Max ICT - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Max ICT.

Max ICT stelt zich voor

Max ICT is sinds 2007 de ICT-aanbieder voor kantoor en thuis. Met ruim 3.000.000 producten en een professioneel accountmanagementteam staat Max ICT B.V voor zakelijke klanten en consumenten klaar. Via de webshop biedt Max ICT B.V. optimaal bestelgemak, zodat alle ICT-behoeftes snel en efficiënt worden ingevuld. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod, waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan. ✓ ICTWaarborg ✓ Ruim Assortiment ✓ Bel voor Advies

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K J Lo 22-09-2021

tijdje terug een LG Televisie gekocht bij MAX ICT en helaas binnen twee jaar is het product kapot gegaan. Contact gezocht met verkoper en leverancier (LG). LG liet eerst een reparatiemonteur en naar kijken en kreeg te horen dat het product niet te repareren valt. Heb beide partijen meerdere keren gebeld en verzocht om dit op te lossen.

Leverancier gaf aan het bedrag van het product te willen sturen naar de webshop om het verder op te lossen, maar MAX ICT koos om niet mee helpen. het aparte is het kost hun niks maar zorgen en op zoek gaan naar een oplossing zat er niet bij hun in. het heeft langer dan een maand geduurd voor ze een rma nummer willen aanmaken en nu willen ze zeggen dat het verjaard is en niks meer kunnen doen.

Dit KAN gewoon niet. Wettelijk niet, maar principieel ook niet.

Ik kan NIEMAND aanraden om zaken te doen met MAX ICT. GA ALSTUBLIEFT ergens anders je aankopen doen.
RMA nummer 252439. Mocht er meerdere mensen zijn laat het weten. Laten we een gezamelijk zaak aanspannen als het nodig is.
Officiële reactie van MaxICT 23-09-2021

Goedemorgen K J Lo,

Bedankt voor je review.

Zojuist hebben wij je review op Tweakers ook beantwoord.

Vervelend om te lezen dat je televisie de eerste keer kapot is geleverd en de tweede keer kapot is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Er zal vandaag telefonisch contact met u worden opgenomen om de case te bespreken. Wij hopen je op deze manier een gepaste oplossing te kunnen gaan bieden.

Ralph 18-08-2021

Helaas kan je niet minder dan een 1 geven. Deze winkel laat je producten bestellen. Daarna 6maanden wachten. Daarna kan het niet worden geleverd en willen ze meer geld zien...
Officiële reactie van MaxICT 19-08-2021

Goedemorgen Ralph,

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Onze excuses voor de uitblijvende communicatie en de vervelende situatie. Dit had niet mogen gebeuren.

Mogen wij u vragen om ons een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Wij pakken graag uw gegevens erbij en kijken de situatie graag na om te kijken waar het mis is gegaan.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Jeffrey 08-06-2021

TP Link switch besteld, maar het bleek het verkeerde type te zijn (mijn fout). Dus een RMA aangemaakt, maar maxICT rekent doodleuk 25% restockingsfee (!) voor het retour nemen van een ongebruikt artikel. Dat is in dit geval dus ruim 43 euro en dan komen de verzendkosten van mijn kant (6 euro) daar dus nog bovenop. Totaal kost mij dit dus bijna 50 euro. Ronduit schandalig dat een bedrijf dit doet, iets wat naar mijn mening wettelijk niet eens is toegestaan.

In alle jaren dat ik online koop, zakelijk als prive, dit nog nooit meegemaakt. MaxICT moet zich diep schamen..
Officiële reactie van MaxICT 10-06-2021

Goedemorgen Jeffrey,

Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.

Graag kijken wij de case nog eens voor u na. Mogen wij u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Dan pakken wij uw gegevens erbij en kijken het graag voor u na.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Mo96 04-06-2021

Goede webshop met veel betaalmogelijkheden. Bestellingen worden binnen een paar dagen geleverd. Grote assortiment met veel keuzes.
Officiële reactie van MaxICT 07-06-2021

Goedemorgen Mo96,

Bedankt voor uw review.

Super om te lezen dat we u naar wens hebben kunnen helpen. :-)
Heel veel plezier met uw aankoop.

