Denver MTW-735TWIN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver MTW-735TWIN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Martijn Pennekamp 31-07-2013
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Na twee keer een dvd te hebben afgespeeld herkend hij geen dvd's meer. Verder is het volume op zijn hardst aan de zachte kant met een auto die flink ruist door wind.

Verder valt het geluid van het tweede scherm vaak weg en lees de usb de enen avi niet en de andere om een onverklaarbare reden wel. Kortom niet tevreden.

ErikW 03-08-2010
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Voor de vakantie dit setje gekocht. Helaas leest hij maar zeer zelden de dvd's direct en alleen als de laser iets wordt verschoven lukt het. Maakt trouwens niet uit wat voor dvd ik hiervoor gebruik. Door het vele keren proberen om een dvd te laten lezen (telkens de melding: geen cd) is een stukje plastic van het klepje afgebroken waardoor deze niet meer dicht kan. Inmiddels is het setje terug naar de winkel en zal hij worden omgeruilt. Was trouwens een bekend probleem volgens de leverancier....

Martijn Pennekamp 31-07-2013

Ik heb ook dit probleem, geen cd terwijl hij er toch echt in zit, verder valt geluid van scherm 2 steeds weg.

pollexxx 29-07-2012

Zelfde probleem hier "geen cd"

Bro888 29-06-2010
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Ik heb de schermen een maand geleden gekocht voor 109,- via de Wehkamp. Prima geluid. Het beeld is prima aangezien ze met name in de auto gebruikt worden voor tekenfilms etc. Ruime mogelijkheden waaronder USB, SD en DVD met avi's. De bevestiging met de riempjes is misschien niet heel handig, maar nu ze eenmaal goed zitten zijn ze gemakkelijk los te maken door de hoofdsteunen even los te maken. Er zit geen accu in maar de 12 volt aansluitingen in mijn auto behouden hun stroom tijdens het stoppen. Kortom: een aanrader vanwege de goed prijs kwaliteit verhouding!

meneerbroekhuis 11-06-2010
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Uitstekend! Goed geluid, goede beeldkwaliteit en nog twee schermen ook! En dat voor maar 105 euries bij wehkamp!!!
Lekker compact geheel, met veel aansluitingen (av, USB, sd).
Bijgeleverde tasje is niks (te klein en beetje kneuterig).
Enige lastige is dat de speler alleen FAT16 geformatteerde USB leest. Hierdoor ben je beperkt qua formaat USB-stick. Wellicht doe ik iets verkeerd maar ik heb het getest maar ik kreeg alleen de FAT16 aan de praat.
Echt een aanrader.

In mijn auto heb ik een 12v aansluiting op continu stroom, hierdoor blijft de speler draaien ook als ik de motor uitzet. Maar een accu of batterij in de speler zelf zou een goede toevoeging zijn.

Ik heb de schermen met de emc-5000 van vogel opgehangen, dat is toch de beste en prettigste manier (bij megapool besteld voor 29 euro).

Plep 25-04-2010

Mooie compacte schermpjes.
De USB aansluiting vind ik persoonlijk echt heerlijk. Filmpjes op een USB stick en uren kijkplezier. (Op een 4GB
stick past zeker 5 uur film).

Het geluid is verrassend goed, het beeld nog beter. We hadden Akai schermpjes en van deze is het beeld & geluid echt aanzienlijk beter.

De menu's komen wat Spartaans over, maar voldoen wel.

Het opbergzakje dat erbij zit is echt waardeloos.

De adapter voor het lichtnet maakt het compleet. Nu kunnen we de schermpjes ook op vakantie gebruimen (en niet alleen in de auto).

JosvL 16-01-2010
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Na wat uitzoekwerk uitgekomen op dit model. Een beetje extra overtuigt door de consumentenbond waarbij dit model in juni 2009 de titel 'Beste keus' in de wacht heeft gesleept. Naar mijn idee een prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Veel opties qua databronnen. Een groot voordeel is ook dat dit model ook de mogelijkheid heeft om op netspanning te worden aangesloten. Helaas bevat dit model geen batterij. Dit levert ongemak op wanneer de voeding wordt onderbroken. Bijvoorbeeld wanneer je moet stoppen op te tanken. Als je dit een probleem vindt dan moet je minimaal 80 euro meer uitgeven.

Via Wehkamp gekocht voor € 109,00 ex verzendkosten.

akllka 06-07-2009
Geschreven voor: Denver MTW-735TWIN

Lange tijd op zoek geweest naar goede portable DVD speler met 2 schermen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de prijs/prestatie verhouding van de Denver MTW-735Twin (nog maar enkele dagen in bezit). Hij speelt DivX/MPEG4, kan bestanden afspelen van USB of via SD kaart. Tevens mogelijkheid voor AV-in zodat bestanden van externe iPod/MP4 speler kunnen worden afgespeeld (nog niet uitgeprobeerd). Het systeem laat zich redelijk makkelijk in de auto installeren, alleen zou een systeem met een vaste sluiting nog sneller kunnen werken. DVD speler is bereikbaar via Master, USB stick aan de zijkant, en SD aan bovenkant. Beeldkwaliteit is vergeleken met de spelers die ik heb gezien goed. Gebruikersgemak is goed, maar het afspelen van USB/SD vergt een extra handeling. Hij wordt compleet geleverd met lichtnet en 12V adapter en opbergtasje (niet veel bijzonders maar afdoende) en 2 hoofdtelefoontjes (oordopjes). Gekocht bij Mediamarkt voor 119 Eur.