Sharp R879INA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sharp R879INA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R. Bruinsma 08-08-2011
Geschreven voor: Sharp R879INA

Ik schafte deze Sharp magnetron aan op 25-06-2011.
De vorige was een Samsung van zo'n 300 euro en hield het maar 4 jaar uit.De ventilator ging al stuk na 2 jaar.Nu dacht ik met Sharp toch iets beters in handen te hebben. Fout!! Op 01-08-2011 ging ook de Sharp stuk, waarbij de groep in de meterkast uisloeg.Ik heb hem weggebracht en hoopte een nieuwe te krijgen ,daar deze al zeer snel stuk ging.Fout!! Hij moest en zal gerepareerd worden volgens de baliemedewerker. Het betreft nl. een hygiëne product. 05-08-2011 heb ik de magnetron weer opgehaald. Op 06-08-2011 maakte ik s'middags lasagne klaar en alles ging goed. s'Avonds wou ik een broodje bapao klaar maken en deed de deur open. De magnetron sloeg uit en ook de groep in de meterkast. Een kortsluiting in het apparaat dus. In de winkel mocht ik gelukkig een nieuwe magnetron uitzoeken maar dat werd natuurlijk niet weer één van hetzelfde type. Geef mij de oude vertrouwden uit de jaren 90 maar. Deze gingen tenminste 10 jaar mee!

Let wel: ik gebruik de magnetron zo'n 2x per dag en kook er nooit in. Puur eens een ovenschotel, snackje of pizza.