Tefal C43590 Renew Black ON keramische koekenpannen 24 & 28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C43590 Renew Black ON keramische koekenpannen 24 & 28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jodada 25-08-2023

Hele fijne pannen

Hele fijne pannen. Voelen stevig aan maar niet te zwaar. Ze bakken erg fijn. Door het gladde laagje blijft niets plakken en met de rode stip kan je makkelijk zien of de pan heet genoeg is. Het enige nadeel vind ik dat ze niet in de vaatwasser kunnen.

Pluspunten

• Eten blijft niet plakken
  • Makkelijk te zien of de pan heet is

Minpunten

• Kunnen niet in de vaatwasser

Dove9 25-08-2023

Pantastisch!

Super fijne pannen! Anti-aanbaklaag is top, zonder boter of olie bakken gaat ook goed. Heb een gebakken ei dan ook zonder kunnen bakken. Enige minpunt was hoe ze verpakt waren, enorm sterke lijst aan de onderkant van de pan.

• Bakken zonder vet

Minpunten

• Verpakking

smartjecarina 22-08-2023

hot spot on! mooie set koekenpannen van Tefal.

Een goed stel samen, Deze mooie vormgegeven pannen zien er robuust uit en op het ook lang mee te gaan. De mooie gladde laag bakt fijn, je hebt weinig tot geen boter of vet nodig, het schoonmaken is een eitje, ook nadat je deze dus zonder wat boter hebt gebakken.. beetje heet water erin en borstel er door en hij is weer schoon.
De rode hotspot geeft goed aan wanneer de pannen op temperatuur zijn.
Wat ik zelf prettig vind is dat ze naast elkaar op mijn kook plaat passen, 2 grote pannen naast elkaar lukt bij mij dus niet.. daarom vind ik het een goede set samen.
De pan ligt fijn in je hand voor het tossen van je eten, ook fijn is dat mijn oude tefal deksel gewoon op deze pannen past.
Heeft op het ook geen losse aanbak laag dus ik denk zelf dat ze daardoor langer mee zullen gaan als ik gewend ben.

Pluspunten

• hotspot
  • goeie anti aanbak laag
  • mooie vormgeving
  • verschillende kleuren.

j***************@g******** 22-08-2023

Drama verpakking super product

De verpakking waar de pannen ingeleverd worden is een drama. Ze zitten op de verpakking vastgelijmd en de lijm is heel lastig van de onderkant van de pannen te verwijderen. Eenmaal verwijderd zijn er twee superpannen die heerlijk bakken en waar het koken en bakken en genot mee is. Ze bakken niet heel snel aan zijn licht en liggen prima in de hand Kortom na de eerste ervaring een waar genot

Pluspunten

• Gemak
  • Anti aanbak

Minpunten

• Sterke lijm

n***************@h********** 22-08-2023

Modern en fijn maar kan qua kwaliteit iets beter

Tijdens het openen was ik heel enthousiast. De pannen zien er strak en modern uit. Helaas zag ik bij uitpakken van de pannen dat ze gelijmt waren aan het karton. Totaal niet ideaal omdat er lijm resten achter blijven onder de pan en het inbrand tijdens het koken. Daarnaast is de pan fijn omdat je weinig vet kan gebruiken zonder dat het aanbakt en dat er een warmte indicatie in de pan zit. Andere minpunt is dat de lak van de pannen na 1 keer gebruik al lichtjes los begint te laten aan de onderkant. Terwijl ik het op inductie heb gebruikt en tijdens het schoonmaken een zachte spont heb gebruikt. Daarnaast is het wel een fijne pan tijdens het bakken. Doet wat het zegt dat het doet. Hitte wordt verdeeld over de pan waardoor het even bakt.

Pluspunten

• Modern
  • Hitte wordt goed verdeeld

Minpunten

• Lak laat snel los
  • Verpakking is slecht

Sasreview123 20-08-2023

Gladde pannen

De pannen zijn gemakkelijk in gebruik. Ze zijn heel glad dus het eten blijft niet plakken. Ze zijn niet te zwaar dus je kunt ze makkelijk optillen en het eten tossen. Met afwassen gaan alle restjes er goed af doordat de pannen zo glad zijn. Enige minpunt is dat beide pannen aan de rand een kleine beschadiging had met het uitpakken. Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de toplaag met het afwassen. Tot zover is de beschadiging nog niet erger geworden na een aantal keer te gebruiken.

Agrashof@hotmail.com 17-08-2023

Top pannen

Bij het uitpakken al positief verrast. Het zijn stevige pannen en ze zien er mooi uit. Het gebruik was ook top. De rode stip geeft goed aan wanneer de pan heet is, het eten bakt goed bruin en blijft niet vastzitten en het schoonmaken gaat heel makkelijk.