Sony KD-49X8305C - Reviews

6,00 cm dikte
49 inch

Lizzy85 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Scherp beeld

Goede prijs/kwaliteitverhouding met de 4K-functionaliteit. Scherp beeld en i.c.m. een soundbar erg goed geluid.

Sony UHD 4K TV 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Sony UHD 4K TV leuke tv

Tv met goede geluid en beeld met makkelijk en simpel bediening. Ook de app store heeft veel mogelijkheden. De app kodi gedownload en film etc gewoon streamen

Ming 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie tv met heel veel opties

Zeer degelijk en mooi tv. Design is top. 4K beeldkwaliteit is mooi. Geluid is ok. Jammer dat je geen bluetooth hoofdtelefoon kan verbinden.

johan 03-05-2016 Product kwartaal in bezit

Valt erg tegen

Ik heb de tv nu maand of 4 in mijn bezit en het is de meest waardeloze tv die ik ooit gehad heb, had hiervoor een samsung en deze was veel beter.
Het beeld is superscherp dus daar geen klachten over maar het besturingsysteem is op zijn zachtst gezegd waardeloos, als je tv uitzet blijf geluid soms nog seconde of 20 doorgaan, tv reageert traag en soms start hij vanzelf op.

Ook heb ik hem gekocht en zou ik 75,00 retour krijgen van Sony, moet het geld nog steeds terug krijgen. Voor mij dus nooit geen Sony meer!

Robin 25-04-2016 Product kwartaal in bezit

Android software is een drama

5,8
Ik heb de tv nu enige maanden en de Android software was, is en blijft een drama. Na al een keer terug te zijn geweest naar de winkel, waar ze een update hadden die online niet beschikbaar was (hoezo?), zijn sommige dingen verbeterd maar andere problemen weer opgedoken. Een bloemlezing: software loopt volledig vast en er is geen bediening meer mogelijk, alleen een reset door stroom eraf en weer erop helpt; zwart scherm wanneer je van zender wisselt en wederom totale vastloper; volume dat dan weer bovenin de schaal zit en dan weer onderin en soms helemaal niet werkt; menubalk met apps is soms helemaal verdwenen; enz. enz. Iedere update hoop je dat het opgelost is en soms is dat ook zo. Maar er zijn ook na iedere update weer nieuwe bugs. Zonde van zo'n mooie tv want het beeld is fantastisch.

Erwin 25-04-2016 Product half jaar in bezit

KD-49X8305C bron van ergernis

6,5
Gaat spontaan ongewenst aan, is traag en loopt regelmatig vast. Ik gebruik de KD-49X8305C niet als monitor maar echt als televisie. Volgens Ziggo NIET Ziggo gecertificeerd. De maximale mogelijkheden die Sony beloofd haal je er helaas niet uit. Met de laatste firmware-update iets beter geworden.

Marc 07-04-2016 Product kwartaal in bezit

Mijn nieuwe Sony UHD 4K TV KD-49X8305C

Ik heb lang zitten twijfelen bij de aanschaf van een nieuwe TV tussen Samsung en Sony, maar de prijs/kwaliteit verhouding gaf voor mij de doorslag. In alle opzichten is de KD-49X8305C een top TV en ben dik tevreden. Een puntje ter verbetering, er is (nog) geen goede app om Spotify te draaien op de TV. Maar wie weet komt dat nog. Al met al een aanrader.

Renate 30-03-2016 Product half jaar in bezit

schitterende TV

9,4
Alles is top in deze TV

Twee minpunten: TV reageert soms niet op de Afstandsbediening.
Ik ben nu voor de derde keer mijn favoriete satelliet kanalen list kwijt.
Elke keer moet ik het opnieuw instellen.
Verder is de TV echt top.

Cor van Straalen 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

9,6
Wij zijn geweldig blij met deze tv, haarscherp beeld en veel mogelijkheden. Ultra dun. Kortom een aanrader. Onze dochter en schoonzoon vonden hem zo mooi dat zij hem zelf ook aangeschaft hebben. Hoe mooi is dat.

Louis de looze 19-02-2016 Product maand in bezit

Een hele goede TV zeker voor de prijs (zeker voor 4K) beeld super, Android TV is geweldig. Ik raad het egt aan !

Remco 19-02-2016 Product maand in bezit

Mooi en strak design met een uitstekende beeldkwaliteit. Eenvoudige en intuïtieve bediening. En nuttige extra functionaliteiten zoals geïntegreerde Netflix en youtube. Ik heb zeker geen spijt van mijn keuze voor dit toestel.

Mieke 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

Een mooi gestroomlijnd apparaat. Prima beeld, haarscherp. Helaas was er een probleem met de provider die niet voldoende kwaliteit kon leveren. Met nieuwe provider opgelost. Het is geen tv maar een computer. Dat was erg wennen.

frank 19-02-2016 Product kwartaal in bezit

6,3
In een woord absoluut dramatisch toestel. Beeld is uitstekend. Geluid matig (maar dat is bij bijna alle flatscreens het geval). Het grote probleem zit hem in de software. Het toestel is instabiel. Loopt vaak vast. Functies doen het niet. Iedere paar weken is er een update vanuit Sony maar vaak veroorzaakt een dergelijke update weer nieuwe problemen. Ik begrijp dat andere Android toestellen vergelijkbare problemen hebben. Ik adviseer van harte om dit toestel niet aan te schaffen.

