Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

William 14-10-2022

Snelle levering , en goede service
Afhandeling is goed
Ze hebben veel artikelen
Officiele reactie van Wehkamp 25-10-2022

Goedemiddag,

Hartelijk bedankt voor je mooie review. Hier doen we het voor.

Onno 12-10-2022

Wat een slechte service weer van Wehkamp. Recent een nieuwe bank gekocht. Even een overzicht wat er allemaal fout gaat:

1. Er staat online dat de bank in de door mij gewenste kleur op voorraad is. Na bestellen blijkt er toch een levertijd van 4 weken te zijn want... toch niet op voorraad.

2. Daarom een andere bank gekocht. 'Vandaag besteld morgen geleverd' staat er groot op de productpagina. Op zaterdag besteld, maar eerstvolgende levermogelijkheid is pas dinsdag. Dinsdag kan ik niet; daarom gekozen voor levering op woensdag.

3. Op woensdagochtend ontvang ik een indicatie van het tijdsvak. Tussen half 2 en half 4 wordt de bank geleverd. Om half 1 echter ontvang ik een mail... Mijn bank wordt NIET vandaag geleverd. Een foutje met de vervoeder. Voor niets een halve dag vrij genomen?

4. Wehkamp gebeld om te vragen wat er mogelijk is. Niets! Dikke pech voor mij. Ze kunnen alleen een nieuwe afspraak plannen. Meedenken? Niet mogelijk. Contact opnemen met de vervoerder? Kunnen ze niet. Compensatie op welke manier dan ook voor het onnodig opnemen van een halve, vrije dag? Geen optie.

Lekkere service dit Wehkamp! En als er dan al iets fout gaat... neem dan de moeite om klanten tevreden te stellen en te behouden. Maar nee hoor; je wordt als klant gewoon de deur gewezen.

Ik blijf wel wachten op m'n bank en neem opnieuw een aantal uren vrij om thuis te blijven. Maar wel de laatste keer dat ik bestel bij Wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 12-10-2022

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee om te zien of wij meer voor u kunnen betekenen. Wilt u hiervoor een samenvatting van de klacht, uw klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij de klacht verder oppakken in uw account.

Anouk 11-10-2022

Verschrikkelijk ontevreden over de service van Wehkamp. Ik heb een wasmachine besteld die na 2 jaar een error gaf dat er iets mis was met het verwarmingselement. Na even kort in de binnenkant van de wasmachine te hebben gekeken, kwam ik er al snel achter dat er een kleine brand was geweest in de wasmachine, bedrading volledig verbrand en zwarte aanslag op de wasmachine klep aan de achterkant.
Na een klacht ingediend te hebben, gebeld en gemaild te hebben wilt Wehkamp dit niet voor mij vergoeden. Idioot dat zo’n gevaarlijke situatie niet wordt opgelost door Wehkamp en de verantwoordelijkheid bij de klant wordt gelegd.
Officiele reactie van Wehkamp 11-10-2022

Goedenavond,

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Webcareteam wehkamp

Remco 04-10-2022

Super site
Duidelijk omschreven producten
Voldoet aan alle verwachtingen
Goed bereikbaar
Koop snel gesloten
Verzending geweldig, vandaag besteld morgen in huis, niks is minder waar
Officiele reactie van Wehkamp 04-10-2022

Beste Remco,

Hartelijk dank voor je mooie review. Laat je het weten als we je ergens mee kunnen helpen? We doen het met alle plezier.

Paul 01-10-2022

Pakket niet ontvangen! Klantenservice zegt doodleuk dat bezorger in mijn straat is geweest en het waarschijnlijk ergens in de straat heeft afgegeven. Gaat u maar in de straat informeren....navraag levert niets op. Maar bij WEHKAMP is dat dan het probleem van de klant. Ik laat een pakket toch THUISBEZORGEN, als ik er dan niet ben dan kom je een keer terug of breng je het ergens en geeft dat door aan je klant. Klantenservice vrouwtje zegt gewoon dat is dan uw probleem......wat een associaal klantonvriendelijk bedrijf!!!
Officiele reactie van Wehkamp 01-10-2022

Goedenavond,

Wat jammer dat uw pakket niet geleverd is en u daar een klacht over heeft. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.

elbert 21-09-2022

gemakkelijk bestellen.mocht het product niet bevallen simpel te retouneren. ik ben ai meer dan 40 jaar klant bij wehkamp en nooit problemen gehad
Officiele reactie van Wehkamp 01-10-2022

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn u graag nog jaren van dienst en helpen u graag.

