Fotokinolinders.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotokinolinders.nl.

Fotokinolinders.nl stelt zich voor

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Voigtländer, zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem hoog goedkeuringspercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.

Deze score is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marian Reijnen 02-02-2024

Ik heb de fotocursus gedaan, nadat ik een toesel had gekocht bij Fotokino Linders. De begeleiding tijdens het uitzoeken van mijn toestel was heel goed. De cursus was met duidelijke uitleg. Veel geleerd!!! Erg enthousiat over de fotokino Linders. Kan het iedereen aanbevelen. Danke voor de goede service en de fijne lessen.
Marian.

Emile Theunissen 25-01-2024

Foto Kino Linders levert goede kwaliteit apparatuur aan een scherpe prijs.
De levering gebeurd snel en volgens afspraak, een compliment hiervoor.

AV 12-10-2023

Fantastische zaak! Zeer correct, bestelling geplaatst voor 4 kleine camera's welke nergens meer te koop zijn. Zij konden het nog wel regelen. Ook persoonlijk een telefoontje plegen om iets door te geven. Chapeau!

Jennie 29-09-2023

Een prettig contact gehad zowel via de mail als telefonisch. Goed geholpen en de bestelde camera was er al de andere dag. Fijne zaak, ik had er erg veel vertrouwen in. .......

Sam van der Heijden 29-07-2023

Zeer fijne ervaring met Foto Kino Linders! De nieuwe Fuji 8mm f3.5 lens besteld, dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Mét handgeschreven briefje en een zakje chocolaatjes er bij. Waar vind je dit nog! Ze zien me zeker terug! En niet alleen voor de chocolade haha.

John Tenty 25-07-2023

Heel blij met mijn aankoop en bedankt voor de lekkere chocolaatjes.

Jan Raaimakers 20-07-2023

De persoonlijke benadering krijgt van mij een 11!
Snelle levering doen er wel meer, en de aangeschafte Canon Ixus 285 HS is een prima toestel.
Maar bij het openmaken van het pakje viel echt mijn mond open.
Handgeschreven kaart met persoonlijke felicitatie en een zakje luxe chocolaatjes. Doe dat maar eens na, grote pakjesketens...
Mij petje af!@

Hans 24-06-2023

Prettig persoonlijk contact (tel. en email) met deskundige medewerker, en correcte afhandeling (verzending, inruil). Zo zou je het overal willen.

Gerard 01-06-2023

Ik ben zeer goed te woord gestaan telefonisch en per mail en zeer vriendelijk waren de mensen prima

Gijs 29-04-2023

Beginners cursus fotografie gevolgd bij Foto Kino Linders. De passie en ervaring waarmee X deze cursus geeft is groot. De opbouw, logica en herhaling van de vorige les tijdens de cursus is in één woord fantastisch. De basis die je moet beheersen om mooie foto's te maken wordt hierdoor heel begrijpelijk. Daarnaast ontvang je een eerlijk advies bij zaken die je wilt aankopen ter uitbreiding van je uitrusting en is er bij Foto Kino Linders nog de juiste balans tussen commercie en service. Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die als amateur of professional bezig is met fotografie.

Aldert 19-04-2023

De camera is goed en zorgvuldig verpakt en snel bezorgd. Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

Rico | Zwolle 14-04-2023

Vandaag het bestelde objectief via PostNL ontvangen, de Sigma 150mm Macro F4.0 voor Canon EF-vatting. Daarnaast nog een bijpassend Peter Hadley UV filter (72mm).
Lens en filter zijn degelijk verpakt, een persoonlijk briefje erbij, evenals een zakje met chocolaatjes. Eenmaal uit het bubbeltjesplastic komt de pouche te voorschijn. Deze is in zeer nette staat. Na het losritsen van de pouche haal ik de lens eruit: de verwachte gebruikssporen (want occasion), maar een zeer nette lens. UIteraard even de AF testen, en daarna op manueel. Geen overdreven soepele ringbeweging (dan zou het een zeer veel gebruikte lens zijn) en manueel kan ik de hele range bedienen.
Kortom: ik ben tevreden! Nette afhandeling via website en ook Marktplaats (direct op gereserveerd na bestelling via de website), snelle en correcte levering, persoonlijke touch!

Rob 16-03-2023

Deze winkel via marktplaats gevonden. Product helemaal compleet geleverd en een dag eerder dan verwacht. Gewoon top!

Wim Koopman 15-03-2023

Zeer goed en extra mooi verpakte compact camera. In uitstekende staat gearriveerd.
En dat met een persoonlijke boodschap, chocolaatjes en een foto van hoe de zaak er vroeger uit heeft gezien.
Deze winkel heeft bij een evt. volgende aankoop zeker mijn voorkeur.

