LG DP1W 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DP1W 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

tcb299 23-04-2013
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Al meer dan een jaar in gebruik, ik stream vanaf mijn PC die boven staat en heb er een externe HD aanhangen. Werkt altijd tadeloos. Zeer maar dan ook zeer tevreden. Zeker voor die 6 tientjes die ik ervoor betaald heb. Hij kent ook alle bestandsformaten. Vette aanrader. Ook nog eens mooi design, althans vinden wij.

hans3737 15-04-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Wat een geweldig prettig apparaat.Gekocht om met name gewoon een film af te kunnen spelen, muziek en of foto, dus niet meer van die poespas zoals youtube. en voor waar ik hem heb gekocht een dikke voldoende,speelt films meteen af met de juiste ondertiteling!
Nooit meer dvd's branden maar met een externe harde schijf alles kijken wat je wil zien !

Cuneyt 24-02-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Sinds deze week in bezit van deze top apparaat. Ik was 3 jaar geleden net iets te vroeg met aanschaf van mijn ledTV. Het is net geen smart tv. Dus geen internet en ook geen dlna. Hiermee probleem opgelost, sterker nog ik heb nu meer dan wat een smart tv heeft. En hij speelt echt alles af!! Met een memory stick van 64GB heb je ook geen harddisk nodig. Trouwens je kan zo draadloos in HDD van je laptop duiken of toegang krijgen tot je externe HDD die aangesloten is op je netwerk. Alles gaat zo simpel.

Minpunten: Je kan niet surfen op het net. Je hebt alleen toegang tot Youtube, Picassa en weerkanaal. Of heb ik het mis? Want als je op youtube kan zou je ook via een browser kunnen surfen lijkt mij.Heeft iemand hier ervaring mee?
En ik mis een SD kartslot.

Miscchien vraag ik nu wel erg veel voor een apparaat van 59 euro.

Ik zeg kopen!!

rutger16 04-02-2012

hallo vandaag 2e exemplaar binnen gekregen
en gaat ook gelijk weer terug

net als eerste exemplaar blijft ie hangen het rode lampje blijft maar knipperen eerste die deed helemaal niks meer en die van vandaag blijft maar opstarten en dan opnieuw installeren verder kun je geen youtube filmpjes bekijken want hij geeft de melding dat de filmpjes door de eigenaar zijn beschermt reactie van lg bel maar met google

nu dus toch maar weer terug naar ac ryan

ardhout1 29-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Al een half jaar tevreden gebruiker! Enkel 1080p films draadloos streaken hapert, maar dat kan ook aan mijn KPN Experiabox liggen die maar 130MB/s. aankan (wel N-wifi!) Maar goed, heb onlangs ge-upgrade naar Mac OSX Lion en nu is de Samba toegang (SMB) niet meer werkbaar. Is een bekend probleem maar nog geen update van LG beschikbaar! Dus kan hem niet meer goed gebruiken.

Adam Lilith 03-04-2012

Al geprobeerd PS3 Media Server 1.50.1 te installeren?

Ik draai ook OSX Lion en hier werkt het prima. Als tijdelijke oplossing is het een goede. Ik verwacht namelijk niet dat LG op korte termijn zal komen met een oplossing.

Succes!

mv1200 27-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

gekocht omdat hij 'echt alles'kon afspelen zo meldt mij Coronel op Yuotube op DE PC. Ding aangescahft en installatie is appeltje/ eitje. Ik had hem met name gekocht voor de youtube ondersteuning. Ik kan er wel 'heen' maar hij wil GEEN ENKEL filmpje afspelen. Bij ELK filmpje dat ik selecteer volgt een melding dat deze is beveiligd door de eigenaar en niet getoond kan worden op het aangesloten toestel. Grappig wel: ook een LG. Niet getreurd dan maar de helpdesk van LG gemaild. dat al 2 Keer gedaan inmiddels maar daar lijkt niemand thuis te zijn. Geen enkele response, nada , nop. Ik heb een retournummer van Bol en hij gaat morgen op de post.

Pthol 30-01-2012

Problemen met Youtube ? heb je je speler wel toegang gegeven tot internetzie setup. Zo ja, in je setupmenu staat DivX vod als je daar op klikt de info lezen. Cuc6 all. En laat eens horen of het gewerkt heeft.

markhuijs 03-04-2012

Reactie vind ik ook overdreven. Dat ie Youtube filmpjes kan afspelen is voor mij een bijzaak maar daar koop ik het apparaat ook niet voor. Echter wel ben ik het met je eens dat de Youtube filmpjes 9 van de 10 x niet kunnen worden afgespeeld. Ook ik krijg dan die melding "Beveiligd door de gebruiker"???

