Canon CanoScan LiDE 90

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon CanoScan LiDE 90 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim-Pie 22-08-2008
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 90

Prompte levering en mooi scannertje. Werkt perfect, snel en is erg compact. Leuke software bijgeleverd waardoor kopieren, emailen, pdf en foto simpel zijn. Ik vind het een echte aanrader!!

Misja 16-07-2008

Scanner zojuist geinstalleerd.
Installatie in Vista verloopt prima, snel en eenvoudig.
Ook scannen gaat makkelijk. Via de 4 (evt. zelf in te stellen) knoppen voor op de scanner danwel via de software. Scankwaliteit is prima en snelheid is ook prima.
Al met al op het eerste gezicht een prima prijs-kwaliteit verhouding!

MarcelK 09-05-2008
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 90

Deze scanner aangeschaft, mede omdat wij op het werk professionele Canons hebben (en na gesprekje met canon monteur).
Ik heb hier geen enkele spijt van.
Compact formaat, alleen een USB kabel nodig (meegeleverd) en er zitten sneltoetsen op voor kopieren, mailen pdf, foto.
Scankwaliteit is gewoon geweldig, zelf de kleinste details pikte hij op bij het maken van een kopie van een brief met aantekeningen.

Ik heb alleen de MP navigator geinstalleerd, meer functionaliteit heb ik niet nodig.
Dit werkt snel en foutloos. (XP Home SP2)

Het geluidsniveau vind ik zeer acceptabel en is zeker stiller als de HPscanjets8250 op mijn werk.
Het is ongeveer even hard als het geluid van de fan van me pc... ietsje luider en voor mij zeer acceptabel.

Scan je veel pagina's/foto's zou ik een scanner met een docufeeder nemen, dan leg je er een stapel in en hij gaat ze gang.

Bennie .K 25-02-2008
Geschreven voor: Canon CanoScan LiDE 90

bevalt nog beter dan gedacht