Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 256 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daan 25-09-2022

Snelle bezorging. Fijne tandenborstel voelt stevig aan, alleen wel weer wennen aan de snelle motor.

myrthe 22-09-2022

Ik had het product snel in huis. Prima product en goede prijs - kwaliteit verhouding.

Tat 19-09-2022

Super snel de tandenborstel gevonden die ik zocht. Alles duidelijk weergegeven. Betaling ging ook snel. Volgende dag al in huis en hij werkt ook fantastisch! Super dank! Ik zou hier zeker weer wat bestellen.

Hoef 18-09-2022

Snelle levering, één opmerking: bij het bestellen een melding, brievenbuspakketje, maar bij levering een doos die niet door de brievenbus kon. Niet op gerekend dus.!

Piet 17-09-2022

snelle levering een goede en duidelijke web site. Kwaliteit is goed en prijs technisch ook aantrekkelijk.

Mark 16-09-2022

Goed assortiment, nergens goedkoper en snelle levering. En boven de 35 euro geen verzendkosten.

Franky Maes 15-09-2022

Correcte levering zoals voorop gesteld, heel gunstige prijs voor mijn artikel!

theo weegels 13-09-2022

zeer te vrede over het product en de snelle levering.en dan nog eens de prijs verhouding.ik adviseer deze winkel aan.

Lidy 12-09-2022

Het assortiment wat Tandenborstel.com biedt is geweldig en de prijzen zijn zeer goed.
Ik zou alleen graag een afhaalmogelijkheid toegevoegd zien.

Carlos 11-09-2022

Mijn ervaring bij tandenborstel winkel is altijd snel levering, professionele bedrijf, netjes verpakt en het meest belangrijke punt is dat heel snel afgeleverd wordt.
Dankjewel Tandenborstel winkel

HSE 11-09-2022

De voordeelpakken TePe ragers zijn goedkoop. De verzendkosten lager dan op andere sites. Het wordt snel geleverd en netjes mail waarin je op de hoogte wordt gehouden van de verzending. En milieuvriendelijk verpakt, alles in platte doos zonder extra vullingen.

Anneke Smit 10-09-2022

Bestelling van een elektrische tandenborstel en het afhalen bij een PostNL punt nog binnen de 24 uur - supersnel!
De handgreep van de Oral B Smart Teen is heel prettig: geeft een goede grip. Deze handgreep vind ik prettiger dan de dan de gladde handgreep van de Oral -B Pro 3!
Een fijne tandenborstel met 3 poetsstanden. De blue tooth app gebruik ik niet, omdat ik al jaren met Oral - B poets.

Youandi 10-09-2022

Super site om te bestellen. Snelle levering. En goede aanbiedingen. Nergens goedkoper kunnen krijgen.

John 08-09-2022

Prima scheerkop, scheert weer lekker glad en werd snel geleverd....top dus!!

Henk 07-09-2022

Ik had een bestelling geplaatst bij Tandenborstel.com, helaas ging het bij post.nl fout. Ik kreeg via track&trace de melding dat mijn pakketje in de brievenbus was gedaan. In mijn brievenbus geen pakketje aangetroffen. De reactie van post.nl was dat de melding onjuist was, het pakketje was volgens hun vertraagd. Ik moest nog een paar dagen wachten, ook na een paar dagen geen pakketje. Na contact met Tandenborstel.com hebben zij kosteloos de bestelling nog een keer gestuurd!!
Erg blij met deze service !!!

Diana 05-09-2022

Zocht opzetborsteltjes die ik voor een goede prijs en kwaliteit kon bestellen. Betrouwbare website. De prijs is goed en zeer snelle levering.
Zeer tevreden en kon dan ook graag vaker terug als ik iets nodig heb.

Aad 05-09-2022

Wij bestelden een OralPro 3 3000 en kregen een 3700 toegestuurd met twee extra brushes, aangezien de 3000 niet op voorraad was. Snel en accuraat geleverd. Tien met een griffel. Daar ga je weer bestellen.

Henriëtte 05-09-2022

Goede overzichtelijke site , prijs is goed en super op tijd met het leveren ...top dus !!!!

Harry 04-09-2022

Goedkoop .supersnelle levering. Als je iet nodig hebt voor je tanden kan ik tandenborstel.com zeker aanbevelen.

Pierre. 03-09-2022

Deze shop is heel goed in prijs en servies. Alleen bezorging post nl is belabberd. Drie dagen 3x per dag uitstel van bezorgen

Caro 03-09-2022

goede prijs, snelle service, levering dag te laat, maar dat lag aan post.nl

Marijke 03-09-2022

Altijd wel aanbiedingen. Sowieso niet duur. Snelle levering. Adequate mail.

Peter 02-09-2022

Great site with a complete collection and reasonably priced.
Delivery is always on time.
Worth a try!

Kruno 02-09-2022

Overzichtelijke website, makelijk om te bestellen. levering snel en op tijd

Appie 02-09-2022

Ik gebruik Blue M als tandpasta.
Hij is bijzonder goed, maar niet overal verkrijgbaar.
Met zoeken kwam ik uit bij Tandenborstel.com
Betrouwbare webshop. Hebben alles van mondverzorging.
Echt geweldig. Vandaar die 10 van mij.
Met een 9 zou ik ze tekort doen.
Volg mijn stap, en je krijgt er geen spijt vqn.