Stephan 13-09-2022

Enorm slechte ervaring gehad met wehkamp en ga hier nooit meer bestellen. Na even kijken bij de andere reviews zie ik dan ook dat ik niet de enige ben waar de service zo slecht is.

Voor het eerst in lange tijd iets besteld bij wehkamp nadat mijn vriendin na een toevallige eerdere bestelling een kortingscode had gekregen van €10. Er was nog een game die ik wilde hebben die nog te pre orderen was, dus ik denk dan koop ik die bij wehkamp. Heel lang stond er bij dat hij gewoon zou komen op de dag dat hij uit kwam. Tot hij afgelopen vrijdag uitkwam, ik blij was omdat het spel zou komen waar ik echt zin in had. Ik keek op mijn mail en zag dat de bestelling was vertraagd. Dat bleek met 3 weken te zijn. Dit vond ik opzich zelf al bijzonder want het idee van een pre order is dat ze genoeg inkopen omdat ze van te voren weten wie het spel wil hebben. Maar goed er kan natuurlijk iets fout gaan dus contact opgenomen met de klantenservice hoe we dit konden oplossen. Er werd door de klantenservice, die ook nog erg langzaam reageerde eigenlijk niets meer gezegd dan ja we kunnen niks doen en dit is jouw probleem niet de onze, je kunt de bestelling annuleren maar dan ben je wel je kortingscode kwijt. Ik wilde het spel snel hebben dus de annuleren kon niet anders, maar ik heb zelf nog meerdere andere oplossingen aangeboden, om hun fout op te lossen, door te zeggen dat ik ook best een ander spel wilde kopen meteen waar ze dan de korting vanaf konden halen, of dat ze me gewoon een andere kortingscoded konden geven. Maar die kon allemaal niet.
Echt hele slecte ervaring en ik bestel hier nooit meer. Dat er een fout wordt gemaakt is 1 ding, maar hoe je er daarna mee omgaat slaat gewoon nergens op.
Officiele reactie van Wehkamp 14-09-2022

Goedemiddag,

Wij hebben uw klacht al via de e-mail in behandeling genomen. Wij hebben hier ook op gereageerd.

Dkw1 12-09-2022

Zeer waardeloos bedrijf. Je koopt een product van 130 euro wat vervolgens binnen een week stuk is. Dan val je terug op je garantie dus wat doe je: je stuurt het gevraagde product terug inclusief bescherming omdat je wil laten zien dat het niet aan jou ligt. Vervolgens sturen ze je product op om na twee weken tot de conclusie te komen dat het toch niet gemaakt kan worden. Het hoesje wat erbij zat is vernietigd en naar je centen kan je fluiten. Daarnaast konden ze het product niet meer leveren en daarom hebben we restitutie gevraagd van het aankoopbedrag. Ook hier wachten we na twee weken nog steeds op. We moeten maar contact opnemen met “de financiële partner” van het bedrijf. Al met al: waardeloos en nooit meer. Een schande voor de consumentenmarkt.
Officiele reactie van Wehkamp 12-09-2022

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Graag kijken wij met u mee om te zien of we meer voor u kunnen betekenen.
Wilt u hiervoor uw klantnummer en geboortedatum samen met een korte omschrijving of link van deze klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij uw klacht verder oppakken in uw account.

BP 10-09-2022

Ik heb een bestelling gedaan bij Wehkamp. Deze is vervolgens retour gegaan. Ik heb een mail ontvangen dat ik binnen twee dagen het bedrag retour zou krijgen. Dit is nog steeds niet gebeurt. Dit alles duurt nu al twee weken. Ik ben het nu wel een keer zat

Ruben 08-09-2022

Heb al vier keer een afspraak ingepland met Wehkamp en DHL voor het ophalen van een vloerkleed. Het vloerkleed staat hier nog steeds. Al 16 uur thuisgebleven zodat ze het kunnen ophalen. De eigenwijze klantenservice van Wehkamp zegt dat ze niks anders kunnen doen dan een nieuwe afspraak inplannen. Het geld willen ze ook niet terugstorten. Zelfs voorgesteld om het vloerkleed naar een punt te brengen maar de klantenservice (zowel telefonische als via twitter) is alsof je tegen een muur praat. Ze zijn totaal niet bereid om service te bieden terwijl zij geen enkele afspraak nakomen.
RubenRiekert 11-09-2022

Beste Wehkamp, dat is al gebeurd op 7 september, heb inmiddels twee mailtjes gestuurd maar geen enkele reactie. Jullie doen aan de voorkant alsof jullie aan oplossing werken maar als puntje bij paaltje komt hoor ik niks meer van jullie.