Voor de rest qua bedieningsgemak heel tevreden en hij speelt werkelijk alles af. Draadloos gebruik ik hem niet meer omdat de wat grotere films (HD 1080p) haperen terwijl ik ook een N-router heb.

Al met al ben ik heel tevreden over het produkt (zeker ook gekeken naar prijs-kwaliteit verhouding)

mv1200 30-01-2012

ha grappig toch een mailtje van Lg als een soort response denk ik dan maar.Bericht luidt (let wel: ik heb NOOIT een antwoord gehad op mijn 3 mailtjes !!)

Geachte klant,

In aansluiting op uw emailcontact met onze LG klantenservice, hebben wij 1 korte vraag aan u
voor ons klanttevredenheidsonderzoek. Onderaan dit bericht kunt u de vraag met slechts 1 muisklik
beantwoorden.Wij zullen uw mening gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Cuneyt 01-03-2012

Heel vervelend. Maar ik vind je reactie een tikkie overdreven. Ik vind het een geweldige apparaat voor heeeeel weinig geld. Ik heb hem ook voornamelijk voor youtube ondersteuning aangeschaft en bij speelt hij bijna alles af. Maar wat voor mij ook heel belangrijk was wat hij nog meer bestanden afspeelde. Ook zonder probleem!
Ik denk dat je iets verkeerd doet og er een storing is of dat je geen N-router hebt. Maar ik ben nu een zeer tevreden toutube kijker.

mv1200 30-01-2012

ach gut en dan 3 minuten LATER:

Geachte heer/mevrouw ,

Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende de DP1W.
Wij adviseren u om via uw PC de laatste versie van Adobe Flash Player te downloaden en te installeren.. Dan is het via de PC mogelijk om te streamen naar de mediabox.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, u kunt ons

bereiken door gebruik te maken van het contactformulier of via onderstaand telefoonnummer.

softylove 23-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Nou ik lees hier van alles en nog wat maar bij werkt alles prima zelfs iso bestanden, ook kan je meerdere youtube filmpjes (.flv) achter elkaar afspelen (dus niet een voor een) makkelijk om beeld muziek op feestje e.d te draaien.
Tot nu toe ben ik goed tevreden.

DaShop 13-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Ik gebruik de player voornamelijk om vanaf een USB stick films en series af te spelen, en dan werkt het erg goed.

Wel erg slordig van LG dat zij op de verpakking vermelden dat de player ook ISO files afspeelt want dat is niet het geval. Contact gehad met hun klantenservice en zij bevestigen dat de DP1w GEEN iso kan afspelen. VOB files overigens wel maar het gebrek aan een menu vind ik (i.t.t. een eerdere reviewer) dan storend. Verder kan het apparaat wel heel veel formats aan.

De wireless functie heb ik maar en paar keer geprobeerd, met wisselend resultaat. Mijn computer (of de files daarop) wordt niet altijd 'gevonden'. Een enkele keer werkte het prima om wireless te spelen, een andere keer blijft de film opeens hangen en blijkt dat de computer opeens niet meer gevonden wordt. Dit heeft overigens niets te maken met de signaalsterkte van het netwerk. Vandaar dat ik nu toch vnl een USB stick of externe harde schijf gebruik.

Al met al ben ik toch behoorlijk tevreden omdat het een zeer fijn alternatief is voor koppelen van de computer aan mijn tv met een lange, dikke kabel.

Mich66 08-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Wat een vreselijk apparaat. Ik dacht een waardige opvolger te hebben gevonden voor mijn stokoude WD TV. Ik was voornemens om een AC Ryan te gaan kopen, totdat ik de reviews van dit apparaat zag. Ach waarom niet, een LG. Eerste exemplaar bleef daarna in een modus hangen dat hij telkens uit viel, en opnieuw opstartte. Als ie dan een keer in het menu wenste te komen, kon je een update uitvoeren en wireless instellen. Daarna opnieuw opstarten, drama. Echt geen land mee te bezeilen. Nieuwe gehaald, die deed het even, totdat... jawel, weer uitval. Hij wilde niet eens meer files afspelen. Het lijkt heel wat, maar wat een ellende, deze LG. Of ik heb een maandagochtend serie getroffen of LG heeft een poging gedaan een mediaplayer te maken. Voor mij nog maar 1 merk: AC Ryan.

henk1295 20-03-2012

Volgens mij heb je geen N-router...?

