Conceptronic CM3S500 500GB MediaPlayer 500 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Conceptronic CM3S500 500GB MediaPlayer 500 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Math212 10-02-2010

Ik heb het apparaat in december'09 gekocht en ben er heel tevreden over.
Speelt alles af wat ik van internet download. Goed geluid en makkelijk te bedienen. Je hoeft gelukkig geen dvd meer te branden.

Polletje 04-03-2009

Deze mediaspeler is handig in het gebruik en doet wat ie moet doen. Een aantal kleine nadelen zijn:
- je kunt tijdens het afspelen niet zien hoever de film gevorderd is. hierdoor kun je dus ook moeilijker halverwege stoppen en later weer beginnen waar je gebleven was, dat is dan een heel gezoek.
- je kunt voordat je een videobestand afspeelt niet zien wat de totale tijdsduur is.

Bedenk bij de aankoop goed wat voor bestandsformaten je wilt afspelen. Als je HD formaten wilt afspelen (wat natuurlijk steeds meer de standaard wordt) dan moet je een van de nieuwere modellen van Conceptronic kopen!

kleinh 01-03-2009

Prima apparaat voor het afpelen van diverse formaten video's. Let op dat de naam van de video en het *.srt bestand, de ondertiteling, gelijk zijn.
MP3 afspelen is minder fraai. Jammer is ook dat je MP3 bestanden niet willekeurig (shuffled) kunt afspelen. Overzetten van PC naar dit apparaat gaat razendsnel.

janberkers 01-02-2009

Handig spelertje aanrader voor iedereen.Uitpakken aansluiten op je computer, bestanden overzetten, en afdraaien op je tv. Het grote voordeel dat je niets en dan ook niets meer hoeft te branden.!!!!!!