Ilja 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Groot nadeel van deze en ook andere sony smart tv's is dat je er geen RTLXL of NPOgemist op kan kijken met een app. Het aanbod aan nederlandstalige app's is erg schaars voor sony tv's.

Anita1805 18-02-2016 Product paar weken in bezit

Afgelopen zondag gehaald bij de Mediamarkt, na wat reviews te hebben gelezen, ging ik goed voorbereid naar de winkel.
Een alleraardigste dame van Sony nam goed de tijd om alles uit te leggen over de mogelijkheden bij deze tv. Zo heeft hij een snelle processor, Android, en de uitzendingen van niet 4K worden omgezet naar een zo mooi mogelijke beeldkwaliteit. De kleuren bevielen mij meteen, alsmede de mooie vormgeving en het oplichtende Sony logo onder aan het beeldscherm. Wat voor mij ook doorslaggevend was, de beugel onder de tv. Niet overdreven groot, zodat de tv mooi zou passen op mijn Soundplate (geluidsbox). Eenmaal thuis was het installeren van deze beugel een eitje. Ik heb de tv met mijn zoon plat op de bank gelegd en met 1 schroevendraaier zaten de schroefjes zo op hun plaats. Ook het aansluiten op mijn Ziggo box dmv een HDMI kabel, en met mijn Soundplate dmv een optische kabel was zo voor elkaar. Het enige minpuntje vond ik dat alle HDMI aansluitingen aan de linkerkant van de tv zaten, zodat je, met zo'n groot scherm eigenlijk al je overige apparatuur wel links moet zetten van de tv, of een lange HDMI kabel kopen. Een extra HDMI aansluiting op de achterkant van het scherm had iets makkelijker geweest. Een iets langere stroom kabel van de tv had ook geen overbodige luxe geweest. Maar dit zijn dan ook eigenlijk de enige minpunten die ik kon melden. Verder was het installeren ook zo gedaan, vanwege het android systeem is het bijna alsof je een nieuwe telefoon of tablet installeerd. Eerst even de taal selecteren, je Wifi inlog en wachtwoord invoeren en hoppa, je hebt zo verbinding. Daarna je android account invullen en hij is al bijna klaar voor gebruik. Nog even de software updaten, dit duurt via Wifi ongeveer een half uur, dus als je een zwart beeld krijgt met daarin een afbeelding van stekker niet uit stopcontact halen....doe dat dan ook niet !!! heb geduld. Uiteindelijk is hij klaar voor gebruik. Geluid is zeker niet slecht voor een platte tv en het beeld is werkelijk prachtig. Mijn zoon heeft zijn telefoon direct verbonden met de tv en alles komt nu over via het grote scherm. Ideaal. Ik ben super blij met deze aankoop.

DD 13-02-2016 Product maand in bezit

Een mooi apparaat met veel mogelijkheden waar je je wel even in moet verdiepen om het te gaan gebruiken.
Beeld ziet er schitterend uit waardoor het een genot is om tv tv kijken.

Johan 12-02-2016 Product maand in bezit

Fantastisch beeld. Ruim voldoende ingangen. Geluid blijft een uitdaging voor zo'n platte TV. Went wel snel, maar een soundbar er bij is wel fijn.

Wieli040 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze televisie gekocht omdat ik het beeld veel mooier vindt dan een Samsung Tv. Na jaren van Samsung ben ik toch weer teruggekeerd naar mijn geliefde Bravia van Sony.
Het beeld is veel rustiger, kleuren zijn natuurgetrouwer, contrast is mooier en de dunne rand laat je optimaal genieten van het beeld. Het geluid van de tv is erg goed! Ik moest zelfs een paar keer goed luisteren of ik het geluid van de tv aan had of dat ik via mijn surroundset de film keek. Als muziekliefhebber kan ik het erg waarderen dat er zulke goede speakers in een tv zitten. Zelfs mijn partner, die het in eerste instantie zonde van ons geld vond om een dergelijke "dure" tv te kopen (zij vond een tv van €300 ook voldoende) moest na een paar dagen van tv kijken toch toegeven dat ze toch wel heel graag naar de Sony tv keek.

Kortom: Het is een juweeltje van een tv die erg goed in onze inrichting past en nergens tekort in schiet!

Het enige minpuntje van deze tv is dat de update soms erg lang kan duren waardoor je niet naar de tv kan kijken.

John 11-02-2016 Product maand in bezit

9,6
Zeer mooi modern toestel, scherp beeld, mooie natuurlijke kleuren, handig in gebruik, en super het Netflix erop, kortom mooie prijs voor een super toestel.

Inkie 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

erg mooie tv! we hebben de tv nu een maand het beeld is erg scherp. ook het geluid is prima. de afmeting van de televisie is perfect