Saniweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saniweb.nl.

Saniweb.nl stelt zich voor

Saniweb biedt het grootste online assortiment badkamerproducten van Nederland en België, inclusief alle A-merken zoals Grohe, Villeroy & Boch, Ben en Geberit. Bij Saniweb profiteer je van de scherpste prijzen, kun je zelf je bezorgmoment kiezen en ontvang je minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Ook heeft Saniweb een mega groot magazijn met veel voorraad artikelen zodat je bent verzekerd van een snelle levering. Voor vragen kun je iedere werkdag tot 22:00 uur bij onze klantenservice terecht: via de telefoon, whatsapp, chat of mail.

Deze score is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,3

Bram 25-01-2022

Op Saniweb douchewand gekocht welke 120 bij 210 zou moeten zijn. Bij installatie kom ik erachter dat de douchewand 116 is.

Advertentie staat als 120x210 met foto op met installatie op tegelvloer. Echter stel maar staat in de kleine lettertjes als 116. Erg vreemd om zo te adverteren, erg onduidelijk en misleidend.

Ingrid 13-12-2021

Slechte service!!!! Laatste keer dat ik hier wat besteld heb.
Inbouw wcrolhouder gekocht, komt licht verbogen binnen maar voor mij als stukadoor geen probleem., dat werk ik wel weg. Toen we hem gingen plaatsen een aantal weken later kwamen we er achter dat de wc rol niet te verwisselen is, gewoon van zeer slechte kwaliteit. Maar een oplossing komt er niet, ook geen tegemoetkoming .

Steenwell 04-11-2021

Artikelen worden niet retour genomen als ze zakelijk besteld zijn. Staat nergens alleen als je iets wil retourneren wordt je hierop gewezen. Riekt naar OPLICHTING!!

A.M. De Boer 21-10-2021

online een spiegel met 2 lampjes gekocht. In een lampje zat wat speling. Gebeld en de volgende dag kregen we al een ander.

Mario van de Langkruis 20-10-2021

Overzichtelijk, goede prijs en snelle levering, omschrijving van het product en maatvoeringen waren zeer duidelijk.

Jos 19-10-2021

Snelle, correcte afhandeling voor een mooie prijs.
Uitstekend geholpen bij de bestelling. Snelle levering.

Jan Kro 17-10-2021

Goed van informatie voorzien, en goede afhandeling door medewerker. Ook goed meegedacht omtrent afleveren.

Nellie Konincks 13-10-2021

Tot de bezorging was alles goed geregeld, maar de chauffeur heeft niet een half uur van tevoren gebeld dat hij eraan kwam. Hij was ook erg gehaast en heeft mij de papieren laten tekenen zonder een toelichting te geven.

Igor 12-10-2021

I was looking for the Grohe Red kitchen boiler. Saniweb offered the best price alongside with good product information. The product was delivered in a good order in a short time.

Erwin 12-10-2021

Geen enkele wanklank: voldoende info op de site, gemakkelijk bestellen, vlotte bevestiging via de mail, snelle levering na een telefonische aankondiging, en we kregen precies wat we besteld hadden. Alles klopte gewoon.

Monique 11-10-2021

prima site !!! duidelijke omschrijving van producten
doen wat ze beloven, had de bestelling de volgende dag jn huis .
product naar verwachting.

Mieke 14-09-2021

Ze hebben het goed in orde bij saniweb, we werden ook top geholpen bij de klantenservice en werden meteen op de hoogte gehouden zodra hij terug koppeling had gehad van leverancier. Ook de levering was volgens afspraak en de bezorger vriendelijk en behulpzaam. Kan niks anders zeggen dan top, kunnen sommige nog iets van leren

Henk 13-09-2021

Nadat er was aangegeven dat de kraan toch niet uit voorraad leverbaar was, maar twee maanden later zou komen. Is de medewerker meteen gaan bellen en bleek er bij de leverancier wel voorraad te zijn. Ik had toen als nog de kraan na 3 dagen binnen. Goede service.

Riekru 08-09-2021

Saniweb was door een kennis aanbevolen. Artikel uitgezocht en besteld. Snelle levering, volgende dag in huis. Zat prima verpakt. Maar last but not least : een prima prijsje voor een prima kwaliteit.
Was dus een terechte aanbeveling. Ga ik ook doorgeven.

Maaike 17-08-2021

Saniweb bood de spullen die ik wilde voor mijn badkamer het goedkoopste aan. Daarnaast kan je ze goed bereiken met de telefoon en hebben ze me toen goed geholpen bij het maken van keuzes voor mijn badkamer. De bezorgservice was top: Je wordt van te voren nog even gebeld zodat je weet dat ze eraan komen. Ik zou mijn spullen hier zo weer kopen!

Tino Hazelhoff 11-08-2021

Prima geholpen.
Goede deal kunnen maken.
En lekker snel en duidelijk alles beantwoordt.

Peter van der Ploeg 06-08-2021

Prima bezorging op de aangegeven dag dat ik thuis was. Alleen geen track en tracé code ontvangen. Bezorger was er om 7.30 uur in de ochtend voordeel was dat hij lekker op tijd was.

CK 06-08-2021

Snelle bestelling en juiste levering. Montage kraan verliep snel, mede door meegeleverde lange flexibele slangen.

Dennis 03-08-2021

Ik vind het jammer dat het geleverde onderdeel 2de hands blijkt te zijn omdat er beschadigingen op zitten die van een waterpomptang afkomen aan het schroef draad te zien. Dat beschadigd is aan de buiten zijde .
Helaas heb ik de thermostaat kraan direct nodig .
Dus moest ik deze installeren.

Danny 14-07-2021

Het was mooi snel geleverd, netjes verpakt en zou hier als ik weer wat nodig ben ook zo weer bestellen

pim 01-07-2021

Gewoon prima wegshop. Eenvoudig te bestellen en snel correct geleverd. Hoge kwaliteit van de producten

Mark 01-07-2021

Snelle klantenservice, duidelijke communicatie. Het bedrijf komt gemaakte afspraken na. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Chantal 25-06-2021

Goede prijs, duidelijke site. Had nog vragen en via de chat binnen 5 minuten antwoord. Product ook netjes verpakt én snel geleverd.

Toni 23-06-2021

duidelijke website en een snelle levering. kwaliteit van de kraan is top en een zeer aantrekkelijk geprijsd.

Grassère 21-06-2021

Duidelijke website. Artikel meteen kunnen vinden met artikel nr.
Bestellen ging gemakkelijk en snel. Ook Snelle levering. Duidelijke communicatie over bestelling en verzending.