Graag staan wij in de toekomst weer voor u klaar. Voor vragen en/of advies kunt u ons altijd bellen of mailen.

Bedankt voor het shoppen bij Max ICT. Hopelijk tot snel!

Fijne week.

AK 16-05-2021

Algemeen

Helemaal prima. Zeer scherp geprijsde onderdelen (in mijn geval een Razer Tomahawk ATX Case). Bestellen ging makkelijk, product was op voorraad bij externe leverancier, maar werd toch binnen een week geleverd. Ook gedurende de bestelling en bezorging keurig op de hoogte gehouden door track en trace en updates in mijn account.
Na het lezen van de reviews had ik bijna niet verwacht een product te krijgen of in ieder geval erg laat, echter de goede prijs haalde me toch over de streep. Gelukkig alleen maar meegevallen.
Officiële reactie van MaxICT 17-05-2021

Beste AKA-,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad! :-)

Wij willen u veel plezier wensen met uw bestelling en hopen u in de toekomst nog vaker maximaal van dienst te mogen zijn.

Fijne week.

Helena 26-04-2021

top service medewerkers werken goed mee helpen met alles op dezelfde dag nog reactie terug en regelen wat moet geregeld worden en blijven doorgaan tot oplossing er is toppers
Officiële reactie van MaxICT 28-04-2021

Hallo Helena!

Wat fijn om te lezen dat onze top service medewerkers u goed hebben geholpen. Heel veel plezier met uw bestelling en wij hopen dat wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.

Fijne dag.

Hans 23-03-2021

Ik heb daar 1 mio dashcam gekocht. Binnen een jaar kapot. Gelukkig binnen de garantie. Het ding opgestuurd en 13 dec. bevestiging van ontvangst gekregen.
We zijn nu 4 maanden verder en na talloze telefoontjes en emails krijg ik alleen maar te horen dat de camera bij de fabrikant ter reparatie ligt en verder niets.
Officiële reactie van MaxICT 26-03-2021

Beste Hans,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw klacht nog niet volledig opgelost is. Ik zou graag met u meekijken wat de status is en of wij misschien nog iets voor u kunnen betekenen.

Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.

R vd Tillart 22-03-2021

18-2 2 Videokaarten besteld. Geschatte leverdatum 11-3. Na 11-3 niks geleverd. Contact opgenomen, artikelen onbekende levertijd. Nou geen probleem, annuleer maar (16-3). Vervolgens krijg ik een email, dat ik moet wachten tot de annulering goedgekeurd is?! Ik heb al een gedeelte vooruit betaald, de artikelen zijn niet leverbaar en nu moet ik wachten tot zij de annulering goedkeuren? Dit is echt een rare manier van zaken doen. Intussen al drie keer contact gehad, moet wachten op hun goedkeuring. Intussen krijg ik al herinneringen van in3, dat de tweede betaling gedaan moet worden. Laatste dagen niet meer gelukt contact te krijgen: de chat werkt niet, sluit steeds het chat-venster na een paar minuten wachten op reactie Maxict. Telefonisch bandje dat het druk is. Hoe kom je hier weg? Orders 14142404 en 14142329
madcatzzz 30-03-2021

ik heb precies hetzelfde het antwoord van marloes komt ook heel bekent voor ze doen er niks mee ze vertellen je positie ook niet pas als je doorvraagt krijg je daar antwoord .

Officiële reactie van MaxICT 22-03-2021

Beste R vd Tillart,

Bedankt voor uw review. Helaas gaat het hier om een product waar veel vraag naar is, maar helaas weinig aanbod. Hierdoor is leveren lastig. Wij hadden hier wel beter over moeten communiceren, onze excuses.

Ik heb uw gegevens doorgezet naar mijn collega. Hij zal kijken naar uw order en zal verder contact met u opnemen over de afhandeling. Mocht u nog dringende vragen hebben, dan mag u contact opnemen met webcare@maxict.nl

Jaco 21-03-2021

Een zeer slecht bedrijf, hebben overal een excuus voor en blijven overal om heen draaien. Na 3 weken uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd dit zou via de mail bevestigd worden nooit een mail ontvangen. Na negen keer bellen en zeker 2,5 uur in de wacht te hebben gestaan is uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd nu nog afwachten of het geld nog word overgemaakt. Alles wat ze zeggen komen ze niet na, en op mail wordt niet gereageerd! Mij zien ze hier nooit meer!
Officiële reactie van MaxICT 22-03-2021

Beste Jaco,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de bestelling, en met name de annulering, niet naar wens is verlopen. Onze excuses.

