LG MJ3281BCS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG MJ3281BCS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Wilo77 01-06-2017

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: LG MJ3281BCS

We hebben deze magnetron een half jaar. Een paar maanden geleden is de motor van het draaiplateau en de oven vervangen. Het apparaat maakte nl een behoorlijke herrie. Vandaag weer een monteur. De oven warmt nl niet op. Blijkt een draad doorgebrand. Het apparaat gaat mee met de monteur. We zijn het minimaal een week kwijt. Beetje jammer voor een apparaat gekocht in dec 16.

Pluspunten

• Magnetron werkt goed

Minpunten

• Oven weer niet goed

Dinie 14-01-2017

Fijn model combimagnetron voor kleine keuken

Geschreven voor: LG MJ3281BCS

Mooie maat . Een week in gebruik, vanmorgen koekjes via menu, waren perfect.
Stoomfunktie is niet snel. Ben gewent aan stoommandje op induktie.
Alleen de heteluchtfunktie maakt enorm lawaai (is dit normaal?). Is niet fijn in open keuken.
Deur opent naar voren is prima. Mijn vorige Sharp draaide net de verkeerde kant op.

Pluspunten

• Mooi model voor kleine keuken
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Heteluchtfunktie veel lawaai
  • Stoomer niet snel.

Christiaan 07-06-2016

Goede combimagnetron, zonder voorverwarmen oven!

Geschreven voor: LG MJ3281BCS

Mooi uiterlijk voor combi magnetron binnen deze klasse. Wat mij direct opviel is dat je de oven niet hoeft te voorverwarmen. Toen ik het las was ik sceptisch maar blijkt echt waar te zijn. De broodjes voor het ontbijt waren binnen 7min klaar. Min punt vind ik dat het display niet echt gebruiksvriendelijk is. De gebruiksaanwijzing doorspitten is hierdoor wel een must om alle functie's goed te kunnen gebruiken

george100 22-04-2016

Goede magnetron met een hopeloos slechte handleiding

Geschreven voor: LG MJ3281BCS

Na een paar weken gebruik blijkt het een goede magnetron. Daar heb ik ook geen opmerkingen over. Maar van over de handleiding: Dit is een van de slechtste handleidingen die ik ooit bij een apparaat heb gezien. Hij volstaat slechts met aangeven op welke knopjes moet worden gedrukt en een paar receptvoorbeelden. Hoe de diverse functies in het algemeen gebruikt moeten en kunnen worden komt totaal niet aan de orde. Voorbeeld: de crisp-plaat. Deze blijkt eerst te moeten voorverwarmd is me van diverse kanten verzekerd. Anders werkt zo'n ding niet. Daar wordt niets vermeld. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Hopelijk maakt LG snel een handleiding waar je wel iets aan hebt i.p.v. eentje die eigenlijk direct bij het oud papier kan.

altijd fietsen 15-11-2015
Geschreven voor: LG MJ3281BCS

Veel mogelijkheden. Met name de stoomfunctie wordt onderbelicht, zowel op de websites van de leveranciers als die van LG. Het CBS model heeft de stoomfunctie niet. Het stomen duurt overigens best lang, en de aardappels waren nog niet gaar na de tijd die de magentron zelf had ingesteld.
Ook het voorverwarmen gaat eigenaardig. Je moet zelf instellen hoe lang je wilt voorverwarmen. Bij onze vorige magnetron ging er gewoon een piepje als de temperatuur bereikt was.
Hij schijnt zuiniger te zijn, maar het is dan weer jammer dat hij enkel echt uit gaat als je de stekker uit het stopkontakt haalt. Die stekker moet dus onder handbereik blijven.
Verder wordt de buitenkant echt heel erg warm, dat waren we ook niet gewend.
De gebruiksaanwijzing is wel prettig, en er worden veel spullen meegeleverd; meer als dat LG zelf noemt.
Het instellen werkte verder prima, knoppen ook goed bedienbaar; al zijn de meeste recepten wel erg op de amerikaanse markt gericht, maar dat geldt voor alles van LG (zie ook de vele amerikaanse koelkasten en de fraaie normale koelkasten met helaas voor vegetaries een extra grote speciale lade voor vlees ipv groentes).

keukenprins 20-12-2015

Als je gaat voorverwarmen en je stelt de gewenste temperatuur in moet je 2 keer op start drukken. Dan gaat ie voorverwarmen en hoor je de piep als hij op temperatuur is zoals u gewent was.

Als je het na het gebruik op de stoptoets drukt gaat je display uit en is ie inderdaad zuiniger met de energie, dus niet die stekker er uittrekken.