Fitnessapparaat.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessapparaat.nl.

Fitnessapparaat.nl stelt zich voor

Fitnessapparaat.nl, sinds 2000 al een begrip in Nederland & België. Om onze klanten steeds optimaal te bedienen hebben wij vier winkels geopend waar u adviezen kunt in winnen bij gediplomeerde collega's. Als fitnessgroothandel leveren wij 90% van ons assortiment direct uit de voorraad in ons 4000m2 magazijn. Fitnessapparaat: een allround fitness-speciaalzaak.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paulien 01-03-2021

Goede webshop. Ruime keuze in artikelen van verschillende prijsklassen en merken. Er was telefonisch contact met vriendelijke medewerker die zeer servicegericht te werk ging.

Roeitrainer werd snel en zonder problemen geleverd.

Maurits Jansen 01-03-2021

prima uitleg op de website en het apparaat is keurig volgens afspraak geleverd en zelfs binnen neergezet.
Na montage nu twee weken in gebruik en voldoet uitstekend

Mitchell V 01-03-2021

De levering en montage was prima in orde.
Monteurs waren erg vriendelijk en meedenkend.

Enige min puntje was dat de levering tussen 8 - 10 uur zou zijn, uiteindelijk stonden zij 11 uur voor de deur.
Een telefoontje om aan te geven dat het ietwat uitliep zou prettig geweest zijn.

Verder zeer tevreden!

P. vd Heijden 01-03-2021

De levering van de SCHWINN ic8 verliep keurig op tijd. Het bestellen in deze Coronatijd had wat voeten in aarde, veel firma's konden niet meer leveren. Je moet maar net je zinnen gezet hebben op deze spinbike. De firma reageerde heel snel en correct op een vraag van mijn kant. Dit nieuwe type heeft een andere display, niet meer op batterijen maar ja ... waar moest het snoertje van de adapter in. Dat stond niet in de handleiding. Reactie van de firma: correcte afbeelding waar het op te zien was.
En gaan met de fiets. Prima ding, ik word er heerlijk moe op. De conditie springt vooruit.

LFV 22-09-2020

Goede omschrijving van het toestel, gemakkelijk te navigeren, heel correcte opvolging van je bestelling en goed geleverd.

Bart 16-09-2020

Duidelijke website, goede communicatie over bestelling en levering is goed geregeld!

Bart Van Koetsem 13-09-2020

Super vlotte afhandeling bij aankoop en levering. Goederen werden correct op tijd en netjes verpakt geleverd volgens afspraak. Sterke aanrader!

Cynthia 12-09-2020

Goede bezorging. Uitstekende apparatuur. Geen dure prijs maar toch hele goede kwaliteit. 10/10 zal hier in de toekomst zeker nog mijn sport spullen gaan kopen!

Willem Roggeveld 11-09-2020

Goede winkel met geweldige sport artikelen en artikelen van stevige en goede materiaal.
Ben super tevreden

Peter 10-09-2020

Ik heb 20kg halterschijven gekocht. Prijstechnisch zeer goed. Vlot en goed geleverd.

Terry 05-09-2020

De winkel raad ik zeker aan, heb al vaker hier wat gekocht en de levering is echt goed in orde. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status van je bestelling. Je hebt een hoop betaalmogelijkheden waar je uit kunt kiezen en de prijs/kwaliteits verhouding is erg goed. Ik ga hier in ieder geval nog meer aankopen doen in de toekomst !

Marcel 03-09-2020

Het apparaat op zich voldoet aan de wensen, echter de montagehandleiding is waardeloos. Het opgegeven boorpatroon komt in de verste verte niet overeen met de werkelijkheid, hierdoor heb ik nu vier “foute” boorgaten in de muur zitten.
Erg slordig!

de Jong 02-09-2020

Fitnessapparaat.nl levert op tijd en de verpakking is in orde. Dit gaat niet bij alle aanbieders even goed. Kwaliteit van de spullen is in orde. De prijs is sinds corona wat hoger, maar niet schandalig hoog zoals bij sommige aanbieders.

AngeliquevS 31-08-2020

Veel keuze op de site met goede informatie en kort instructie filmpje over het product. Op het filmpje kun je de loopband met vele functies goed bekijken! Je hebt hier veel meer aan dan alleen een foto. Door het filmpje was de keuze ook sneller gemaakt.
Snelle levering en er zat een Nederlandse en Engelse handleiding bij.

Bradly 31-08-2020

Het is een duidelijke website waar je gauw vind wat je zoekt. Verder is de levering uitermate snel en dat is fijn dan kan je snel aan de slag gaan.

Herman 29-08-2020

Keurig en snel ontvangen en installatie vlot verlopen . Training loopt vlot , goed toestel

david okandeji 25-08-2020

The experience on the website was nice and easy.
I got my delivery the next day which is great.
I ordered a product the previous month and I contacted support because I did not get the confirmation email and they were super helpful.
I would recommend this website for anyone that need gym equipment!

Grivano 25-08-2020

Heel goed ik heb dezelfde dumbells op andere sites gezien voor wel 2x zoveel en ook een veel langere bezorgtijden dus ben er zeker heel erg blij mee

samica 25-08-2020

overzichtelijke website, ruim aanbod, duidelijke product beschrijvingen en snelle levering, wij Belgen weten al langer dan vandaag dat onze noorderburen (in het algemeen) een webshop op een heel efficiënte manier kunnen leiden, jullie steken hier nog bovenuit, bedankt daarvoor, succes en tot de volgende, groeten Michel

Stephan 24-08-2020

Snelle bezorging, duidelijke mails over bezorging. Product in goede staat ontvangen. Niets op aan te merken.

Stefan van den Berg 23-08-2020

De levering was helemaal in orde en de prijs was goed. Fitnessapparaat zit in het lage prijssegment wat materialen betreft maar de spullen zijn dik in orde. De levering zou wat sneller kunnen maar dat hebben ze waarschijnlijk niet in de hand (PostNL en Corona). Website zou wel wat duidelijk kunnen met wat er wel en niet op voorraad is.

Maikel 23-08-2020

Duidelijke fijne website, De bestelling is snel geleverd en verstuurd. Hierop ook duidelijk een Factuur en bevestiging doorgestuurd gekregen.

Sunshine 19-08-2020

Een hele fijne riem die je rug heel goed ondersteunt. De riem zit ook erg fijn om je middel heen. Ik ben er heel tevreden over.

René 18-08-2020

Dit is de eerste keer dat ik iets op Fitnessapparaat.nl hebt besteld, ik zocht een loopband die snel geleverd kon worden, ik had via de chat wat info gevraag en daarna nog eens telefonisch contact gehad wanneer hij geleverd kon worden, en zoals beloofd werd mijn loopband de volgende dag inderdaad nog geleverd. Ik kan iedereen deze winkel rustig aanraden, geen spijt van mijn aankoop.

J. Schoenmakers 18-08-2020

Duidelijke webshop, goede kwaliteit producten en super klantenservice. Direct antwoord op vragen en persoonlijk contact! Levering zoals afgesproken.