Tefal L26190 Ingenio Renew ON 5-delige set (koekenpan 22/28 cm, steelpan16/20 cm, handgreep) - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal L26190 Ingenio Renew ON 5-delige set (koekenpan 22/28 cm, steelpan16/20 cm, handgreep) - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

p*****************@o********** 29-03-2024

Namens mijn pa(zonder internet). Prima pannen. Fijn in gebruik en de stapelfunctie maakt ze met name in de keukens met weinig opbergruimte ideaal

Chantal van R 22-03-2024

Ruimtebesparende pannenset

Vandaag dan voor het eerst de pannen gebruikt wat ik nu al heel fijn vind is dat de pannen ruimte besparen doordat er niet bij elke pan een steel aan zit. Dat betekent dus ook dat je de pannen makkelijk weg kan zetten met een groot gezin is dit vaak van belang omdat alle kasten vrijdag volstaan doordat je dus kan stapelen heb je hem veel minder ruimte nodig dan een traditionele pannenset. Ik ben verbaasd over de kwaliteit van de panne ik vind ze lekker zwaar en zien er voor nu behoorlijk krasbestendig uit . In het begin was ik een klein beetje sceptisch over hoe deze Haak zou gaan werken of dat wel stevig genoeg was maar inmiddels ben ik er al achter gekomen dat hij goed klemt geen ruimte tussen zit en dat het dan ook wel veilig lijkt te zijn . De temperatuur wordt goed aangegeven wanneer de pannen goed warm zijn Dit is voor sommige maaltijden natuurlijk heel belangrijk niet als je een eitje bakken is het voor mij niet zo belangrijk. In de aankomende weken zal ik deze pannenset nog meer gaan gebruiken en misschien eventjes een maaltijd koken in de pannen in paal plaats van een slowcooker of andere apparatuur ik vind het formaat van de pannen lekker ruim en ik denk zomaar dat je met zo’n kleine pannenset gewoon een maaltijd in een keer kan neerzetten voor minstens vijf personen .

Pluspunten

• opstapelbaar
  • goede kwaliteit
  • Stevig handvat

esther 21-03-2024

Was al maanden aan het twijfelen... maak ik eerst mn oude pannen 'op', of doe ik het gewoon? Nou, had het natuurlijk veel eerder moeten doen. Even kijken wie ik blij kan maken met mijn oude pannen.

Ziet er mooi uit, stevig, solide. Alleen een glazen pan zou ik nog mooier vinden.
Opgestapeld neemt het minder ruimte in dan ik al hoopte.
Binnenkant koekepan is supersmooth, maar dat zijn alle pannen aan het begin. Maar het prettige is dat ook de kookpannen zo zijn , heerlijk met schoonmaken. O ja schoonmaken, mag wel, liever niet: afwasmachine. Dat vind ik dan weer een beetje jammer, maar meer dan dat: wat kan je verwachten als je ze WEL in de afwasser doet. Ik zou dat wel eens in de bijsluiter willen lezen.
Het handvat. Wellicht en ik blij dat ik rechts ben, want de keren dat ik met links heb geprobeerd de klem er op te zetten, lukte het niet. Maar wat een weelde. Ik ga er wel nog 1 bestellen, voor als er 4 pannen op de plaat staan.
en de pan gebruiken als overnschaal. En tupperware. Het.Is.Briljant. Nu maar hopen dat ze mooi blijven, want ze staan gewoon opgestapeld op het aanrecht even te shinen

Pluspunten

• kwaliteit
  • design
  • prijs
  • innovatie
  • ruimtebesparend

h*************@g******** 21-03-2024

Wat een fijne pannenset zeg! De anti aanbak laag is echt heel goed waardoor ik veel minder olie of boter hoef te gebruiken. Heel fijn. Ze zijn makkelijk te stapelen doordat je geen handvat hebt die in de weg zit. Dit bespaart ruimte! Het handvat vind ik zelf minder goed gemaakt. Hij beschadigt de pan ook omdat het metaal is en geen rubberen rand of iets dergelijks. Dat vind ik echt wel een minpunt. Verder hele fijne pannen. Ik zou ook graag meer opties willen hebben door bijvoorbeeld een losse pan aan te schaffen ipv meteen een hele set erbij.

