Levix.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Levix.nl.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Joop 02-04-2021

Snel geleverd, keurig verpakt. Deels voorgeïnstalleerd, da's lekker handig. Hoefde alleen nog Chrome te installeren en mijn Office365 te activeren en kon daarna meteen aan de slag.

Peter Vranken 28-03-2021

Ik kwam per toeval terecht op deze website tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe laptop. Ze boden diverse laptops aan naar mijn gading en dat tegen een schappelijke prijs. De website is duidelijk en overzichtelijk en de levering was goed en snel geregeld. Prima ervaring dus!

Martin 22-03-2021

Al de producten staan overzichtelijk op de site.
Het assortiment is ruim en van goede kwaliteit.

Over de leversnelheid heb ik niets te klagen.
Betrouwbare uitstalling

Angela 20-03-2021

Via kieskeurig een laptop gevonden die bij m'n wensen past.daar een link dat levix de goedkoopste was. Hier de laptop bestel en deze werd snel geleverd.

Mijn zoon had al eerder een laptop besteld daar. Die laptop had een probleem maar dat werd snel en kundig opgelost. Erg tevreden met deze winkel.

Lian 04-02-2021

Op zoek naar een laptop van 17" voor mooie prijs vond ik dit bedrijf Levix op internet. Na het lezen van reviews besloten om te bestellen. Voor 12 uur besteld en ondanks de drukte volgende dag bezorgd. Ik heb de laptop nu een week in gebruik en erg blij met de aankoop. Prima bedrijf👌🏻

Frank 12-01-2021

Snelle levering met een heel uitgebreide keuze.
Ook als er eens iets retour moet, is het bij Levix snel en goed geregeld.

Mark Oh 06-01-2021

Goeie prijs, makkelijk te bestellen en bijzonder dat in de lockdown maand december de laptop de volgende dag al werd geleverd.

Rhaagsma 05-01-2021

Snelle levering en service. Denken mee als iets niet leverbaar is. Het teveel betaalde meteen terug gekregen.

Evert Raadsen 01-01-2021

Snelle levering, art. veilig verpakt en zo te zien in goede staat. Zeer redelijke prijs.
De kwaliteit kan ik nog niet beoordelen want ik heb hulp nodig bij de installatie en het overzetten
van de P.C. naar deze laptop.

Patricia 30-12-2020

Ik heb mijn Asus laptop bij Levix Computershop gekocht omdat deze winkel één van de weinige winkels is die zelfs gedurende de pandemie dezelfde dag levert. Ik had zsm een nieuwe laptop nodig omdat ik binnenkort naar het buitenland vertrek en deze laptop nodig heb om daarmee te werken. Ik had de laptop 8:00 's ochtends besteld en deze kwam rond 20:30 's avonds binnen. Ik was verbaasd dat het 's avonds al onderweg was, ik had gedacht dat het nog wel een week zou duren voordat het zou worden geleverd. Ik werd prima op de hoogte gehouden wanneer het pakketje werd verzonden en onderweg was. Bovendien heb ik Levix Computershop niet alleen gekozen voor haar snelle levering maar ook omdat deze laptop werd aangeboden voor een lage prijs. Via Tweakers kwam deze webshop uit als de voordeligste. Ik zag ook dat Levix Computershop een aantal filialen heeft staan in Noord-Brabant. Dat gaf me ook een veilig gevoel aangezien ik elk moment bij de winkel langs kon gaan in het geval er iets zou gebeuren met de bestelling.

Michel 26-12-2020

Goede prijs en snelle levering!
Ondanks de post die geen ontvangst bericht door gaf zeer goede service.

Ik belde achter de bestelling aan omdat de verzending stil stond kwa status, heel goed geholpen door een vriendelijke medewerker en hij zou het gaan uitzoeken vlak daarna een mail en toen was de status ineens kloppend.

Zeer tevreden dus!

Maurice 23-12-2020

Een prima laptop voor een scherpe prijs, duidelijke website en bestelling (ondanks drukte post.nl) snel in huis.

