Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 979 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Senna 28-03-2023

Paar onderdelen besteld voor mijn auto zoals bougies en rem onderdelen en een ruitenwisser.

Het is allemaal top geleverd alleen het enige na deel was dat de bougie doosjes en de ruitenwisser doos helemaal krom waren door het schuiven van de riemschijven denk ik.
gelukkig geen schade aan de materialen.

Misschien de volgende x in een oud doosje opbergen.
Voor de rest was alles top! + snelle levering

Yvonne 28-03-2023

Op Internet gezocht. Het product duidelijk omschreven (vloermat auto). Met kentekenherkenning direct de juiste mat ontvangen. Vandaag besteld, volgende dag keurig in huis.

Rav 28-03-2023

Alles is prima en netjes afgeleverd, echter het zou op woensdag geleverd worden maar dat werd later. Het zou fijn zijn als dat gecommuniceerd zou worden.( Verbeterpuntje.)
Maar verder zeker tevreden.

chris1975 28-03-2023

Snelle bezorging!
Goede kwaliteit auto matten.
En de prijs was zeer gunstig.
Top bedrijf

Peter 28-03-2023

Zoals altijd correct spullen geleverd tegen betaalbare prijs top bedankt winparts 👍

Frenk 28-03-2023

Goede web site. Snel en eenvoudig de juiste producten vinden. Snelle en betrouwbare levering, gesteund met duidelijke communicatie waar en wanneer je pakketje kan verwachten. Een voorbeeld voor menige web winkel, die bovenstaande beweren te doen maar dit vaak niet kunnen waarmaken. Voor mij een toppertje onder de webwinkels.

J.S 28-03-2023

Deze zaak heeft veel keus en levert netjes en snel
Het zoeken via het kenteken van de auto werkt prima.

Albert Marinussen 28-03-2023

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. De beloofde levering datum is nagevolgd en de bestellingen waren exact de juiste. Super

Jan 28-03-2023

De webshop werkt goed. De levering ging snel en keurig afgehandeld. Mooi hoe betaling snel en makkelijk gaat.

Mike 27-03-2023

Was op zoek naar 5W20 olie en bij Winparts.nl hadden ze de beste prijs in de avond mijn bestelling gedaan en de volgende dag had.ik mijn bestelling netjes thuis goed verpakt aanrader

Bikertje56 27-03-2023

Het was even zoeken maar uiteindelijk de dakdragers voor de Toyota Yaris gevonden. Een stuk goedkoper dan bij de dealer. Redelijk snelle levering. Het duurde een dag langer dan de website vermeldde maar mooi op tijd voor het vervoer van groot meubelstuk wat echt niet in de auto paste. Duidelijke instructie voor de montage en hij paste precies. Ik ben heel tevreden over het product en de afhandeling van de bestelling.

Cees de Jong 27-03-2023

Precies, snel, juiste spullen, klantvriendelijk met een juiste prijs/kwaliteit verhouding!

Arie 27-03-2023

Eindelijk hebben jullie laten zien ma lange tijd dat jullie wel snel kunnen bezorgen en ook goed zonder verkeerde dingen heeft een tijd geduurd maar naar talloze bestellingen gaat het toch eindelijk goed erg bedankt hier voor

Peter 27-03-2023

Een gemakkelijke bestelsite. Op kenteken is elk onderdeel voor de auto te vinden en te bestellen. De levering was op tijd en keurig in orde.

Hans 27-03-2023

Toegankelijke website, uitgebreid assortiment, eenvoudig te bestellen en vlotte en correcte levering.

AtK Scheemda 27-03-2023

Degelijke zoekmachine op kenteken.
Pasgarantie.
Snelle en vertrouwde levering.
Zoals al jaren gewend en betrouwbare partner.

Eric 27-03-2023

Goede en duidelijke uitleg,zeer goede kwaliteit van de producten, en heel snel geleverd. Top👍Aanrader

Thomas 27-03-2023

Gemakkelijk zoeken op kenteken en kom je er niet uit stel dan een vraag ze hebben altijd een antwoord en helpen zoeken naar een oplossing.

Smits 26-03-2023

Makkelijke goede site. Snel verzonden en duidelijk op de hoogte gehouden. Veel keus op de site. Wordt vaker door mij besteld

Joey van helmond 26-03-2023

Snelle service en beste prijs en enorm veel keuze
Je kan hierdoor altijd het gewenste product vinden in jou prijsklasse
Eerste webshop waar ik zoek als ik onderdelen nodig heb
Joey

Wagenaar 25-03-2023

Altijd goed! Snelle levering en het contact met de klantenservice kan niet beter!

A.Hellwig 24-03-2023

doet wat er beloofd wordt en het artikel is zoals gezegd in de website, dus beter kan het niet.

g 24-03-2023

goede site, mbv kenteken meteen de juiste artikelen zichtbaar. snelle levering.
Bij garantiegeval duurde het even voordat ik reactie kreeg, maar uiteindelijk prima opgelost!!

Milko 24-03-2023

Goed geholpen met het omruilen van een artikel die nog in bestelling stond. Het crediteren ging ook goed en het artikel was toch op tijd. Dus erg tevreden

Nephtali de Boer 24-03-2023

De webwinkel is duidelijk , overzichtelik en betrouwbaar. De levering was zoals afesproken, dus op tijd en op de goede adres.