Ik zou graag met u mee willen kijken wat de status is van de annulering. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee, zodat we het zo snel mogelijk kunnen afhandelen.

Zeilstra 16-03-2021

Op 19 februari een gaskookplaat van Bosch gekocht. Een aantal op voorraad en levering binnen 5 tot 7 werkdagen. We zijn bijna een maand verder en nog steeds niets. Op email geen reactie en telefonisch helemaal een drama.
Wat een waardeloze webshop. Ik koop hier nooit weer.
Officiële reactie van MaxICT 17-03-2021

Beste Zeilstra,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Ik zou graag met u meekijken naar de status van de order. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee.

Damar 16-03-2021

Algemeen
Op 29 januari onderzoek gedaan op tweakers pricewatch voor de LG ultra wide monitor 49". Bij de meeste leverbaar na enige weken maar op voorraad bij MAXict en leverbaar binnen 3 werkdagen.

Inmiddels 46 dagen verder:
- 3 keer een leverdatumwijziging - zelf moeten ondervinden in de portal omdat de levering niet plaatsvond op de gecommuniceerde nieuwe datum
- steeds zelf contact moeten opnemen via Mail - werd NOOIT beantwoord
- steeds zelf contact moeten opnemen via Chat - werd zelden beantwoord
- wanneer de chat werd beantwoord , kreeg ik simpel het antwoord "hij is niet leverbaar". Op mijn vragen waarom ze dan adverteren dat hij dat wel is EN NOG STEEDS op hun site staat van wel , GEEN antwoord.
- na 43 dagen wederom voor de zoveelste keer proberen support te bereiken en dit keer via chat krijg ik te horen dat MAXict de order ELDERS kunmen plaatsen . bij een andere onderleverancier maar dan tegen BIJBETALING?!?!
- op dag 46 order gecanceld via de chat en nu moet ik 5!!! dagen wachten op mijn geld.
- de annulering is per mail gestuurd vanuit MAXict bevestigd maar deze mail beschrijft dat de annuleringsverzoek in behandeling" is genomen door dezelfde Kas Smolders. Dit is dus nog steeds geen bevestiging!!!

O N G E L O F E L I J K .....

wat een slechte service en wat een slechte communicatie.

Verzending
Het product is nooit verzonden ondanks het tot de dag van vandaag ( vanaf 29 jan t/m 16 mar ) nog steeds als leverbaar binnen enkele dagen staat op hun website.

Klantenservice
Support reageert niet op mails, niet op chats niet op telefoontjes en soms krijg je iemand aan de lijn via de chat en als dat zo is, krijg je geen enkele klant georienteerde service. Je krijgt te horen waar ZIJ mee kampen en waar ZIJ niks aan kunnen doen.

Dit mag dan ook geen klantenservice heten maar zelfbeschermings afdeling.

Jojojo 07-03-2021

Doe jezelf een plezier en koop hier niet. 0,0 support wacht al maanden op een levering van montoren al 10 keer gebeld, gemailed en noem maar op. BLIJF HIER WEG.
Officiële reactie van MaxICT 08-03-2021

Beste Jojojo,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u al een tijd wacht op uw levering. Onze excuses.

Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.

A.Boer 22-02-2021

Producten (toetsenbord en muis) waren volgens website op voorraad. Helaas duurde de uitlevering van het toetsenbord meer dan een maand. Tussentijdse verzoeken voor een statusupdate werden beantwoord met reacties als: "Is nog niet in het magazijn". Tot "Is vast al in het magazijn, maar we hebben het druk." Vervolgens is het toetsenbord, niet werkend te krijgen, geleverd. Dan begint het RMA proces...... Eerst reactie dat ik zelf de verzendkosten moet betalen, dan na een telefoontje toch een verzendlabel ontvangen. Na ontvangst van het product (medio midden januari) tot op heden nog geen reactie ontvangen over de afhandeling. Inmiddels contact met MaxICT gehad dat de bestelling van de nog niet geleverde muis mag worden geannuleerd en het toetsenbord mag worden gecrediteerd. Dit zou men regelen.