Pluspunten

• goede antiaanbaklaag
  • ruimtebesparend
  • fijne pannen

Minpunten

• handvat beschadigt de pan

k************@g******** 20-03-2024
Ja! Daar is mijn pannenset! Ik ben heel benieuwd. Met het uitpakken valt het op dat de pannen er goed uit zien. Ze zijn stevig en voelen goed in de hand. De handgreep voelt vrij zwaar, waardoor ik vertrouwen heb dat hij een flink gewicht kan tillen. Ik ben heel benieuwd naar het gebruik. Het eerste gebruik van de koekenpannen. We koken op inductie. Pancakes. Bij de kleine koekenpan wordt het thermo signaal snel warm. Bij de grote koekenpan blijven we de letters zien. Als we gaan bakken zitten we dat de pan niet helemaal recht is. Na het bakken zien we het helemaal goed. De pan trekt krom door de hitte… in het midden zit er 5 mm ruimte tussen. Bij gebruik op gas zal het waarschijnlijk prima werken, maar op inductie niet. De hoge pannen hebben we nog niet gebruikt, deze zijn nog wel recht. Zie foto’s. De anti aanbaklaag werkt prima en de handgreep ook.

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Ruimte besparing

Minpunten

• Pan trekt krom bij verhitten op inductie

tijmen1990 19-03-2024

Afgelopen week was het moment dat ik de pannen heb mogen ontvangen. Vanaf dat moment gelijk de pannen uitvoerig getest. Hoewel het eerst even wennen is met de handvatten die je kunt wisselen (een pan zonder handvat is namelijk best vreemd) maar als je daar aan gewend bent zie je voornamelijk de voordelen. Buiten het feit dat het gewoon kwalitatief top pannen zijn scheelt het ook veel ruimte in de vaatwasser en in de kast.

Pluspunten

• Ruimte
  • Goede pannen

Minpunten

• wennen met afneembaar handvat
  • Even snel pan gebruiken is minder handig

Barbara 19-03-2024

Ruimtebesparende, kwalitatief goede set pannen

Deze pannenset bespaart heel veel ruimte in mijn keukenkastje. Je kunt de pannen goed stapelen en het afneembare handvat is gemakkelijk op de pannen te klikken. Tefal staat voor kwaliteit en dat zie je ook in deze doordachte set. Het enige dat ik mis zijn de deksels, maar deze zijn wel inbegrepen bij andere sets en de deksels gebruiken van andere pannen kan natuurlijk ook!

Pluspunten

• Stapelbaar
  • Afneembaar handvat
  • Anti aanbak

Minpunten

• Geen deksels bij set

d*********@h********** 19-03-2024
Wat een super pannen. Heerlijk op te bergen, makkelijk in gebruik, eten bakt niet aan en het is heerlijk zo’n handvat die je er op en af kan halen. Restjes kunnen gemakkelijk in de koelkast en neemt nu veel minder ruimte in beslag. Ik vind het ontzettend fijne pannen.

s***************@t********* 18-03-2024

De pannen zien er bij het uitpakken al heel kwaliteitsvol uit. Wat voor mij persoonlijk een heel groot voordeel is, is het afneembaar handvat. Dit is toch heel wat plaatsbesparend in je kasten. Ik heb bij het koken zeer weinig en zelfs soms geen vetstof gebruikt; dit lukte prima. Bij het braden van vlees was het echt opvallend dat het vlees echt sappig bleef en niet uitgedroogd was. Ook de thermopspot in de pannen is een prima hulpmiddel om de perfecte baktijd te bepalen. Voorlopig alleen maar voordelen volgens mij.

Pluspunten

• compact op te bergen
  • perfect bakresultaat

Meike 18-03-2024

Het product werkt naar behoren en is ideaal om op te bergen. Het bakt prettig, word snel en even warm. De antiaanbaklaag werkt top, ik gebruik zelf wel wat boter (ook voor de smaak), maar denk dat het ook zonder zou kunnen zo glad is het. Schoonmaken is ideaal, je spoelt het af en het is schoon. Het enige waar ik nog angstig voor ben is eventuele krassen van het handvat. Het voelt alsof het heel strak vast zit en een scherp voorwerp is. Tot nu toe nog geen krassen waargenomen, maar blijft spannend!

