Philips Air Humidifier HU2510/10 2000-serie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Air Humidifier HU2510/10 2000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

LJBr 21-05-2024

Prima voor kleine kamer

Ik heb dit product een aantal weken getest. Omdat het in de serviceflat van mijn moeder extreem droog is heb ik m daar uitgeprobeerd. Het apparaat moet elke dag volledig bijgevuld. Toch gaat de luchtvochtigheid volgens de meter niet echt omhoog. Blijkbaar moet daar een wat groter apparaat komen. Verder is het een leuk apparaat om te zien, gebruiksvriendelijk en stil.

j****@z************ 16-05-2024

Prima voor de woonkamer

Ik was op zoek naar een luchtbevochtiger voor de babykamer, kwam deze leuk ogend Philips apparaat tegen. Ik heb het in het wit getest, zwarte uitvoering is er ook.
Voorop de babykamer maakt het naar mijn zin net te veel geluid, maar in de woonkamer is het goed te gebruiken. Verschillende snelheden maken het mogelijk om grotere ruimtes ook voelbaar aan te pakken.

b.balliu 08-05-2024

gemakkelijk te gebruiken

Ik moest dit product testen. Het is heel gemakkelijk te gebruiken omdat het maar 1 knop heeft die je omhoog of omlaag kunt schakelen, afhankelijk van hoe snel je wilt dat het werkt. De zachte stand is 's nachts erg stil en hoor je nauwelijks. Ik raad aan om hem niet naast het nachtkastje te plaatsen.

Pluspunten

• Werkt prima

Marco van Ophem 06-05-2024

Prima no-nonsense luchtbevochtiger!

Ik heb dit product mogen testen. Als eigenaar van een papegaai is luchtvochtigheid cruciaal, en de Philips NanoCloud HD2510 heeft indruk gemaakt. De installatie was een fluitje van een cent, en het geluidsniveau was zo minimaal dat zelfs onze vogel er niet van opkeek. Een groot pluspunt is de automatische uitschakelfunctie wanneer het water op is, wat gemoedsrust biedt. Het enige nadeel is het ontbreken van een luchtvochtigheidssensor, wat voor ons essentieel is. Toch zou ik deze luchtbevochtiger aanraden aan vogelliefhebbers die geen behoefte hebben aan een meetfunctie.

Pluspunten

• installeren is makkelijk
  • lekker stil

Minpunten

• geen luchtvochtigheids meter
  • eigenlijk veredelde ventilator

EvL 05-05-2024

Geschikte luchtbevochtiger

Een luchtbevochtiger met een eenvoudige maar mooie uitstraling. De opbouw van de luchtbevochtiger is erg eenvoudig. De installatie van het aanwezige filter is dan ook erg eenvoudig als ook het bedienen van de luchtbevochtiger. Een enkele bedieningsknop maakt het mogelijk de luchtbevochtiger in- / uit te schakelen en kent 2 snelheden. Het geluidsniveau van de luchtbevochtiger is in beide standen erg laag en in bedrijf dan ook nauwelijks hoorbaar. Het monitoren van de luchtvochtigheid in de betreffende ruimte is niet een functionaliteit van de luchtbevochtiger, de luchtbevochtiger zorgt dus enkel voor het aanvullen van de luchtvochtigheid in de ruimte. Het filter als aanwezig, zal na verloop van tijd moeten worden vervangen. Zowel het plaatsen als het vervangen van het filter is erg eenvoudig en is binnen enkele minuten gedaan.
Kortom een prima luchtbevochtiger die doet waartoe hij is ontworpen.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • simpele bediening en in gebruikname
  • eenvoudig maar mooi design
  • eenvoudig onderhoud en bijvullen

Minpunten

• geen luchtvochtigheid indicatie / monitoring

NVJVE 05-05-2024

Aardige luchtbevochtiger van Philips

Wij hebben deze luchtbevochtiger in huis gehaald omdat we last hebben van de droge lucht in onze slaapkamer. We testen het nu zo'n twee weken en merken een klein verschil.