Jan 21-12-2020

Duidelijke website en ik ben goed geïnformeerd over de levering. Levering zoals afgesproken. Goede en juiste communicatie.

Piet 18-12-2020

Webshop is overzichtelijk en snel was te vinden wat ik zocht. Informatie van producten om te vergelijken is prima.
De aflevering is snel (ondanks de drukte bij pakketdiensten) en producten waren goed verpakt. Dus minder kans op schade (en gedoe).

Henry 27-11-2020

Via kieskeurig had ik verreweg de beste deal bij levix compuershop. Ik was al een tijdje op zoek naar een gaming laptop 17 inch. Vergeleken met andere aanbieders 200 tot 300 euro lager in prijs. De afhandeling is goed verlopen, geen klachten. Ik had de bestelling bij levix gedaan, na onderzoek, reviews zijn goed,betrouwbaar. Dus kortom goeie ervaringen. Bedankt.

Raymond 26-11-2020

Ik geef niet graag een tien omdat ik denk dat er altijd ruimte voor verbetering is. Maar in dit geval kon het model nergens goedkoper krijgen en hebben jullie binnen 24 uur geleverd.
Ik vind het een goed resultaat.

Marjolein 23-11-2020

Snelle levering, prima product, enige webwinkel waar de laptop überhaupt nog verkrijgbaar was!

Mark 16-11-2020

Ik had een laptop besteld en die had ik de volgende dag in huis. Er zat ook nog een gratis muis bij, ik had nergens gelezen dat die reeds bij de aankoop beloofd zou zijn, dus een extraatje. Deze laptop was op dat moment het goedkoopst via Levix.nl, dus snelle service tegen de laagste prijs!

herjan plasman 13-11-2020

ik heb een super ervaring met levix gehad het was voor mij de eerste keer dat ik wat bij hun heb bestelt en het bevalt me super mijn laptop was de volgende dag geleverd mooi optijd ook was handig de track and trace zo kon ik bijhouden wanneer hij bij mij thuis kwam hoefte ik niet de hele dag thuis te blijven.

echt super ik zou zeker vaker wat bestellen bij levix

Youry 12-11-2020

Ik heb voor een mooi en vooral goed product gekozen van acer n.l de nitro 5 An 517 51 59 t7 .het bedrijf waar ik de laptop heb gekocht, n.l levix krijgt alle lof voor de vooral snelle en correcte levering.

Ted54 10-11-2020

Levix heeft voldoende assortiment voor een goede keuze. De aangeboden producten worden goed gedocumenteerd en voorzien van goede foto's. Ook de lage drempel voor het vervallen van verzendkosten is een pre.

Ilsa 24-10-2020

Zondagmiddag besteld en maandagochtend al in huis. Helaas miste de hdmi kabel, maar na mijn telefoontje werd ik vriendelijk geholpen. De terugbelafspraak werd snel nagekomen en de volgende dag werd ook de kabel bezorgd.

A. Hoen 23-10-2020

Populaire PC 24' monitor besteld die bij grote webwinkels slecht verkrijgbaar was. Uitgebreid en goed omschreven assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding in webshop; gunstige verzendvoorwaarden en snelle levering in weekend.

a dieleman 18-10-2020

site goed heel te vrede met de laptop asus snel en goedverpakt geleverd aanbevolen door kennis

op aanraden van kennis .site overzichtelijk en duidelijk snel geleverd goede prijs en kwaliteit goed

Shell-Roosevelt, Vlissingen 16-10-2020

Snelle levering, goede communicatie, perfecte after-sales en daarbovenop ook nogeens zeer scherpe prijzen.
Omdat we het allerlaatste model van een laptop zouden krijgen, is er meteen korting gegeven en bij openen van de zending kwamen we erachter dat men er ook nog een als verrassing een muis bij gedaan.
Dit alles werd zeer duidelijk gecommuniceerd en snel geregeld.