Philips HD-mediaspeler HMP3000 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD-mediaspeler HMP3000 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dennie1970 16-10-2012

Leuk apparaat en mooie vormgeving; klein en onopvallend.
Aansluiten is erg makkelijk, adapter, simpele aansluiting naar TV (HDMI of tulp), korte instructie over aansluiten USB en/of SD card.
Duidelijke gebruikersinterface via de TV,speelt alle huidige bekende formats af, ook zelden gebruikte.
Zeer helder beeld, goed geluid. Simpele maar doeltreffende afstandsbediening. Top apparaat !

Peter1964 09-07-2012

Nu 1 maand deze media speler in huis en nog geen moment spijt van mijn aankoop. Het aansluiten was in 3 minuten gedaan. Een geweldig ding voor het geld. Geen moeilijke menu's waar je door heen moet fietsen voor je een film kunt kijken. Gewoon heel erg simpel. En naar mijn mening ook best wel snel.
Erg mooi beeld en de ondertitels zijn heel erg duidelijk.
Er zit geen HDMI kabel in de verpakking.
Hangt een harde schijf aan van 320 G en dat is geen probleem. Wel gaat hij elke keer de schijf scannen als je hem aanzet maar dat kun je gewoon stoppen door stop in te drukken en vervolgens de film te starten.
Zoek je een media speler zonder toeters en bellen die alles afspeeld. Stop met zoeken want dit is hem.

EA-6 12-02-2012

Wel eerst een software update installeren, dan functioneert het apparaat perfect. Problemen met snelheid zijn dan ook opgelost.
Wij hebben wel een HDMI kabel gekocht waardoor het beeld nog beter is geworden. Goed apparaat, aan te bevelen. Zeker geen spijt van.

imsaya 20-09-2012

Hallo,ik heb sinds vandaag dit apparaat ook in gebruik. Maar nu wordt tijdens het afspelen van de film telkens het eeld zwart voor een par seconde. Dit is erg hinderlijk. Nu wil ik ik ook software update installeren, maar nu komt er misschien hele domme vraag. Maar zet ik deze update op de externe harde schijf die ik ga aansluiten of op de medeiaplayer. Want hoe sluit ik de mediaplayer aan de computer? met de hdmi kabel??
hiopende op een antwoord

pat-touch 21-12-2011

Heb voor de prijs dit gekocht, en ik moet zeggen
een top ding. Harde schijf eraan en gaan met die banaan. Speelt tot nu toe alles. Mooi beeld en geluid.
Inderdaad is dat uitschakelen vervelend, misschien is er nog een oplossing in het menuutje ergens.
Voor de rest primaaaaa!

conan12 01-10-2011

Ben het al een paar dagen aan het uitproberen en tot nu toe zeer tevreden.Het toestel speelt ook werkelijk alles af zonder problemen en geen hapering.wel geen harde schijf maar wat wil je ook voor die prijs.Dit is wel op te lossen door een kleine harde schijf of usb stick aan de zijkant van het toestel aan te koppelen.De afstandsbedieng is simpel en als je het voor de eerste maal uit de doos haalt moet je gewoon de stekker insteken en de hdmi kabel verbinden met je tv en mediaspeler en dat is het.Ik heb er wel de hdmi kabel er apart bij moeten kopen.Speelt alle formaten af zoals vb de vlc media speler

Calsonic 31-08-2011

De afgelopen jaren heb ik een Western Digital mediaplayer gehad (1 gen) en deze beviel mij goed.
Deze van Philips heeft een mooie prijs en heb ik geprobeerd.
Het menu is heel simpel, maar effectief. Hij speelt meer bestanden af, zonder te haperen etc. Dat wilde nog weleens gebeuren met WD.
Beeld ziet er prachtig uit en geluid is uitstekend!
Een tip overigens voor de mensen die deze willen aansluiten op een surround set, bij instellingen kan je kiezen voor LCPM of RAW. LCPM selecteer je als je alleen stereo geluid over de tv wilt hebben, bij RAW krijg je de Dolby en DTS sporen te horen over de surround-system.
Het enige nadeel van deze speler op dit moment is;
Hij moet elke keer je harde schijf scannen als je hem aanzet, ondanks dat deze niet losgekoppeld is geweest. Maar dit gaat vrij snel.
Het laatste nadeel is de pauze stand, na een aantal minuten gaat de screensaver aan en een kwartier later schakelt de gehele mediaspeler zich uit. Best wel irritant als je even wat tussendoor moet doen, bepaal liever zelf wanneer ik hem uitschakel.