Asus O!Play Mini 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus O!Play Mini 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

paul de heer 22-08-2014
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

de asus gisteren ontvangen en inderdaad is de installatie een fluitje van een cent.
Hdmi kabel is bij geleverd!
maar dan.....
firmware update is met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen.
dit werd mij ook snel duidelijk toen ik s'avonds langs div.forum ging snuffelen.
dan denk je een telefoon nummer van asus te vinden in emmen,maar helaas sturen ze je naar de asus site.
verder speelt de asus GEEN iso en avi bestanden af.
misschien na een firmware update wel maar dat weet ik niet.
en als pc dokter heb ik natuurlijk meerdere lege usb stick geprobeert!
toch jammer,misschien betreft het hier een maandag morgen product.

gizo 25-08-2014

Vreemd, mijn 2 asus oplay mini spelers spelen alle bestanden gewoon af, ook ISO en AVI en MKV.Heb mijn eerste nooit geupdate en de tweede wel (met weining verschil). Updaten van firmware via zip file ging erg gemakkelijk. Check internet hoe te doen. Groetjes.

eviedyn 10-01-2014
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Deze mediaplayer gisteren binnen gekregen. Nog nooit eerder eentje gehad. En zoooo blij ermee!! Kan ein-de-lijk alles afspelen wat ik maar wil! Ben dus al 2 dagen aan het testen en doen, en tot nu toe gaat alles goed!! Super ding, voor zo weinig geld! Heel makkelijk met installeren en gebruiken. Ben zelf totaal niet handig, maar dit had ik in 1x door.

eviedyn 30-04-2014

Wilfried, dat weet ik niet. Ik kijk zelf geen netflix...

Wilfried56 12-01-2014

Beste eviedyn, kan je hier ook netflix mee kijken? En als dit via WIFI loopt heb je dan geen stotterende beelden of vertraging? Alvast bedankt voor je reactie.
Wil

eviedyn 30-04-2014

Update: nog steeds tevreden, maar heb gemerkt dat hij toch niet alles afspeelt en soms de ondertitels niet kan vinden.

berkvlam 29-12-2013
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

28 december 2013 aangeschaft.Mooi klein apparaat dat je zo maar bij je TV kan plaatsen.Aansluiten op stroom HDMI kabel die met Denon versterker is aangesloten, erin en draaien maar.Even alles goed instellen bij instellingen. USB stick met zowel film foto's en muziek uitgeprobeerd. Duur wel even voor hij bijv 10 a 15 GB heeft ingelezen maar dan gaat ie dan toch... Voor dit geld 65,- euro een goed apparaat wat alles prima weergeeft. Met de knop Opties kan je bijv ondertiteling audio etctr. instellen !! Prima. Wil je niet veel geld kwijt dan gewoon kopen dit super miniatuurtje

leeu7852 22-10-2013
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Zie bij een hoop review doet wat hij moet doen helemaal waar maar nu wil ik de 7.1 Dolby aansluiten zit er een Optische aansluiting op en ik heb op mijn versterker een Coaxiaal ( tulp ) de Dolby kabel wordt niet meegeleverd .
Je moet een omvormer kopen om van Optische naar Coaxiaal te gaan als je dolby wil luisteren Prijs 34 Euro zonder kabel.
Nog een minpunt is als je de irritante zwarte balken weg wil hebben moet je zoemen normaal kan je van 1.2 naar 1.5 en dan naar 2 normaal gebruik 1.2 of 1.5 zoom om niet te veel te verliezen ,maar dit apparaat gaat gelijk naar 2 wat inhoud ondertiteling voor de helft verdwenen .
Dus deze Asus O!Play Mini gaat retour leverancier .
Mocht iemand toevallig weten welke mediaspeler deze tekortkomingen niet heeft hou ik me graag aanbevolen.

frec 07-10-2013
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Makkelijk in gebruik, speelt o.a. WMV en MP4 files af.

Een minpunt: bij full HD WMV (1920x1080, 25 fps) valt het geluid soms voor een paar seconden uit. Irritant omdat ik bij mijn video's muziek heb gemonteerd. ASUS Service zegt (zie hieronder) dat geen enkel non-Windows product full HD WMV aankan. Suggestie: gebruik een lagere resolutie WMV, of een gebruik full HD maar dan in een ander file formaat. Ik heb dit getest door de home video in andere formaten weg te schrijven:
- 1280x720, 25 fps, WMV-formaat: prima beeld en geluid.
- 1920x1080, 25 fps, MP4-formaat: prima beeld en geluid.
Ondanks het minpunt een goede prijs kwaliteit verhouding.
======================================
Antwoord van ASUS Technical Service Desk:
Dear Sir,

Thank you for your email.

Notice that any device other than a Windows based machine has problems running full HD WMV content.
This because the WMV extension is a Microsoft codec, the extension also stands for Windows Media Video.

Full HD WMV files take a lot of processing power of a system and because of this a lot of systems cannot play these files correctly.
I'd suggest you use a different full HD extension or to use non HD WMV content.

We cannot guarantee that every codec/ extension can be used to play full HD content.
This because some extensions are heavier than others and many are not meant for these kind of systems.