JerryW2 03-01-2012
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Deze mediaspeler heb ik voornamelijk gekocht vanwege het design en de ondersteuning voor veel videoformaten. Het afspelen van video gaat dan ook probleemloos. Prettig is dat de speler ook via een Windows netwerkshare bestanden kan afspelen. De bediening is snel en eenvoudig. Installeren is een eitje. Er is echter ook wel wat te verbeteren aan het apparaat:

In het home scherm zijn er opties voor video, muziek en foto's, maar die zijn alleen voor een aangesloten harde schijf of USB stick. Bij het streamen heb je er niets aan. Het zou mooi zijn om hier snelkoppelingen naar mijn NAS van te maken.

Het is niet mogelijk om lijsten te sorteren op bijvoorbeeld datum of grootte.

Het spoelen in video's gaat moeizaam en onnauwkeurig. Dat kan veel beter.

De mediaspeler onthoudt waar ik was in een video, maar bijv. de zoekgeschiedenis in de Youtube app wordt niet bewaard. Dat is jammer.

Het aantal apps is zeer beperkt. Alleen de Youtube app vind ik de moeite waard. Helaas verschijnt er regelmatig een foutmelding dat een filmpje beveiligd is. Als ik op de site kijk, dan blijkt het filmpje niet meer te bestaan. Een beetje cryptische melding dus.

Ik blijf de LG voorlopig nog wel gebruiken, maar de volgende keer kijk ik toch naar een apparaat met wat meer mogelijkheden, met name op het gebied van internet TV.

markhuijs 15-12-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Reeds een jaar in het bezit van de LG DP1W.

Ervaringen met dit apparaat:

Minpuntjes:

-Wifi verbinding (merk erg weinig van de WIFI N-verbinding. Afspelen van films gaat niet goed over het draadloos netwerk. Maar dit kan ook eventueel aan de router liggen)

-Internetdiensten (Picasa, Weather en Youtube). De diensten werken allemaal wel alleen had ik graag wat meer diensten willen hebben. Wat me tegenvalt is dat ik bij veel films op youtube een melding krijg dat deze niet af te spelen zijn? Erg jammer.

Pluspunten:

-Veel codecs, dus speelt werkelijk alles af!
-Bedieningsgemak
-Mooi vormgegeven apparaat en ook lekker klein
-Connectie mogelijkheden: LAN,Wifi,2x USB
-Mooi duidelijk vormgegeven menustructuur

Kijkend naar de plus- en minpunten ben ik zeker te spreken over dit apparaat. Voor dit geld heb je geen ander apparaat met zoveel mogelijkheden.

Bedroom tv 04-01-2012

Hoi Marc,

Ik zag dat jij ergens gereageerd had op een post en het had over een firmware update. Hoe voer je die firmware update uit?

Alvast bedankt.

Groetjes

Tom114 10-01-2012

Beste Mark huijs,

Ik heb sinds kort de Mediaplayer LG DP1W aangeschaft. Nu is het eindelijk gelukt om bestanden te delen (streamen) met de mediaplayer en Laptop.
Nu zou ik ook graag Spotify/Itunes via mijn laptop naar Mediaplayer (LG DP1W) en dan over mijn surroundset willen laten spelen. Ik heb al van alles geprobeerd (Jamcast, VLC) maar het lukt me gewoon niet.
Heb jij misschien een idee hoe dit te doen is?
Alvast bedankt.

Gr, Tom

Micha79 09-11-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Heb hem nog maar kort, maar bevalt mij echt uitstekend.
Ben niet in het bezit van een (full) HD tv, dus Full HD content heb ik niet dus kan hier geen oordel over geven, maar videos afspelen in HD qualiteit gaat prima.

Ik gebruik het voornamelijk voor het afspelen van van DivX, MKV, FLV, VOB/DVD ISO, FLAC en MP3 bestanden, en ben er helemaal tevreden over.
ISO DVD’s en VOB files afspelen gaat feilloos, en idd zoals vermeld geen DVD menu, maar stoor ik mij niet aan gezien je tijdens het afspelen van de film ondertiteling en geluidsopties kunt instellen.