Officiele reactie van Wehkamp 08-09-2022

Goedenavond,

Erg jammer om te lezen dat het vloerkleed nog steeds niet is opgehaald en dat u daarnaast ontevreden bent over de klantenservice. Zou u een e-mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? Dan nemen we uw klacht graag in behandeling.

Annelies 24-08-2022

Ben nu al twee maanden bezig geld terug te krijgen van een geannuleerde bestelling. Steeds lang in de wachtrij bij Wehkamp/ Tinka, en steeds wordt een oplossing beloofd die niet komt.
annelies.buddingh 02-09-2022

Heb bericht gestuurd naar het social media team van Wehkamp maar ook nu weer: geen reactie.

Officiele reactie van Wehkamp 24-08-2022

Goedemiddag,

Erg frustrerend dat u zo lang wacht om uw geld terug te krijgen van een geannuleerde bestelling. Ik los het graag voor u op.

Ik neem uw klacht daar graag verder in behandeling.​
Alvast bedankt.

annelies.buddingh 02-09-2022

Jaahhhh, het geld is eindelijk overgemaakt.

Victor 16-08-2022

Wehkamp / Tinka zijn oplichters ik als klant heb betaald voor een airco die niet was geleverd en kreeg alleen verzendkosten terug naar de oorsprongelijke rekening nummer maar echter niet het grote bedrag van ruim 180 euro, zit nu al 4 weken te wachten op mijn bedrag. Jullie hebben het naar een verkeerde bankrekening overgemaakt, dat is echter niet mij probleem. Omdat jullie voorwaardens luid.

Artikel 9 verse 3:
De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt,
tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de
consument.

Het hetzelfde betaalmiddel werd wel gebruikt voor mijn verzendkosten terug betalen maar niet het bedrag! Niemand kan zeggen nog hoe lang het gaat duren, maar ben echter wel zat. Zo gaan niet met jullie klant om! Zeker niet als jullie zelf jullie fout erkend, maar echter weet je nog steeds niet wanneer ik mijn bedrag terug ontvangt. Ik ga vandaag groen licht geven aan mijn jurist om een process op te starten, helaas om zo laag bedrag dat jullie het zo ver laten komen!
Officiele reactie van Wehkamp 18-08-2022

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u al vier weken wacht op uw geld. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? We nemen uw klacht graag in behandeling.

Zwaar teleurgesteld 11-08-2022

Aantal weken geleden een mooie bank besteld bij wehkamp.nl. De levertijd is een aantal weken, maar dit zorgt ervoor dat ik nog de tijd heb om iemand anders blij te maken met mijn oude bank. Gisteren werd de bank dan eindelijk geleverd, de avond ervoor is mijn oude bank opgehaald, dus alles perfect getimed. Bij het uitpakken van de bank werd echter duidelijk dat dit de verkeerde kleur was. Ik heb een gele bank besteld en er kwam een blauw/groene bank tevoorschijn. Ik baalde enorm! De vervoerder raadt mij aan om de bank niet te laten staan, want dat zou het retour proces en het omruilen alleen maar vertragen. Dus even later lopen zij mij huis weer uit met de blauwe bank en ik sta weer in een lege woonkamer.
Als ik contact opneem met de klantenservice van wehkamp.nl krijg ik te horen dat de juiste kleur bank een levertijd heeft van 8 WEKEN! Ik geef aan dat ik dan wel hoop dat zij in de tussentijd met een oplossing komen, want 8 weken zonder bank gaat niet (3 kids en zelf een hele slechte rug) en zij hebben een fout gemaakt, NIET IK! Een fout is menselijk maar een tussenoplossing ook zou ik zeggen. Het meisje aan de telefoon kan mij op dat moment niet verder helpen, ik word de volgende dag teruggebeld. Zojuist hetzelfde meisje weer gesproken en helaas “wij vinden het heel vervelend dat deze fout is gemaakt, maar wij hebben geen oplossing. U kunt de bank opnieuw bestellen en 8 weken wachten”. In gewoon Nederlands; zoek het lekker zelf uit. Op de vraag of ik dan in de tussentijd een andere bank kan krijgen is het antwoord: “nee helaas, dat kunnen wij niet doen”. Op de vraag of ik een supervisor kan spreken, krijg ik het antwoord: “Nee helaas zij geven aan dat alle informatie duidelijk is en dat ik u te woord moet staan.” Ongekend dedain naar je klant wat mij betreft en een hele goede reden om hier nooit, maar dan ook nooit meer iets te kopen.
Officiele reactie van Wehkamp 15-08-2022