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Goede antiaanbaklaag

Minpunten

• Handvat levert mogelijk krassen op

Blackmagic13 18-03-2024

Ruimtebesparende pannen van zeer fijn materiaal

Fijne pannenset die weinig plek in de kast inneemt, aangezien je de handgreep kunt verwijderen. Door het steeds aanbrengen en verwijderen van de handgreep, komen er wel kleine beschadigingen aan de randen. Dit heeft gelukkig (nog) geen effect op de werking van de pan. Ik weet natuurlijk niet wat dat op de lange termijn zal doen.

Ik weet dat de pannen in de vaatwasser kunnen, maar wij wassen dit soort pannen toch liever met de hand af, aangezien ze dan langer meegaan. Dit gaat op zich prima, maar juist dan missen we het handvat wel, dus ben ik aan het prutsen met aanbrengen en verwijderen van het handvat. Maar dit is geen drama.

Het koken gaat erg fijn en het eten bakt niet aan. Daardoor kun je minder boter of olie gebruiken, wat ook weer gezonder is. Al met al erg tevreden.

Pluspunten

• Goede anti-aanbaklaag
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Kleine beschadegingen door handvat

SabineB02 17-03-2024

Ideale compacte pannenset

In de kast is het ideaal opbergen, geen handvatten die meer in de weg zitten. Tijdens het koken hoef je hier ook geen rekening mee te houden. Het losse handvat klikt er makkelijk vast en los en voelt stevig aan. De thermospot geeft ook nog eens aan wanneer de pan op temperatuur is.

Pluspunten

• Compact
  • Los handvat

Review.by.Denise 17-03-2024

super praktisch en gebruiksvriendelijk

De eerste keer dat ik de pannenset zonder handvatten zag, dacht ik meteen: "Perfect voor in de carrousel van mijn keuken!" Geen handvaten meer die in de weg zitten, waardoor het snel een zooitje wordt. De pannen stapelen ook perfect netjes op elkaar!

In gebruik zijn de pannen ook erg handig. Ze zijn gemakkelijker op het fornuis of in de vaatwasser te plaatsen. Het verwisselen van het handvat went snel en is goed stevig, zelfs met een stevig gevulde pan!

De anti-aanbaklaag werkt naar wens en de kleur van de pannen is even wennen, maar niet onaardig. Het formaat van de pannen is perfect. Ik dacht eerst de hoge pannen niet te gebruiken, maar integendeel! Het grootste formaat is zelfs voldoende voor een pan macaroni voor 4 personen.

Kortom, de pannenset is super praktisch en gebruiksvriendelijk. Ik ben er erg tevreden mee en ga de set zeker uitbreiden!

Pluspunten

• Makkelijk op te stapelen
  • Juiste formaten
  • Afneembare handvat
  • Goede anti aanbaklaag

M******@h********** 16-03-2024
Deze set heb ik nu 2 dagen in bezit en al goed kunnen testen. Heel fijn dat de handgreep loszittende zodat het opbergen weinig ruimte kost. Ik moest wel even wennen aan 1 handgreep wanneer je met meerdere pannen tegelijk bezig bent. Maar dat is vast een kwestie van wennen. Fijn dat je ziet wanneer de pan warm is. Ook heb je maar weinig boter nodig om te bakken.

j**********@h********** 16-03-2024
De pannen zijn ontzettend fijn in gebruik, ze bakken niet aan en ze nemen weinig plaats in de kast in omdat het handvat demontabel is. Het handvat krast wel een beetje aan de buitenkant.

p**********@h********** 15-03-2024
Ik ben verrast door deze set. De pannen zelf zijn erg fijn om te gebruiken en voelen ook heel goed aan. Doordat je de steel eraf kan klikken scheelt het veel ruimte in de kast, op de kookplaat en in de vaatwasser. Wel merk ik dat door het steeds verwisselen van de steel (erop en eraf klikken) je wat beschadigingen aan de rand van de pan krijgt. Gelukkig voor het koken doet het geen afbreuk. Ze koken iig erg lekker en zijn handig in gebruik en mooi compact op te bergen. Blij dat ik deze heb kunnen testen. En zullen nog veel lekkere gerechten in klaargemaakt worden!

