Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Quentin 26-12-2019

Opnieuw besteld voor kerst en nogmaals een goede ervaring. Makkelijk bestellen, je moet alleen goed weten wat je nodig hebt.

Jd 20-12-2019

Reparatie set was van mindere kwaliteit waardoor ik schroefjes er niet uit kreeg. Echter worden er direct nieuwe tools opgestuurd, service is goed!

Tonny 18-12-2019

Ik heb bij StuffEnough een reparatieset voor mijn iPhone 8 besteld. Het werd erg snel geleverd en het is van goede kwaliteit. Bovendien hebben ze goede prijzen en nog kortingsacties ook. Erg tevreden!

Meulenveld Seppe 16-12-2019

Al vele malen besteld en iedere keer weer vrienden tevreden gesteld met de reparatie van hun telefoon.

kurt 15-12-2019

de levering van sinterklaas kadootje was goed op tijd, waarschijnlijk bestel ik nog ns voor kerst! :D

J.V. 13-12-2019

Op de website was het juiste onderdeel eenvoudig te vinden.
De volgende dag per post ontvangen.

Pieter S. 11-12-2019

Ik heb een bestelling gedaan en ben heel tevreden. Prima prijs kwaliteitsverhouding, bijna te goedkoop. Levering naar België was tijdig.

Lierde Vermeulen 09-12-2019

Eerste bestelling was voor 16u geplaatst, maar pas de volgende dag verzonden. Prima support via mail. Terugbetaling foute bestelling snel en goed.

Nick Verbinnen 06-12-2019

Inmiddes twee bestellibgen gedaan, alles in goede orde ontvangen, telefoon gerepareerd. Maar beetje spijtig van langere levertijd door de drukte die ze hadden.

Martijn Degraaf 28-11-2019

Prima batterij voor de iPhone , werkt goed. Product makkelijk te vervangen.

Jorre 22-11-2019

Onderdeel makkelijk in iPhone vervangen met youtube goed te volgen.
Top makkelijk en snel geleverd !!

Yero Merckx 14-11-2019

Goed materiaal, snel en met betaal gemak zeer tevreden en reparatie is gelukt. Stuk beter dan nieuwe gsm kopen.

Jean-Marie 07-11-2019

Inmiddels heb ik al een aantal bestellingen geplaatst bij StuffEnough. Elke bestelling werd keurig verpakt de volgende werkdag geleverd. De geleverde onderdelen waren van goede kwaliteit.

marc 31-10-2019

snelle levering en behulpzaam via de mail.
ik ga hier zeker weer bestellen.

toch klein puntje; het is onduidelijk hoe de bestelling getrackt moet worden. krijg enkel barcode bij bestelling.

Jana vermeersch 15-08-2019

Snel goed en niet duur maar spijtig de print plaat is stuk waar ik de batrie moet koppelen

Mos 06-08-2019

Verkeerd product ontvangen, na melding werd t niet serieus genomen. Teruggestuurd terwijl ze nu aangeven dat ze niets hebben ontvangen.
Slechte service en afzetterij!!

inka 02-08-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er maar ben er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

overzichtelijk om te bestellen en veel opties om te betalen, groot assortiment en veel keuze!

Marc 11-05-2019

Bestelling nooit ontvangen, daar het onder 50€ was,geen ordertrac geen compensatie en geen geld terug, puur afzetterij en diefstal
Christel 10-03-2020

Geachte, Wij hebben ook een bestelling gedaan bij deze bedrijf. Maar hebben onze bestelling niet gekregen en ook al meermaals mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen. Wij hebben langs hier https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/ een klacht neergelegd.Misschien is het beter dat u een klacht neergelegd leg voor oplichting. Zodanig dat u geld terug kunnen eisen Groetjes

M. Goossens 05-05-2019

Nieuwe accu en home button besteld voor mijn iPhone 6 Plus. Conform beloftes geleverd. Met de gereedschapsset was de reparatie snel en goed uitgevoerd. Alles werkt weer perfect!

De informatie omtrent de verzending was wel een beetje onduidelijk, ik kon niet tracken met de code die ik kreeg. Wellicht een fout?

jos dekkers 14-04-2019

bestelling geplaatst voor accu en connectoer, had wel een vraag over de connector proberen te plaatsen via whatsapp maar die antwoorden niet er evengoed uitgekomen dus allemaal goed.

Adrie 04-04-2019

Waardeloze winkel. Bestel een smartphonehoesje voor Samsung Galaxy A5 (2016) Past niet, Verkeerde gestuurd. Eerst mij de schuld proberen te geven dat ik de telefoon niet het hoesje kan (?) doen, later draaien ze bij .Dan zeggen ze dat ze dit hoesje voor Samsung A5 (2016) niet kunnen leveren .Stellen voor om het hoesje terug te sturen OF IN DE BRIEVEBUS te doen in België Tervuren! Ik stuur het terug. Porto € 1.45 Late zeggen ze dat de portokosten niet terugbetaald worden. En nu...….NIETS MEER GEHOORD!! We praten over €3.95 + € 1.45 porto. Niets kopen, Stuff Enough ballentent, waar praten we over???

Christina Ferrestro 21-03-2019

Superleuke watch! Pakket is later aangekomen dan ze promoten verder alles goed gegaan. Zijn namelijk ook afhankelijk van bpost.

Wijnand Berghmans 05-03-2019

Nieuwe accu besteld, volgende dag ontvangen en dankzij hulp van youtube binnen 10 minuten vervangen. Super ervaring!

Ozgur Ilmaz 26-02-2019

Kreeg alles volgens bestelling en op de afgesproken dag. Onderdeel was goed verpakt,aanrader

Lonnie 15-02-2019

Ik koop er al n hele tijd en ben altijd tevreden geweest. Wat t moet zijn; degelijke kwaliteit, snelle levering, duidelijke instructies.

Voor trouwe klanten wordt er al 'ns een uitzondering gemaakt. Superfijn! ;)