Johan de Roodt 15-03-2023

Hoe omschrijf je ouderwetse klantvriendelijkheid? Ervaar het door bij Foto Linders te bestellen.

Mijn ervaring was in ieder geval geweldig, online in de shop besteld, verliep vlot. Ik had dan verwacht de standaard bevestigingsmail en wanneer het verzonden werd. Maar toen al was het al snel duidelijk dat er meer was. Ik had een typo gemaakt in het adres. Binnen de 5 minuten antwoord dat het aangepast werd. Dan kreeg ik de dag erna de mail van aanmelding van de garantie voor de lens. En vandaag werd de lens bezorgd. Nee niet gewoon in een doos en hup op de post, nee met een persoonlijke touch die ik hier niet ga verklappen. Wat ik wel kan zeggen dat het voor mij was alsof ik jarig was...
Vakmanschap met een persoonlijke touch!

Karin 09-03-2023

Gisterenmiddag heel vriendelijk telefonisch contact en vandaag al de bestelling (online gedaan) binnen. Of je een verjaardagscadeau uitpakt. Goed en stevig in een omdoos en in cadeau papier ingepakt, een prachtige zwart-wit foto van de fotozaak met een handgeschreven bedankje en ook nog eens een zakje chocolaatjes! Wat een fantastische en persoonlijke service! Dat kom je niet vaak meer tegen. Heel veel succes gewenst, hopelijk nog generaties lang, met jullie prachtige zaak.

Stavros uit Brussel 25-02-2023

Het product, een dure cameralens, werd omschreven als zo goed als nieuw, en dat was de lens ook bij de levering. Professioneel verpakt, vlot geleverd, correcte en eerlijke prijs. Vertrouwen speelt bij dergelijke aankopen een grote rol. En dat is Foto Kino Linders volledig waard.

Ans van Avesaath-Hazenberg 04-02-2023

Heb pas een fotocursus gevolgd bij Eric.
Hij gaf ontzettend leuk en enthousiast les en het was erg leerzaam.
Je kon met al je vragen bij hem terecht en ik heb mijn camera goed leren kennen.

Es 20-01-2023

Ik was op zoek naar een bepaalde foto camera en deze was overal uitverkocht. Ineens kwam Foto Kino Linders voorbij en zij hadden wel de camera waar ik al zo lang naar op zoek was en dat voor een scherpe prijs. Bestellen was zo gebeurd en de verzending was super snel! Het openmaken van het pakket voelde als het openmaken van een cadeautje op je verjaardag. Je kon zien dat er zorg, tijd en moeite in de bestelling was gestoken. Het voelde heel persoonlijk en bijna ambachtelijk, iets wat je niet veel meer ziet. Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en zou er zo weer terug gaan.

Sieger 30-12-2022

Gisteren een lens besteld, vandaag bezorgd. Netjes verpakt met lekkere chocola erbij en een leuk kaartje.

janhvos 05-10-2022

Compact-camera, online besteld op basis van gunstige prijs , werd binnen een dag gratis thuisbezorgd. Perfect in orde, mooi ingepakt en met een persoonlijk geschreven kaart erbij. Ik wens dit sympathieke Venlose familiebedrijf nog talrijke generaties toe!

Harrie 01-09-2022

Online occasion lens, laat op de dag, besteld en zou het de volgende dag in de winkel komen afhalen. Werd toch opgestuurd en de dag erna in zeer goede staat ontvangen. Heel erg tevreden met deze zaak.

Sanders B.M.H.G. 20-07-2022

Zeer netjes en correct geholpen door de telefoon.
Cannon flitser besteld bij mijn camera die ik daar ook gekocht heb toen in de winkel gehaald. Daar het vertrouwen er is nu per post laten komen.
Perfect leuk ingepakt persoonlijk briefje erbij.
Mijn complimenten! Top. Hier wordt je gewaardeerd als klant.

Bart 21-06-2022

Bestelling netjes verpakt en snel geleverd, met -bijzonder in deze steeds onpersoonlijkere tijd- persoonlijke aandacht en attentie. Vraag voorafgaand aan aankoop keurig beantwoord. En prijs concurrerend met derden. Foto Kino Linders blijkt zich bewust van het feit dat een aankoop een kwestie is van de verkoper gunnen. Dat is gelukt, naar volle tevredenheid.

Angele Janssen 14-06-2022

Basiscursus fotografie gevolgd. Erg leuk en leerzaam. Duidelijke uitleg en leuke opdrachten. Echt een aanrader. Nu weet ik tenminste wat ik met mijn camera kan.