Shopvoorgezondheid.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Shopvoorgezondheid.nl.

Shopvoorgezondheid.nl stelt zich voor

Shopvoorgezondheid.nl is een webshop die is gespecialiseerd in gezondheidsproducten, wellnessproducten en veiligheidsproducten, zoals bloeddrukmeters, daglichtlampen, luchtbevochtigers, massage-apparaten, sportartikelen, weegschalen en zelftesten. De tevredenheid van de klant en klantgericht werken zijn dé uitgangspunten binnen alle afdelingen, van klantenservice tot logistiek. De shop onderscheidt zich door gebruiksgemak, informatievoorziening en een optimale service. We zijn transparant in onze prijzen, bieden u een goede prijs-kwaliteitverhouding en leveren vanuit ons eigen magazijn. U kunt uw bestelling natuurlijk ook op onze locatie in Uden ophalen.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

AHas 07-03-2018

Snelle levering

Levering van de rookdetector was binnen 1 dag. Helaas waren de bijgeleverde batterijen alle drie ontladen.
Afwachten of ik nieuwe batterijen krijg.

H.van L. 01-03-2018

Prima apparaat

betrouwbare winkel, goede service, product goed verzorgd ontvangen..Snel geleverd.
Is het geld waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.Pelzer 25-11-2017

betrouwbare en gebruiksvriendelijke bloeddrukmeter

Een betrouwbare en gebruiksvriendelijke bloeddrukmeter, meet het gemiddelde van drie metingen ,werkt op batterijen maar men kan er ook een adapter op aansluiten ,de prijs voor dit apparaat is ook redelijk

Wilma Bol 09-09-2017

Fijne hulp

Omdat ik wat onzeker was online te bestellen even gebeld. Zeer vriendelijke en behulpzame mevrouw aan de telefoon.
Ik was heel blij met deze hulp, en alles is keurig verlopen.

Vincent 09-08-2017

Levertijd.

Levertijd was te laat niet volgens de regels die vast gesteld zijn door jullie organisatie volgens de traking klopt het niet

Officiele reactie van Shopvoorgezondheid.nl 18-08-2017

Beste Vincent,
dank voor het achterlaten van de review. Volgens onze voorwaarden echter, worden bestellingen waarvan de betaling voor 17:00 uur is ontvangen, nog dezelfde dag verstuurd. Uw betaling bereikte ons om 17:03 uur, waardoor de bestelling pas maandag is verzonden en dinsdag is geleverd.
Onze excuses wanneer dit voor u niet duidelijk is geweest.
Ronald
Klantenservice Shopvoorgezondheid

evelien 06-07-2017

Tevreden

Zeer vriendelijk persoon, het product was hier goedkoop met apart de lader erbij. Netjes verpakt en goed op de hoogte gehouden ivm versturen.

Tom 01-07-2017

Goede levering geen goede weegschaal

Weegschaal uiterlijk super maar weegt niet goed, weegt 81 kilo en 2 minuten later ben je 84 kilo, misschien zit er suiker zuurstof in de lucht maar dat lijkt me sterk.

Levering was top trouwens.

Paul luijten 30-06-2017

Een snelle afhandeling smiddags besteld de andere dag binnen

Geweldige service en snelle levering en niet te vergeten een grote keus voor ieder wat , goede internet winkel!!

Merel 15-04-2017

super webwinkel

nette webwinkel. vriendelijk personeel. snelle levering netjes verpakte producten. zou hier zeker weer bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wambs 22-01-2017

Keurig

Snelle bezoeging en zeker niet te duur. Website geeft goede uitleg en specificaties. Ik hoop dat de service ook goed is. Daar heb ik nog geen ervaring mee.

Floor 13-12-2016

Goede prijs, snel geleverd

Gezocht op internet naar een goede bloeddrukmeter. Kwam bij deze webwinkel uit met veel keus en een goede prijs. Ook een snelle levering.

syjoarla 01-04-2013

had eerst de verkeerde besteld,maar met een telefoontje werd alles keurig veranderd. Zeer behulpzaam in de goede keuze maken.

Hayday 21-02-2013

Genoeg keus, bij vragen naar werking via telefoon, vlotte reactie.
Komen afspraken na en levering is ook snel.

Kapajumi 13-02-2013

Bij het zoeken op internet naar een daglichtlamp kwam ik op deze site terecht. Goedkoper dan elders en een snelle levering. Geen verzendkosten.

J.Jukkema 01-02-2013

Duidelijk en goede informatie. Levering ging netjes en met de after sales heb ik ook goede ervaring mee.

wolfsil 31-01-2013

Snelle levering ! Een dag naar de bestelling al in Belgie ontvangen, goede prijs (maar wel 7 € verzendingskosten), website met veel inforatie

Rill 03-12-2012

prima website, de beloftes worden waargemaakt. Snel geleverd en geen verzendkosten. Geen problemen gehad dus.