Tefal C42790 Renew ON 2-delige keramische pannenset 24/28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal C42790 Renew ON 2-delige keramische pannenset 24/28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Viviane 14-03-2024

Top pannen!

Om te beginnen zien de pannen er mooi en degelijk uit. Plan is geheel één kleur, dus ook de bovenste rand van de pan. Hierdoor blijft deze mooi en netjes. Geen zwarte randen dus aan de pan. De pan is goed van gewicht. Niet te zwaar en zeker niet te licht. Een omeletje bakken zonder vet gaat perfect! De pan is met een simpel sopje dus ook snel schoon! Kortom een aanrader om te gebruiken en om naar te kijken. Ik kocht hem bij tefal.nl

Pluspunten

• Weinig tot geen vet nodig
  • Makkelijk schoon te maken

danischa18 14-06-2023
Ik heb product een tijdje geleden gekocht om te testen. In het begin is het een fijne pan maar naar mate de tijd verstrijkt, en ik heb ze echt nog maar een paar maand, plakt alles al vast aan de pan, bakt alles aan en moet ik ontzettend veel olie of boter gebruiken, wat in eerste instantie niet hoefde. Het leek een fijne pan maar als je ze veel gebruikt gaan ze naar mijn mening niet lang mee (zoals het product omschreven wordt). Verder zijn het fijne pannen maar dus niet meer verschillend met goedkopere pannen, en als ik het product niet had ontvangen om te testen had ik hier niet de hoge prijs voor willen betalen die er normaal hangt aan deze pannen

Sarahjbt 13-03-2023

Betaalbare topper

Fijne pannen met goeie antislip grip
gripduidelijk wanneer op tempratuur
temperatuurwei ig olie of boter nodig.

nooit meer wat anders

Pluspunten

• Grip
  • Warmte punt
  • Gewicht

Jorritvdnoord 12-03-2023

Mooie set pannen

Mooie set pannen, liggen lekker in de hand. Niet te licht, ook niet te zwaar. Rode stip in het midden is erg handig voor De temperatuur.

n***********@h********** 10-03-2023

Doen precies wat het moet doen

Top pannen. Lekker licht, goed vast te pakken en daarnaast zeer makkelijk schoon te maken. Doet dus eigenlijk precies wat het moet doen!

Jorritvdnoord 09-03-2023

Fijne pannen

Fijne set koekenpannen. Werken zoals je mag verwachten. Ik gebruik ze op inductie.

Ikbenbianca 06-03-2023

Fijne koekenpan

Hele mooie pannen. Geleiden de warmte heel goed. Boter is niet nodig bij producten die van zichzelf al wat vettig zijn. De pannen zijn gemaakt van gerecycled aluminium wat goed is voor ons milieu
De pannen kwamen wel in een hele aparte verpakking. De verpakking is gerecycled. De pannen zaten alleen erg vast geplakt, ze stevig dat het verwijderen met veel kracht moest plaatsvinden. Hierdoor blijven er plak resten achter op de onderkant van de pan wat niet fijn is.
Ik raad deze pannen zeker aan, passen elke keuken en zullen het kook genot ten goede komen.

J.K. van Grinsven 06-03-2023

Praktisch in gebruik

Pannen werden thuis bezorgd wat al erg prettig was. Alleen tot mijn verbazing waren de pannen vastgeplakt aan het karton. De lijm was zo stevig dat ik het karton kapot moest maken om de pan te kunnen gebruiken. 1 Pan zat zo erg vastgeplakt dat ik de klantenservice een andere pan heb laten opsturen. De lijm was moeilijk van de onderkant van de pan te krijgen dus hopelijk gaat dit goed komen. Ik was de ouderwetse tefal pannen gewend dus voor mij even wennen hoeveel boter of olie ik in de pan moet doen. Eieren of aardappelen bakken gaat goed maar bijvoorbeeld gemarineerd of gepaneerd vlees bakt best snel aan. Gelukkig is de pan erg gemakkelijk schoon te maken dus daarom alleen al zal ik deze pannen aanbevelen. Ik ga weer snel de keuken in om iets klaar te maken :-)

Pluspunten

• makkelijk op te bergen

d************@g******** 06-03-2023

Fijne pannenset, veilig en echt anti aanbak.

Super pannenset. De pannen zijn van hoge kwaliteit en ik heb ze gekocht omdat ik een veilige anti aanbak laag belangrijk vindt. Ik heb er al meerdere keren iets in gebakken en het bakt niet aan. Ik denk dat ik hier pannen heb waar ik jaren mee vooruit kan.

