Apple iPod touch 16GB 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPod touch 16GB 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

rosaliekx 30-08-2013
Geschreven voor: Apple iPod touch 16GB 16 GB

Ik heb mijn iPod nu net een jaar en hij is helemaal aan zijn einde. Zelfs met hoesje is het scherm helemaal kapot en komen er zelfs glassplinters uit. Voor de rest is er niet heel veel mis mee maar nu kan ik hem wel weggooien. Trouwens deugt de camera ook niet. Vreselijke kwaliteit, bijna nog geen enkele mooie, scherpe foto gemaakt. Het enigste wat wel fatsoenlijk werkt zijn de apps en muziek.

Piet1800 27-04-2013
Geschreven voor: Apple iPod touch 16GB 16 GB

Geweldig apparaat. Prijs is wel aan de hoge kant maar het gebruiksgemak maakt veel goed. Erg apps voor te verkrijgen. Het is eigenlijk net een i-Phone alleen je kunt er niet mee bellen. Meegeleverde oordoppen vind ik zelf iets minder van geluid maar dat is natuurlijk persoonlijk. Verder een top mp3 speler.

motorschaak 23-03-2013
Geschreven voor: Apple iPod touch 16GB

Je moet er wel verstand van hebben om hem te activeren enzo, maar daarna is hij fijn in gebruik. Daar kan mijn dochter van 8 nog veel plezier aan beleven.

amoub 21-01-2013
Geschreven voor: Apple iPod touch 16GB 16 GB

de iPod is zeker een goed product van Apple, en veel meer dan alleen een muziekspeler.
als eerste, de geluidskwaliteit: het ligt er een beetje aan hoe je het gebruikt. als je de speaker gebruikt, heb je een slechte geluidskwaliteit. met oortjes is de geluidskwaliteit wel goed, en als je hem met een kabeltje aan de radio aansluit, is er helemaal niks aan op te merken. zoals ik al zei, meer dan alleen een muziekspeler; de mogelijkheden zijn eigenlijk eindeloos, aangezien je bijna voor alles wel een app hebt. om verveling tegen te gaan heb je games, en om je sociale leven bij te houden heb je een twitter en facebook app, en sommige energiemaatschappijen leveren bijvoorbeeld een app waarmee je je stroomverbruik kunt bijhouden, en zo zijn er ongelofelijk veel verschilende apps. (hou er wel rekening mee dat je soms door een eindeloze lijst met nutteloze apps moet scrollen voor je iets goeds vind). gebruiksgemak is ook zeer goed, met een gevoelige touchscreen (niet zo'n ding waar je heel hard op moet rammen) en een simpele interface. apps downloaden, verwijderen en gebruiken gebeurt allemaal met het grootste gemak. vormgeving is natuurlijk een kwestie van smaak, maar naar mijn mening ziet de iPod er zeker goed uit. degelijkheid is natuurlijk niet van Nokia kwaliteit, maar maak je geen zorgen, hij valt heus niet na 2 dagen uit elkaar. houd er wel rekening mee dat de batterij niet erg lang meegaat, zeker niet als je intensief zit te internetten.