Corsair Flash Survivor (16 GB) Reviews

Review score
  • Installatiegemak 10
  • Vormgeving 9
  • Degelijkheid 10
Product een jaar of meer in bezit
Ik heb ruim een jaar geleden deze stick gekocht in de GT versie (rood gekleurd, en iets sneller). Ik heb hem iedere dag in mijn broekzak, hij is al ontelbare keren op de grond gevallen, en nog steeds werkt hij perfect. Hij kost iets meer dan de gemiddelde 16GB stick, maar je hoeft je nooit meer af te vragen of je data veilig is, en het is nog altijd goedkoper dan ieder half jaar een nieuwe kopen. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat hij iets groter is dan de rest, hij wordt namelijk beschermd door een aluminium buisje waar je hem in schroeft. Maar dat heeft mij nooit gestoord. Top ding dus!
Totaal score
Review score
  • Installatiegemak 10
  • Vormgeving 8
  • Degelijkheid 10
Product een paar dagen in bezit
Ik ging op zoek naar een goede, grote usb stick waar ik met een veilig gevoel mijn data op kan backuppen.

Uiteindelijk kwam ik bij deze uit.

Na een aantal reviews gezien te hebben, waarbij ze de usbstick onderwater hielden, kookten en overreden was ik overtuigd.

Nou zal ik mijn usb stick niet snel koken, onder water houden of overrijden, maar de wetenschap dat hij luchtdicht is en dus bv bij brand niet snel roetschade zal oplopen geeft mij een veilig(er) idee.

Zijn ontwerp zorgt er ook voor dat hij niet heel snel kwijt raakt en goed opvalt