Pluspunten

• Anti aanbak veiligheid
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Groot

c-w-nootenboom 05-03-2023

Mooie, goede pannen

Deze pannen zijn handig in gebruik, ze zijn niet te zwaar, maar ook vooral niet te licht. Ze bakken niet aan en zijn ook gemakkelijk schoon te maken. Ze zien er ook nog eens mooi uit.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • bakken niet aan

Missviss 05-03-2023

Prima pannen

Ik heb dit product getest omdat ik nog steeds op zoek ben naar goede pannen om te koken op inductie. Deze pannen zijn erg fijn! Ze bakken prima, koeken niet aan en zijn heel goed schoon te maken.

Pluspunten

• Bakken goed
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Veel verpakkingsmateriaal

rosannesigmans@hotmail.com 05-03-2023

Bakken zonder olie of boter!

In deze pan kan ik koken zonder olie of boter te gebruiken, wat ik echt fantastisch vindt! Geen onnodif vet, zeer eenvoudig schoon te maken.
Degelijke kwaliteit.

d********@g******** 05-03-2023

Renw ON braadpannen

Wat een heerlijke pan is dit. Heel fijn dat de keramische anti aanbak laag geen schadelijke stoffen bevat en dat de pan ook een ecologische voetafdruk heeft. Hetgeen ik heb klaargemaakt bakt ook niet aan en blijft ook lekker mals. Ook het schoonhouden is een fluitje van een cent. Erbij content mee . Fijn om ook 2 maten te kunnen gebruiken nu.

Gorefest666 01-03-2023

Aanrader!!!

We gebruiken deze pannen nu al een paar dagen op onze inductiekookplaat en ze verwarmen gelijkmatig en houden de warmte goed vast, wat waarschijnlijk te danken is aan hun dikke bodem. De rode stip indicator is ook handig om te zien wanneer de pan op de juiste temperatuur is. Hoewel ze zonder olie gebruikt kunnen worden, voeg ik toch een klein beetje olie toe voor een betere kookervaring. We hebben echter één nadeel ontdekt, omdat er water uit het handvat lekt wanneer we ze uit de vaatwasser halen. Maar over het algemeen zijn het geweldige pannen waarvan we hopen dat ze lang meegaan. Onze oude pannen met verouderde antiaanbaklaag zullen we op de juiste manier afvoeren.

Pluspunten

• Keramische anti-aanbaklaag
  • Kleur

Minpunten

• Lekt soms water uit handvat

2magic2 01-03-2023

Tefal Renew On Super pannenset

Tefal ken ik al een hele tijd. Deze Renew serie is wel nieuw voor ons. De pannen zien er super degelijk uit. Zijn mooi stevig gebouwd. IK kan deze set aanraden om te kopen. Schoonmaken gaat heel makkelijk. Hoop een heel lang plezier te hebben met deze pannen.

Pluspunten

• Fraai design
  • goede kwaliteit
  • Handig in gebruik

Sylture 25-02-2023

Tevreden meer dan verwacht

Mooie pannen, straks design. Ze zijn erg stevig en ik heb ze mogen testen via insiders.
De anti aanbaklaag is zeer goed, niets blijft aan de bodem plakken. Ik zou de pannen zeker aanbevelen voor een duurzame keuze.

• Goede anti aanbaklaag

Aylaa91 24-02-2023

Fijne set waar voor je geld

Hele handige pannen set kwam als geroepen onze koekenpannen waren echt aan vervanging toe. Deze zijn handig in gebruik fijne greep. En weinig boter nodig en bakt ook niet snel aan!

Pluspunten

• Goed gewicht om vast te houden
  • Weinig boter nodig
  • Bakt niet aan
  • Zien er mooi uit

ancolo 24-02-2023

Goede anti-aanbakpan

Erg fijne pannen. Ze voelen stevig en degelijk aan.
Er hoeft weinig boter in de pan te zitten. Het. bakt nauwelijks tot niet aan. Ik kon een eitje bakken zonder boter. Deze kwam probleemloos los.
Het schoonmaken is ook een "eitje". Het advies van Tefal is om de pan handmatig af te wassen. Dat vond ik eerst vervelend maar het schoonmaken gaat zó eenvoudig dat het geen probleem is. De pan is gemaakt van gerecyclede materialen wat hem duurzaam maakt. Ook de keramische laag geeft geen verkeerde stoffen af.

Pluspunten

• Stevig
  • Snel warm
  • Goede anti aanbak
  • Gerecycled materiaal

Minpunten

• De randjes zijn wat scherp en daarom kwetsbaar

danischa18 24-02-2023

Erg fijn, zeker een aanrader.

Erg fijne pannen, fijne formaten en handig in omgang.
Eten brand minder snel aan en ligt lekker in de pan.
Komt snel en evenredig op warmte.

Pluspunten

• bakt niet snel aan
  • wordt goed warm
  • fijn formaat
  • zien er erg mooi uit