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u de verkeerde bank heeft ontvangen. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Graag wil u vragen om de terugkoppeling vanuit ons af te wachten. We zijn er mee bezig.

Tom 09-08-2022

Tuinset besteld. Goede aanbieding! En we mogen zelfs kiezen wanneer deze geleverd wordt, dus gekozen voor een week later, dan kunnen we de huidige versleten tuinset eerst afvoeren.
Tuinset afgevoerd; volgende dag zou de levering plaatsvinden. Volgende dag een mailtje van Wehkamp: de tuinset is niet leverbaar. Pardon? Wij bellen; als er ingeladen wordt voor levering wordt er pas gekeken of het product op voorraad is. (….?!?!?!). Na enkele dagen wikken en wegen besluiten we dan een andere tuinset bij Wehkamp te kopen, levertijd 3-5 dagen. Na dag 6 gaan we maar eens bellen. Wehkamp belooft actie te ondernemen, maar een dag later krijgen we een mailtje dat de leverancier niet reageert maar dat er van een spoedige levering uitgegaan wordt….
De levering volgt ruim een week later, twee weken na de bestel datum.
3 weken prachtig weer zonder tuinset. Geen excuses oid vanWehkamp. Wauw.
Officiele reactie van Wehkamp 09-08-2022

Goedemiddag,

Wat balen dat het met de levering van uw tuinset zo gelopen is. Mijn excuses voor het ongemak. Om uw klacht verder af te kunnen handelen verzoek ik u om een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin een link naar uw klacht en uw klantgegevens.

Wij nemen uw klacht daar graag verder in behandeling.​

Sietse Vliegen 20-07-2022

DeLonghi espressomachine gekocht bij Wehkamp, voor een zeer scherpe prijs die ver onder de aanbieding van DeLonghi zelf lag.
Prima communicatie en keurig de volgende dag geleverd, zoals het hoort.
Officiele reactie van Wehkamp 22-07-2022

Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Veel plezier van de koffiemachine en een fijne dag.

Edit 20-07-2022

Ik heb een maand geleden gordijnen voor de kinderkamer besteld. Ik zou bijna zeggen dat u zich kan voorstellen dat na een maand tijd wordt voor een levering, maar de mevrouw van de klantenservice is daar dus totaal niet mee eens. Blijkbaar zijn gordijnen geleverd door een extern bedrijf met wie Wehkamp alleen contact op kan nemen, maar geen feedback aan de klant kan doorgeven. Met andere worden: bestel je iets, betaal het maar want onze externe partner moet de gordijnen nog maken. Totaal begrijpelijk als dit uitbesteed is aan een andere bedrijf. Maar ik had het heel netjes gevonden om een mail of telefoontje te ontvangen met het bericht dat het langer duurt dan verwacht, of minstens de mogelijkheid om dit te annuleren omdat mijn kinderen niet kunnen slapen door de hitte. Jullie klantenservice begrijpt totaal niet mijn vraag of Wehkamp contact op zou kunnen nemen met Vadain ( jullie externe partner) en Wehkamp levert absoluut geen service voor een bestelling. Ik moet zelf bellen, en nadat ik Vadain heb gesproken, moest ik een mailtje sturen en nu wacht ik dus alsnog af en heb ik geen idee hoelang dit nog gaat duren. Met alle respect, jullie service is zeer slecht en ik zou nooit meer iets willen bestellen bij jullie. Ik ben zeer ontevreden met hoe dit gegaan is en het meeste ben ik teleurgesteld in de klantenservice die aangeeft dat "dit is hoe het werkt" en de klant ZELF contact op mag nemen met het leverancier om te vragen hoe het staat. Nog nooit heb ik dit mogen ervaren op deze manier. Aangezien de reactie van uw klantenservice die overtuigd is dat dit volledig normaal is, neem ik aan dat jullie hier niets mee gaan doen, maar misschien helpt het als feedback voor enigzins verbetering in jullie service en hopelijk zijn er geen andere moederes die maar wachten op gordijnen voor de kinderkamers. Sterker nog, ik hoop dat alle moeders masaal naaimachines gaan aanschaffen en jullie nooit meer een bestelling krijgen.
Officiele reactie van Wehkamp 22-07-2022