Ondertussen loopt er nog een betalingsverzoek van Billink. Nadat ik (na ontvangst van de herinnering) met de administratie van MaxICT contact heb gehad over de RMA/DOA en geen levering van de muis is mij plechtig beloofd (na tussenkomst van Billink als "bemiddelaar") dat zij de betalingsverplichting pauzeren.

Helaas toch vandaag (22 februari) een sommatie ontvangen (inclusief 15 euro aanmaningskosten).
Status van mijn retourzending is nog steeds hetzelfde. Staat in behandeling. Zodra ik meer hoor over de afhandeling zal ik dit melden. Helaas moet er een hoop gebeuren wil ik ooit nog een tevreden klant worden voor MaxICT. Dit heeft al geresulteerd in dat ik (als verantwoordelijk inkoper voor een zorgorganisatie) in het directe-overleg met klem heb geadviseerd om niet (meer) in te kopen bij MaxICT. Dit advies geef ik dan ook graag mee aan potentiële klanten.
Officiële reactie van MaxICT 22-02-2021

Beste A. Boer,

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat allereerst er vertraging is gekomen op beide producten en dat u daarnaast problemen ervaart met uw RMA-melding.

Mag ik u vrage uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar webcare@maxict.nl Dan kijk ik graag met u mee naar uw order, zodat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen afhandelen.

WPS 12-02-2021

Op 19 januari een printer besteld die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd zou worden. Tot op heden niet geleverd ondanks herhaaldelijk contact en er volgens de site al twee weken lang voorraad is die binnen vier tot zeven werkdagen geleverd wordt.
Ik zal hier nooit meer bestellen en hoop dat de printer alsnog snel geleverd wordt
Officiële reactie van MaxICT 15-02-2021

Beste WPS,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u niet naar wens bent geholpen en u uw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Ik zie in uw order dat mijn collega contact met u heeft opgenomen wat betreft de levertijd. Hopelijk heeft u voor nu voldoende informatie.

WPS 15-02-2021

Ik heb inderdaad contact gehad met MaxICT. De verwachte leverdatum is nu 12 april (bijna 4 maanden na het bestellen), dit terwijl er volgens de site nog 20 stuks op voorraad zijn met een verwachte levertijd van 4 - 7 dagen. Dit terwijl mij is toegezegd dat men de site zou aanpassen naar een realistische leverdatum.

Chantal 09-02-2021

Ik had hier een spiegel besteld als Sinterklaas cadeautje, alleen bleek deze na openen defect. Ik ben in het totaal ruim 2 maanden hiermee bezig geweest met dit bedrijf. Communicatie is héél slecht, op mails krijg je hele trage reactie. En als je dan een reactie krijgt is dit een standaard reactie, zonde echt antwoord te krijgen op de vraag. Als je belt, beloofd men terug te bellen, maar ook dit gebeurd niet! Ik zal hier nooit meer iets bestellen!
Officiële reactie van MaxICT 10-02-2021

Beste Chantal,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat wij u niet naar wens hebben geholpen. Onze excuses hiervoor.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost, dan wil ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van uw review, te sturen naar webcare@maxict.nl. Dan kijken wij graag met u mee naar de status van uw order.

Raja 28-01-2021

Besteld 6-1 en geleverd 25-1. Wat + en - punten.
+ Keurig te woord gestaan en direct een kennelijk gegeven emailadres aangepast.
- Prijs op kieskeurig is lager dan wat op site staat.
+ Prijs was wel laagste.
- Wachttijd wel fors, direct leverbaar/volgende werkdag onzin. Waarschuwing op de site vanwege Corona niet geloofwaardig.
+ Op site wel goed te volgen
+ Was duidelijk nieuw en geen inruiler

Al met al voldoende maar wel de nodige verbeterpunten. Ik kruis aanbevelen niet aan omdat de wachttijd misleidend wordt gebracht.
Officiële reactie van MaxICT 29-01-2021

Beste Raja,

Dank je wel voor je review. Wij waarderen uw feedback enorm en nemen dit graag mee in ons verbeterproces.