Het apparaat staat op onze slaapkamer van ongeveer 35m2 en valt door het kleine, moderne design nauwelijks op. Ook is de lage stand erg zacht van geluid dus je hebt er 's nachts weinig last van. In grotere ruimtes dan een slaapkamer denk ik niet dat de luchtbevochtiger echt goed zijn werk doet. Bij ons lijkt er een klein verschil te zijn, hoewel het niet helemaal te herleiden is. Qua design, gebruiksgemak en geluid helemaal prima. Op het gebied van effectiviteit zijn er luchtbevochtigers met meer bereik.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Bereik

q****************@h********** 04-05-2024

Prima bevochtiger

De Philips HU2510/10 luchtbevochtiger met NanoCloud-technologie heeft mij over het algemeen positief verrast. Het vochtigt effectief zonder wit stof of natte plekken achter te laten, wat een veelvoorkomend probleem is bij andere modellen. De instelbare vochtigheidsniveaus zijn handig en dragen bij aan een comfortabele omgeving.

Hoewel de watertank aan de kleinere kant is voor grotere ruimtes, en het geluidsniveau iets stiller zou kunnen zijn, blijft deze luchtbevochtiger een goede keuze vanwege zijn efficiënte prestaties en gezondheidsvoordelen.

Pluspunten

• Effectieve bevochtiging zonder bijwerkingen
  • instelbare vochtigheidsniveau

Minpunten

• Watertank kan klein zijn voor grotere ruimtes

D***************@h********* 03-05-2024

Ik was op zoek naar een luchtbevochtiger omdat de lucht in de slaapkamer erg droog is en wij vaak wakker worden met een verstopte neus en droge keel.
Ik heb dit product mogen testen maar helaas heeft het hier weinig baat gehad.
De lucht is iets minder droog geworden maar met een raam open slapen werkt beter voor ons.
Misschien op de harde modus dat het beter zou werken maar dat maakt net iets teveel geluid om mee te slapen. Het heeft wel een neutraal design wat bij ieder interieur past. Ook laat het geen nevel achter dus geen natte vloer. Voor ons dus helaas niet goed genoeg.

Robin2705 29-04-2024

Zeer tevreden

Ik heb dit product mogen testen.
Wij hadden al enige tijd overmatig droge lucht in huis, hierdoor waren wij constant aan het hoesten en lag onze weerstand lager. Na een aantal weken het product te gebruiken merken wij flink veel verschil, eigenlijk bij het eerste gebruik al.
Het product is iets groter dan ik verwacht had maar met het design valt het overal in de huiskamer te plaatsen.
Vanwege de 2 modus kan je makkelijk kijken wat er nodig is voor jouw huis. De stille modus is heel stil, je kan er naast slapen. De normale modus is wat luider maar niet heel storend.
Het gebruik van het apparaat en het opzetten voor eerste gebruik is allemaal heel simpel.

Ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• Stille modus
  • Minimalistisch design
  • Direct verschil

Minpunten

• Groter dan verwacht

Ans 29-04-2024

Zeer rustig en elegant

Ik kreeg de kans om dit product te testen. Na uitgebreid testen vond ik dit product erg stil en geweldig. Het ontwerp integreert naadloos in mijn woonkamer, terwijl de functionaliteit opvalt. Het voegt efficiënt vocht toe aan de lucht, ideaal voor droge seizoenen of kamers met airconditioning om u te beschermen tegen droge hoest. De installatie is supereenvoudig en ongecompliceerd, dankzij de gebruiksvriendelijke bediening en duidelijke instructies. Bovendien garandeert de superstille werking een ongestoorde sfeer om te ontspannen of te werken of te slapen. Met zijn stevige constructie en effectieve prestaties bewijst deze luchtbevochtiger zichzelf als een betrouwbare oplossing voor het verbeteren van de luchtkwaliteit binnenshuis. Bovendien maakt het beheersbare gewicht het, zelfs als het gevuld is, gemakkelijk te verplaatsen als dat nodig is. De Philips-luchtbevochtiger uit de 2000-serie is ongetwijfeld een topkeuze voor mensen die op zoek zijn naar een mix van stijl, functionaliteit en gemak in hun binnenomgeving.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Stille modus

Werner 29-04-2024

Mooi wit apparaat, maar iets te harde brom.

Voor review.nl heb ik dit apparaat mogen testen. Het bevochtigen gaat heel makkelijk. Gewoon met de kraan vullen en neerzetten. Dus zonder te knoeien is dit apparaat goed te gebruiken.

Ondanks dat aangegeven is dat dit een stil apparaat is, vond ik zelf het geluid nog redelijk hard, en zelfs storend. Daardoor is dit dan ook niet mijn voorkeursapparaat.

Het verdampen van water gaat wel heel snel. De bak met water is redelijk groot, maar is ook weer snel verdeelt over de ruimte waar hij is staat.