Review van de Maand

Iedereen die op Kieskeurig.nl een review schrijft, maakt kans op de prijswinnende titel "Review van de Maand".

Iedere maand wordt er één review tot beste verkozen. Review van de Maand word je echter niet zomaar. Je review moet voldoen aan een aantal kwaliteitseisen. Het belangrijkste is dat je een review schrijft met een meerwaarde voor andere consumenten. Met jouw review help je namelijk anderen met het maken van een productkeuze.

Wil jij ook kans maken op de titel Review van de Maand? Zorg dan dat je goede, kwalitatieve reviews schrijft. Kijk eens op www.kieskeurig.nl/reviews om meer over het schrijven van goede reviews te lezen.

Video: Review van de Maand – December 2015

2015 werd in stijl afgesloten met de winnende review van Akmal. Hij schreef zijn review over zijn nieuwe Sony KD-49X8305C, een 4K led televisie.

Hier lees je de review over de Sony KD-49X8305C televisie

Akmal woont in Diemen (NH) en in januari stonden we plots voor de deur om Akmal persoonlijk te feliciteren met zijn winnende review. Het was nogal een ervaring, want de televisie van Akmal is tot dan toe het grootste product in de Review van de Maand reeks. De televisie staat echter wel in het tot dan toe kleinste onderkomen; een studentenkamer. Bekijk hier de video die wij maakten over de ontmoeting met Akmal.

Video: Review van de Maand – November 2015

Het is december. De beste review van voorgaande maand is bekend, of wel we gaan weer bij iemand langs om te vertellen dat hij/zij de Review van de maand heeft geschreven.

Deze maand reisden we af naar Dordrecht, waar Atik woont. Zijn winnende review schrijf hij over de Hombot VR64607LV. Je leest zijn review hier: Review LG hombot robtostofzuiger

Maar veel leuker natuurlijk is om te zien wat Atik te melden heeft over zijn review, de LG Hombot en zijn beste vriendje! Dus bekijk snel de video van Kieskeurig.nl met daarin de LG Hombot en de uitreiking van de Review van de maand prijs!

Video: Review van de Maand – Oktober 2015

Iedere maand maken we de Review van de maand op Kieskeurig bekend. Degene die in oktober 2015 de beste review schreef was John uit Zwolle. Hij schreef zijn review over de Sony CMT-SX7B, een HiFi systeem voor bijvoorbeeld de woonkamer.

De Review van de maand krijgt niet zomaar een prijsje toegestuurd. Om John te verrassen met de titel Review van de maand gingen we bij hem langs in Zwolle. De video laat je zien hoe John, onder andere muzikant bij Men in Music uit Zwolle, reageerde op deze prijs.

Wil je weten hoe John de Sony CMT heeft beoordeeld in zijn producteview? Je kunt nu hier zijn review lezen.

Video: Review van de Maand – September 2015

Rajiv, die in het altijd zonnige Hoofddorp woont, schreef op een goede dag een review over zijn robotgrasmaaier van Gardena. De review die hij schreef was goed dat wij Rajiv uitriepen tot reviewer van de maand! Wij gingen naar hem toe om hem met deze titel te feliciteren.

In de eerste aflevering uit september 2015 vertelt winnaar Rajiv dus over zijn robotgrasmaaier Wesley, vernoemd naar de voetballer Wesley Sneijder.

Wil je weten hoe Rajiv de Gardena robotmaaier R40Li heeft beoordeeld? Zijn review lees je hier.

review van de maand