Veel plezier met uw aankoop.

Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

klaas 26-01-2021

16 July 2020 disk besteld en laten sturen naar AMC Amsterdam, is daar volgens koerier afgeleverd, en vermeld werd naam van de ontvanger "*" dit is al vreemd want volgens mij wordt daar altijd achternaam vermeld, disk is dus nooit aangekomen, na meerdere email wisselingen met MAXIct support is er tot op heden nog geen oplossing, erg slechte service dus order 13649256
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste klaas,

Bedankt voor uw review. Zoals op Tweakers aangegeven: Vervelend dat uw case nog niet verder is opgelost.

Ik heb uw case onder de aandacht gebracht van mijn collega's van de RMA afdeling. Zij zijn met uw case bezig en nemen direct contact met u op zodra er meer bekend is bij hen.

Onze excuses voor het ongemak.

Dennis 22-01-2021

Eind stand: Er zijn geen woorden voor de onprofessionaliteit , gebrek aan communicatie en matige service die dit bedrijf neerzet. Dat zij lid zijn van de ICTWaarborg is echt belachelijk. Wederom werd mij (na aanhoudend bellen en mailen) een nieuwe bezorgdatum beloofd, namelijk vandaag 22-01-2021. Nu kreeg ik net een mail terug dat er nog geen zending is aangemeld... Dus in twee weken hebben ze het nog niet eens verzonden.

Dit bedrijf heeft mij meerdere weken aan het lijntje gehouden, meerdere valse beloftes gemaakt (zijn transcripties van) en nemen soms dagen de tijd om te reageren op een mail. Op de meeste mails is helemaal geen reactie gekomen. Zo ook niet van de mensen van de webcare, die hieronder op de reviews reageren. Allemaal mechanismes om tijd te rekken en hoop te bieden.

--------------------------------------------
Review 16-1-2021:

Inmiddels zijn we wéér 3 dagen verder. Nog steeds heb ik geen duidelijkheid over mijn pakketje. Binnen één dag reageren ze van de webcare op je review, maar als je ze vervolgens mailt (waar ze zelf om vragen) komt er dagenlang geen mail terug. Tot op heden nog steeds niet. Bij deze winkel sta je echt machteloos aan de zijkant. Als je ze belt verbinden ze je elke keer door met een andere afdeling, krijg je iedere keer een ander persoon aan je lijn, communicatief word er met je rondgegooid. Niemand van alle mensen die ik heb gesproken of gemaild voelt zich aangesproken om de verantwoordelijkheid op zich te nemen en achter mijn bestelling aan te gaan. Tevens heb ik meerde mailtjes naar verschillende afdelingen uitstaan van de mensen die ik heb gesproken en op al deze mailtjes geen antwoord teruggekregen. Er gaat iets drastisch mis bij deze winkel. Als klant word je niet serieus genomen. Helaas is er geen knop dat je deze winkel kan afraden, want op basis van de 120 reviews die hier gegeven zijn kan ik niet bevatten dat ze intern niet serieuze veranderingen doorvoeren. Ik baal er van dat de winkels nu niet open zijn, want dan had ik ze dit graag persoonlijk willen vertellen. Bij deze geef ik jullie van MaxICT een laatste kans om contact met mij op te zoeken en achter mijn bestelling met ordernummer 14007471. Graag word ik zsm gebeld, want mailen werkt blijkbaar niet.

------------------------------------------------
Review 13-1-2021

Denk dat ik nooit eerder zo'n dramatische ervaring gehad heb met een winkel (MaxICT). Allereerst kreeg ik een product opgestuurd met duidelijke gebruikssporen. Zo zat zelfs, onder de normaal strakke beschermende folie die inmiddels gebruikt en stoffig was, haren die niet van mij waren, bah. Goed, dan liep deze eerst order via bol dus contact gehad met bol en een onwijs vriendelijke jongen heeft dit afgehandeld en het product is retour gegaan. Wacht ten tijden van het schrijven van dit bericht nog wel op terugbetaling, maar twijfel er niet aan dat dit spoedig gebeurd. Vanaf hier, ligt de rest van het verhaal dan ook uit handen van bol.