MirandaFZ 15-03-2024

Erg blij dat ik deze set mag testen. Bij het uitpakken blijkt al meteen hoe compact deze set opgeborgen kan worden. De hendel bevestigen leek me een spannend moment, maar gaat moeiteloos en zit zeer stevig vast. Helaas wel een paar krasjes op de hendel, maar niets wat onoverkomelijk is voor ons. We hebben al een aantal gerechten gemaakt en bewaard in de koelkast en dit is enorm prettig. Opwarmen van de pan gaat succesvol door de rode indicator stip. Er bakt niets aan in de pan en zonder het handvat zet je het gemakkelijk weg in de koelkast.

Pluspunten

• Antiaanbaklaag veilig en werkt goed
  • Temperatuurindicatiestip
  • Handvat werkt makkelijk en is stevig
  • Ruimtebesparend op te bergen
  • Makkelijk op fornuis, oven of koelkast

Minpunten

• Paar krasjes op het handvat bij binnenkomst

r*******@c******** 15-03-2024

Fijne pannenset met maar 1 handgreep

Afgelopen week de pannenset besteld en ontvangen. Wat ben ik er blij mee. Een handgreep voor alle pannen. Het scheelt heel veel ruimte in de lade waar ik de pannen in opberg. Wat een uitvinding. De pannen bakken en koken ook niet aan. Bovendien vind ik de pannenset erg mooi. Echt een aanwinst. Ik ben er enorm blij mee. Een aanrader.

Pluspunten

• 1 handgreep voor meerdere pannen.
  • Makkelijk op te bergen.

l************@g******** 15-03-2024

Deze set heeft me positief verrast. Ok ik wist dat het compact zou zijn, maar ik had het niet verwacht. Wat een heerlijkheid straks in mijn keukenkastje. Ik heb gewoon aan een halve plank genoeg in plaats van een hele plank. Daarnaast voelt de set stevig aan en klikt het handvat makkelijk op de rand. Straks uittesten met koken en dan geef ik weer een update. Bij deze net gekookt. Echt niks blijft plakken in de pan. Zelfs de pasta en kaas niet

w********@l****** 15-03-2024
Ik gebruik deze pannen nu een aantal dagen maar ben echt super te spreken over deze pannen. De pannen voelen sterk aan en het materiaal waarvan ze gemaakt zijn ziet er niet alleen goed uit, maar voelt ook nog eens kwalitatief heel sterk aan. Daarnaast zijn de pannen gemakkelijk schoon te maken na het koken en doen ze hun werk erg goed. Het helpt mij heel erg goed bij het koken van goede en gezonde maaltijden en daarnaast zijn de pannen ook erg goed doordat ze niet aanbakken. Door de garantie zijn de pannen extra betrouwbaar en ze zijn gemakkelijk op te bergen doordat de handgreep afneembaar is. Ik kan er super lekkere gerechten mee koken door de hitte indicator van de pannen waardoor ik eigenlijk altijd weet op hoeveel graden ik aan het koken ben en dit vast kan houden voor ieder gerecht. Ook besparen de pannen mij tijd en energie door de kwaliteit en het gebruikte materiaal. Al met al echt super pannen die ik iedereen aan zou raden!

k*****************@g******** 14-03-2024
Deze complete pannenset is erg ruimtebesparend. Komt in compacte doos met 1 handvat voor alle pannen. Meest opvallende van deze set is dat de pannen dus gemakkelijk in de kast passen wat me vooral heel prettig lijkt als je deze gebruikt op de camping. De pannen zijn licht van gewicht maar voelen desondanks toch stevig aan. Verwacht wel dat er voorzicht met de anti-aanbaklaag moet worden omgegaan want deze krast snel als er geen siliconen materiaal wordt gebruikt. Er zit een handige indicator in de pan die aangeeft wanneer de pan warm is. Dit is een prettige toevoeging. Al met al een prettige, compacte, fijne pannenset. Ideaal ook voor onderweg!

Bartjuh92 14-03-2024

Deze pannenset uit de doos gehaald en ze waren goed verpakt. De kwaliteit die de pannen hebben zag je ook direct. De pannen zijn erg handig in gebruik, het afneembare handvat is echt een uitkomt voor zowel in de kast maar ook voor in mijn vaatwasser. Ik ga kijken of ik de deksels ook erbij kan gaan kopen want deze zitten hier niet bij. Dat maakt hem wel compleet. Kortom, ik ben erg blij met mijn aankoop.