Had in het begin wat problemen met het instellen van wireless waar ik geen verbinding kreeg met mijn laptop.
En probleem lag bij het feit dat ik geen wachtwoord in heb gesteld om in windows in te loggen.
Wachtwoord aangemaakt voor windows, en deze vervolgens ook ingevoerd in de mediaspeler, en voila verbinding.

Merk wel op dat de speler niets aantrekt of submappen wel/niet gedeeld zijn in windows, want hij laat alles zien.
Mogelijk omzeilt hij de windows beveiligings protocollen, wat niet zou moeten kunnen, en is meer een fout van Windows dan van de mediaspeler.

Invoeren van letters gaat traag, en irriteer mij aan het klik geluid van de pijltoetsen op de afstandsbediening.
Andere toetsen klikken niet zo, waarom LG ervoor heeft geklozen dit zo te ontwerpen???

Waar de vorige reviewer het bij Youtube over heeft dat het niet afspeelt, heb ik geen problemen mee, firmware 2.02.21

Al met al een hele fijne mediaspeler voor een mooie prijs!

eekhoorn3 17-12-2011

Dag Micha,

Inderdaad een erg fijne speler maar dat authoriseren van mijn laptop lukt niet. Mijn laptop ziet de LG wel maar kan er verder niets mee. Het instellen van een wachtwoord voor Windows, wat moet ik me daar nou bij voorstellen? Heb een wachtwoord voordat ik op mijn laptop kam werken maar dat werkt niet. Ziggo codec en wachtwoord had ik al ingevoerd en die gaven me toegang tot het netwerk maar verder dan dat kom ik niet. Heb niet meer (wacht) woorden ter beschikking...??? Wil je bij deze alvast hartelijk danken voor je reactie. Met vriendelijke groet, John

hedwig_v 09-11-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Installatie = probleemloos en heeeeel vlot
Degelijkheid = geen opmerkingen
Mogelijkheden en bedieningsgemak = zucht want:
1. Eigen foto's en filmpkes: diavoostelling met fototoestel aangesloten op hdmi is sneller, roteert foto's automatisch, is gebruiksvriendelijker, etc. Bij het bekijken van avi-filmpjes (640x480 - Canon PowerShot 500-serie) valt het geluid weg na enkele seconden.
2. Youtube: (=hoofddoel van de aankoop) Aanvankelijk ging filmpjes kijken goed al maakt de zoekfunctie (letter per letetr met pijltjes naar de juiste letter gaan) zoeken ontzettend tijdrovend. Voor een nieuwe zoekopdracht moet je de applicatie volledig verlaten anders genereert het toestel spontaan dezelfde zoekopdracht zonder mogelijkheid tot wijzigen.
Sinds enige tijd zijn de filmpjes van YouTube NIET meer afspeelbaar. Feedback van de klantendienst van LG zegt dat de FlashPlayer van het toestel een versie lager is dan de vereisten van YouTube. Eeen upgrade van de firmware zou (nog) niet bestaan.
Voor mij is het toestel momenteel dus waardeloos.

Erwyn 04-11-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Ik heb 5 dagen geleden een DP1W aangeschaft. Ik wilde hem draadloos gaan verbinden met mijn NAS (Conceptronic)op zolder. Met de installatiewizard leek de configuratie een fluitje van een cent, maar na 5 seconden vloog mijn verbinding er uit en niet alleen die, maar ook alle andere openstaande Wifi-verbindingen. Na enkele dagen gezocht te hebben bleek het euvel in mijn router (Sitecom) te zitten en nadat die was vervangen door een ander (Eminent) werkte alles naar behoren. Wel moet je op de NAS aangeven dat je media wilt streamen, maar alles werkt daarna als een zonnetje. Films spelen zonder hapering af evenals muziek. Laatste firmware (20110722...) er op geplaatst voor de zekerheid.
Tot nog toe erg tevreden omdat ik nu mijn mediabibliotheek volledig kan benaderen zonder een extra kabel te trekken.

Croes 31-10-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Moet zeggen dat ie op zich prima bevalt, al hadden er van mij wel meer apps op mogen zitten.
Beneden aangesloten op bekabeld netwerk en dan gaat alles prima. Echter draadloos valt hij me erg tegen. Films lopen voor geen meter door. Heb al een nieuw accesspoint aangeschaft, 300n, maar ook dan lopen de films niet door (via Synology NAS).
Mocht iemand nog een tip hebben . . . ?