Vervolgens, rechtstreeks contact gehad met MaxICT (via bol was dit product niet meer leverbaar). Mij werd vertelt dat diezelfde week nog een nieuwe monitor bezorgd kon worden. Ik stond namelijk voor de keuze, bestel ik daar opnieuw een monitor of bestel ik het elders. Zowel de website als man met wie ik telefonisch contact had vertelde dat het uiterlijk 3 werkdagen zou duren. Dus ik nam de gok en plaatste een bestelling bij MaxICT...

Na destijds 6 werkdagen verder nogmaals contact opgenomen via MaxICT, aangezien ze via de mail niet reageren zou ik aanraden om te bellen. Mij werd vertelt, sterker nog belooft dat het diezelfde dag of echt uiterlijk!! die dag erna bezorgd zou worden. Inmiddels weer 2 werkdagen verder, weer contact opgenomen en nu wordt het écht morgen bezorgd! Zij kunnen dit namelijk wel inzien, maar kunnen mij geen link met track and trace of andere link of bewijs sturen. Als klant voel je vanuit de servicekant géén begrip, krijg je géén duidelijkheid en word je aan het lijntje gehouden.

Ik ben geduldig geweest en heb veel respect voor alle bezorgdiensten momenteel. Zeker rond Kerst en Oud & Nieuw zal het ongekend druk zijn geweest. Dus snap dat pakketjes uitloop kunnen krijgen. Wat me wel dwars zit is de hierboven beschreven situatie. MaxICT heeft het niet op orde en benadeelt hiermee de consument. Ze maken valse beloftes, komen afspraken niet na en zijn bijzonder slecht in het contact naar de klant.

Ik hoop oprecht dat mijn product morgen binnenkomt, al is de hele voorpret en noodzaak van het pakketje aardig afgenomen. Zou willen dat ik al deze reviews eerder gelezen had. Normaal zou ik een 3 of 4 willen geven, want het cijfer 1 geven vind ik vaak overdreven en hopelijk is het product wat nog geleverd moet worden deze keer ongebruikt. Echter wil ik hiermee niet het gemiddelde van de reviews omhoog halen, dus ook ik kies voor de beoordeling 1.0.
Officiële reactie van MaxICT 27-01-2021

Beste Dennis,

Bedankt voor uw update.

Ik snap uw frustratie en ik betreur hoe het proces rondom uw bestelling is verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik zie dat uw order geannuleerd is en het crediteringsproces in gang is gezet.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses

WIllem-Jan 22-01-2021

Ik heb dit artikel besteld op 29-12-20. Order nummer 13988913 Max artikel: 5251230. Na diverse malen zelf contact te hebben gezocht met telkens een belofte dat er uitgeleverd gaat worden maar helaas. Mijn ervaring is dat er steeds een nieuw excuus wordt gebruikt. Van feestdagen, Corona zieken, pakketbezorgers hebben het druk, slecht weer, interne verhuizing magazijn, callcenter heeft het druk alles. Al met al kunnen we niet verder met de verbouwing. Wees eerlijk over je leveringen! op de website staat voorraad! Totaal onbetrouwbare partij om zaken mee te doen. Echt niets bestellen is mijn ervaring!
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen Willem-Jan,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen. Excuses voor de vertraging.

Ik zie dat uw order is geannuleerd en gecrediteerd. Jammer, maar begrijpelijk.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

PeterB 21-01-2021

Hele slechte ervaring. Ik heb een breedbeeld monitor gekocht van ruim €450. Na enkele weken viel een deel van het scherm uit. Terug gezonden naar de technische dienst. Na ca. 2 maanden kwam de monitor retour met de mededeling dat het om fysieke schade ging en dat dat buiten de garantie valt. De monitor heeft gewoon op mijn bureau gestaan en er is 100% zeker niets mee gebeurd. Oplichters.
Officiële reactie van MaxICT 25-01-2021

Goedemorgen PeterB,

Bedankt voor uw review.

Helaas lees ik dat we u niet naar tevredenheid hebben geholpen. Excuses voor de vervelende situatie. Graag kijken wij de case nog eens voor u na.

Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van deze review en uw ordernummer? Dan kijken we het de case graag opnieuw na.

Excuses voor de vervelende situatie.