Goedemiddag, excuses voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat gordijnen onmisbaar zijn. Om met u mee te kunnen kijken naar de klacht die u op deze service heeft ontvang ik graag per e-mail een link naar dit bericht samen met uw e-mailadres en geboortedatum op socialmedia@wehkamp.nl. Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet

Dorothée C 14-07-2022

Beste prijskwaliteit voor de ontvangen Inventum product. Volgende dag levering zonder kosten en makkelijke website.
Officiele reactie van Wehkamp 14-07-2022

Goedemiddag,

Bedankt voor uw positieve woorden. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest bij het bestellen en het bezorgen. Mochten we iets voor u kunnen betekenen horen we dat graag.

Kees 02-07-2022

Heb een stofzuiger besteld. Reden dat ik deze bij Wehkamp bestelde is dat er expliciet op de site staat dat het oude apparaat gratis wordt meegenomen! Vervolgens wordt deze door DHL geleverd en nemen ze de oude niet mee! Argument.... nee dat doen wij nooit... nee ik werk niet voor Wehkamp. Vervolgens Wehkamp gebeld. Zij geven aan dat DHL deze wel moet meenemen, is een afspraak met DHL. Maar vervolgens wordt er niets geregeld om het oude apparaat alsnog op te halen. 'Ja ik zou het wel willen maar ik kan het niet..'. Wehkamp: adverteer daar dan niet expliciet mee! Anders doe wat je zegt.
Officiele reactie van Wehkamp 02-07-2022

Goedemiddag,

Vervelend dat uw oude apparaat niet is meegenomen. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? We nemen uw klacht graag in behandeling.

Aleksandra 30-06-2022

Ik kocht een koffiezetapparaat, het kwam beschadigd aan, om het terug te sturen moest ik een ander bestellen en een tweede keer 600 euro betalen. Ik wacht al 10 dagen op mijn geld terug. Ze controleren constant wanneer de machine is teruggebracht, met welk nummer van de vrachtbrief, enz.
Ze hebben mijn gegevens in het systeem en vragen in de e-mail een tweede keer naar alles. Dit irriteert mij enorm. Ik weet niet of ik nog iets via dit bedrijf ga bestellen.
Officiele reactie van Wehkamp 30-06-2022

Goedemiddag,

Wat jammer om te lezen dat u zo ontevreden bent over het ruilen van het koffiezetapparaat. Helaas kan ik niets anders doen dan ook uw gegevens vragen. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een link of omschrijving van deze klacht? Dan kan ik uw gegevens erbij pakken en met u meekijken.

Niemand 23-06-2022

Ik heb op 18-06-2022 een jurkje en een riem besteld en via ideal betaald en als bezorgmoment maandag avond gekozen. Bevestiging van de betaling ontvangen etc dus wachten nu, echter kwam ik er maandag avond 21:00 achter dat Wehkamp zelf het pakket heeft geweigerd op maandag in de ochtend... Ik heb Wehkamp gebeld en gehoord ja geen idee pech moet je echt wachter dat wij het retour hebben ontvangen... Ik dacht nou vervelend maar besefte me nog niet echt wat er nou gebeurt was.. ik heb woensdag dus nog een keer gebeld want dinsdag zal het retour wel bij Wehkamp weer retour zijn... Echter staat er nog steeds dat deze in distributie centrum is.. dus weer bellen woensdag... Kreeg ik een mevrouw aan de lijn die ging kijken en kwam met de mededeling ik heb geen idee waarom dit is gebeurd en ja duurt 10 dagen eer het verwerkt is... Dit is echt geen service en kan gewoon niet jullie verwachten dat ik gelijk betaal etc en jullie maken de fout en moet ik 10 dagen wachten dat ik mijn geld terug heb... Ik wil dat dit opgelost wordt !
Officiele reactie van Wehkamp 24-06-2022

Goedemiddag, wat zonde dat het mis is gegaan met uw bestelling. Wilt u zo vriendelijk zijn een omschrijving van uw klacht samen met uw e-mailadres en geboortedatum te versturen naar ons e-mailadres socialmedia@wehkamp.nl. Wij helpen u dan graag verder.

