Alternate - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Alternate.

Alternate stelt zich voor

Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica, gereedschappen en speelgoed. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilment partner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche.

Deze score is gebaseerd op 93 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

S 16-08-2023

Status bestelling staat al meer dan een week op ' wordt verwerkt' en klantenservice kan met niks meer komen dan: het is druk lol je wacht maar.

Waar-de-loos

Rick 15-08-2023

Prima webshop, ruim assortiment en goede prijzen. Bestelproces gaat soepel en vlot. Afhandeling van de bestelling ook. Persoonlijk vind ik het afhaalpunt wat ze hebben ideaal.

Arno Moerland 14-08-2023

Inmiddels doe ik al jaren online winkelen bij Alternate, in beginsel op PC gebied, in de loop der tijd is Alternate uitgegroeid tot een bedrijf waar allerhande artikelen kunnen worden aangeschaft voor een scherpe prijs. De afhaalservice is ideaal, zeker voor klanten in de regio. Overzichtelijke site, snelle levering, en eerlijke verzendkosten. Kortom, zeker aan te raden!

Grigor 11-08-2023

Ik bestel al 6 jaar, de laagste prijs, ik heb al 3 computers uit componenten samengesteld en ben nog steeds tevreden met de aankoop. Ik adviseer iedereen! En ik vertrouw 100%.

Dorus 10-08-2023

Snel en overzichtelijk, vind deze site al jaren fijn om te gebruiken! Toppers hier!

Mike 10-08-2023

Fantastische en aantrekkelijke website, veel keus en fijne service. Makkelijke afhandeling! Compliment!

PetervT 07-08-2023

4 usb sticks nodig met beveiliging, een van de weinige die voorraad heeft en duidelijk te zien dat het op voorraad is. ook de product omschrijving is helder en overzichtelijk. nu is een usb stick niet het aller ingewikkeldst maar snel duidelijk wat er is en eenvoudig besteld is ook wat waard.

jzs 05-08-2023

snelle service, duidelijke website. geen gedoe, klantenservice is altijd behulpzaam en voorderest is er niks op aan te merken. topzaak.

Sven 03-08-2023

Wat een onwijs fijne site met een groot aanbod aan producten heeft Alternate! Na lang zoeken naar een specifiek toetsenbord, heb ik deze eindelijk kunnen aanschaffen bij hen. Bovendien beschikt Alternate over een uitstekende klantenservice. Als je vragen stelt, krijg je snel en duidelijk antwoord.

Wat ook het vermelden waard is, is de snelle verzendtijd. Als je voor 22:00 uur bestelt, heb je het product de volgende dag al in huis. Dat is echt de moeite waard!

Het enige wat mij ervan weerhield om een 10 te geven, was het feit dat ondanks de hoge uitgave, er toch nog verzendkosten bij kwamen kijken.

HMi 03-08-2023

Prima service en goede website met uitgebreide keuze mogelijkheden inclusief toelichting om de juiste keuze te maken.

Johnn 02-08-2023

Ik vindt het een fijne site om te bestellen het enigste min puntje is dat ze niet in het weekend actief zijn dus als je vrijdag iets bestelt dan komt het pas maandag of dinsdag binnen maar voor de rest is het wel een fijne site

Bart Westerink 01-08-2023

Alle producten worden op de aangegeven tijd geleverd en alle producten komen aan zoals ze op de website staan. Zelf heb ik tot nu toe nog geen reden gehad om met de klanten service in contact te komen dus dat zegt wel wat over de kwaliteit van de producten. Ook is de website overzichtelijk en goed te navigeren. Ben nog niet vast komen te zitten omdat ik iets niet kon vinden. Alle informatie is goed en duidelijk te lezen en ze hebben een breed assortiment aan producten waardoor je hier bijna altijd wel vind wat je nodig hebt.

aankoop Asus laptop plus muis 31-07-2023

Alternate biedt een scala aan computerproducten aan voor een concurrerende prijs.
De site is overzichtelijk en dat ook voor de bestelwijze.
Ik koos voor een nieuwe Asus Vivobook laptop plus muis.

Henk 30-07-2023

Nu verschillende producten bij Alternate besteld, altijd in goed orde ontvangen, goed verpakt, dat kan beter voor gevoelig materiaal, maar het voldoet aan de norm, en zoals gezegd, altijd nog alles goed ontvangen. Daarom geen 10, want er moet ruimte blijven voor verbetering.

Annie Bregman 29-07-2023

Bestelling plaatsen gaat zeer gemakkelijk
Prijzen scherp
Afhalen super handig
Een woord top

Kevin Andrew 28-07-2023

Het is fijn dat je alle onderdelen van een pc ook los kan kopen en zo op die manier je pc zelf kan bouwen maar ook onderdelen van je pc kan vervangen. de website is duidelijk het is niet moeilijk om snel te vinden wat je zoekt.

Vobyte Automatisering BV 27-07-2023

Twee weken geleden hebben wij spullen besteld en hebben meer dan 600 euro aan spullen niet geleverd gekregen. Wel is er getekend voor de doos die er slecht uit zag.

Er is nu twee keer in twee jaar tijd iets met de bestelling gebeurd, ook de afhandeling is niet juist. Bij de eerste bestelling gaf ik het voordeel van de twijfel. Mijn vertrouwen is weg in de winkel en de afhandeling. In het verleden hebben wij meerdere bestellingen gedaan, dat was juist. De reden voor een 1 als review. We voelen ons belazerd.

Ik beveel deze winkel niet aan en voor ons is het de laatste bestelling geweest. Triest dat ik via deze weg een review moet achter later. Een schande.

Grigor 27-07-2023

Bestellen is makkelijk, producten waren goed geprijsd. Levertijd producten duidelijk aangegeven, en binnen de tijd verzonden.

Arie H. 26-07-2023

Deze webshop verdient voor mij een 10. Overzichtelijke website. En super snel geleverd.

Rick 23-07-2023

Goede overzichtelijke shop. alleen de klantenservice is niet te bereiken. probeer te bellen maar krijg een bandje is druk en verbinding zal worden verbroken. dit vind ik stijlloos

Michel 19-07-2023

Een goede service en heel makkelijk om al je favoriete dingen te bestellen en je heb het razend snel in huis

Richard 19-07-2023

Bestel al jaren bij Alternate. Al vanaf het begin der Alternate tijden. Altijd goed, ruime keuze, nooit problemen en voor iedereen wat wils.

Alex 18-07-2023

Winkel heeft keurige prijzen helemaal omdat er een bereikbare klantenservice achter zit!
Bij niet meteen een antwoord klaar op je vraag wordt je terug gebeld, heel fijn.

Grisch 17-07-2023

Prima winkel, bestel hier al vanaf het begin computeronderdelen en zojuist nu ook voor een goede prijs een nieuwe telefoon.

terry 16-07-2023

altijd bij een probleem met een onderdeel van een computer kijken ze een stapje verder dan nodig is en helpen ze je met het probleem eerst op te lossen voordat ze zeggen stuur maar terug en als het dan nog niet goed is kan die worden om gewisseld. top klanten service.