Peter 20-01-2021

Op 29 december 2020 een particuliere bestelling geplaatst bij MAX ICT. De levertijd stond op 3-7 dagen, wat ik kan begrijpen i.v.m. de feestdagen drukte.
Mijn bestelling van Max ICT(computer hardware) heb ik ontvangen op 6 januari 2021. Mijn hardware is nieuw, exact zoals omschreven, onbeschadigd, was netjes verpakt en functioneert zonder problemen.

De reviews van Max ICT las ik pas na het plaatsen van mijn bestelling na attendering van een vriend, waarop ik mij enige zorgen maakte. Ik heb daarom op 4 januari gebeld met MAX ict om te vragen of mijn bestelling volgens de genoemde leverdatum bezorgd wordt en ik kreeg na 11 minuten wachtrij een vriendelijke medewerker te spreken die dit bevestigde. Hierop heb ik besloten af te wachten. Mijn bestelling is geleverd op de beloofde datum en ik moet zeggen dat mijn zorgen om niets waren.

Alles is dus goed en zonder problemen verlopen net als bij elke andere webshop. Daarnaast had MAX ict een goede prijs toen ik mijn bestelling plaatste. Ik zou zo weer opnieuw bij ze bestellen en ik deel niet dezelfde mening als de negatieve reviews die hier zijn genoemd.
Officiële reactie van MaxICT 20-01-2021

Hallo Peter,

Bedankt voor het delen van uw shopervaring!
Goed om hier te mogen lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Bedankt voor uw aankoop bij en vertrouwen in onze webwinkel Max ICT B.V.

Mochten we in de toekomst weer iets voor u kunnen betekenen, dan horen we dit natuurlijk graag.

Fijne dag.

Viggo 13-01-2021

ik heb ander halve maand iets besteld wat uit voorraad leverbaar was maar eindstand krijg je een soort vertragingsmail dat ze het allemaal niet meer op voorraad hebben en iedere keer als je belt krijg je iemand aan de lijn die je "nog niet eerder'' hierover hebt gesproken ik heb zon 12x gebeld en gewoon iedere keer zeggen ja volgende week hebben we het en dan komt het naar jullie toe maar dan gwn iedere keer weer het zelfde lulverhaal en het si niet dat het gaan om 3 tientejs maar gewoon om goed geld en ze stellen het de hele tijd uit en zeggen dat ze het met hun manager gaan bespreken eindstand hoor je van niemand ooit meer wat. wat heb je hieraan?

Goedemorgen Viggo,

Bedankt voor uw review.

Ik vind het vervelend om te lezen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Onze oprechte excuses voor de slechte communicatie en de vertraging.

Mag ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review? Ik of mijn collega kijkt uw bestelling graag voor u na en zullen contact met u opnemen.

Nogmaals oprechte excuses voor het ongemak.

Ik zie uw e-mail graag tegemoet.

Arty 11-01-2021

Ik heb een videokaart besteld die zij 30 stuk op voorraad hadden en was direct leverbaar. Volgende dag zag ik dat de status van de item verander was met levertijd van 4 weken en de prise was verhoogd. Ik heb contact opgenomen en is gebleken dat de item niet meer op
voorraad is en ze weten niet wanneer de videokaart bezogrd kan worden. Ik heb ook in december een aantal onderdelen besteld en dankzij hun super support/levertijd heb alles gecanceld.
Trouwens ik heb direct mijn order gecanceld maar in administratie hebben ze vermeld als een retour.

Goedemorgen Arty,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat we u niet naar wens hebben kunnen helpen.

Wat is momenteel de status van uw retour? Graag kijken we dit voor u na. Mag ik u vragen een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review?

Dan pakken wij uw gegevens erbij, kijken het graag voor u na en maken het graag voor u in orde.

Excuses voor het ongemak.

Waardeloos 08-01-2021

Op 10-12-2020 heb ik bij de webshop MAX-ict een videokaart besteld , dit betreft dat de Asus dual RTX3070 8gb. Er stond op dat moment bij de opmerkingen dat deze binnen 1 a 2 weken zou worden geleverd, prima i.v.m. de schaarste van deze producten keek ik hier niet vreemd van op. Netjes betaald en dus maar wachten.