Webcareteam Wehkamp.

Serdar Ulu 22-06-2022

Wat een slordig bedrijf ze hebben een verkeerde pakket meegenomen en meer dan een maand geleden en nog steeds hebben ze de zelfde smoes.
Het kost mij nu €229,- ze komen met geen 1 opllossing is het zo moeilijk om een pakket terug te vinden!
Alle reparaties en retour vinden ze wel binnen 10 dagen!
Geen vertrouwen meer in Wehkamp waardeloos!!
Officiele reactie van Wehkamp 24-06-2022

Goedemiddag, wat naar dat het verkeerde pakket mee is gegeven met de bezorger. Kunt u een omschrijving van uw klacht samen met uw e-mailadres en geboortedatum per mail versturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Dan help ik u graag verder.

Mick 15-06-2022

Wat een ellende met wehkamp… echt een waardeloos bedrijf. Speciaal overlegd met de klantenservice, een bed besteld dat op tijd zou worden geleverd zodat min vriendin na haar niertransplantatie fatsoenlijk kon slapen. Thuis gebleven van werk om het bed in ontvangst te nemen. Komt de bezorger: “het bed is kapot, dit gaat u terug sturen”. Er zaten grote gaten in het frame. Wehkamp gebeld of ze met grote haast een nieuw bed konden sturen. Dat zou weer 2 weken duren waardoor mijn vriendin bij thuiskomst uit het ziekenhuis helemaal naar zolder zou moeten om op het logeerbed te slapen, wat erg moeilijk gaat na een transplantatie. Geen mogelijkheid voor extra spoed en ook geen andere compensatie. Maar toch maar opnieuw besteld en je zult het niet geloven: komen ze 2 weken later wéér met een compleet kapot bed aan… echt ongelofelijk, ik bestel hier nooit meer iets.
Officiele reactie van Wehkamp 15-06-2022

Goedemiddag,

Wat ontzettend naar dat het twee keer is misgegaan met de levering en dan vooral in uw situatie. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? We nemen uw klacht graag in behandeling.

webcareteam Wehkamp

Irena 11-06-2022

Heel tevreden over de levering van de door mij bestelde Samsung koel-vriescombinatie RB36T600CS9. Zat maar twee dagen tussen en ging heel vlot. Niets op aan te merken.
Officiele reactie van Wehkamp 12-06-2022

Goedemiddag.

Bedankt voor uw mooie review. We doen ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Mochten we u ergens bij kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag. Anders wil ik u heel veel plezier wensen van uw aankoop.

Mesa 02-06-2022

Gistermiddag waterkoker besteld, vanmiddag al in gebruik. Duidelijke website en eenvoudige bestelprocedure.
Officiele reactie van Wehkamp 02-06-2022

Goedenavond,

Wat leuk dat u een waterkoker bij ons heeft besteld en 'm nu al in gebruik heeft. Heel fijn te horen dat u tevreden bent over onze website en over het bestelproces. Wij zijn erg blij met uw positieve review, hartelijk dank.

Frederike Cluistra 24-05-2022

Wij hebben bij Wehkamp een tafel en 6 stoelen besteld, helaas bleken de stoelen niet onder de tafel te passen en wilde ik deze retourneren. Bij aflevering ging het al mis, de bezorgers stonden ruim voor het aangegeven tijdvak voor de deur, gelukkig was ik thuis. Maar toen begon het pas. Ik denk dat er in totaal 3 of 4 retourafspraken zijn gemaakt en al deze keren zijn ze of te vroeg of helemaal niet gekomen. En maar wachten 's avonds. De telefonische bereikbaarheid is erg slecht (meer dan 10 minuten wachten elke keer) en 'zij konden er ook niets aan doen', behalve de klacht melden. Uiteindelijk is mijn zoon maar 6x (met 1 stoel tegelijk) naar een aflevercentrum gelopen en hoor ik nu (ruim een maand later) dat mijn retour is verwerkt... De tafel is gelukkig wel goed, dus vandaar een 3 en geen 1!
Officiele reactie van Wehkamp 24-05-2022

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging en het retourneren niet goed is verlopen. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? We nemen uw klacht graag in behandeling.