I hope to have informed you enough.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Kind regards/ vriendelijke groet,
XXX XXX
Asus TSD.

seloh77 14-04-2013
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Apparaat doet precies wat het moet doen zonder moeite. Ik kan USB-schijven direct op mijn tv aansluiten maar niet alle filmformaten worden ondersteund. Dit apparaat ondersteund nagenoeg alles en pikt ondertitelingsbestanden ook gelijk op.

Poweralfa 30-12-2012
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Ik heb deze speler net 1 dag staan en speelt alles af zoals de spec beloven .
Prima is dat er ook een hdmi kabel bij zit.
Ook kan je vilde afstandsbediening contrast ed bijstellen.
Ik zal over een paar maanden weer een update geven of ie t nog doet.
Tot zover dus een aanrader voor die prijs.

rich1200 14-10-2012
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Speelt echt alles af. ben er super blij mee. absoluut geen
problemen met diverse harde schijven, dezen worden zonder
probleem gelezen.

patrick2012 16-07-2012
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

hallo heb hem zinds feb maar bevalt slecht als je films op de harde scdhijf zet en je doet de asus aan kan het maar zo zijn dat de films die op de harde schijf staan niet worden aangegeven op je asus media player en heb hem geprobeerd om hem up te daten en loopt hij vast kan bij het vuilnis !!!!!!

roger_s 11-03-2012
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

super apparaat echt een aanrader makkelijk in bediening me dochter van 11 gebruikt hem ook dat zegt al hoe simpel hij is en is super stil samen met een samsug harde schijf 1 tb perfecte cominatie

speedy23 15-10-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Simpele installatie,doet wat ie doen moet!
Nog een tip ik gebruik een 2,5ich HDD zonder eigen voeding!
Deze 2,5inch HDD is alleen te gebruiken als hij is geformatteerd in het NTFS Formaat!!

Fat32 Gaat niet werken hij ziet dan wel de schijf maar herkent geen inhoud!

Fritzzz 10-10-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Super eenvoudig, gewoon een top spelertje, speel alles af, super stil, is makkelijk weg te werken, je hang je harde schijf eraan, of een USB stick. Als je een simpele mediaspeler wilt hebben moet je deze gewoon kopen!!
Ik heb dan 1 klein minpuntje, subtitles mogen iets scherper zijn en ik moet ze vaak even wijzigen in grootte, zou handig zijn als je dat vast kan zetten.

Scilla 28-09-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Ik heb hem één dag in huis maar breng hem morgen gelijk weer terug.
Als je een Mac heb zou ik hem niet nemen want een HDD met mac structuur lust hij niet.

Andre uit Fryslan 15-09-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Super simpel apparaat, plug and play, ik heb diverse bestanden geprobeert, alles werkte, nog beter dan de VLC player op de computer! Aanrader, geen geklooi meer met het branden van DVD's etc!

Gert063 28-08-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Werkelijk voor dit geld €62,45 bij(Zercom),is dit een geweldige (ik zou hem iedereen aanbevelen) Mediaspeler. Voordelen: Is stil,speelt werkelijk tot nu toe dan alle bestanden af,is snel,Ik heb er niets op aan te merken. Deze had ik veel eerder moeten kopen.
Een uitgebreidere handleiding is te downloaden op www.asus.com
Om kort te gaan de O!Play Mini doet wat hij moet doen. Dit is een perfecte Mediaspeler:)))

bertito 21-08-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Gisteren dit apparaatje gekocht. Ik wilde eerste geen media player maar deze was maar €62. In de winkel hebben ze hem gedemonstreerd en ik raakte overtuigd, mede omdat ik goede ervaringen heb met Asus. Eenmaal thuis aangesloten was ik echt verbaasd dat hij ALLES ziet en afspeelt! De beeldkwaliteit is super en beter vloeiend dan op mijn PC. Ook de externe portable HD zonder voeding werkt op de USB.

Lholland 18-05-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

net binnen had al ene WD live maar die speelt geen Bray iso af, en problemen met sub dat als er meerdere subs zijn ze niet allemaal afspelen en correct . Deze geen probleem speelt alles af . heb nog neits gevonden wat hij niet speelt. Bray iso geen probleem, MKV , Divx..... speelt ook subs af SRT, Sub, Idx/SUB. Zit ook een HDMI kabel bij.
pluspunten speelt alles af Bray iso /divx / dvd/ mkv ... subs idx/sub / srt werken ook super
minpuntje Menu werkt wat langzaam een echte aanrader

Bruklo 25-03-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Eenvoudig apparaat zonder toeters en bellen.
Speelt alles af en heeft een zeer eenvoudige bediening.
Een echte aanrader, stond als tip vermeld in de Computer Totaal van maart 2011

Mr Alexander1969 21-03-2011
Geschreven voor: Asus O!Play Mini 0 GB

Ik heb de Asus O!Play Mini nu een week in bezit en hij bevalt heel goed! Ik zocht juist een mediaspeler zonder harde schijf en toeters en bellen. Lekker stil en eenvoudig Je kunt er natuurlijk wel een usb-harde schijf op aansluiten, moch je dat later toch willen. Aansluiten en bediening zijn eenvoudig. Er zit en 3 RCA en een HDMI kabel bij.