Na 2 weken niks te hebben gehoord maar eens een mail gestuurd, na enkele dagen geen reactie. Maar eens proberen te bellen. Na lange tijd in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een medewerker te spreken. Hem uitgelegd dat ik de videokaart had besteld bij hun omdat zij op dat moment de enige webshop waren met een duidelijke lever datum . Toen van hun kant het excuus dat de leverdatum werd uitgesteld naar 31/12. Prima nog steeds niks aan de hand. Enkele dagen voor levering nog maar weer eens gebeld om te vragen of ik er van uit kon gaan dat de videokaart 31/12 bij mij zou worden bezorgd. het antwoord was; ja zoals het nu lijkt wel. 02-01-2021 geen videokaart. Wederom bellen , leveringsdatum aangepast naar 11/02.......nou ja volhouden maar. In de tussentijd maar eens reviews gaan lezen …. shit, had ik dit maar eerder gedaan dan had ik hier nooit besteld.

07-01-2021, ik kijk op de website naar het aanbod van soortgelijke videokaarten ik zie een videokaart staan die 93 euro duurder is maar wel op voorraad en binnen 1 tot 3 werkdagen kan worden geleverd! Ik neem contact op met de klantenservice en geef aan dat ik mijn huidige bestellen graag wil aanpassen naar de videokaart die wel op voorraad is . Dat is geen probleem , ik krijg binnen enkele minuten een mail met daarin het aangeboden alternatief . Ik ga akkoord, betaal het verschil van 93 euro bij. Na het afronden van de ideal betaling krijg ik bij terug keer naar de max website een foutmelding, deze pagina bestaat niet. Gelijk via de live chat aangegeven dat dit gebeurd was. De medewerker gaf aan dat de betaling is ontvangen en dat het verder in orde was. Factuur zou gelijk worden aangepast. Ik heb met nadruk gevraagd. KAN IK ER NU VAN UIT GAAN DAT DIT PER DIRECT WORD GEREGELD EN IK BINNEN 1 TOT 3 DAGEN MIJN VIDEOKAART ONTVANG!!!?? Antwoord: We gaan ons best doen... nu 1 dag later , geen aangepaste factuur. de advertentie van het alternatieve product is niet meer beschikbaar. Alarm bellen gaan weer af.

Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Jullie werken jullie zelf op deze manier de afgrond in. Klanten

worden letterlijk opgelicht door compleet verzonnen leveringstermijnen op te geven. als je aangeeft dat iets op voorraad is dan moet het toch niet heel moeilijk zijn? Magazijn +orderpicker+ verzenddoos+ Track en trace+ Verzendkoerier= Tevreden klant.

Zojuist weer contact gehad , wederom kunnen ze niet aan de leverings datum van de advertentie voldoen. wat gister gelijk zou worden gedaan , mijn factuur aanpassen naar het aangeboden +betaalde alternatief gaat nu 2 dagen in beslag nemen . Leveringstermijn is nu 4 –7 werkdagen

Nog nooit zo'n slechte webwinkel meegemaakt.

Enige positieve is dat ze wel heel vriendelijk zijn en ik ook nog gewoon medelijden krijg met de medewerkers die al dit gezeik over hun heen krijgen.

Zeer Teleurgesteld 08-01-2021

Wat een bedrijf.... Je reputatie te grabbel gooien door bestellingen aan te nemen waarvan je weet dat je ze niet kan leveren. Wacht ondertussen een maand op mijn systeem. Als je review plaats krijg je berichtje van "vriendelijke Karen" met stuur maar email naar webcare. Zo gezegd zo gedaan. Komt ook helemaal niks op door. Wat een spijt van deze aankoop.

Beste klant,

Oprechte excuses voor de slechte communicatie. Ik vind het onwijs vervelend om te lezen dat u niet naar wens bent geholpen.

Graag kijk ik uw order voor u na om de status van uw bestelling te controleren. Graag wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar webcare@maxict.nl met daarin een vermelding van uw ordernummer en deze review.

Ik zal zorg dragen dat uw bestelling wordt nagekeken en dat er contact met u wordt opgenomen.

Nogmaals excuses voor de vervelende situatie. Ik zie uw e-mail graag tegemoet.