke uitleg tijdens en na installatie

inmiddels heeft een kennis ook al een aanvraag uitgedaan bij CV totaal

Theo 16-09-2022

hele makkelijke en overzichtelijke site, en supersnelle levering.
Alleen jammer dat je niet telefonisch bereikbaar zijn.

Gerrit Baan 12-09-2022

Boiler bestelt met aansluitset.
Aansluitset op afgesproken afleverdatum ontvangen.
Boiler zou in andere zending geleverd worden.
Kwam echter niet.
Geappt met Wasco.
Direct reactie gehad.
Werd onmiddellijk opgelost!
Volgende dag met eigen vervoer langsgebracht.
Top gedaan!!
Ga hier zeker weer kopen en beveel deze firma zeker aan!!