Andre52 11-10-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Voor het geld een prima mediaplayer. Ik gebruik hem in combinatie met een harddisk. Tot op heden worden alle films vanaf de disk probleemloos afgespeeld. Een upadte van de firmware heb ik nog niet gedaan. Niet omdat het te moeilijk, maar de noodzaak is tot nu toe gewoon niet aanwezig is.

LucasNiels37 09-10-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Ik ben niet tevreden over dit apparaat. Ik had 'm gekocht, omdat er positieve reviews waren. Maar of ik doe iets niet goed of de positieve reviews komen van LG-medewerkers. Ik gebruik de mediaplayer om mp3's via een usb-stick af te spelen op mijn stereo. Eenvoudige klus zou je denken, maar het apparaat doet het vaak niet goed. Een album zoeken gaat traag en als een nummer eindelijk afspeelt loopt ie regelmatig vast. Youtube doet het ook regelmatig niet. Ik ben op dit moment erg teleurgesteld in dit apparaat.

markhuijs 15-12-2011

Beste,

Heeft u al eens een firmware update uitgevoerd van dit apparaat? Hiermee worden al een aantal "kinderziektes" verholpen. Die van mij heb ik nu 2x geupdate en ik ben zeer tevreden over het apparaat. Je moet even doorhebben hoe het apparaat het beste te gebruiken want er zijn meerdere manieren.

Muziek, films, foto's, etc worden goed afgespeeld. Een minpuntje vind ik echter wel de Wifi op dit apparaat. Want via wifi kan ik films over het netwerk niet goed afspelen. beeld stottert en geluid valt weg. Met de netwerkkabel is dit gelukkig verleden tijd.

j broekhof 21-10-2011

hoi lucas
ik heb ook een lg maar ik kan er helenmaal niet mee
heb alles al gedaan net werknaam en ww ingevoerd
maar ik krijg geen resultaat wat doe ik verkeerd
Gr Jan

deStoker 21-09-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

alle pluspunten welke door vorige recercenten genoemd zijn kloppen.
had zelf al een med8er en een acRyan, (welke beide steeds vastlopen)
De LG is een stuk fraaier vorm gegeven, netter en vlotter in bediening.
Nadeel vindt ik wel dat dvd menu's (ifo, vob) niet bruikbaar zijn, en heeft GEEN internet radio, (Mis ik zer met een buitenlandse partner..)

acmaassen 03-08-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Ik moet zeggen dat ik initieel best tevreden was. Er zijn immers weinig goede mediaspelers op de markt zonder kuren. LG was hier eigenlijk geen uitzondering op, maar voor mij doeleinden werkte 't.

Alleen bepaalde DVD's gaan nog steeds weleens mis. HD content gaat goed, maar tot op heden altijd wireless. Bij zwaardere content (geen compressie op HD bijv) is het geen doen, maar das logisch. Ook heb ik een paar keer geen audio bij bepaalde video gehad. Dus bepaalde codecs heeft het apparaat problemen mee.

Dus besloten de laatste updates te installeren en de kabel aan te sluiten. Maar helaas. Dat gaat met veel problemen. Ik krijg de kabel niet connected. 1x pakte die 'm ineens wel, maar dat was ook de enige keer. Wireless gaat nog steeds wel goed. Ook start het "setup" menu nu elke keer bij een reboot van de mediaspeler. Dus er is iets mis gegaan bij de laatste firmware update. En geen idee hoe ik dit weer gefixed krijg. Al paar keer restored naar default instellingen, geen succes.

Als ik dynamic setting kies, dan werkt internet wel, maar pakt hij m'n netwerk niet (verkeerde gateway). Doe ik 't manual, dan werkt 't niet. En Wireless, met dezelfde settings wel. Hopeloos.

De support van LG is een drama. Ik kan niet eens het formulier invullen, elke keer zijn er wel errors. Telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken, nadat ik een hele speurtocht moest doen om uberhaupt 't telefoon nummer te bemachtigen.

Begin de hoop op te geven met dit apparaat. Ik ben aan het kijken voor een andere.

RobV75 15-07-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Een fantastisch apparaat. Hij speelt werkelijk alles. Eerst wat problemen gehad met de ondertiteling van BR-ISO en AVCHD-ISO, maar dat is met de laatste firmware ook opgelost. Met de laatste firmware kan een update worden gezocht en geïnstalleerd via de wireless verbinding. Dus niet meer via de omslachtige methode van een USB-stick.
Ik moet wel vermelden dat ik deze mediaspeler niet gebruik om te streamen. Ik sluit een 2,5" 1TB HDD rechtstreeks aan op de speler en dat werkt voortreffelijk.
Met een aantal commentaren ben ik het wel eens. De (uitgebreide) gebruiksaanwijzing is volstrekt onvoldoende om m.n. de streaming problematiek mee op te lossen. Op het forum is ook weinig gerichte informatie terug te vinden. Tevens zou LG er goed aan doen om wat minder terughoudend te zijn met het geven van release-informatie. Dit is echt onder de maat.
Voor de rest een absolute topper, zeker voor de prijs en ook de vormgeving steekt met kop en schouders boven de concurrentie uit.
Ik hoop alleen dat als er iets stuk gaat en ik, zoals met een aantal andere LG producten, gebruik moet maken van de (uitbesteedde) technische dienst, nu wel een goede service verleend wordt. Mijn ervaring van deze ondersteuning waardeer ik tot nu met een schamele 1.

Reiny 01-12-2011

Hallo Rob,
Ik heb gisteren ook de dp1w gekocht en vraag me nu af hoe je iso bestanden afspeelt en dan met name de vraag: heb je de menu's er dan ook bij?

m.v.g. Reiny

MtenPas 14-07-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Installatie fluitje van een cent!
Speelt alles moeiteloos af, enig minpuntje is dat de dvd menus niet worden ondersteund!

Steert 29-06-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Wat een topper! Installatie zo gepiept, en speelt gewoon werkelijk alle formaten af. Verbinding gemaakt via draadloos netwerk (300n) en de LG streamt alles zonder haperingen vlekkeloos af.

Ik heb wel de nieuwste firmware van LG geinstalleerd.
Daar is ook een 84 pagina dikke handleiding te vinden waar alles in staat (engels).

Verbinding maken met mijn pc via Samba server gaat perfect! Inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van de pc, en alle films en formaten worden herkent. Wel even de betreffende schijf of locatie van de films delen.

Via de usb een externe harddisk aangesloten, en ook dit werkt top!

Voor een leuke prijs een top mediaspeler!

Jalumi 05-06-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Wat een geweldig apparaat! Aansluiten en spelen maar. Alles werkt naar behoren. Ik heb inmiddels diverse formaten afgespeeld via een externe harddisk, en alles werkt perfect. Prachtig beeld en geluid. Ook You Tube werkt prima. Ik heb een paar kleine bestanden gestreamed vanaf de laptop, en ook dat ging perfect.Het apparaat is lekker compact en ziet er goed uit. Kortom, ik ben een tevreden gebruiker.

Ivo1977 20-05-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Hier hoef je dus echt geen computernerd voor te zijn... Gelukkig eindelijk eens een apparaat wat ik snap. Na een DVD'tje of 10 verziekt te hebben met branden toch maar eens dit ding aangeschaft icm met een USB3 harde schijf. Dat had ik dus veel eerder moeten doen.

Alle home video's van de kinderen(in Full HD), gedownloade films (ook Blueray) muziek, foto's etc op de schijf gezet. HDMI naar de TV, optische kabel naar de surround, en je hebt eigenlijk niks meer nodig. Kabeltje van de router naar de LG (staat er toch naast, kan ook wireless), en je kan bvb alle Youtube zo afspelen. Het is gewoon voor een normale jongen eens leuk ,dat je iets aansluit en het werkt naar verwachting. Normaliter hang ik een half uur aan de telefoon met mijn computernerd collega's. En dat voor zo'n mager prijsje (88 Euro).

water946 26-03-2011
Geschreven voor: LG DP1W 0 GB

Ik heb de lg dp1w nu een maand in bezit en ben er zeer tevreden over,had binnen 10 minuten alles draaiende, heb een externe harde schijf er aan hangen en gebruik een usb-stick voor firmware (updaten),heb hem in het thuiswerk helemaal gedeeld met pc en kan nu zelfs voetbalwedstrijden kijken van sopcast,netcast is ook prima van de lg, kijk youtube filmpjes,picassa fotoos en wether accu.com,ben blij dat ik deze aankoop gedaan hebt.

MJ51 12-12-2011

Bij mij werkt het apparaat ook feilloos, maar wat mij niet lukt is om live voetbalwedstrijden (via Sopcast) naar de TV te streamen. Ik heb het idee dat ik nog e.e.a. moet instellen, maar wat? Kun en wil je me helpen?

met vriendelijke groet,
Martin Huizer